Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 75377 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

Decat Unirii mai bine asa. Se vor imbunatati timpii, dar pana la urma daca se respecta proiectul initial si troleele intorceau la Sudului era perfect.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor GPS

GPS wrote:
Sper ca 74 și 76 sa rămână la Unirii și 73 și 77 la M. Bravu. Întrebare, elemente clasice sau K+M?

Elemente K+M, macaze clasice... oare unde o fi cele de la Sudului?

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Goldmund

Puss in Boots wrote:
De-asta avem nevoie de benzi dedicate transportului in comun si de masuri conexe care sa limiteze nr de masini in circulatie (cu frumosul sau cu "uratul" sau amandoua). Ca sa putem spera la timpi mai buni cu troleul/autobuzul/tramvaiul. Altfel, pe metrou nu-l intrece nimic, transportul in comun de suprafata nu poate decat sa fie optimizat incat sa ofere o alternativa buna dar niciodata nu va fi peste metrou dpdv al vitezei de deplasare. Si e normal sa fie asa. Nu e insa normal sa faci o ora cu RATB cand cu metroul faci 8-10 min. Pe metrou nu-l intrece decat poate o masina cu strada libera inainte.


Intr-un stat liberal si liber trebuie sa existe destui cetateni care sa spuna NU oricaror interdictii, sau legi care stipuleaza ingradirea libertatii de miscare, orcare ar fi arumentatia de moment si explicatiile aferente...

Benzi dedicate transportului in comun in Bucuresti?
Doar daca:
- avem cateva magistrale de metrou noi
- P+R la fiecare iesire/intrare in capitala si mai multe parcari in oras
- inca cateva zeci de pasaje subterane de genul Piata Sudului
- marile ansamburi noi de locuinte toate unite adecvat cu linii de metrou usor, sau/si autobuze articulate(si nu autobuzele pitice pe care le vrea un primar provincial)
si abia atunci este posibil ca multe trasee sa benificieze de benzi dedicate in exclusivitate transportului in comun. Doar atunci.

Cred ca nu s-a inteles bine cand cineva a cerut asa ceva: infrastructura rutiera a orasului e de sec. 20(cred ca nu exista aici dubii), traficul infernal apartine acestui secol, trnsportul in comun este slab dezvoltat, etc., deci nu este posibil o adoptare noua "a la Vest" pt. Bucuresti, inca nu. Si am vazut cu totii printr-un experiment ca nu functioneaza....
:bere:

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Florinds

Nu functioneaza pentru ca nu avem parc, degeaba le faci daca sunt goale si nu merge nimeni pe ele.
Sau daca faci bretea cu o singura banda etc... Gandesti la nivel minuscul, ai rezultat la nivel minuscul.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Goldmund

Florinds wrote:
Nu functioneaza pentru ca nu avem parc, degeaba le faci daca sunt goale si nu merge nimeni pe ele.
Sau daca faci bretea cu o singura banda etc... Gandesti la nivel minuscul, ai rezultat la nivel minuscul.


Florinds,
presupun ca ai adaugat textul de mai sus la ceea ce am scris eu mai devreme.
De ce nu a functionat experimentul Firea?
Autobuzele(si tramvaiele) vor fi "pline" exact in momentul in care sunt indeplinite punctele pe care le-am scris in postarea de mai sus( as adauga acum comoditatea transportului in comun), iar circulatia auto s-ar opri doar in ambuteiaje....Omul invata repede, mai ales daca observa ce nu este rentabil pt. el.
:bere:
PS
Te-as ruga sa nu scrii (la un raspuns) la persoana a doua, singular, ca si cand ai vorbi direct cu mine(in acest caz ar fi total altfel, direct, spontan) Stiu ca te-ai referit la doamna Firea, dar nu ai specificat  :idea:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Tom

Am văzut macazul pentru întoarcere deja montat. Problema e că este foarte în scurt, practic troleibuzul va tăia calea mașinilor care merg înainte. Nu prea este clar nici unde vor avea capătul troleibuzele care întorc acolo, pentru că nu vor putea opri la capătul lui 133, iar altă stație înainte de Costache Stamate nu vor putea face. Legătură cu 133 și cu tramvaiul, din părți și de abia aștept concertul de claxoane când va rămâne troleibuzul blocat în rond.
Cred că ar fi fost mai bine să fi făcut capătul unde oprește acum 133, de acolo rețeaua să continue cum e acum, iar cea pentru Piața Unirii să fi venit paralel cu cealaltă, iar după intersecție să fie un X cum era la Piața Aviatorilor, actuală "Carol dă Gol", iar troleibuzele care întorc, să întoarcă în rondul de după stație. Avantajul ar fi că ar fi fost o stație comună cu 133 pentru transbordare, în ambele sensuri. Desigur, însemna și o pereche de intersecții tramvai/troleibuz, un element de încrucișare și mult mai mulți metri de rețea, dar era mult mai eficient din punct de vedere al transbordării călătorilor.
P.S. Oare unde va fi amplasată patina de comandă a macazului? La ce trafic este, sigur vor fi incidente acolo!

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Andrei98

Problema nu este ca nu au capat(oricum traseul este scurt...), problema este ca troleibuzul trebuie sa faca stanga in giratoriu de pe prima banda, si in momentul cand troleibuzul ajunge sub pod in giratoriu majoritatea care trec prin stanga lui merg inainte...

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) survola

Nu poate schimba banda pe breteaua de lângă pasaj, înainte de semafor? Adică să intre în giratoriu pe banda a doua?

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

Sa fim seriosi, multa lume scrie la persoana a doua mai ales in cazul unor reflectii cu "voce tare". Acu depinde si de context daca "andrisantul" o ia personal sau nu. Daca vrei, putem propune sa se interzica prin regulament replica fara mentiune speciala.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Florinds

Bineinteles ca a fost la modul general... Nu neaparat la Firea, ci la toti cei care gandesc un proiect, in cazul nostru Pasajul Sudului.  ;)   :bere:

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor rosetti61

S-a tot tipat "bucla, bucla" si uite ca s-a facut, tot in sictir. Ori o proiectau de la inceput in rond frumos, sensul Unirii banda 1, bucla banda 3 ori o duceau unde a mai fost, la rondul cu fantana.
Traseele se vor imparti fie 2+2 fie 3+1, cu 76 la Unirii indiferent de varianta. Tot goale merg spre/dinspre Unirii?

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

Nu, sunt pline ochi !....
Cu zecile de mii de turisti care merg sa viziteze Delta Vacaresti...
:lol:

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor danutzu_2910

Apropo despre bucla de intoarcere de sub pod, constat ca se fac niste afirmatii ciudate: ca "daca troleul e pe banda 1, sa vezi claxoane" si ca "majoritatea circula pe directia inainte"
Eu din cate stiu si am constatat, directia principala de circulatie este cu viraj stanga spre Tineretului. Si vorbind despre directia de venire dinspre Piata Sudului. Putini sunt cei care merg inainte. Si vor avea gria sa se incadreze pe banda corespunzatoare.
Si daca va fi vreun berbec care de pe pe banda 2 vrea pe directia inainte, va trebui sa acorde prioritate celor care merg prin giratoriu pe banda 1 si nu ies imediat din giratoriu. Troleul va merge rotund, pe banda 1...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor andrei11

Eu cred că e o confuzie la mijloc.
Majoritatea fac inainte după ce au făcut stânga în prealabil. Adică înainte spre Tineretului...
Apropo de rețele cu configurație curioasă, stația lui 79 / 86 de la Romană ( venind de la gară ) este contrară regurilor de circulație, călătorii fiind nevoiți să traverseze vreo două benzi de circulație...inclusiv troleibuzul taie linia continuă în mod flagrand...

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433188 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use