MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5565 posts, 1207841 views
 
Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 398
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex 133 313

andrei11 wrote:
Se presupune ca spre deosebire de 133 313, andrei 11, etc, etc, mecanicului i se face instructajul de Protectia Muncitorului si acolo i se explica ce si cum.

Cine a spus că nu mi se face? Bine... după studii tehnice cu backgroud tehnic este mai mult o formalitate fadă care nu aduce nimic nou. Se face încă din timpul școlii, permanent. Numai că la cât de dezorganizate sunt șantierele e cam degeaba. Uite ca exemplu ieri pentru că n-am avut ochelari de soare a trecut o basculantă prin zonă cu o trombă de praf după ea și acum am un ochi cam roșu. Îți imaginezi că toți pietonii sunt într-o situație similară.
P.S. Protecția muncii la mine e pe mai multe filiere.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Nu va agitati atat, cred ca rama respectiva este o exceptie.
O fi avut "Dorel" prea multe abtibilduri si le-a pus pe toate usile pe care le-a intalnit in cale. Nu am vazut sa fie la toate trenurile...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Eu zic ca mai degraba cineva a dezlipit-o de pe alta usa si a pus-o acolo.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Sau i sa zis lui Dorel ca sa puna pe usi, sau pe toate usile, asa ca s-a executat.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mihaicosmin

Sunt nou înregistrat pe acest forum și am o curiozitate care ma macină de mulți ani : care este motivul pentru care pe magistrala 3 cu cateva statii inainte de capat metrourile intra in sens invers de mers in statiile 1 Decembrie 1918, Nicolae Teclu și Anghel Saligny ? Sunt curios sa stiu motivul... Mulțumesc și aștept răspunsurile voastre.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Prima intrebare din partea mea :
1) Esti din Bucuresti ?
A doua intrebare :
2) Stii schema statiei Nicolae Grigorescu ?
A treia intrebare :
3) Deseneaza o schita cum ai vedea tu statia Nicolae Grigorescu ca sa avem circulatia pe M 3 "pe dreapta". Si sa coste si putin.
A patra intrebare :
4) Stii intreaga istorie a statiilor 1 Decembrie, Nicolae Teclu, Anghel Saligny ?
Intrebarile acestea sunt minime ca sa stiu exact cat stii despre acel traseu si cat nu.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mihaicosmin

Da,  sunt din București și de fel nu prea cunosc partea de est și sud est a orașului deoarece dintotdeauna nu am avut legături cu această zonă urbana. Probabil este ceva complicat legat de structura generala urbanistica a acestei zone...   :?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Ok, te-am intrebat ca sa stiu daca la nevoie poti face o excursie la Nicolae Grigorescu, daca esti din Bucuresti nu e nici o problema.
Restul zilele urmatoare, acum e târziu.  :cry:
Aceasta harta din perioada comunista o cunosti ?
Este vorba de statia Leontin  Salajan redenumita dupa Revolutie Nicolae Grigorescu. Este esentiala cunoasterea acestei harti.
4-12-2016 10-23-31 PM.png (685.23 KB; downloaded 1726 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

Ce hartă nouă !...
:lol:

Recunosc, extrem de utilă pentru înţelegerea multor lucruri despre metrou..

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex alexxd_31

Statia Leontin Salajan amplasata pe bulevardul Ion Sulea.

Nu imi dau seama pe unde trebuia sa treaca inelara intre Piata Sudului si Leontin Salajan (din poze pare sa fie pe Soseaua Vitan Barzesti apoi sunt doua variante Ramnicu Valcea, Ramnicu Sarat sau Energeticienilor, Fizicienilor).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Nicio varianta, cred. Parerea mea este ca inelara urma traseul actualei strapungeri Grigorescu-Splai.Sa nu va inchipuiti ca vreun proiect de acum este original... Toate sunt gandite din anii 70-80. Deci de la Grigorescu sigur se facea stanga la statuie. De aceea sunt figurate 2 statii . A doua era perpendiculara pe cea actuala. Nu se ajungea la Dristor sa o iei pe sub Rm Sarat.
Apoi, cel mai probabil de la splai catre Pta Sudului inelara o lua prin zona actualului "lac" Vacaresti.Lacul sigur nu era in plan cand s-a facut harta.
Revenind la intrebare...s-a dezbatut subiectul cu circulatia pe stanga in Balta Alba. Raspunsul este ca asa a fost mai simplu sa racordeze tronsonul respectiv la M1.
Inelara cazuse "cu brio" cand s-a inceput racordul in Balta Alba. Nu mai era in plan din 1986, de cand s-a modificat statia Gara de Nord.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex alexxd_31

Cand s-a inceput  constructia tronsonului N. Grigorescu - Anghel Saligny umbla zvonul prin cartier ca in viitor se va racorda cu M4 (si el in constructie in aceea perioada). Este un sambure de adevar sau doar legende urbane?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Gresit. Confuzia provine de la faptul ca ambele racorduri purtau denumirea de M4 "Racorduri" .Dar nu aveau legatura unul cu celalalt.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Mda. De aici s-a facut confuzia.
harta_metrou4_metroul_sa__403.jpg (85.76 KB; downloaded 1930 times)

 


Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433742 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use