Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura
274 posts, 115650 views
📖 Pagination options
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
ADY881
Referitor la pasajul rutier PPL, exact cum am intuit anterior vom avea un nou pasaj pietonal subteran aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4755779&lon=26.0738991&z=19&l=29&m=h. Dupa sunt sigur ca va urma aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4721921&lon=26.0755326&z=19&l=29&m=h, dupa la Arc...
Hai sa vedem cum fac aia din vest cu pietele lor istorice, ingroapa pitonii sau nu:
a) Londra, Piccadilly Circus.
http://goo.gl/maps/0gAWh
Au treceri de pietoni, accesul care se vede, este acces in o statie de metrou.
b)Berlin, Piata Großer Stern
http://goo.gl/maps/0Ww9k
Acest exemplu seamana mai mult cu ce avem la noi, si ce vedem? iarasi trecrei NEingropate de pitoni.
c)Paris, Piata Charles de Gaulle
http://goo.gl/maps/6QRjD
Si ce vedem noi aicea?
Au fost niste fraieri si au pastrat piatra cubica, nu stiu ei chestiunea cu bitumul inca , si se vad 2 treceri NEingropate de pietoni, dar ele de fapt sunt 3!http://goo.gl/maps/ttfLj, niste fraieri nu stiu sa faca si ei o "zona de agrement subterana" ?
d) Madrid, Plaza de la Independencia
http://goo.gl/maps/5AEH8
Iarasi nu au ingropat nimic, oamenii circula pe suprafata.
Acum hai sa vedem cine face treceri de pietoni ingropate in plin oras:
1)Kiev, Piata Maidan Nezalezhnosti (unde recent s-a infaptuit o mica revolutie)
http://goo.gl/maps/snj2k
Totul e ingropat, nu cumva care pieton sa stea in fata masinilor! narusenie
http://goo.gl/maps/m3krJ
In imaginea de mai ^^^ se vede una dintre gurele de acces in pasaj.
b)Minsk, Piata Pobedy
http://maps.yandex.ru/-/CVfwIM5I
La fel in plin centru, oamenii ingropati(se vad si accesele in dreapta).
c)Moscova, in apropiere de Kremlin
http://goo.gl/maps/IC2bU
Iarasi au ingropat pietonii (accesele se vad in stanga).
d)Phenian, Koreea de Nord
Acolo din pacate Google inca nu a ajuns, insa pot sa va arat cum ei hotarasc "problema" trecerilor de pietoni
Poza a fost facuta de un reporter Associated Press, David Guttenfelder.
Deci unde ne duce domnul Oprescu spre Vest sau spre Koreea?
PS unii spun ca primul semn ca tara merge spre un regim totalitar este inmultirea trecerilor de pietoni subtreane.
Surse poze
http://www.observatorulurban.ro/ministrul-culturii-a-respins-clasarea-bulevardelor-kiseleff-aviatorilor-si-prezan.html
http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2014/04/03/consitrans-pasajul-rutier-subteran-piata-presei-libere/
http://issuu.com/revistaconstructiilor/docs/rc_nr_102_aprilie_2014
http://instagram.com/p/iAzAurgw6r/#
Referitor la pasajul rutier PPL, exact cum am intuit anterior vom avea un nou pasaj pietonal subteran aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4755779&lon=26.0738991&z=19&l=29&m=h. Dupa sunt sigur ca va urma aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4721921&lon=26.0755326&z=19&l=29&m=h, dupa la Arc...
Hai sa vedem cum fac aia din vest cu pietele lor istorice, ingroapa pitonii sau nu:
a) Londra, Piccadilly Circus.
http://goo.gl/maps/0gAWh
Au treceri de pietoni, accesul care se vede, este acces in o statie de metrou.
b)Berlin, Piata Großer Stern
http://goo.gl/maps/0Ww9k
Acest exemplu seamana mai mult cu ce avem la noi, si ce vedem? iarasi trecrei NEingropate de pitoni.
c)Paris, Piata Charles de Gaulle
http://goo.gl/maps/6QRjD
Si ce vedem noi aicea?
Au fost niste fraieri si au pastrat piatra cubica, nu stiu ei chestiunea cu bitumul inca , si se vad 2 treceri NEingropate de pietoni, dar ele de fapt sunt 3!http://goo.gl/maps/ttfLj, niste fraieri nu stiu sa faca si ei o "zona de agrement subterana" ?
d) Madrid, Plaza de la Independencia
http://goo.gl/maps/5AEH8
Iarasi nu au ingropat nimic, oamenii circula pe suprafata.
Acum hai sa vedem cine face treceri de pietoni ingropate in plin oras:
1)Kiev, Piata Maidan Nezalezhnosti (unde recent s-a infaptuit o mica revolutie)
http://goo.gl/maps/snj2k
Totul e ingropat, nu cumva care pieton sa stea in fata masinilor! narusenie
http://goo.gl/maps/m3krJ
In imaginea de mai ^^^ se vede una dintre gurele de acces in pasaj.
b)Minsk, Piata Pobedy
http://maps.yandex.ru/-/CVfwIM5I
La fel in plin centru, oamenii ingropati(se vad si accesele in dreapta).
c)Moscova, in apropiere de Kremlin
http://goo.gl/maps/IC2bU
Iarasi au ingropat pietonii (accesele se vad in stanga).
d)Phenian, Koreea de Nord
Acolo din pacate Google inca nu a ajuns, insa pot sa va arat cum ei hotarasc "problema" trecerilor de pietoni
Poza a fost facuta de un reporter Associated Press, David Guttenfelder.
Deci unde ne duce domnul Oprescu spre Vest sau spre Koreea?
PS unii spun ca primul semn ca tara merge spre un regim totalitar este inmultirea trecerilor de pietoni subtreane.
Surse poze
http://www.observatorulurban.ro/ministrul-culturii-a-respins-clasarea-bulevardelor-kiseleff-aviatorilor-si-prezan.html
http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2014/04/03/consitrans-pasajul-rutier-subteran-piata-presei-libere/
http://issuu.com/revistaconstructiilor/docs/rc_nr_102_aprilie_2014
http://instagram.com/p/iAzAurgw6r/#
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
Nightwolf
Ce treaba are trecerea de pietoni subterana cu regimul totalitar?? (nu ca as fi de acord cu TP-urile subterane dar asa ca idee de discutie ... )
Ce treaba are trecerea de pietoni subterana cu regimul totalitar?? (nu ca as fi de acord cu TP-urile subterane dar asa ca idee de discutie ... )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
andrei11
Trecerile de pietoni subterane inclusiv cu zone unde sa-ti iei o merdenea si un lapte batut, eventual si un WC ( in partea cealalta cu magazinul de merdenele ) dupa parerea mea este rezolvarea cea mai corecta a conflictelor de la trecerile de pietoniterane.
Trecerile de pietoni subterane inclusiv cu zone unde sa-ti iei o merdenea si un lapte batut, eventual si un WC ( in partea cealalta cu magazinul de merdenele ) dupa parerea mea este rezolvarea cea mai corecta a conflictelor de la trecerile de pietoniterane.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
andrei11
Ady, pe cuvant de onoare ca nu te inteleg, si ce preferi de fapt ?
1) Interzicerea circulatiei auto pe Kiseleff.
2) Reastrictionarea drastica a circulatiei auto pe Kiseleff, eventual o banda / sens ?
3) Rezolvarea eleganta a conflictelor de trafic auto / pietoni prin construirea pasajelor subterane pietonale imbunatatite ( cu merdenele & etc ).
Referitor la punctele 1 si 2, ce solutii de trafic recomanzi ?
Acum e ora 18,03 si am ( astazi ) aproape 80 km la bord.
Pana la ora 22,00 sigur depasesc suta.
Nu car scule grele dupa mine.
Tine cont ca pentru multi e zi nelucratoare, ca e sambata.
ADY881 wrote:
Referitor la pasajul rutier PPL, exact cum am intuit anterior vom avea un nou pasaj pietonal subteran aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4755779&lon=26.0738991&z=19&l=29&m=h. Dupa sunt sigur ca va urma aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4721921&lon=26.0755326&z=19&l=29&m=h, dupa la Arc...
Ady, pe cuvant de onoare ca nu te inteleg, si ce preferi de fapt ?
1) Interzicerea circulatiei auto pe Kiseleff.
2) Reastrictionarea drastica a circulatiei auto pe Kiseleff, eventual o banda / sens ?
3) Rezolvarea eleganta a conflictelor de trafic auto / pietoni prin construirea pasajelor subterane pietonale imbunatatite ( cu merdenele & etc ).
Referitor la punctele 1 si 2, ce solutii de trafic recomanzi ?
Acum e ora 18,03 si am ( astazi ) aproape 80 km la bord.
Pana la ora 22,00 sigur depasesc suta.
Nu car scule grele dupa mine.
Tine cont ca pentru multi e zi nelucratoare, ca e sambata.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
ADY881
Mie mi-ar fi placut sa vad pe Kiseleff pietoni, biciclisti si RATB, insa acum aceasta actiune nu ar fi inteleasa. Cel putin acum ar putea fi inchis Kiselefful pentru masini, de la Arc pana in Piata Victoriei.
Nu, pentru inceput eu nu as face pasajul PPL.
Cu pasaje subterane/supra.. se rezolva conflictele (in orase civilizate) doar in cazul in care ai de traversat o autostrada urbana(ce este de evitat) sau bulevardele express in unele locuri. Trebuie sa te intrebi de unde pornesc aceste conflicte => de ce avem atatea masini aduse acolo(PPL)?
Le-am scris de multe ori. Dat fiind unicitatea zonei, tot traficul ce astazi este fortat de pe DN1 si A3 sa inte in oras pe sos.Bucuresti-Ploiesti->Kiseleff....(din lipsa de alternativa), eu l-as stimula sa isi aleaga alte rute de intrare in capitala, cum?
1)desfiintarea pasajului Baneasa (pe sensul N-S)
2) infiintarea trecerii de pietoni terane(civilizate) de la intersectia sos.Bucuresti-Ploiesti/E.Vacarescu
3) crearea unui giratoriu full scale in jurul fantanei Miorita + semaforiazare (cu scopul de a calma viteza traficului)
4) renutarea la pasajul rutier PPL + desfiintarea pasajului pietonal subteran existent/ respectiv infiintarea unuia teran in loc
5) as pava cu piatra cubica atat sos.Bucuresti-Ploiesti cat si Kiselefful=> vom obtine micsorarea vitezei traficului, revenirea la aspectul istoric al areterelor, am scapa de Sumaheri pe masini si mai ales pe motoare.
6) as reduce numarul de benzi pentru transportul privat de la 3 benzi pe sens la 2(sos.Bucuresti-Ploiesti) si de la 5 la 3 pe Kiseleff, pentru a oefri spatiul necesar pentru benzi RATB si benzi pentru bicilete(pe carosabil, nu cum se porpune in proiectul pasajului pe trotuar) => o crestere de mobilitate pe artera, deoarece o banda folosita exclusiv de niste autobuze cu capacitate de 100 locuri, poate suporta ~ 3000persoane/sens/ora(daca se folosesc articulate, sau tramvaie capacitatea poate fi si mai mare) fata de capacitatea unei benzi de bulevard express folosite de masini private care este egala cu 2700(s-ar parea ca diferenta nu e atat de mare, insa ca sa organizezi un bulevard express, te costa mult mai mult in comparatie cu niste benzi pentru transportul public).
7)Trecerile de pitoni le-as fi facut la nivelul trotuarelor(astfel incat piatra cubica de pe carosabil sa se ridice la nivelul trotuarului, nu cum astazi trotuarul se coboara la nivelul carosabilului)=> aceasta solutie ar calma viteza traficului, iar accidente nu ar fi posibile(datorita faptului ca daca abordezi acele treceri cu viteza mare, ramai fara roti), aceasta solutie ar discuraja Sumaherii (mai ales pe aia cu motoare) sa mai circule pe aceasta ruta.
Iar pentru ca soferii sa aiba din ce sa aleaga(rute alternative):
1)eu as investi masiv in noi strapungeri(Avionului, "prelungirea"Giulesti, A3 oras),
2) dar si in modernizarea celor existente(pana la rang de bulevard express(Bucurestii Noi, Chitilei, Grivitei, B.Vacarescu/Floreasca, Pietricani, Volunatri)), pe acele artere trebuie de umblat cu pasagiada, unde nu ai bulevarde de fumusete unicata.
3)s-ar putea face un semi inel care sa mai dubleze functia DNCB si sa mai disipe din traficul ce vine de la N pe DN1, si anume s-ar putea largi Jandarmeriei-> G.Ionescu Sisesti, Privighetorilor -> Iancu Nicolae -> A3 ->....
Consider importanta dezvoltarea anume a zonelor vaduvite astazi de o infrastructura moderna, nu bagarea banilor in proiecte ce atrage mai mult trafic in zone care si asa sunt sufocate(mai ales daca luam in consideratie valoarea istorica si faptul ca artera pe care Oprescu vrea sa o faca bulevard express taie o zona de agrement(au asta numesc infrastructura excedentara)).
Tu faci parte din tagma care astazi sunt dependenti de masina pentru a-ti efectua jobul(din cauza ca astazi transportul public este subdezvoltat, ca sa iti ofere tie un acces rapid in orice punct al orasului), deci tie nu as purtea sa iti input ca esti egoist, sau ceva de gen. Mai sunt altii ce tot au multa treaba cu masina in jobul pe care il au, eu daca as fi primar nu as fi luat masuri ca sa va ingradesc voua dreptul la munca, eu am o problema cu aia ce se mai numesc "plancton de birou", care din comodiate si egoism prefera sa ajunga la munca cu masina(sunt situatii vara in canicula cand fara masina nu poti sa ajungi in stare normala la birou), desi au o alternativa in transportul public, sau aia ce se plimba prin oras pur si simplu ca nu au ce face(la un mall, la o bericioaica...). Consider ca multi dintre oameni, sunt de fapt niste copii mari, cu jucarii mari (si masina este una dintre cele mai importante), daca un copil nu este educat(adica pus intre niste limite), el creste un dobitoc, asa e si cu sofatul in oras, daca exista niste legi ce nu se aplica si niste guvernati populisti(ce fac pasaje fara sens si locri de parcare moca pe spatiu verde), la noi in tara unii soferi considera ca drumul e a lu ma-sa, si ca poate taie drumul oricaruia, poate parca unde ii place(pe avarii sau nu).
andrei11 wrote:
1) Interzicerea circulatiei auto pe Kiseleff.
Mie mi-ar fi placut sa vad pe Kiseleff pietoni, biciclisti si RATB, insa acum aceasta actiune nu ar fi inteleasa. Cel putin acum ar putea fi inchis Kiselefful pentru masini, de la Arc pana in Piata Victoriei.
andrei11 wrote:
2) Reastrictionarea drastica a circulatiei auto pe Kiseleff, eventual o banda / sens ?
Nu, pentru inceput eu nu as face pasajul PPL.
andrei11 wrote:
3) Rezolvarea eleganta a conflictelor de trafic auto / pietoni prin construirea pasajelor subterane pietonale imbunatatite ( cu merdenele & etc ).
Cu pasaje subterane/supra.. se rezolva conflictele (in orase civilizate) doar in cazul in care ai de traversat o autostrada urbana(ce este de evitat) sau bulevardele express in unele locuri. Trebuie sa te intrebi de unde pornesc aceste conflicte => de ce avem atatea masini aduse acolo(PPL)?
andrei11 wrote:
Referitor la punctele 1 si 2, ce solutii de trafic recomanzi ?
Le-am scris de multe ori. Dat fiind unicitatea zonei, tot traficul ce astazi este fortat de pe DN1 si A3 sa inte in oras pe sos.Bucuresti-Ploiesti->Kiseleff....(din lipsa de alternativa), eu l-as stimula sa isi aleaga alte rute de intrare in capitala, cum?
1)desfiintarea pasajului Baneasa (pe sensul N-S)
2) infiintarea trecerii de pietoni terane(civilizate) de la intersectia sos.Bucuresti-Ploiesti/E.Vacarescu
3) crearea unui giratoriu full scale in jurul fantanei Miorita + semaforiazare (cu scopul de a calma viteza traficului)
4) renutarea la pasajul rutier PPL + desfiintarea pasajului pietonal subteran existent/ respectiv infiintarea unuia teran in loc
5) as pava cu piatra cubica atat sos.Bucuresti-Ploiesti cat si Kiselefful=> vom obtine micsorarea vitezei traficului, revenirea la aspectul istoric al areterelor, am scapa de Sumaheri pe masini si mai ales pe motoare.
6) as reduce numarul de benzi pentru transportul privat de la 3 benzi pe sens la 2(sos.Bucuresti-Ploiesti) si de la 5 la 3 pe Kiseleff, pentru a oefri spatiul necesar pentru benzi RATB si benzi pentru bicilete(pe carosabil, nu cum se porpune in proiectul pasajului pe trotuar) => o crestere de mobilitate pe artera, deoarece o banda folosita exclusiv de niste autobuze cu capacitate de 100 locuri, poate suporta ~ 3000persoane/sens/ora(daca se folosesc articulate, sau tramvaie capacitatea poate fi si mai mare) fata de capacitatea unei benzi de bulevard express folosite de masini private care este egala cu 2700(s-ar parea ca diferenta nu e atat de mare, insa ca sa organizezi un bulevard express, te costa mult mai mult in comparatie cu niste benzi pentru transportul public).
7)Trecerile de pitoni le-as fi facut la nivelul trotuarelor(astfel incat piatra cubica de pe carosabil sa se ridice la nivelul trotuarului, nu cum astazi trotuarul se coboara la nivelul carosabilului)=> aceasta solutie ar calma viteza traficului, iar accidente nu ar fi posibile(datorita faptului ca daca abordezi acele treceri cu viteza mare, ramai fara roti), aceasta solutie ar discuraja Sumaherii (mai ales pe aia cu motoare) sa mai circule pe aceasta ruta.
Iar pentru ca soferii sa aiba din ce sa aleaga(rute alternative):
1)eu as investi masiv in noi strapungeri(Avionului, "prelungirea"Giulesti, A3 oras),
2) dar si in modernizarea celor existente(pana la rang de bulevard express(Bucurestii Noi, Chitilei, Grivitei, B.Vacarescu/Floreasca, Pietricani, Volunatri)), pe acele artere trebuie de umblat cu pasagiada, unde nu ai bulevarde de fumusete unicata.
3)s-ar putea face un semi inel care sa mai dubleze functia DNCB si sa mai disipe din traficul ce vine de la N pe DN1, si anume s-ar putea largi Jandarmeriei-> G.Ionescu Sisesti, Privighetorilor -> Iancu Nicolae -> A3 ->....
Consider importanta dezvoltarea anume a zonelor vaduvite astazi de o infrastructura moderna, nu bagarea banilor in proiecte ce atrage mai mult trafic in zone care si asa sunt sufocate(mai ales daca luam in consideratie valoarea istorica si faptul ca artera pe care Oprescu vrea sa o faca bulevard express taie o zona de agrement(au asta numesc infrastructura excedentara)).
andrei11 wrote:
Acum e ora 18,03 si am ( astazi ) aproape 80 km la bord.
Pana la ora 22,00 sigur depasesc suta.
Nu car scule grele dupa mine.
Tine cont ca pentru multi e zi nelucratoare, ca e sambata.
Tu faci parte din tagma care astazi sunt dependenti de masina pentru a-ti efectua jobul(din cauza ca astazi transportul public este subdezvoltat, ca sa iti ofere tie un acces rapid in orice punct al orasului), deci tie nu as purtea sa iti input ca esti egoist, sau ceva de gen. Mai sunt altii ce tot au multa treaba cu masina in jobul pe care il au, eu daca as fi primar nu as fi luat masuri ca sa va ingradesc voua dreptul la munca, eu am o problema cu aia ce se mai numesc "plancton de birou", care din comodiate si egoism prefera sa ajunga la munca cu masina(sunt situatii vara in canicula cand fara masina nu poti sa ajungi in stare normala la birou), desi au o alternativa in transportul public, sau aia ce se plimba prin oras pur si simplu ca nu au ce face(la un mall, la o bericioaica...). Consider ca multi dintre oameni, sunt de fapt niste copii mari, cu jucarii mari (si masina este una dintre cele mai importante), daca un copil nu este educat(adica pus intre niste limite), el creste un dobitoc, asa e si cu sofatul in oras, daca exista niste legi ce nu se aplica si niste guvernati populisti(ce fac pasaje fara sens si locri de parcare moca pe spatiu verde), la noi in tara unii soferi considera ca drumul e a lu ma-sa, si ca poate taie drumul oricaruia, poate parca unde ii place(pe avarii sau nu).
- chevic
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
chevic
Scurt ca nu-mi vad capul de treaba. Te contrazici, ai fi vrut sa iesi din pasaj pe Kiseleff si sa opresti la stop pentru trecere de pietoni catre Pavilionul H ? Nu se face coada in pasaj cum comentai la Marasti ?
In plus a compara Picadilly Circus si Charles de Gaulle cu Kiseleff partea dinspre Piata presei Libere.......
ADY881 wrote:
Referitor la pasajul rutier PPL, exact cum am intuit anterior vom avea un nou pasaj pietonal subteran aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4755779&lon=26.0738991&z=19&l=29&m=h. Dupa sunt sigur ca va urma aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.4721921&lon=26.0755326&z=19&l=29&m=h, dupa la Arc...
Hai sa vedem cum fac aia din vest cu pietele lor istorice, ingroapa pitonii sau nu:
a) Londra, Piccadilly Circus.
http://goo.gl/maps/0gAWh
Au treceri de pietoni, accesul care se vede, este acces in o statie de metrou.
b)Berlin, Piata Großer Stern
http://goo.gl/maps/0Ww9k
Acest exemplu seamana mai mult cu ce avem la noi, si ce vedem? iarasi trecrei NEingropate de pitoni.
c)Paris, Piata Charles de Gaulle
http://goo.gl/maps/6QRjD
Si ce vedem noi aicea?
[/url]
Scurt ca nu-mi vad capul de treaba. Te contrazici, ai fi vrut sa iesi din pasaj pe Kiseleff si sa opresti la stop pentru trecere de pietoni catre Pavilionul H ? Nu se face coada in pasaj cum comentai la Marasti ?
In plus a compara Picadilly Circus si Charles de Gaulle cu Kiseleff partea dinspre Piata presei Libere.......
- chevic
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
chevic
Prin comparatia cu Picadilly si CDG m-am referit la traficul pietonal. Niciodata, repet niciodata chiar de se face Kiseleff pietonala nu va fi traficul din cele 2 piete celebre.
Prin comparatia cu Picadilly si CDG m-am referit la traficul pietonal. Niciodata, repet niciodata chiar de se face Kiseleff pietonala nu va fi traficul din cele 2 piete celebre.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
ADY881
Eu nu iti inteleg logica, deobice idilii iubitori de pasaje pietonale subterane, le motiveaza prin faptul ca "avem un trafic pietonal prea mare, pentru ca sa nu fie perturbate fluxurile auto, deci vom construi un pasaj pietonal subteran, in asa fel vom face traversearea pietonilor mai sigura, dar si masinile vora avea ....", cam vreajeala asta baga(asemenea faptului cum domnul Dedu si Oprescu se gandesc la "siguranta" biciclistilor, facand benzi aiurea pe trotuar), deci in tarile bananaiere daca ai :
trafic pietonal mare = pasaj pietonal subteran
trafic pietonal mic = trecere simpla
Pe de alta parte in tarile cu apa calda apermanenta se face asa
trafic pietonal mare = trecere simpla
trafic pietonal mic = trecere simpla
Iar dupa afirmatiile tale traficul pietonal in PPL este mic si va fi mic => te contrazici.
chevic wrote:
Prin comparatia cu Picadilly si CDG m-am referit la traficul pietonal. Niciodata, repet niciodata chiar de se face Kiseleff pietonala nu va fi traficul din cele 2 piete celebre.
Eu nu iti inteleg logica, deobice idilii iubitori de pasaje pietonale subterane, le motiveaza prin faptul ca "avem un trafic pietonal prea mare, pentru ca sa nu fie perturbate fluxurile auto, deci vom construi un pasaj pietonal subteran, in asa fel vom face traversearea pietonilor mai sigura, dar si masinile vora avea ....", cam vreajeala asta baga(asemenea faptului cum domnul Dedu si Oprescu se gandesc la "siguranta" biciclistilor, facand benzi aiurea pe trotuar), deci in tarile bananaiere daca ai :
trafic pietonal mare = pasaj pietonal subteran
trafic pietonal mic = trecere simpla
Pe de alta parte in tarile cu apa calda apermanenta se face asa
trafic pietonal mare = trecere simpla
trafic pietonal mic = trecere simpla
Iar dupa afirmatiile tale traficul pietonal in PPL este mic si va fi mic => te contrazici.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
telvanni
#ADY881
Esti unul dintre putinii care gandesc out of the box. Unii sunt saracii atat de in box incat ti se face mila de ei. Din pacate si aceia se duc la vot si vor vota tot golani gen Oparescu fara si fie cu adevarat constienti de cum e mai bine intr-un oras.
Pasaje scumpe si inutile se vor mai construi din pacate in Bucuresti atat timp cat la Primarie o sa fie tot Oparescu. Logica e simpla: trafic auto = combustibil. Combustibil = acciza. Accize = bani la buget. Din pacate nu-si dau seama ca banii astia se duc apoi pe sanatate (spitale, tratamente samd). oamenii se imbolnavesc si mor din cauza unui oras nociv cum este Bucurestiul.
Sper doar ca miscarile acestea pro pietoni, pro biciclete sa aiba intr-un final rezultatul scontat.
Imi place ca vad tot mai multi biciclisti pe strada.
#ADY881
Esti unul dintre putinii care gandesc out of the box. Unii sunt saracii atat de in box incat ti se face mila de ei. Din pacate si aceia se duc la vot si vor vota tot golani gen Oparescu fara si fie cu adevarat constienti de cum e mai bine intr-un oras.
Pasaje scumpe si inutile se vor mai construi din pacate in Bucuresti atat timp cat la Primarie o sa fie tot Oparescu. Logica e simpla: trafic auto = combustibil. Combustibil = acciza. Accize = bani la buget. Din pacate nu-si dau seama ca banii astia se duc apoi pe sanatate (spitale, tratamente samd). oamenii se imbolnavesc si mor din cauza unui oras nociv cum este Bucurestiul.
Sper doar ca miscarile acestea pro pietoni, pro biciclete sa aiba intr-un final rezultatul scontat.
Imi place ca vad tot mai multi biciclisti pe strada.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
Nightwolf
Mie nu... mi-au intrat cred ca 10 cazuri saptamana asta din care si un prieten....
Mie nu... mi-au intrat cred ca 10 cazuri saptamana asta din care si un prieten....
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
danielstan
Dar la care buget se duc banii din accize?
La bugetul de stat pe care il toaca (il administreaza) guvernul.
Rezulta ca Oprescu cheltuie bani din bugetul Bucurestiului ca sa alimenteze bugetul tarii. Altruist primar, ce sa zic...?
telvanni wrote:
#ADY881
... atat timp cat la Primarie o sa fie tot Oparescu. Logica e simpla: trafic auto = combustibil. Combustibil = acciza. Accize = bani la buget.
...
Dar la care buget se duc banii din accize?
La bugetul de stat pe care il toaca (il administreaza) guvernul.
Rezulta ca Oprescu cheltuie bani din bugetul Bucurestiului ca sa alimenteze bugetul tarii. Altruist primar, ce sa zic...?
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
ADY881
O fi si faza cu accize, insa motivul principal pentru care se insista pe infrastructura rutiera dupa parerea mea, este costul acelei infrastructuri dar si consecintele.
Ref la cost, se stie cat este mai mare costul, cu atat mai mare este ciubucul + sigur vor mai fi vestitele "contracte aditionale" ce vor mai majora cu cateva milioane factura pe care noi o platim.
Tot ref la cost as putea da urmatorul exemplu :
pasajul electoral PPL, oficial costa 18mil de euro(insa eu zic ca vom ajunge la cel putin 20), ce va rezolva PMB cu ajutorul acestui pasaj?
-Vor ajuta cateva mii de masini pe ora sa se opreasca la ARC si gata(bine donatorii de organe vor putea sa circule cu 200km/h de la DNCB pana in Arc).
Cand de banii aia se puteau face urmatoarele :
1) se puteau cumpara 72 autobuze Citaro(de astea "full option" cu AC, camere, sisteme "destepte")
2) 18 tramvaie Bucur LF
3) 10 tramvaie Siemens Imperio(produse in Bucuresti)
4)4 tramvaie Siemens Combino Supra de 54m lungime
Problema majora este ca TP nu creeaza consecinte(nu ai nevoie de cate 2 locuri de parcare/masina, TP este mai usor de organizat(ieftin), transporta mai multi oameni)=> nu mai trebuie sa faci pasaje fara numar si locuri de parcare => lipsa spagii in casa partidelor, partidele nu mai pot sa dea contracte sponsorilor => alesii neamului vor locui si merge ca oamenii(adica ca noi), firmele de asfaltangii nu vor mai da bani pentru campanii electorale si pomene => partidele nu vor mai nimeri la ciolan.
O fi si faza cu accize, insa motivul principal pentru care se insista pe infrastructura rutiera dupa parerea mea, este costul acelei infrastructuri dar si consecintele.
Ref la cost, se stie cat este mai mare costul, cu atat mai mare este ciubucul + sigur vor mai fi vestitele "contracte aditionale" ce vor mai majora cu cateva milioane factura pe care noi o platim.
Tot ref la cost as putea da urmatorul exemplu :
pasajul electoral PPL, oficial costa 18mil de euro(insa eu zic ca vom ajunge la cel putin 20), ce va rezolva PMB cu ajutorul acestui pasaj?
-Vor ajuta cateva mii de masini pe ora sa se opreasca la ARC si gata(bine donatorii de organe vor putea sa circule cu 200km/h de la DNCB pana in Arc).
Cand de banii aia se puteau face urmatoarele :
1) se puteau cumpara 72 autobuze Citaro(de astea "full option" cu AC, camere, sisteme "destepte")
2) 18 tramvaie Bucur LF
3) 10 tramvaie Siemens Imperio(produse in Bucuresti)
4)4 tramvaie Siemens Combino Supra de 54m lungime
Problema majora este ca TP nu creeaza consecinte(nu ai nevoie de cate 2 locuri de parcare/masina, TP este mai usor de organizat(ieftin), transporta mai multi oameni)=> nu mai trebuie sa faci pasaje fara numar si locuri de parcare => lipsa spagii in casa partidelor, partidele nu mai pot sa dea contracte sponsorilor => alesii neamului vor locui si merge ca oamenii(adica ca noi), firmele de asfaltangii nu vor mai da bani pentru campanii electorale si pomene => partidele nu vor mai nimeri la ciolan.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
andrei11
Pui problema foarte gresit.
E ca si in cazul comunismului care a disparut cu totul dintr-o data in toate partile.
Nici o tara din lume, asa cum va face voua placere sa spuneti, care"are apa calda" ( nu inteleg de unde vine expresia ) nu a putut sa elimine masinile. Daca stau sa ma gandesc sunt ceva exemple si in Asia ( India, blablabla ) unde avem o circulatie crancena.
Tu ai calculat vreodata cat TP ti-ar trebui daca ai interzice brusc toata circulatia auto particulara dinorasul Bucuresti ?. Inclusiv daca ai introduce interdictia de a tranzita centrul, sa vedem pe unde ai reorganiza circulatia masinilor ?
Si lasati-ma cu treaba asta cu 200 km / h, se introduc ( multe ) radare fixe pe traseu, sa vezi ce se calmeaza baietii.
Si acum pe la Fantana Miorita se circula cu 55 km / h pe la ora 1,00 din noapte.Prietenii stiu de ce !
De cand s-a deschis Pasajul de peste Gârlă Dristor si Baba Novac au devenit intersectii imposibile, chiar si in orele "calme".
De ăştia ce spui ?
Pui problema foarte gresit.
E ca si in cazul comunismului care a disparut cu totul dintr-o data in toate partile.
Nici o tara din lume, asa cum va face voua placere sa spuneti, care"are apa calda" ( nu inteleg de unde vine expresia ) nu a putut sa elimine masinile. Daca stau sa ma gandesc sunt ceva exemple si in Asia ( India, blablabla ) unde avem o circulatie crancena.
Tu ai calculat vreodata cat TP ti-ar trebui daca ai interzice brusc toata circulatia auto particulara dinorasul Bucuresti ?. Inclusiv daca ai introduce interdictia de a tranzita centrul, sa vedem pe unde ai reorganiza circulatia masinilor ?
Si lasati-ma cu treaba asta cu 200 km / h, se introduc ( multe ) radare fixe pe traseu, sa vezi ce se calmeaza baietii.
Si acum pe la Fantana Miorita se circula cu 55 km / h pe la ora 1,00 din noapte.Prietenii stiu de ce !
De cand s-a deschis Pasajul de peste Gârlă Dristor si Baba Novac au devenit intersectii imposibile, chiar si in orele "calme".
De ăştia ce spui ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura
Adrian Rosca
Cu banii astia se putea face si altceva, de exemplu: fiecare pensionar sa fi primit 75 bani pe luna timp de un an, fiecare bugetar 1.4 lei iar fiecare copil si adolescent 25 bani.
Cu banii astia se putea face si altceva, de exemplu: fiecare pensionar sa fi primit 75 bani pe luna timp de un an, fiecare bugetar 1.4 lei iar fiecare copil si adolescent 25 bani.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination