Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 520393 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Albert
Din ce stiu eu nu va fi chiar ca la Straulesti, ci va avea doar un culoar pana la viitoarea statie de metrou si pasaj pietonal care va inlocui trecerile de pietoni din zona. Cam atât, adică nu va fi integrată in P&R stația de metrou.
Din ce stiu eu nu va fi chiar ca la Straulesti, ci va avea doar un culoar pana la viitoarea statie de metrou si pasaj pietonal care va inlocui trecerile de pietoni din zona. Cam atât, adică nu va fi integrată in P&R stația de metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Albert, ai o postare ilogică total din punct de vedere al informației transmise.
Albert, ai o postare ilogică total din punct de vedere al informației transmise.
- Albert
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La Străulești este fix la fel, este un culoar de la stația de metrou la parcare. Sau n-ai fost niciodată la Străulești ?
Informație presupun corectă, eu n-am văzut schițele de la Pantelimon.
Adică ce înțelegi prin această informație ? O stație integrată înseamnă ceva de genul stația de metrou să fie fix sub parcare. Nici la Străulești stația de metrou nu este sub parcare.
Din ce stiu eu nu va fi chiar ca la Straulesti, ci va avea doar un culoar pana la viitoarea statie de metrou
La Străulești este fix la fel, este un culoar de la stația de metrou la parcare. Sau n-ai fost niciodată la Străulești ?
...pasaj pietonal care va inlocui trecerile de pietoni din zona.
Informație presupun corectă, eu n-am văzut schițele de la Pantelimon.
Cam atât, adică nu va fi integrată in P&R stația de metrou.
Adică ce înțelegi prin această informație ? O stație integrată înseamnă ceva de genul stația de metrou să fie fix sub parcare. Nici la Străulești stația de metrou nu este sub parcare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
De ce n-or pune oamenii ăștia macazele unde trebuie, că acolo nu-i încurcă nimeni. E o modă ! Mai degrabă adoptau metoda aceasta la Basarab, 11 vs 35. Cine cunoaște știe despre ce vorbesc !
De ce n-or pune oamenii ăștia macazele unde trebuie, că acolo nu-i încurcă nimeni. E o modă ! Mai degrabă adoptau metoda aceasta la Basarab, 11 vs 35. Cine cunoaște știe despre ce vorbesc !
2-26-2020 1-10-31 PM.jpg (250.23 KB; downloaded 4494 times)
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
^^ Pai una e sa facturezi Z metri de sina de cale, alta este sa facturezi 2 x Z metri de sina de cale.... + manopera de rigoare....
(sper ca intrebarea era retorica....)
^^ Pai una e sa facturezi Z metri de sina de cale, alta este sa facturezi 2 x Z metri de sina de cale.... + manopera de rigoare....
(sper ca intrebarea era retorica....)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Cred ca ideea este sa fie macazul in aliniament si nu in curba, daca asta trebuie ca sa il faca automat, cu incalzire si sa nu mai avem probleme cu el...
Cred ca ideea este sa fie macazul in aliniament si nu in curba, daca asta trebuie ca sa il faca automat, cu incalzire si sa nu mai avem probleme cu el...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Și dacă e în curbă ce are, îl dor coastele ? Coastele macazului, evident.
Oricum și așa nu era în curbă, mai mult ca sigur # danutzu_2910 are dreptate.
Și dacă e în curbă ce are, îl dor coastele ? Coastele macazului, evident.
Oricum și așa nu era în curbă, mai mult ca sigur # danutzu_2910 are dreptate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pai macazul asa se fabrică, cu directa dreaptă, nu la x zeci de metri raza de curbura cat o avea curba aceea anume de acolo.
Sau poate ca sa nu iasa macazul in mijlocul intersectiei unde sa treaca toate masinile peste el sau sa vina patina undeva unde nu trebuie sa accelereze toate vagoanele, uite si pe Ressu au facut la fel : https://www.google.ro/maps/@44.417764,2 ... 312!8i6656
Pai macazul asa se fabrică, cu directa dreaptă, nu la x zeci de metri raza de curbura cat o avea curba aceea anume de acolo.
Sau poate ca sa nu iasa macazul in mijlocul intersectiei unde sa treaca toate masinile peste el sau sa vina patina undeva unde nu trebuie sa accelereze toate vagoanele, uite si pe Ressu au facut la fel : https://www.google.ro/maps/@44.417764,2 ... 312!8i6656
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
^Nu discutam despre acelasi lucru, nu se compoara cu exemplul tau.
In cazul de fata, linia dublata merge pe toata curba, aproape 180grd, dupa care se desparte...
Care ar fi fost problema sa fie macazul acolo, unde se despart liniile?
^Nu discutam despre acelasi lucru, nu se compoara cu exemplul tau.
In cazul de fata, linia dublata merge pe toata curba, aproape 180grd, dupa care se desparte...
Care ar fi fost problema sa fie macazul acolo, unde se despart liniile?
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pai nu stiu, acolo unde se despart este cumva in curba sau trec masinile peste linii pe acolo?
Aceeasi intrebare si pentru locul din capatul celalalt unde se unesc liniile, acolo de ce se unesc liniile si care este situatia curba / trafic?
Sau daca liniile doar se unesc si apoi se despart poate ca solutia voastra ar fi insemnat 2 macaze pe care solutia asta le elimina, ca sigur sunt mai ieftini si mai usor de intretinut cateva zeci de m de linie decat 2 macaze(mai ales ca asa uzura in curba scade la jumatate).
Pai nu stiu, acolo unde se despart este cumva in curba sau trec masinile peste linii pe acolo?
Aceeasi intrebare si pentru locul din capatul celalalt unde se unesc liniile, acolo de ce se unesc liniile si care este situatia curba / trafic?
Sau daca liniile doar se unesc si apoi se despart poate ca solutia voastra ar fi insemnat 2 macaze pe care solutia asta le elimina, ca sigur sunt mai ieftini si mai usor de intretinut cateva zeci de m de linie decat 2 macaze(mai ales ca asa uzura in curba scade la jumatate).
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Nu trece nicio masina, este zona dedicata tramvaielor.
Nu stiu daca avem vreo plansa (am cauta sumar) dar, linia vine drept, intra in curba 90 grd, si de aici se bifurca, o linie continua curba cu inca 90 grd, si intra la peron, iar cealalta, mai merge un pic drept dupa care face curba de 90 grd si intra la al doilea peron. Nu vad sensul dublarii si nici justificarea ca uzura este la 1/2. Nu garanteaza nimeni ca se merge alternativ pe cele doua linii dublate in curba...
In fine, faptul este consumat... noi doar ne ocupam timpul pe vremurile astea.... (si tinem neuronii "in priza" )
Nu trece nicio masina, este zona dedicata tramvaielor.
Nu stiu daca avem vreo plansa (am cauta sumar) dar, linia vine drept, intra in curba 90 grd, si de aici se bifurca, o linie continua curba cu inca 90 grd, si intra la peron, iar cealalta, mai merge un pic drept dupa care face curba de 90 grd si intra la al doilea peron. Nu vad sensul dublarii si nici justificarea ca uzura este la 1/2. Nu garanteaza nimeni ca se merge alternativ pe cele doua linii dublate in curba...
In fine, faptul este consumat... noi doar ne ocupam timpul pe vremurile astea.... (si tinem neuronii "in priza" )
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination