Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93

1979 posts, 634547 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 Cezar210

254 a revenit la Depoul Militari, iar astăzi a revenit și în circulație, pe linia 25.
Nu apare pe InfoTB.

V3A-93 254 - Linia 25 - Bd. Timișoara (stația "Valea Oltului") - 14 decembrie 2023
20231214215423_IMG_2075.jpg (1.85 MB; downloaded 4227 times)
20231214215536_IMG_2078.jpg (1.95 MB; downloaded 4227 times)

 


Re: V3A-93 Chev Celios

Luca M. wrote here:
De ce fix 239 care tocmai ca arata bine…



Pentru ca de la bun inceput de cand s-au pus reclame cu colant exista stipulata o regula care zicea ca la final dupa indepartarea reclamei, vopseaua trebuie sa nu fie afectata de colant. Deci probabil ca tot odata si cei de la EUROMEDIA au cerut ca caroseria sa fie in stare buna.

Nu odata au fost revopsite elemente de caroseria pe la Daf-uri si RdS-uri pe vremuri dupa ce colantul sa dat jos cu vopsea cu tot.

 


Re: V3A-93 Gabi23

239 - colantat de sărbători:
239 - 5 - 16.12.2023 (1).JPG (433.09 KB; downloaded 3869 times)
239 - 5 - 16.12.2023 (2).JPG (482.14 KB; downloaded 3869 times)
239 - 5 - 16.12.2023 (3).jpg (363.48 KB; downloaded 3869 times)

 


Re: V3A-93 Alina

239 este indisponibil după gravul accident de pe 24 Decembrie, în care a fost implicat și 3851.

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Revine el, chiar mă aștept să revină repede. Trist este că era unul din vagoanele ce au stat destul pe dreapta. Acum după revenire iar a trecut la gard...eh, nu stă el mult acolo, are donatori destui.

 


Re: V3A-93 Alex777x

V3A-93 #319 (Depoul Titan) pe linia 55 sosind in statia Piata Iancului.
IMGP2161.JPG (1.63 MB; downloaded 2956 times)

V3A-93 #073 (Depoul Titan) pe linia 40 în terminalul Piața Sfânta Vineri
IMGP2067.JPG (1.66 MB; downloaded 2673 times)

V3A-93 #193 pe linia 16 în terminalul Piața Sfânta Vineri
IMGP2329.JPG (1.64 MB; downloaded 2673 times)

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Astăzi eram în 1, și trecând pe lângă strada Mexic, am văzut că secțiunea A a unuia din tramvaiele din față din Victoria lipsea . A fost luată pentru a repara vagonul 239 ? Știu că în față era 225 și încă unul.

 


Re: V3A-93 Mat_hias

258, circulând pe linia 11 ca tur al depoului Victoria.
20240209075233_IMG_3388_edit_3428743011455.jpg (1.57 MB; downloaded 1873 times)

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Ok. Mai pleacă ceva la transformare în CA-PPC? Ce e eligibil ? De exemplu la BN sunt multe mai noi, 178, 050, 305, 351, 207 care ar merita o transformare. La Militari, stătutele 057 și 152 ar merita și ele . De la Giurgiu, avem 064, 026, 013, 175, 083 pe federe. Nu se duc și ele la transformare? La fel multe vagoane.  Până la noi licitații și noi tramvaie, văd că se împuținează parcul. Au venit tramvaie noi dar a crescut timpul de așteptare. Asta nu este ok... pentru că așa cum s-a spus aici, au fost casate tramvaie funcționale.
Rk la V3A 93 ar trebui sistate, și actualizate măcar în CA-PPC. Măcar pentru accesibilitate sporită (față de varianta clasică). Exact cum am spus, nu suntem încă în măsură să renunțăm la V3A.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 GPS

Pentru accesibilizare se poate transforma în PPC segmentul central. Nu e nevoie să transformi vagonul într-unul cu acționare în CA.

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Măcar așa e singura posibilitate de a avea tramvaie " mai moderne".
Am mai scris, dacă erau de la 354 -> toate cu podeaua joasă la secțiunea centrală, era un pic contemporan, era o mică revoluție în transportul public în anii 90. Acum așa este, e aiurea să mai faci PPC în vremea podelei joase 100%. Cât despre CA-PPC, pe lângă design, mai adăugăm și sistemul mai modern de tracțiune în locul reostatului matusalemic, ITS. Deși ITS (taxatoare , afișaje moderne led) modern poate fi montat și pe un V3A. Oricum, numărul de tramvaie a scăzut simțitor și nu este ok. Ar trebui să se miște fie cu transformarea în CA-PPC și V3A 93 PPC pentru a le actualiza un pic și a avea parc disponibil.
Din păcate, astăzi sunt doar niște dinozauri din toate punctele de vedere.

 


Re: V3A-93 shoppy

Cu toate reducerile de retea probabil se gandesc ca o sa prioritizeze scoaterea PPC-urilor la strada si dupaia, cand s-o termina, mai vedem.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 GPS

Nenea_titi wrote here:
Măcar așa e singura posibilitate de a avea tramvaie " mai moderne".
Am mai scris, dacă erau de la 354 -> toate cu podeaua joasă la secțiunea centrală, era un pic contemporan, era o mică revoluție în transportul public în anii 90. Acum așa este, e aiurea să mai faci PPC în vremea podelei joase 100%. Cât despre CA-PPC, pe lângă design, mai adăugăm și sistemul mai modern de tracțiune în locul reostatului matusalemic, ITS. Deși ITS (taxatoare , afișaje moderne led) modern poate fi montat și pe un V3A. Oricum, numărul de tramvaie a scăzut simțitor și nu este ok. Ar trebui să se miște fie cu transformarea în CA-PPC și V3A 93 PPC pentru a le actualiza un pic și a avea parc disponibil.
Din păcate, astăzi sunt doar niște dinozauri din toate punctele de vedere.


E mult mai ieftin să transformi un V3A-93 în V3A-93-PPC decât în V3A-2010-CA. Dacă vrem modern cumpărăm vagoane noi, nu adaptăm un tramvai ce are la bază un vagon conceput în anii ‘50.

 


Re: V3A-93 punmeister

Doar ca in continuare pauza la proiectul de 250 de tramvaie noi, cu toate ca se vorbeste de ceva vreme de ele.

 


Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425731 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use