Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

294 posts, 67885 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 21
 
 

📖 Pagination options

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului serbanandrei

Oare de ce nu s-au gandit inainte de construirea Pasajului de la BARBU Vacarescu cu SOS Pipera ca traficul se va bloca total si la nivelul  solului si pe  pasaj . Cei care vin dinspre Pipera si vor sa faca dreapta nu au banda dedicata si trebuie sa ia coada din fata de la permise. Si pe Pasaj este coada inca de la intrare. O solutie ar fi modificare timpilor de la semafoare astfel incat masinile sa nu se  intalneasca . Dar cineva ar trebui sa vada si sa gandeasaca aceste miodificari. Toate  pasajele care trec pe deasupra unor intersectii au aceasta probleme. In aceste conditii pasajele sunt inutile.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Mdea... stiu ce zici. Dar privelistea e mai frumix de pe un pasaj blocat decat dintr-un blocaj la nivelul solului.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului serbanandrei

Pai cat de curand in aceste frumoase intersectii ( doar pentru poze) nu o sa se mai poata circula deloc. Daca berbeci care le gandesc si proiecteaza  le fac doar sa fie frumoase, nu utile pentru trafic mai bine nu. Deja, acum la faimosul pasaj in constructie DOAMNA GHICA cozile pe bretele sunt de ordinul sutelor de metri. 100 % nu se va schimba nimic cand va fi  gata ,pentru ca nebunia de jos va ramane . Nu pot sa inteleg de ce daca tot se gandeste un pasaj sa fie si si semaforizarea de sub pasaj utila si mai ales corelata cu traficul . Ai naibi senzori si camere de monitorizare nu exista pentru asa ceva !!!!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Media

La pasajul de la Barbu Văcărescu x Pipera acum sunt cozi de 3 ori mai mari decat de obicei din cauza unei gropi termoenergetica de la intersecția cu Carnfil, groapa care ocupa o banda și jumatate.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

De la moderator citire:
Şi Media şi serbanandrei sunteţi off topic.
În plus
Media eşti de două ori of topic.

De la user citire:
serbanandrei ai strecurat cel puţin un neadevăr în afirmaţia ta.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Media

De doua ori corect și de doua ori scuze

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului serbanandrei

andrei11 wrote:
serbanandrei ai strecurat cel puţin un neadevăr în afirmaţia ta.

Salut
Care este neadevarul  din afirmatia mea ?  Daca este asa imi cer scuze si nu mai intervin.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Prima dată îmi cer eu scuze, e geşeala mea, afirmaţia trebuia făcută cu negru, ca şi coleg de forum, nu cu albastru, ca şi moderator.  :(  . Am corectat eroarea.
Neadevărul (  :rofl:  ) - după părerea mea - este următorul:
La momentul actual ( 22 Septembrie ), situaţia la Doamna Ghica este identică cu cea de dinaintea începerii pasajului, nu mai rea.
După ce va fi dat în funcţiune pasajul cel puţin scăpăm  la sol de autoturismele care vor să traverseze Colentina.  
Intersecţia cu Lacul Tei va rămâne aglomerată în continuare.
Încă odată scuzele mele.  :bere:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului serbanandrei

Salut, Scuzele sunt acceptate. Ce am vrut sa spun cu coada . La Pasajul de la Intersectia Barbu Vacarescu cu Soseaua Pipera  traficul de la nivelul solului la orice ora din zi este criminal. De ce spun asta.Bretele sunt inguste (2 benzi ) ,semafoarele au timpii total aiurea ,iar faptul ca de cateva luni tramvaiul a revenit il face si mai si. Sunt momente cand toti de la sol stau pe loc pentru ca semafoarele sunt pe rosu pentru ei, din ambele directii, dar verde la tramvaie care in proportie de 90 % nu sunt acolo.Nu mai vorbesc de indisciplina multor soferi care au obligatoriu dreapta sau stg  si ei merg inainte. Sunt multe cazuri cand jos este totul blocat . Mai nou si pe pasaj este jale pentru ca niste baieti destepti fac o lucrare de termoficare sau ceva asemanator in capatul dinspre Caranfil si o banda este blocata. Eu lucrez in zona si ma distrez( vorba vine ) cand vad cum se sta la semafor din orice directie de cel putin 4 -5 ori indiferent ca ai  4 sau 5 masini in fata. Chiar daca ar vrea sa faca ceva cu traficul ,sincer nu prea stiu ce s-ar putea face.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Cu traficul se poate face ... metrou și tramvai.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

De la moderator citire:
Off topicul e la
Diverse
:bere:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

De la moderator citire:
Către colegul sotilu
Intervenţia dvs NU a fost ştearsă, a fost mutată la topicul dedicat Pasajului Doamna Ghica.

:bere:
Aici.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului V2A

Trecerea de pietoni din zona Lidl a fost desființată, în vederea continuării lucrărilor la rampa pasajului. În schimb, a fost reînființată trecerea de pietoni pe direcția Obregia-Metalurgiei, în zona intersecției.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)  • 
Choose destination

Since our 2431 forum members have written 434858 posts in 5413 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use