Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5565 posts, 1207843 views
📖 Pagination options
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
alexxd_31
Harta asta e destul de noua. Am observat ca anumite racorduri au fost mutate de la o magistrala la alta. A se vedea N. Grigorescu - A Saligny precum si Iancului - Pantelimon (Initial facea parte din M3 initial care intr-un final a ajuns la Dristor 2)
Harta asta e destul de noua. Am observat ca anumite racorduri au fost mutate de la o magistrala la alta. A se vedea N. Grigorescu - A Saligny precum si Iancului - Pantelimon (Initial facea parte din M3 initial care intr-un final a ajuns la Dristor 2)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
alexxd_31, pentru istoria tumultoasa a metroului bucurestean iti recomand topicul File de poveste.
Harta aceea nu este chiar noua, este de la inceputul anilor 90.
alexxd_31, pentru istoria tumultoasa a metroului bucurestean iti recomand topicul File de poveste.
Harta aceea nu este chiar noua, este de la inceputul anilor 90.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
alexxd_31
Un alt topic bun e si "Proiecte uitate, Proiecte abandonate".
Din 90 nu prea s-a schimbat cu mult. Multe din proiecte sunt tot cele vechi cu exceptia M6.
Oricum urmarind istoria si desele schimbari tind sa cred ca M5 are mari sanse sa nu ajunga niciodata in Pantelimon.
Un alt topic bun e si "Proiecte uitate, Proiecte abandonate".
Din 90 nu prea s-a schimbat cu mult. Multe din proiecte sunt tot cele vechi cu exceptia M6.
Oricum urmarind istoria si desele schimbari tind sa cred ca M5 are mari sanse sa nu ajunga niciodata in Pantelimon.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Ca sa nu creada nimeni ca domnul Radoi nu este un tip activ, dinamic, si cu largi viziuni europene...
Ca sa nu creada nimeni ca domnul Radoi nu este un tip activ, dinamic, si cu largi viziuni europene...
CAMPANIA "EUROPA TRANSPORTULUI ECHITABIL"
Ziua de azi, 15 aprilie, este considerata Zi de Campanie la nivel european, si, ca atare, Presedintele USLM, Ion Radoi, l-a invitat pe Secretarul General al Federatiei Europene a Transportatorilor , Eduardo Chagas, pentru a participa la o intalnire dedicată acestei campanii: Europa Transportului Echitabil, la sediul USLM din statia de metrou Piata Unirii 1.
Campania isi propune îmbunătățirea condițiilor de muncă pentru lucrătorii din transportul european. Acestia sunt muncitorii care tin Europa conectata, dar ei fac acest lucru in condiții de muncă din ce în ce mai deterioate. Sunt, în mod constant, obligati să lucreze din greu, mult mai rapid și cu mai puțini bani, însă fără relații contractuale sau cu condiții contractuale de siguranță limitate.
Obiectivul inițiativei este acela de a crește gradul de conștientizare pe acest subiect important și a-l pune pe agenda Comisiei Europene. Pentru aceasta este nevoie să obținem cât mai multe semnături de susținere. Semnaturile pot veni atât din partea lucrătorilor din transport la nivel general, cât și din partea oricăror alte persoane care susțin cauza.
O importantă modalitate de a realiza inițiativa EUROPA TRANSPORTULUI ECHITABIL este instrumentul UE numit "Inițiativa cetățenilor europeni" (ICE). Dacă cel puțin 1 milion de cetățeni ai UE semnează petiția, putem solicita Comisiei Europene să facă propuneri legislative necesare pentru un transport mai echitabil.
Susținătorul inițiativei este Federația Europeană a Transportatorilor (ETF), care reprezintă mai mult de 3,5 milioane de muncitori transportatori, din peste 230 de sindicate din 41 de țări europene.
De ce este necesară această inițiativă
Transportul reprezintă o componentă esențială a economiei europene. Sectorul transporturi angajează în mod direct mai mult de 11 milioane de persoane – 5% din totalul forței de muncă a UE.
În ultimii ani, UE a făcut progrese semnificative în vederea creării unei piețe armonizate pentru transportul în Europa. Armonizarea și eliminarea barierelor, fie ele tehnice, administrative sau de reglementare, sunt importante pentru facilitarea liberei circulații a mărfurilor și a persoanelor în cadrul UE.
Odată cu deschiderea piețelor pentru bunuri și servicii, piața forței de muncă devine un loc de întâlnire pentru lucrătorii de diferite naționalități, culturi și niveluri de plată. Cu toate acestea, procesul de liberalizare nu a fost însoțit de un proces paralel de armonizare socială. Dimpotrivă, ocuparea forței de muncă și a condițiilor de muncă indică o tendință generală de scădere, care afectează toate modurile de transport.
În fiecare an, lucrătorii migranți sunt angajați în sectorul transporturilor, fără nici o protecție socială, cu salarii deplorabile și în condiții de viață inumane.
Motivul principal este faptul că diferențele mari între structurile de muncă și sociale din piața țărilor UE rămân semnificative. Împreună cu mecanismele, slabe și ineficiente la nivel național, de punere în aplicare a legislației actuale a UE, acest lucru a creat lacune în legislație care permit o concurență neloială pe scară largă și practici de dumping social, ceea ce duce la o falsa auto-ocupare a forței de muncă, la detașarea frauduloasă a lucratorilor, agenții de munca ilicite și practici similare.
"Inițiativa cetățenilor europeni" (ICE)
Inițiativa cetățenească europeană (ICE) este un instrument-cheie în cadrul CAMPANIEI GLOBALE TRANSPORTUL ECHITABIL IN EUROPA.
Introdusă în temeiul Tratatului de la Lisabona și intrată în vigoare în anul 2012, acestă inițiativă permite cetățenilor UE să participe direct la dezvoltarea politicilor UE.
Broul de Presa al USLM
--
Va rugam semnati petitia pe www.atu-romania.ro
USLM
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Adrian Rosca
In sfarsit s-a aprobat prin HG bugetul Metrorex pe 2016.
In sfarsit s-a aprobat prin HG bugetul Metrorex pe 2016.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Cristy
Cred ca s-a scos limitarea de 40 km/h dintre Romana si Universitate. Am mers atat aseara cu un Bm, cat si astazi cu un Caf, iar trenurile au mers considerabil mai repede, sa estimez undeva in jur de 60-maxim 65 km/h.
Cred ca s-a scos limitarea de 40 km/h dintre Romana si Universitate. Am mers atat aseara cu un Bm, cat si astazi cu un Caf, iar trenurile au mers considerabil mai repede, sa estimez undeva in jur de 60-maxim 65 km/h.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Haideti sa facem o excursie intr-o statie uitata si lasata de izbeliste de Metrorex. Gara de Nord 2.
Reupload pentru ca Imgur sa decis el singurel sa-mi stearga pozele.
Display ultramodern powered by M&P Electronics and Metrorex.
Just... yuck. Zici ca e dupa razboi.
Aa... si scara asta. Acum o saptamana am mers pe scara asta (era oprita) si se misca de zici ca era sa cada scara cu mine.
Haideti sa facem o excursie intr-o statie uitata si lasata de izbeliste de Metrorex. Gara de Nord 2.
Reupload pentru ca Imgur sa decis el singurel sa-mi stearga pozele.
Display ultramodern powered by M&P Electronics and Metrorex.
Just... yuck. Zici ca e dupa razboi.
Aa... si scara asta. Acum o saptamana am mers pe scara asta (era oprita) si se misca de zici ca era sa cada scara cu mine.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Pacat, statia arata bine acum ceva vreme.
Probabil lucuruile se vor schimba cand M4/M6 vor fi gata (peste vreo 60 de ani)
Pacat, statia arata bine acum ceva vreme.
Probabil lucuruile se vor schimba cand M4/M6 vor fi gata (peste vreo 60 de ani)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
cris_m
Este in aceasta stare si pentru ca nu prea este vizitata de calatori. Multi stiti bine ca schimba la Basarab, capatul teoretic al magistralei, dupa aceasta statie trenurile fiind folosite doar de cei care au nevoie sa ajunga strict la gara si sa plece de la gara.... Daca toti cei din cartierul Bucurestii Noi ar fi avut doar aici transbordare, probabil ar fi fost mai bine intretinuta statia.
Este in aceasta stare si pentru ca nu prea este vizitata de calatori. Multi stiti bine ca schimba la Basarab, capatul teoretic al magistralei, dupa aceasta statie trenurile fiind folosite doar de cei care au nevoie sa ajunga strict la gara si sa plece de la gara.... Daca toti cei din cartierul Bucurestii Noi ar fi avut doar aici transbordare, probabil ar fi fost mai bine intretinuta statia.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Din pacate in acelasi stadiu se afla si celelalte statii de pe M4 din anul 2000 (cei drept, Gara de Nord 2 takes the cake), pereti atacati de igrasie si mucegai, displayuri matriciale cu beculete moarte ca la afisajele O-Pelled de pe tramvaie, samd.
Din pacate in acelasi stadiu se afla si celelalte statii de pe M4 din anul 2000 (cei drept, Gara de Nord 2 takes the cake), pereti atacati de igrasie si mucegai, displayuri matriciale cu beculete moarte ca la afisajele O-Pelled de pe tramvaie, samd.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Este o combinatie foarte ciudata la GdN2.
Finisajele statiei sunt decente, as spune peste medie. In schimb, la peretele statiei de la peron s-a facut o economie pe care eu personal nu o inteleg. Astfel, s-a lasat peretele brut la vedere (s-a aplicat doar o simpla "spoiala"), fara a se incerca sa se mascheze cumva infiltratiile in spatele unui perete "fals", cum este la celalalte statii din retea. Ba mai vedem si tevi...
Aceasta solutie, cu peretele caseta la vedere , s-a aplicat in toate statiile M4 date in folosinta la inceputul anilor 2000. De ce, numai Metrorex stie...
Si, cand te gandesti ca ne mai si laudam cu economiile pe care le-am facut la primul tronson al M4, te apuca pandaliile. Mai vrem sa aducem si turistii de la aeroport aici cu M6.
Este o combinatie foarte ciudata la GdN2.
Finisajele statiei sunt decente, as spune peste medie. In schimb, la peretele statiei de la peron s-a facut o economie pe care eu personal nu o inteleg. Astfel, s-a lasat peretele brut la vedere (s-a aplicat doar o simpla "spoiala"), fara a se incerca sa se mascheze cumva infiltratiile in spatele unui perete "fals", cum este la celalalte statii din retea. Ba mai vedem si tevi...
Aceasta solutie, cu peretele caseta la vedere , s-a aplicat in toate statiile M4 date in folosinta la inceputul anilor 2000. De ce, numai Metrorex stie...
Si, cand te gandesti ca ne mai si laudam cu economiile pe care le-am facut la primul tronson al M4, te apuca pandaliile. Mai vrem sa aducem si turistii de la aeroport aici cu M6.
- shoppy
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
rosetti61
Cand le-au inaugurat parca erau din alt film, alte finisaje, baterie de displayuri color la capete; inceputul a fost facut cu Gorjului, care a iesit cum a iesit Acolo au folosit pentru prima data spoturi si tavan fals din aluminiu in locul clasicelor casete de sticla securit. Poate ca dupa ce termina cu Lamonorului si Straulesti, sa aduca si statiile din 2000 la un numitor comun in ceea ce priveste finisajul peretilor.
Cand le-au inaugurat parca erau din alt film, alte finisaje, baterie de displayuri color la capete; inceputul a fost facut cu Gorjului, care a iesit cum a iesit Acolo au folosit pentru prima data spoturi si tavan fals din aluminiu in locul clasicelor casete de sticla securit. Poate ca dupa ce termina cu Lamonorului si Straulesti, sa aduca si statiile din 2000 la un numitor comun in ceea ce priveste finisajul peretilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Tavanele sunt OK, dar cu peretele de la nivelul peronului ce au avut ? Cum sa-l lase asa, cu tevile la vedere ? Si fara finisaje, doar cu o simpla vopsea ... Sau si-au imaginat ca statiile sunt perfect etanse ???
Tavanele sunt OK, dar cu peretele de la nivelul peronului ce au avut ? Cum sa-l lase asa, cu tevile la vedere ? Si fara finisaje, doar cu o simpla vopsea ... Sau si-au imaginat ca statiile sunt perfect etanse ???
📖 Pagination options