MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5596 posts, 1281071 views
 
Go to page:  1  ... 141 142 143 144 145 146 147  ... 400
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa andrei11

Bârfă de cartier
Sau spui si Eroilor si Nicolae Grigorescu sau le omiţi pe amândouă...Sau una sau alta.
Concluzia : E o scapare de-a lor...
Statiile Eroilor si Nicolae Grigorescuau ambele 3 peroane.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Ne place sau nu, Metrorex considera ca la NG sunt 2 statii. Probabil din cauza obiectivelor de investitii diferite....Acelasi motiv pentru care dincolo de NG catre AS este M4 racord1.
Si pe harti, la NG sunt figurate 2 statii, la Eroilor una.

 


Re: Stiri si articole din presa alexxd_31

La Grigorescu nu e aceeasi situatie ca la Eroilor.   Ca sa iei primul tren spre Eroilor e nevoie sa stai in vestibulul statiei. Daca nu esti iute de picior il pierzi. Cand sunt cu copiii si cu caruciorul astept pe cel spre Preciziei.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Exista "ruta favorizata".
Sa ma explic. In orice situatie cand avem un traseu in Y si 3 linii in statie va fi o ruta favorizata :
a) La Eroilor
Ruta favorizata este  Eroilor - Izvor
b) La Nicolae Grigorescu
Ruta favorizata este Titan - 1 Decembrie
c) La Crângaşi
Ruta favorizata ar fi fost  Petrache Poenaru - Militari ( Dr. Taberei ).
Este clar ?
Pot sa dezvolt si pentru Basarab, dar aici este altceva.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

alexxd_31 wrote:
La Grigorescu nu e aceeasi situatie ca la Eroilor.   Ca sa iei primul tren spre Eroilor e nevoie sa stai in vestibulul statiei..

Nici la NG nu trebuie sa stai in vestibul, pentru ca exista monitoare care afiseaza trenurile, deci stii unde sa cobori daca te grabesti..
Pe de alta parte, NG fost proiectat  in "iepoca de aur", cand nu existau monitoare care sa te informeze care tren va veni primul, sa stii la ce peron sa cobori. Sunt curios cum au gandit proiectantii statia din punct de vedere al calatorului care mergea intr-o directie, dar trebuia sa aleaga (pe ce criterii :?: ) unul din cele doua peroane. Valabil si la Crangasi..

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

andrei11 wrote:
Exista "ruta favorizata".
Sa ma explic. In orice situatie cand avem un traseu in Y si 3 linii in statie va fi o ruta favorizata :
a) La Eroilor
Ruta favorizata este  Eroilor - Izvor

:?:
Nu ma prind...
Eu stiu ca toate trenurile de la Eroilor merg la Izvor, indiferent ca vin din Militari sau de la GdN...

 



Re: Stiri si articole din presa andrei11

Tocmai, e ruta favorizată, daca intru in statie la Eroilor si merg până la NG imi e indiferent ce metrou imi vine... Deci e ruta favorizată.
Ok, puteam sa formulez usor diferit, ruta favorizata este Eroilor - Nicolae Grigorescu. Da, parca e mai corect asa.

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Andrei, tot nu înţeleg.... :(

Spune-mi atunci care este ruta defavorizată ?...

Eroilor-Republica mi se pare la fel de favorizată dacă merg doar până la NG...

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Militari -  Gara de Nord ( si reciproca, Gara de Nord - Militari ).
In ideea aceasta a fost construită Crângaşi  aşa...Pentru a avea o ruta favorizata, respectiv Petrache Poenaru ( Unirii ) - > Dr. Taberei. Daca nu,  le era usor sa suceasca Crângaşi cu 180* ca sa fi avut ceva in genul de la Eroilor.
Oricum numai o statie suprapusa cu peroane centrale poate sa rezolve in totalitate problema schimburilor. In rest ai de ales sa declari o directie favorizata si restul cu oarecare dificultate. Tot nu m-am facut inteles ?

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Tu vorbeşti de direcţia călătorilor, nu a trenurilor...
Aşa da, am înţeles....
:)

 



Re: Stiri si articole din presa TibiV

Oricum, subiectul este interesant...

Eu mereu m-am întrebat de ce la Eroilor au preferat să facă peron unic pentru două direcții diferite (GeN şi Militari) și să facă peroane separate în aceeași direcție (Izvor)
Era mai logic (dpdv al călătorului) să ai peroane diferite pentru GdN şi Militari şi un peron comun pentru Izvor...

Ştiu că o să îmi spui de siguranța traficului etc., dar...
Cred că tehnic s-ar fi putut găsi soluții...

Adică staţia să fie " în oglindă" faţă de cea actuală: peron unic pentru "spre Izvor" şi peroane separate, distincte, pentru GdN şi Militari...
Nu ar mai trebui să "beleşti ochii" ce tren vine, şi din greşeală în loc de Crângaşi să te trezești la Lujerului...
Sau viceversa...

Dacă este vorba de macaze....
Ele există şi acum, doar că după Eroilor, nu înainte.

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Singura solutie mai buna ar fi o statie cu 4 peroane.
Dar clar nu este loc pentru asa ceva.

 


Go to page:  1  ... 141 142 143 144 145 146 147  ... 400
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2480 forum members have written 438911 posts in 5508 topics and 526 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use