Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519902 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Asta cu iei 5 statii si ii spui magistrala e ca aia cu iei o sosea limitata la 90 si ii spui regim de autostrada, pacalesti doar nestiutorii.
La tren avem magistrale si linii secundare, la metrou toate sunt magistrale, cam fraieri astia cu trenurile, rateaza ocazia, ar trebui sa declare si ei ca au vreo 50 de magistrale.
Asta cu iei 5 statii si ii spui magistrala e ca aia cu iei o sosea limitata la 90 si ii spui regim de autostrada, pacalesti doar nestiutorii.
La tren avem magistrale si linii secundare, la metrou toate sunt magistrale, cam fraieri astia cu trenurile, rateaza ocazia, ar trebui sa declare si ei ca au vreo 50 de magistrale.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Acum de ce le ții partea ? Nu sunt 5 stații, sunt numai 3, asta dacă nu fac și altele în ascuns. Străulești, Laminorului, Parcul lui Bazilescu.
Acum de ce le ții partea ? Nu sunt 5 stații, sunt numai 3, asta dacă nu fac și altele în ascuns. Străulești, Laminorului, Parcul lui Bazilescu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Asta este o falsa problema, cuvantul magistrala nu exista in alte limbi, de asemenea terminologia CF de linie principala / linie secundara(main line / secondary(brach) line) nu se foloseste niciodata la metrou, in tarile civilizate daca liniile de metrou sunt numerotate M1, M2... acel M nu vine nici de la magistrala nici de la Main Line ci de la Metro, de asemenea se mai obisnuiesc codificarile ca Line 1, 2, 3; Line A, B, C sau Blue Line, Red Line; mai mult daca la iesirea din oras exista mai multe racorduri atunci toate au aceeasi culoare(vezi harta Parisului), nu umbla nimeni cu cioara vopsita sa puna 100 de culori ca fiecare ciot sa aiba culoarea lui.
In lumea civilizata nimeni nu numara magistralele ci numara statiile, km de linie, calatorii, chestii importante, nu ca noi de o sa ajungem cu 10 magistrale la 40 de statii.
Deci toata discutia asta cu ce este o magistrala este degeaba, a pornit de la propaganda comunsita si a ramas asa, ca nici n-am egalat realizarile socialismului nici nu ne-a dus capul la ceva mai bun.
Daca este sa ne gandim la cum sa codificam trenurile de pe M46, avem 2 solutii:
- toate sunt Trenuri Verzi, CFR Progresul - 1 Mai este traseu comun si de la 1 Mai unele trenuri merg la Henri Coanda iar altele merg la Straulesti(dupa cum se comunica pe afisajele si sistemele audio din tren si statii)
- unele sunt Trenuri Verzi si unele sunt Trenuri Mov, CFR Progresul - 1 Mai este traseu comun si de la 1 Mai Trenurile Mov merg la Henri Coanda iar Trenurile Verzi merg la Straulesti(dupa cum se comunica pe afisajele si sistemele audio din tren si statii)
Solutia corecta mi se pare prima.
Oricare dintre solutie de mai sus si orice solutie imaginabila presupne ca, calatorul sa-si foloseasca creierul, solutie care sa functioneze fara ca, calatorului sa-si foloseasca creierul nu exista.
Asta este o falsa problema, cuvantul magistrala nu exista in alte limbi, de asemenea terminologia CF de linie principala / linie secundara(main line / secondary(brach) line) nu se foloseste niciodata la metrou, in tarile civilizate daca liniile de metrou sunt numerotate M1, M2... acel M nu vine nici de la magistrala nici de la Main Line ci de la Metro, de asemenea se mai obisnuiesc codificarile ca Line 1, 2, 3; Line A, B, C sau Blue Line, Red Line; mai mult daca la iesirea din oras exista mai multe racorduri atunci toate au aceeasi culoare(vezi harta Parisului), nu umbla nimeni cu cioara vopsita sa puna 100 de culori ca fiecare ciot sa aiba culoarea lui.
In lumea civilizata nimeni nu numara magistralele ci numara statiile, km de linie, calatorii, chestii importante, nu ca noi de o sa ajungem cu 10 magistrale la 40 de statii.
Deci toata discutia asta cu ce este o magistrala este degeaba, a pornit de la propaganda comunsita si a ramas asa, ca nici n-am egalat realizarile socialismului nici nu ne-a dus capul la ceva mai bun.
Daca este sa ne gandim la cum sa codificam trenurile de pe M46, avem 2 solutii:
- toate sunt Trenuri Verzi, CFR Progresul - 1 Mai este traseu comun si de la 1 Mai unele trenuri merg la Henri Coanda iar altele merg la Straulesti(dupa cum se comunica pe afisajele si sistemele audio din tren si statii)
- unele sunt Trenuri Verzi si unele sunt Trenuri Mov, CFR Progresul - 1 Mai este traseu comun si de la 1 Mai Trenurile Mov merg la Henri Coanda iar Trenurile Verzi merg la Straulesti(dupa cum se comunica pe afisajele si sistemele audio din tren si statii)
Solutia corecta mi se pare prima.
Oricare dintre solutie de mai sus si orice solutie imaginabila presupne ca, calatorul sa-si foloseasca creierul, solutie care sa functioneze fara ca, calatorului sa-si foloseasca creierul nu exista.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Asa cum am spus, nu cred ca toate trenurile M6 vor merge la aeroport. Sa te tii atunci cu numerotarea magistralelor...
Asa cum am spus, nu cred ca toate trenurile M6 vor merge la aeroport. Sa te tii atunci cu numerotarea magistralelor...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Azi avem asa:
- Statie Straulesti - toate cele 4 semafoare sunt montate;
- Interstatie Straulesti-Laminorului - sunt montate semafoare pe ambele linii;
- Statie Laminorului - sunt montate cele 2 semafoare din capul X (spre Straulesti), iar cele din capul Y (spre Bazilescu) au fost demontate intrucat obturau vizibilitatea camerelor de luat vederi;
- Interstatie Laminorului-Bazilescu - sunt montate semafoare pe ambele linii;
- Statie Bazilescu - sunt montate ambele semafoare din capul X (spre Straulesti).
Deci din 14 semafoare avem montate 12. Probabil ca ultimele 2 se vor remonta dupa ce proiectantul va gasi o solutie in privinta amplasarii lor. O noua intarziere.
Azi avem asa:
- Statie Straulesti - toate cele 4 semafoare sunt montate;
- Interstatie Straulesti-Laminorului - sunt montate semafoare pe ambele linii;
- Statie Laminorului - sunt montate cele 2 semafoare din capul X (spre Straulesti), iar cele din capul Y (spre Bazilescu) au fost demontate intrucat obturau vizibilitatea camerelor de luat vederi;
- Interstatie Laminorului-Bazilescu - sunt montate semafoare pe ambele linii;
- Statie Bazilescu - sunt montate ambele semafoare din capul X (spre Straulesti).
Deci din 14 semafoare avem montate 12. Probabil ca ultimele 2 se vor remonta dupa ce proiectantul va gasi o solutie in privinta amplasarii lor. O noua intarziere.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
1) E clar, avem de-a face cu proiectanți de-a dreptul cretini, n-ar fi buni nici să vândă merdenele în Piața Obor. O să se supere guru, dar asta e realitatea. Vorbesc strict de amplasamentul semafoarelor, nu de altceva. Ăștia cred că au făcut proiectul fără să fi văzut stația în viața lor.
2) Problema nu sunt semafoarele în sine, ci dacă celălalte fire sunt sau nu trase.
______________
Semnalele de intrare în stația Laminorului ( venind dinspre Bazilescu ) sunt montate vizibi pentru mecanici sau trebuie să meargă cu 10 km / h ca să le observe ? ( E un "S" acolo, trebuie amplasate cu cap ). Puteau să mă întrebe pe mine, le dădeam soluția moka, nu ceream nici un ban. Sau au niște repetitoare înainte să se intre în "S"
Adrian Rosca wrote:
...Probabil ca ultimele 2 se vor remonta dupa ce proiectantul va gasi o solutie in privinta amplasarii lor.
1) E clar, avem de-a face cu proiectanți de-a dreptul cretini, n-ar fi buni nici să vândă merdenele în Piața Obor. O să se supere guru, dar asta e realitatea. Vorbesc strict de amplasamentul semafoarelor, nu de altceva. Ăștia cred că au făcut proiectul fără să fi văzut stația în viața lor.
2) Problema nu sunt semafoarele în sine, ci dacă celălalte fire sunt sau nu trase.
______________
Semnalele de intrare în stația Laminorului ( venind dinspre Bazilescu ) sunt montate vizibi pentru mecanici sau trebuie să meargă cu 10 km / h ca să le observe ? ( E un "S" acolo, trebuie amplasate cu cap ). Puteau să mă întrebe pe mine, le dădeam soluția moka, nu ceream nici un ban. Sau au niște repetitoare înainte să se intre în "S"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
E clar doar un singur lucru...habar nu ai cum se fac lucrurile in realitate, doar dai din gura si arunci cu noroi fara motiv...cum de altfel ne-am obisnuit din partea ta...
E clar doar un singur lucru...habar nu ai cum se fac lucrurile in realitate, doar dai din gura si arunci cu noroi fara motiv...cum de altfel ne-am obisnuit din partea ta...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
?????
http://m.hotnews.ro/stire/22577621
Depoul are 13 linii. Acolo pot fi garate sau reparate în același timp 7 trenuri.
?????
http://m.hotnews.ro/stire/22577621
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Cum sa fie reparate daca e doar hala de parcare???
Cum sa fie reparate daca e doar hala de parcare???
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Lasa asta..Cum de incap doar 7 trenuri daca avem 13 linii?
Lasa asta..Cum de incap doar 7 trenuri daca avem 13 linii?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Daca a iesit din gura ministrului transporturilor, nu e cazul sa ne alarmam, stim din oficiu ca sunt 99.99% sanse sa fie o gogoasa.
Indiferent cine e acel ministru.
Daca a iesit din gura ministrului transporturilor, nu e cazul sa ne alarmam, stim din oficiu ca sunt 99.99% sanse sa fie o gogoasa.
Indiferent cine e acel ministru.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu stau acum să caut dar știm foarte bine că acest depou a fost dimensionat pentru magistralele M 4 & M 6 sau M 6 & M 4 sau denumițile cum vreți adică pentru traseul Aeroportul Otopeni - Giurgiului + deviația 1 Mai - Străulești. La discțiile serioase avute acum ceva ani noi am calculat că acolo încap vreo 22 - 23 trenuri. Mai trebuie ținut cont că la Otopeni vom avea și acolo o parcare pentru 3 - 4 trenuri ( așa a spus guru acum ceva ani), idem la Giurgiului ( asta e presupunerea mea ). Atât ziariștii cât și ministrul sunt varză la capitolul ăsta. Nu pariez nici pe creierul directorului Metrorex. Mai ales dacă e ales pe criterii politice.
Nu stau acum să caut dar știm foarte bine că acest depou a fost dimensionat pentru magistralele M 4 & M 6 sau M 6 & M 4 sau denumițile cum vreți adică pentru traseul Aeroportul Otopeni - Giurgiului + deviația 1 Mai - Străulești. La discțiile serioase avute acum ceva ani noi am calculat că acolo încap vreo 22 - 23 trenuri. Mai trebuie ținut cont că la Otopeni vom avea și acolo o parcare pentru 3 - 4 trenuri ( așa a spus guru acum ceva ani), idem la Giurgiului ( asta e presupunerea mea ). Atât ziariștii cât și ministrul sunt varză la capitolul ăsta. Nu pariez nici pe creierul directorului Metrorex. Mai ales dacă e ales pe criterii politice.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Vor mai exista si parcari intermediare, nu doar capetele si depoul, cum au toate magistralele.
Tine minte, jurnalistii nu jurnalisti, nu ingineri. Iar cei care stiu sa faca jurnalism pe bune au plecat de mult din tara.
E posibil sa fie un sambure de adevar la capitolul reparatii...
Vor mai exista si parcari intermediare, nu doar capetele si depoul, cum au toate magistralele.
Tine minte, jurnalistii nu jurnalisti, nu ingineri. Iar cei care stiu sa faca jurnalism pe bune au plecat de mult din tara.
E posibil sa fie un sambure de adevar la capitolul reparatii...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Goldmund
Metroul Bucuresti are magistrale si desigur ca M4 si M6 vor porni dupa o logica simpla din acelasi loc: "Gara Progresul" si vor continua impreuna pana la 1Mai(stiu proiectul de la 1 Mai pana la OTP, dar eu sper la o magistrala Sud-Nord prin toata capitala...pe langa M2).
Presupun ca M4/6 se va construi pe tronsoane, iar primul va fi intre Gara de Nord si Hasdeu, dar vorba expertului, intai e vointa la Guvern si MT si METROREX, apoi finantarea si restul...
In Stuttgart exista metrou usor(clasic), iar pe o cale(dus/intors) circula si sase(6) linii - "magistrale" - la un moment dat si nu e bai. Doua magistrale M4/6 sub Hasdeu si sub M5 sa vad, ce multumire de bucurestean ar fi pentru mine....
Metroul Bucuresti are magistrale si desigur ca M4 si M6 vor porni dupa o logica simpla din acelasi loc: "Gara Progresul" si vor continua impreuna pana la 1Mai(stiu proiectul de la 1 Mai pana la OTP, dar eu sper la o magistrala Sud-Nord prin toata capitala...pe langa M2).
Presupun ca M4/6 se va construi pe tronsoane, iar primul va fi intre Gara de Nord si Hasdeu, dar vorba expertului, intai e vointa la Guvern si MT si METROREX, apoi finantarea si restul...
In Stuttgart exista metrou usor(clasic), iar pe o cale(dus/intors) circula si sase(6) linii - "magistrale" - la un moment dat si nu e bai. Doua magistrale M4/6 sub Hasdeu si sub M5 sa vad, ce multumire de bucurestean ar fi pentru mine....
📖 Pagination options