Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1994 posts, 570008 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan punmeister

Noroc cu Alstom ca le-a bagat pe gat celor de la Metrorex cu sistemul lor de certificare a mecanicilor de tren pentru BM4. Ca fara certificat n-ai voie sa conduci un BM4.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Victor92

Cateva cadre de la mine din weekend, cu aparitia in premiera a acestor tramvaie pe linia 47.

Restul imaginilor ... aici: https://www.flickr.com/photos/victorsilaghi/

3858





3860





3892











 


Re: Astra Imperio Metropolitan Chev Celios

neoman wrote here:
Ieri am mers pe 41 cu #3802. Vatmanul mergea cu viteza pana in ultimul moment si ca sa franeze tramvaiul folosea  des franarea cu patine. Se auzea foarte tare cloncanitul (nu gasesc alt termen acum)  specific la viteze destul de mari. Stiu ca si la V3A se folosea des acest fel de a frana dar la un tramvai modern mi se pare destul de ciudat.


Cred ca aici este vorba si de cat timp are pe semicursa. Posibil ca timpul pe semicursa sa fie foarte scurt si ca sa se incadreze in el sa foloseasca aceasta tehnica.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan WT_fan06

Această tehnică de a frâna vagonul nu ar trebui folosită nici dacă ai 10 minute întârziere. Vatmanii care știu să conducă frânează cu curent electric nu cu patină și nisip.

Pasagerii nu au nicio vină, vagonul nu are nicio vină, că vatmanul fie este prost instruit fie nu respectă instructajul.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

Nu cred ca o sa mai vina cineva din interior sa ne spuna ceva, deci pentru cauza directa ramanem cu speculatiile, am si spus "probabil".
Cauza indirecta este clara, totul vine de la incompetenta STB, se da vina pe lipsa banilor deci nici oamenii buni nu sunt recompensati si nici cei rai nu se dau afara ca altii nu mai gasim, asa ca toata lumea are voie sa faca orice, chiar si in cazul accidentelor soferii se fac scapati si se gaseste mereu un vinovat imposibil de pedepsit ca semaforul, macazul, sina, frana chiar daca incalcarea codului rutier si a regulamentului intern este clara.
O solutie ar fi ca STB sa faca o suma a costurilor reparatiilor daunelor cauzate de aceasta politica si sa isi dea seama ca ar fi mai ieftin sa mareasca salariile si sa dea beneficii adevarate soferilor decat sa continue cu beneficii false cum ar fi titularizarea, lasatul sa incalce regulamentul si scapat cu basmaua curata pe vinovatii accidentelor.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan neoman

WT_fan06 wrote here:
Această tehnică de a frâna vagonul nu ar trebui folosită nici dacă ai 10 minute întârziere. Vatmanii care știu să conducă frânează cu curent electric nu cu patină și nisip.

Pasagerii nu au nicio vină, vagonul nu are nicio vină, că vatmanul fie este prost instruit fie nu respectă instructajul.


Si nici măcar nu mi s-a părut eficientă tehnica. Tramvaiul de abia daca a încetinit. Și presupun că șina este și ea afectată.

 


Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425732 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use