Topic: Softrans (SFTRA)
247 posts, 154867 views
📖 Pagination options
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
alexxd_31
Merge si la Pantelimon Sud unde se desprinde linia spre Gara de Est din M800 Bucuresti - Constanta.
Merge si la Pantelimon Sud unde se desprinde linia spre Gara de Est din M800 Bucuresti - Constanta.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
shoppy
Parca este abandonat racordul dinspre Baneasa iar trenurile Nord - Obor rebruseaza in Pantelimon
.
Parca este abandonat racordul dinspre Baneasa iar trenurile Nord - Obor rebruseaza in Pantelimon
![Cu capul de pereti :headbash:](./images/smilies/headbash.gif)
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
alexxd_31
Am trecut pe acolo si nu m-am uitat sa vad care mai e situatia.
Am verificat si ai dreptate, ajunge In Pantelimon unde schimba directia de mers.
Am trecut pe acolo si nu m-am uitat sa vad care mai e situatia.
Am verificat si ai dreptate, ajunge In Pantelimon unde schimba directia de mers.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
Utilizator anonim
RES 003 in prima proba pana la Bucuresti.
RES 003 in prima proba pana la Bucuresti.
LRM_EXPORT_839318605715698_20190702_202155803.jpeg (912.87 KB; downloaded 7067 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
Utilizator anonim
003 este de azi in serviciu comercial. Azi pe Craiova - Brasov.
003 este de azi in serviciu comercial. Azi pe Craiova - Brasov.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
WT_fan06
Astăzi am avut șansa de a merge cu RES 003 în călătoria sa inaugurală pe ruta Craiova-București-Brașov. Trenul a ajuns la București cu o întârziere de 15 minute, dar pe care a recuperat-o până în Sinaia. Călătoria în sine a fost foarte plăcută, așa cum m-a obișnuit Softrans, și mai ieftină decât la CFR. Drumul până la Sinaia m-a costat 32 de lei, iar la întors, la CFR, am plătit 39 de lei.
![](https://live.staticflickr.com/65535/48196609932_0d1cbe1c16_k.jpg)
Așa cum a punctat și @Utilizator anonim, diferențe fundamentale între RES 003 și celelalte nu există nici la exterior, nici la interior. Singurele detalii pe care le-am remarcat au fost tapițeriile noi de pe scaune și cotierele, care au primit un "touch" de stil pe care l-am apreciat. În general, cromatica a fost bine aleasă.
Finisajele mi se par calitative, însă personal aș fi vrut să văd design-uri ceva mai îndrăznețe față de randările precedente (care totuși au niște ani în spate). Dacă peste acestea am trecut ușor cu vederea, ce nu mi-a plăcut a fost afișajul electronic care nu a ținut pasul cu mersul trenului, dar și lipsa anunțului vocal. Am încredere, totuși, că aceste finețuri vor fi reglate pe parcurs.
La partea tehnică am remarcat demarajul mai lin față de ultimul RES cu care am circulat, din câte îmi amintesc.
Overall, o călătorie foarte plăcută și îi felicit pe cei de la Softronic pentru continuarea acestui proiect, sperând ca pe viitor să văd mult mai multe astfel de automotoare românești.
![](https://live.staticflickr.com/65535/48196609417_e6bdaf2eb5_k.jpg)
Acum aș vrea să pun două întrebări.
1) Cât de "modulară" este această ramă? Poate exista Hyperion cu 3 sau cu 5 vagoane, în funcție de cereri, așa cum pot avea alte automotoare?
2) Pot participa la licitația din România pentru automotoare electrice?
Astăzi am avut șansa de a merge cu RES 003 în călătoria sa inaugurală pe ruta Craiova-București-Brașov. Trenul a ajuns la București cu o întârziere de 15 minute, dar pe care a recuperat-o până în Sinaia. Călătoria în sine a fost foarte plăcută, așa cum m-a obișnuit Softrans, și mai ieftină decât la CFR. Drumul până la Sinaia m-a costat 32 de lei, iar la întors, la CFR, am plătit 39 de lei.
DSC_0471.JPG (1.83 MB; downloaded 6946 times)
![](https://live.staticflickr.com/65535/48196609932_0d1cbe1c16_k.jpg)
Așa cum a punctat și @Utilizator anonim, diferențe fundamentale între RES 003 și celelalte nu există nici la exterior, nici la interior. Singurele detalii pe care le-am remarcat au fost tapițeriile noi de pe scaune și cotierele, care au primit un "touch" de stil pe care l-am apreciat. În general, cromatica a fost bine aleasă.
DSC_0481.JPG (1.84 MB; downloaded 6947 times)
DSC_0484.JPG (1.64 MB; downloaded 6949 times)
Finisajele mi se par calitative, însă personal aș fi vrut să văd design-uri ceva mai îndrăznețe față de randările precedente (care totuși au niște ani în spate). Dacă peste acestea am trecut ușor cu vederea, ce nu mi-a plăcut a fost afișajul electronic care nu a ținut pasul cu mersul trenului, dar și lipsa anunțului vocal. Am încredere, totuși, că aceste finețuri vor fi reglate pe parcurs.
Aici avem VIDELE, dar pe un afișaj mai din față scria ROȘIORI NORD. Pe un alt afișaj ni se ura în română și în engleză "o călătorie plăcută".
DSC_0482.JPG (1.7 MB; downloaded 6969 times)
La partea tehnică am remarcat demarajul mai lin față de ultimul RES cu care am circulat, din câte îmi amintesc.
Overall, o călătorie foarte plăcută și îi felicit pe cei de la Softronic pentru continuarea acestui proiect, sperând ca pe viitor să văd mult mai multe astfel de automotoare românești.
![](https://live.staticflickr.com/65535/48196609417_e6bdaf2eb5_k.jpg)
Acum aș vrea să pun două întrebări.
1) Cât de "modulară" este această ramă? Poate exista Hyperion cu 3 sau cu 5 vagoane, în funcție de cereri, așa cum pot avea alte automotoare?
2) Pot participa la licitația din România pentru automotoare electrice?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
Utilizator anonim
001 intra la RR si va primi un interior la fel.
Da, se mai pot pune pana la 3 tronsoane daca retin bine, doar ca ar necesita si motorizare suplimentara cu testare si omologare.
Softronic poate participa evident la licitatii, dar nu are sanse daca se impun conditii financiare sau tehnice exotice. Si dupa plange lumea ca vin turcii
))
001 intra la RR si va primi un interior la fel.
Da, se mai pot pune pana la 3 tronsoane daca retin bine, doar ca ar necesita si motorizare suplimentara cu testare si omologare.
Softronic poate participa evident la licitatii, dar nu are sanse daca se impun conditii financiare sau tehnice exotice. Si dupa plange lumea ca vin turcii
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
WT_fan06
Mulțumesc de precizări. Mi se pare ciudat că nu s-a spus nicio vorbă despre faptul că rama este modulară, nici pe site-ul lor. Asta în timp ce "modularitatea" este un foarte mare "selling point" în industrie...
Mulțumesc de precizări. Mi se pare ciudat că nu s-a spus nicio vorbă despre faptul că rama este modulară, nici pe site-ul lor. Asta în timp ce "modularitatea" este un foarte mare "selling point" în industrie...
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
punmeister
Softronic n-are cum datorita experientei. ARF cere ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.
Din ce vad celor de la Alstom le face cu ochiul licitatia![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
https://clubferoviar.ro/gabriel-stanciu ... al-rulant/
Softronic n-are cum datorita experientei. ARF cere ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.
Screenshot_20190704-181920_Drive.jpg (423.29 KB; downloaded 6936 times)
Utilizator anonim wrote:
Softronic poate participa evident la licitatii, dar nu are sanse daca se impun conditii financiare sau tehnice exotice. Si dupa plange lumea ca vin turcii))
Din ce vad celor de la Alstom le face cu ochiul licitatia
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Gabriel Stanciu wrote:
În România la material rulant avem o singură licitație la ARF cu un caiet de sarcini bine făcut care prevede achiziția a 40 de rame electrice cu 15 ani mentenanță, cu opțiune de alte 40 de rame și 15 ani mentenanță, deci un total de 80 de rame cu 30 de ani de mentenanță. Este un proiect interesant pentru oricine, inclusiv pentru Alstom ca grup.
https://clubferoviar.ro/gabriel-stanciu ... al-rulant/
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
TibiV
Numarul de rame se insumeaza, dar numarul de ani de mentenanta nu cred ca se pot insuma...
Numarul de rame se insumeaza, dar numarul de ani de mentenanta nu cred ca se pot insuma...
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
punmeister
Ba da, aia e o optiune pentru extinderea contractului de mentenanta.
Ba da, aia e o optiune pentru extinderea contractului de mentenanta.
Prin licitație, se prevede achiziția unui lot suplimentar de încă 40 de rame și de asemenea extinderea contractului de mentenanță cu încă 15 ani.
- TibiV
-
Posted:
-
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
BodoMinea
Sursa foto: Facebook - Trainspotting Curtea de Argeș
Softrans a suplimentat, odată cu ieșirea din revizie / fabricație a ramelor scadente / noi, disponibilitatea locurilor la trenurile spre Constanța prin compunerea trenului IR15984 cu două rame, în poza de mai sus acestea fiind RES001 și RES002. E o premieră pentru compunerea lor pe M800.
Ca remarcă separată, dar nu chiar, am întâmpinat ceva ce pot descrie ca o <<multiplă fractură logică>> în sistemul de rezervări al Softrans:
1. În mersul de tren din sistemul de rezervări, cele două rame care merg la Constanța apar ca... trenuri separate? Indicate cu litere? Sistemul trebuia, evident, configurat să afișeze cele 2 rame ca vagoane ale aceluiași tren, nu așa.
2. Rezervarea pentru „bicicletă” este trecută ca un tip de călător. Dar sistemul lor necesită selectarea unui loc... și e necesară și rezervarea locului pentru bicicletă, deoarece acestea sunt limitate. Ce rezultă de aici? Pentru a rezerva online, în avans, loc pentru bicicletă, trebuie ocupat, dintr-un motiv de neînțeles, un loc pe scaun din tren. Dacă nu înțelegeți exact ce vreau să zic, doar încercați să faceți asta și veți vedea.
Foarte nefericită configurarea acestei platforme din păcate... Conceptul în sine e bine-venit, cu diagrama de locuri, dar nu s-au gândit la unele cazuri care chiar pot apărea în utilizare. Și faptul că se pot face rezervări din 3 click-uri, inclusiv fără plata online cu cardul, lumea își face rezervare și nu se mai duce la tren, iar pentru un tren cu grad de încărcare sub 100%, nu se mai pot elibera bilete anticipate cu 10 zile înainte de plecare, pentru că le ocupă domnii „no-show”.
68302385_710552532744669_8377551057668014080_n.jpg (92.08 KB; downloaded 6461 times)
Sursa foto: Facebook - Trainspotting Curtea de Argeș
Softrans a suplimentat, odată cu ieșirea din revizie / fabricație a ramelor scadente / noi, disponibilitatea locurilor la trenurile spre Constanța prin compunerea trenului IR15984 cu două rame, în poza de mai sus acestea fiind RES001 și RES002. E o premieră pentru compunerea lor pe M800.
Ca remarcă separată, dar nu chiar, am întâmpinat ceva ce pot descrie ca o <<multiplă fractură logică>> în sistemul de rezervări al Softrans:
1. În mersul de tren din sistemul de rezervări, cele două rame care merg la Constanța apar ca... trenuri separate? Indicate cu litere? Sistemul trebuia, evident, configurat să afișeze cele 2 rame ca vagoane ale aceluiași tren, nu așa.
chrome_bMlHZgWI49.png (42.14 KB; downloaded 6465 times)
2. Rezervarea pentru „bicicletă” este trecută ca un tip de călător. Dar sistemul lor necesită selectarea unui loc... și e necesară și rezervarea locului pentru bicicletă, deoarece acestea sunt limitate. Ce rezultă de aici? Pentru a rezerva online, în avans, loc pentru bicicletă, trebuie ocupat, dintr-un motiv de neînțeles, un loc pe scaun din tren. Dacă nu înțelegeți exact ce vreau să zic, doar încercați să faceți asta și veți vedea.
Foarte nefericită configurarea acestei platforme din păcate... Conceptul în sine e bine-venit, cu diagrama de locuri, dar nu s-au gândit la unele cazuri care chiar pot apărea în utilizare. Și faptul că se pot face rezervări din 3 click-uri, inclusiv fără plata online cu cardul, lumea își face rezervare și nu se mai duce la tren, iar pentru un tren cu grad de încărcare sub 100%, nu se mai pot elibera bilete anticipate cu 10 zile înainte de plecare, pentru că le ocupă domnii „no-show”.
-
- Victor92
-
Posted:
-
📖 Pagination options