Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 499243 views
 
Go to page:  1  ... 142 143 144 145 146 147 148  ... 179
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Copii nu fac slalom printre masini...
Orice sofer este cu "un ochi" spre trotuar, ca nu stii ce "copil" tasneste de acolo...
Dar nu esti la fel de pregatit pentru un bike-slalomist care iti rasare in fata din stanga, dintre masinile de pe banda 2...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Da, dar si biciclistii au acelasi drept ca orice sofer, pot schimba benzile daca trebuie sa vireze stanga de exemplu, clt este intolerant...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

Da, dar sa se asigure. Ca daca ridica bratul la orizontala (putini am vazut ca fac asta), dar in acelasi moment se baga in fata ta, tot slalomist se numeste. :D

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

A nu se intelege ca sunt intolerant, din contra, nu am nimic cu cei care circula normal. Dar sa vii de pe banda 2 in 1, si invers, mi se pare inconstienta, mai ales in aglomeratie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:mrgreen:
Moderator :
Duceti-va la Aspecte negative / biciclete daca vreti sa discutati, dar va spun eu de acum ca deja subiectul e intors pe toate partile.

 


Re: Mai 2017 Puss in Boots

Cate unghiuri si diferite forme geometrice la sol....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Serbanandrei, ti-am trimis postarea ta taman  la Politică, acolo îi e locul si acolo trebuie s-o cauti. Aici discutam observatii / comentarii << pe baza lucrarilor si a proiectului >>. Merci.
--- >  DE TOATE PENTRU TOTI / Comunitatea MetrouUsor / Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
:?

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

De o buna perioada de vreme am constatat o mica problema la intersectia L. Rebreanu cu 1 Decembrie 1918. Multi "soferi" forteaza galbenul de la semaforul venind dinspre Faur, iar o parte din ei trec si pe rosu. Distanta este cam marica intre cele doua semafoare conform pozei atasate, iar cei care vin dinspre Faur si trec pe galben & rosu, blocheaza intersectia datorita faptului ca se opresc sa acorde prioritate pietonilor, iar cei ce vin de pe L. Rebreanu, raman pur si simplu blocati. A doua problema sunt taxiurile parcate pe prima banda, de facut dreapta pe intermitent, atat de pe L. Rebreanu, cat si imediat pe coltul 1 Decembrie.. Desi Locala si chiar Politia MAI au acordat mai multe amenzi, tot mai sunt parcati, cei drept, mai putini fata de anul trecut, insa tot suficient cat sa incurce traficul.

Liniile verzi din poza sunt localizarea semafoarelor in intersectie, iar cea rosie unde se formeaza buba.

Ma intreb, nu se poate ajusta putin timpul la acel semafor, in cel mai bun caz? In sensul sa se dea verde la pietoni pe 1 Decembrie, si masinilor de pe L. Rebreanu la cateva secunde dupa ce s-a pus rosu la semaforul celor ce vin dinspre Faur.

In cel mai rau caz, reorganizarea intersectiei.. dar poate fi o problema cu tramvaiul ce face stanga de pe L. Rebreanu spre Faur.. Plus ca este costisitoare, iar schimbarea timpilor la semafor nu.

A treia solutie ar fi realizarea penetratiei L. Rebreanu pana in Centura, cu Linie de tramvai pe mijloc, si un depou in apropierea Centurii/Drumul intre Tarlale..

Voi cum vedeti aceasta situatie?

Pe de alta parte, am observat de o saptamana ca Locala aplica amenzi pentru cei opriti in fata celebrului bar de lemn, si Domino's Pizza. Banda 1 fiind aproape perfect curata, cu mici exceptii la Mega Image, si la intersectia cu N. Grigorescu (vorbesc venind dinspre Barajul Dunarii spre Mag. Titan).
Screenshot (10).png (282.01 KB; downloaded 1561 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Care e legatura intre penetratia de care zici, buba din intersectie?
De ce si linie de tramvai cu depou?
Ce are Sulla cu prefectura
Ceeace pot sa-ti spun apropo de buba, asta se formeaza din cauza celor care fac stanga spre Auchan, si care, logic, trebuie sa acorde prioritate celor care merg inainte, spre Faur.
Si sunt multi astia de fac stanga....
Iti spun asta pentru ca am mers ani intregi pe ruta asta...
Inclusiv am facut stanga spre Auchan....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

# danutzu_2910 vezi ca ti-am corectat mesajul.
Lucius Cornelius Sulla
Fost Dictator roman
Lucius Cornelius Sulla Felix a fost un general și om politic roman, care ca dictator prin încearcările lui de a constitui o formă nouă de stat, contribuie de fapt la destrămarea statului.
Născut: 139 î.Hr., Roma, Italia
Decedat: 78 î.Hr., Pozzuoli, Italia
xaJ35sI.jpg (32.4 KB; downloaded 1499 times)

 


Re: Mai 2017 realistul

Din ce vad, tot vor pastra un capăt de linie RATB.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Aia e parcare, nu capat RATB.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Pinky,

in ritmul asta...
Ce poze ne pui in 2027 ?...
:D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

M-am tot gandit. Sustin nemarginit inlocuirea traseelor de autobuze cu troleibuze, dar voi chiar mai vedeti rostul revenirii troleibuzului pe aici? Pe ori-si-unde l-ai duce pe Rebreanu dubleaza tramvaiul, apoi si pe 1 Decembrie la fel. Nu mai bine dus troleibuzul pe Grigorescu unde ar concura cu autobuzele, ci nu cu tramvaiul? :ugeek:

 


Go to page:  1  ... 142 143 144 145 146 147 148  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423612 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use