Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale

205 posts, 130933 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale Gabi23

Euro 3-ul este 4536 care este pentru modificare în ”vestiar-magazie”.
Ikarus-ul din stanga este 5177 care va avea parte de RK.
Ikarus-ul din dreapta este ce a mai rămas din fostul 5162  așteaptă casarea. S-a încercat reparația lui cu câțiva ani în urmă, dar era în faza avansată de degradare a structurii astfel că s-a renunțat.

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale Cristi.

Multumesc pentru raspuns :bere:

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale ByOnu

Marcăm oficial introducerea funcțiunii de unitate de exploatare a parcului activ în URAC. Probabil pentru prima oară de când s-a renunțat la funcțiunea fostului Depou de tramvaie Ștefan cel Mare și transformarea în Atelierele Centrale în interbelic(?).

✅ Primele autobuze electrice se încarcă la URAC
➡️ Primele 20 de autobuze electrice - care vor intra pe traseul liniilor 330 și 335 - se vor încărca la URAC.
”Aici, la URAC, am început, astăzi, montajul stațiilor de încărcare pentru autobuzele electrice. Primele 10 echipamente au ajuns deja și le montăm zilele acestea”, a anunțat Directorul General al STB, Daniel Istrate.
👉🏻 “Urmează, tot în această săptămână și primele teste de încărcare pentru noile autobuze electrice”, a continuat Daniel Istrate.
✔️ La URAC vor fi montate în total 20 de stații de încărcare, care vor deservi cele 20 de autobuze electrice ce vor intra pe liniile 330 și 335. Traseul acestor linii realizează legătura pe axa Nord - Est a Capitalei.


Sursa: https://www.facebook.com/SocietateaDeTra ... 93111071
400670493_790275679777719_5638080695650354701_n.jpg (57.47 KB; downloaded 1464 times)
400666459_790275713111049_872580548583779436_n.jpg (77.83 KB; downloaded 1464 times)
400617228_790275763111044_5873420838284432281_n.jpg (99.18 KB; downloaded 1464 times)
400618360_790275743111046_1902453546101805544_n.jpg (61.19 KB; downloaded 1464 times)
400590725_790275693111051_4155841730419877977_n.jpg (100.37 KB; downloaded 1464 times)
400436377_790275703111050_1292750306822117644_n.jpg (62.75 KB; downloaded 1464 times)
400445658_790275753111045_2201781115950236578_n.jpg (75.86 KB; downloaded 1464 times)

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale 1689

Cine a putut veni cu ideea asta (st***da) ?

Accesul de la URAaaaC spre cel mai apropiat capat (Baneasa) inseamna 7.8 km.

Dus-intors, sint 15 km.  Realist, asta inseamna aproape 10% din autonomie. Doar pentru acces si retragere !!!

Poate le spune cineva ca Autobaza Nordului e la o aruncatura de bat de Baneasa ?!?

Da, stiu, substatia de la Nordului face parte din planul de reabilitare a liniei 5, dar nici URAC nu cred ca are propria sa substatie…

Mai bine incepeau in sud sau, poftim, daca reparatia substatie Berceni mai dureaza citiva ani asa cum dureaza orice la *TB, puteau sa inceapa cu Alexandria. Sau Militari.

Mie asta mi se pare o metoda artificiala de a da importanta URAC-ului si de a pregati terenul pentru desfiintarea  Autobazei Floreasca…

Hai, poate una, doua statii instalate pentru urgente, da ar fi justificate... Dar 20 ?! Daca nu e capabil sa repare tramvaie (ceea ce a fost, de fapt, destinatia sa initialla), acum il transformam in Autobaza ?!?

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale ByOnu

Nu comentez de decizia cu URAC, dar cred ca este chiar optim sa ai o unitate de exploatare la mijlocului liniei deservite. Intri direct in traseu, catre ambele capete. Accesul se face cu calatori.

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale 1689

Dada… Teoretic (ca stim cam cum functioneaza in practica) cu calatorii aia care ard de nerabdare sa ajunga de pe Stefan Cel Mare in Baneasa sau in Titan, dimineata la 6, nu ? Sa prinda schimbul 1 la 23 August, sau ? :D
PS: Autobaza Floreasca e la o aruncatura de bat. La o adica, si depoul Bonaparte e cam tot acolo, daca e sa gindim niste statii de urgenta…
PPS: am sustinut intotdeauna ca autobazele/depourile nu trebuie surghinuite la periferie, dar un atelier de reparatii trebuie sa fie ceea ce-i spune numele, nu o struto-camila inutila de altfel, atita timp cit ai doua unitati de exploatare la mai putin de 3 km distanta…

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale 1689

Daca tot se tine cu dintii de URAaaaC, atunci vinzi terenul de pe Stefan Cel Mare, cumperi - de exemplu - teren pe Giurgiului, spre
Jilava (la o adica trebuie doar un km, doi de cale de tramvai de la capatul de la CFR Progresu) si faci acolo o cooperativa de cirpit tramvaie care se-nvirte dupa soare.  
Si iesi si cu profit.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale ADK

Pentru autobuze electrice din câte știu, trebuie să ai și o infrastructură decentă. Ce-i prin URAC, ateliere de pe vremea fabricii de cărămidă, cred că găsești și acum toate cuiele pe jos...

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale ByOnu

Din nou, nu mi-am format o opinie despre decizia STB de a instala in URAC cele 20 de statii de incarcare lenta, dar nu ne putem preface ca in ultimii 15 ani volumul de munca nu s-a redus brusc. Vorbim despre o uzina care fabrica zeci de tramvaie anual pana prin 2006, plus RK-uri la tramvaie, autobuze si troleibuze. De autobuze nu se mai ocupa de prin 2010, hala fiind inchisa si azi. Tramvaie nu se mai fabrica la modul serios de la CH-PPC incoace (BLF sunt cantitate neglijabila). Hala Astra e in stand-by. Deci, si cu si fara cele 20 de e-busuri in URAC, nu se schimba absolut nimic, uzina nu pierde nimic.

A doua realitate este ca functiunea de atelier de reparatii / uzina constructoare de vehicule nu e optim sa fie pozitionata atat de central. Realitatea operationala este ca pentru urbe ar fi mai valoroasa conversia in depou / autobaza decat pastrarea situatei actuale.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale ADK

Îmi permit să întreb în legătură cu a doua idee:

Ce-a fost prima dată, oul sau găina? Adică Uzina sau dezvoltările din jurul acestuia?

Faptul că a "apărut" între timp orașul, nu știu dacă să mi se pară corect ca URAC să-și pregătească valiza pentru periferie. Dacă și acolo - peste 20-30 ani - devine oraș în jurul Uzinei? Se va muta URAC ca țiganul cu cortul până încetează să mai existe?

Și așa activitățile URAC sunt reduse. Dacă era poluarea mare, atunci poate trebuia mutată taraba la marginea orașului. Stațiile de încărcare montate într-un loc relativ ciudat văd mai mult să fi dat ocupație personalului suplimentar...

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale WT_fan06

Nu văd o problemă în faptul că parcul liniilor 330 și 335 va fi găzduit la URAC. Crește coeficientul de utilizare al acelui spațiu-mamut în stadiu avansat de deșertificare... Iar faptul că unitatea se află pe traseul ambelor linii conferă trasee de acces și retragere optime, autonomia putând fi folosită pentru transportul pasagerilor, în loc să fie irosită pe trasee de acces / retragere ce n-au treabă cu liniile deservite.

@1689 operațiuni de acces & retragere au loc și în timpul zilei de destule ori, nu doar la primele / ultimele ore.

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale Chev Celios

Cu un proiect calumea se poate moderniza A. Floreasca sa se faca complet acoperita si cu panouri solare pe acoperis, baterii de stocare a energiei si puteai lejer sa bagi toate electricele acolo.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale TPB

Eu am o altă curiozitate legată de ZTE-urile care vor fi încărcate în URAC: unde vor fi spălate? Cum se va respecta curățenia?

 


Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale shoppy

Pentru accesul cu calatori s-ar putea sincroniza intre ele, adica autobuzul care iese incarcat asteapta in statie sa vina autobuzul de intrat la incarcat ca sa-i preia calatorii si calatorilor li se spune ca autobuzul de schimb este cel din fata si este gol nu ca este urmatorul din traseu care trebuie asteptat si vine plin, in acest caz nici nu trebuie sa mai afisezi pe traseu ca circula doar pana la URAC, singura problema este ca te dai jos si urci in celealalt.

Au pus statiile de incarcare prea paropiate si fara pereti de beton intre ele, daca noaptea ia foc unul atunci iau foc toate.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428487 posts in 5313 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use