Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1467 posts, 412262 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 105
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Victor92 wrote:
Si care ar fi aceste linii cu "coloana vertebrala" ?
Daca ar avea "coloana vertebrala", eu propun nu numai sa se reduca, ci chiar sa se suspende de tot Linia Crit, chiar daca nu e linie de transport in comun :evil: Asta ar fi cea mai buna masura de reducere a cheltuielilor in RATB pe termen scurt si mediu...

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Pentru cine nu stie Domnul Crit a cam dat-o in bara pe unde a fost.El este fost director al RAR, iar de acolo a plecat zgonit de catre angajati RAR.Sunt sigur ca deja nu o mai duce mult nici aici pana va fi zgonit da catre angajati.S-ar putea sa ne trezim cu inca o greva spontana in RATB.Totul e la indemana lui Crit si a lui Oprescu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Se rezolva si cu anvelopele ca RATB cumpara...

Materiale pt reparat anvelope
Dată limită: Luni, 14 Februarie 2011 11:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Iar in urma unei reduceri masive autobuzele vechi vor fi retrase aproape in totalitate din circulatie.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Si cum o sa taie la jumatate turul din linia 42 ca parca unul e ?  :lol:  Oricum aia trebuie taiata de tot, iar daca exista linie pe B-dul Expozitiei pentru retragerea lui 41 asta nu inseamna ca TREBUIE sa circule si o linie de tramvaie pe acolo. Valabil si pentru 47 pe portiunea Ghencea - 13 Septembrie. Dar deee ..... asa-i la RATB, incalcite sunt "caile" unora. Si inca ceva intre Piata Unirii si B-dul Marasesti in tramvaiele liniei 27 nu sunt mai mult de 10 calatori dupa ora 17.30 iar in timpul zilei sunt ocupate aproape toate scaunele si asta asa cu indulgenta ca sa nu zic mai putin. Toate astea le-am urmarit special timp de 2 saptamani cautand sa vad si eu fluxul ala mare de calatori care nu pot fi deranjati de o eventuala deviere spre Ghencea, dar nu l-am vazut. Asa ca RATB-ul ne dezamageste iar cu explicatii de 2 lei.  :(

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

linia 69 wrote:
Si cum o sa taie la jumatate turul din linia 42 ca parca unul e ?


Face o cursa da una nu  :lol:

 


Re: Propuneri de noi trasee mastocitu

Daca vedeti 34+35 asta inseamna ca vor fi tatre pe stefan cel mare? inainte de basarab pe 35 circulau tatre :?:

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

mastocitu wrote:
inainte de basarab pe 35 circulau tatre :?:
Da, tot "traditional". Iar pe Stefan cel Mare au circulat Tatre si in perioada 2004-2005, pe linia 34, cand depoul Militari era in renovare, iar vagoanele T4R stateau la Dudesti.

 


Re: Propuneri de noi trasee mastocitu

am mai mers cu tatre pentru foarte putin timp in 2005 pe 46 in primavara

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Asta e alta tampenie, sa nu circule nu stiu ce model de tramvai pe nu stiu unde respectiv TATRE pe Pasajul Basarab - Stefan cel Mare etc. Mai e timpul de mofturi .... ? Aaaa, pentru unii daaaaa !!!! Pacat !

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Bineinteles ca e o tampenie, dar din pacate la RATB se pare ca imaginea e mai importanta decat deservirea publicului calator. Probabil tot un reflex ramas de pe vremea comunistilor. Adica un fel de "afara e vopsit gardul..." stiti continuarea.

 


Re: Propuneri de noi trasee mastocitu

Eu nu am ceva cu tatrele dar de cand citesc forumul asta am aflat ca exista linii favorite "de protocol" si ca tatrele nu au ce cauta in centru ma insel?

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

Era un banc cu un evreu sarac care merge la rabi cerandu-i sfaturi ca sa vada shi el viatza mai in roz...shi rabi ii zice sa-shi aduca in casa gainile, magarul, vaca...pana cand evreul vine si ii zice "Rabi, nu mai pot" - iar atunci rabi ii spune sa-shi scoata pe rand orataniile din casa. Tot asha si cu RATB-ul. Intr-o prima faza, va fi crancen sa ramana numai 10 ture pe 19, 7-8 pe 27, 25 pe 102 la ora de varf. Dupa care "la cererea publicului calator" se vor suplimenta la loc liniile - ba chiar se vor gasi resurse de modificari luminate gen 27 la Ghencea (fireste, tot cu parcul cu care acum ajunge la Unirii). Si toata lumea va fi multzumita si va lauda initziativele RATB-ului. Asa-i ca traim bine si de fapt nu ne dam seama, ba mai si carcotim nerecunoscatori pe socoteala Fratelui cel Mare ???

 


Re: Propuneri de noi trasee Der Hofmeister

Lohengrin wrote:
Era un banc cu un evreu sarac care merge la rabi cerandu-i sfaturi ca sa vada shi el viatza mai in roz...shi rabi ii zice sa-shi aduca in casa gainile, magarul, vaca...pana cand evreul vine si ii zice "Rabi, nu mai pot" - iar atunci rabi ii spune sa-shi scoata pe rand orataniile din casa. Tot asha si cu RATB-ul. Intr-o prima faza, va fi crancen sa ramana numai 10 ture pe 19, 7-8 pe 27, 25 pe 102 la ora de varf. Dupa care "la cererea publicului calator" se vor suplimenta la loc liniile - ba chiar se vor gasi resurse de modificari luminate gen 27 la Ghencea (fireste, tot cu parcul cu care acum ajunge la Unirii). Si toata lumea va fi multzumita si va lauda initziativele RATB-ului. Asa-i ca traim bine si de fapt nu ne dam seama, ba mai si carcotim nerecunoscatori pe socoteala Fratelui cel Mare ???


Ideea e ca noi trebuie sa trecem mai intai printr-un 'tratament' BDSM ca sa ne "simtem" bine dupa. De unde tragem concluzia ca suntem masochisti... :lol:

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Pai in vara cand revine tot traficul la normal in zona Pasaj Basarab o sa se mai adauge 3 linii pe Trafic Greu:

- 12 Gara Basarab - CFR Progresu'
- 34A si 34B in modul circular

La schimb cu ele dispare 25ul.
Ceea ce o mare tampenie, din mai multe motive:

-nu se creeaza nici o legatura noua de transport, ma refer in special la relatia Militari - Victoriei si mai departe pe inelul central.

-vor aparea probleme cu taxarea/validarea de 2 ori pe linia circulara 34 care nu avea decat un singur "cap" real.

-liniile 11 si 34 se vor suprapune aproape in totalitate, si e de presupus ca macar 34 va avea o frecventa mare. De unde tramvaie pentru asa ceva?

-va aparea o suprapunere inutila intre liniile 12 si 34 intre Sura Mare si Grozavesti, iar ambele trasee vor avea o frecventa mare de ciruculatie: 34 va fi traseul principal pe inelul principal de circulatie, iar 12 va fi traseul principal pe Giurgiului in locul lui 25.

-dispare linia 25, un traseu cu adevarat util.

-si poate cea mai mare tampenie, o linie circulara de genul 34/34b cu capat unic la Romprim va avea frecventa dubla de circulatie exact pe tronsonul pe care e de presupus ca cererea e cea mai redusa de pe tot traseul, adica Piata Sudului - Romprim .

Poate cineva are urechi de auzit si ochi de vazut...

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 105
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423599 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use