Topic: Stația de tramvai Piața Victoriei (din Pasajul Victoriei)
223 posts, 71360 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
Valentin
Intr-adevar, probabil ar fi fost mai bine sa parcurgi pe jos din statia de tramvai pana la primul acces de metrou pe frig/ploaie/ninsoare/caldura sufocanta (distanta care ,functie de statia de tramvai in care cobori, poate sa fie 500m+ sau 300m+) si sa astepti si la n semafoare, din care unul absurd de lung (cine parcurge des drumul stie la ce ma refer).
E buna statia, chit ca nu toata lumea vrea sa ajunga in Pipera cu metroul, mai sunt si alte trasee de autobuz ce prezinta interes pentru cei ce ajung in Piata Victoriei.
Ce nu inteleg, e de ce pe sensul spre Titulescu e asa indepartata statia de scari? Inteleg sa incapa 2 tramvaie (desi am avea o problema daca ar fi un tramvai 1/10 in fundul celuilalt), dar cat de des pot sa ajunga la peron in acelasi timp 2 tramvaie? avand in vedere ca 46 e aproape fantoma? (din imagini pare un spatiu mai generos de 2 tramvaie)
Intr-adevar, probabil ar fi fost mai bine sa parcurgi pe jos din statia de tramvai pana la primul acces de metrou pe frig/ploaie/ninsoare/caldura sufocanta (distanta care ,functie de statia de tramvai in care cobori, poate sa fie 500m+ sau 300m+) si sa astepti si la n semafoare, din care unul absurd de lung (cine parcurge des drumul stie la ce ma refer).
E buna statia, chit ca nu toata lumea vrea sa ajunga in Pipera cu metroul, mai sunt si alte trasee de autobuz ce prezinta interes pentru cei ce ajung in Piata Victoriei.
Ce nu inteleg, e de ce pe sensul spre Titulescu e asa indepartata statia de scari? Inteleg sa incapa 2 tramvaie (desi am avea o problema daca ar fi un tramvai 1/10 in fundul celuilalt), dar cat de des pot sa ajunga la peron in acelasi timp 2 tramvaie? avand in vedere ca 46 e aproape fantoma? (din imagini pare un spatiu mai generos de 2 tramvaie)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
andrei11
Fix aceeași problemă este și la Obor ( 21 ) sensul spre cartier.
Fix aceeași problemă este și la Obor ( 21 ) sensul spre cartier.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
dekolor
La Obor mai are sens in contextul in care autobuzele circula pe linia de tramvai (cand se intampla asta) deoarece la ore de varf se strang destule autobuze de pe mai multe linii (se mai intampla sa plece mai multe regionale in acelasi timp).
La Obor mai are sens in contextul in care autobuzele circula pe linia de tramvai (cand se intampla asta) deoarece la ore de varf se strang destule autobuze de pe mai multe linii (se mai intampla sa plece mai multe regionale in acelasi timp).
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
bogdan5ful
Eu nu am înțeles de ce au inversat gardurile pe sensurile de mers ale liniilor 1 și 10. Pe linia lui 10 putea să nu monteze gard până la scară pentru că tramvaiul trebuie să facă stație, deci încetinește. În schimb, pe linia lui 1, gardurile sunt mai ,,scurte” deși la intrarea în stație tramvaiul intră ,,în forță” și crește riscul de accident dacă cineva se grăbește să-l prindă pe 1, iar în spate vine un 46.
Eu nu am înțeles de ce au inversat gardurile pe sensurile de mers ale liniilor 1 și 10. Pe linia lui 10 putea să nu monteze gard până la scară pentru că tramvaiul trebuie să facă stație, deci încetinește. În schimb, pe linia lui 1, gardurile sunt mai ,,scurte” deși la intrarea în stație tramvaiul intră ,,în forță” și crește riscul de accident dacă cineva se grăbește să-l prindă pe 1, iar în spate vine un 46.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
ByOnu
Vizibilitate redusa pentru tramvaiele care coboara panta. Plus spatiu necesar pentru franare.
Valentin wrote:
Ce nu inteleg, e de ce pe sensul spre Titulescu e asa indepartata statia de scari? Inteleg sa incapa 2 tramvaie ...
Vizibilitate redusa pentru tramvaiele care coboara panta. Plus spatiu necesar pentru franare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
andrei11
Orișicând se poate defecta un tramvai acolo ( vezi accidentul din Pasajul Lujerului ) așadar IT - iști neplătitori de impozite pot proiecta o automatizare ( de doi lei ) și un semnal la intrarea în pasaj care să semnalizeze dacă este sau nu tramvai în zona critică.
Spațiu necesar pentru frânare ? Altă întrebare ! ( Mă rog, scuză...)
Orișicând se poate defecta un tramvai acolo ( vezi accidentul din Pasajul Lujerului ) așadar IT - iști neplătitori de impozite pot proiecta o automatizare ( de doi lei ) și un semnal la intrarea în pasaj care să semnalizeze dacă este sau nu tramvai în zona critică.
Spațiu necesar pentru frânare ? Altă întrebare ! ( Mă rog, scuză...)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
subway guru
Cand traivanul merge la vale are nevoie de mai mult spatiu de franare, hai ca nu e asa de greu de inteles...
Cand traivanul merge la vale are nevoie de mai mult spatiu de franare, hai ca nu e asa de greu de inteles...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
andrei11
N-am înțeles, ce-i împiedică să pună limitare de viteză, de exemplu 25 km / h ? Oricum au stație jos, trebuie să încetinească !
N-am înțeles, ce-i împiedică să pună limitare de viteză, de exemplu 25 km / h ? Oricum au stație jos, trebuie să încetinească !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
subway guru
Ce anume nu ai inteles???
Am spus doar ca argumentul e valabil, nu ca solutia aleasa ar fi minunata...
Metoda asta cu bagatul de restrictii peste restrictii a dus pana acum doar la falimentul transportului pe sina.
Asta-ti doresti???
Ce anume nu ai inteles???
Am spus doar ca argumentul e valabil, nu ca solutia aleasa ar fi minunata...
Metoda asta cu bagatul de restrictii peste restrictii a dus pana acum doar la falimentul transportului pe sina.
Asta-ti doresti???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
andrei11
Ok, și dacă se strică ( ca la Lujerului ) un tramvai fix după curbă ? Cel mai bine e să fie o semnalizare care să indice că este tramvai în față în pasaj, nu ?
La suprafață tramvaiul e preferatul meu plus autobuzul 335, mai ales după ce au introdus articulatele.
Ok, și dacă se strică ( ca la Lujerului ) un tramvai fix după curbă ? Cel mai bine e să fie o semnalizare care să indice că este tramvai în față în pasaj, nu ?
La suprafață tramvaiul e preferatul meu plus autobuzul 335, mai ales după ce au introdus articulatele.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
subway guru
Pasajul nu-mi pare a fi in cine stie ce curba imposibila...
Sunt altele mult mai nasoale.
Pasajul nu-mi pare a fi in cine stie ce curba imposibila...
Sunt altele mult mai nasoale.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
orex
Trebuie sa fie montate semafoare la intrarile in pasaj, tocmai sa nu se intample ca la bowling!
Trebuie sa fie montate semafoare la intrarile in pasaj, tocmai sa nu se intample ca la bowling!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei
Chev Celios
La Victoriei ar trebui pus semafor care sa le indice daca au sa nu tramvai in pasaj , cu o statie inainte de intrarea in pasaj. Statiile Pasaj Victoria ( sens Banu Manta) si Dr Felix ( sens Stefan ce Mare) ar trebui sa aiba semafoare. Chestie care este valabila si pentru Lujerului.
La Victoriei ar trebui pus semafor care sa le indice daca au sa nu tramvai in pasaj , cu o statie inainte de intrarea in pasaj. Statiile Pasaj Victoria ( sens Banu Manta) si Dr Felix ( sens Stefan ce Mare) ar trebui sa aiba semafoare. Chestie care este valabila si pentru Lujerului.
📖 Pagination options