Topic: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
294 posts, 106578 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
Variantă pentru rezolvarea intersectiei DNCB cu DN 1
Propunere :
Solutia care va fi prezentată este o solutie de generic. Daca doriti detalii tehnice vi le pot oferi dar cred ca nu e cazul. Si detaliile tehnice sunt gândite si pot fi aplicate de cei in drept sa o faca.
Intersectia DNCB – DN 1 trebuietratata categoric ca o intersectie cu 3 nivele ( fata de cele 2 pe care le avem acum ), asta ca sa fie perfect functionala.
Având in vedere situatia din teren ( DN 1 si podul hobanat de peste calea ferată ) trebuie sa ne incadram in unele limite date si anume :
- DN 1 la nivelul + ( plus ) 1.
- legătura DN 1 / DNCB la sol.
Rămâne ca unică soluţie DNCB la nivelul minus 2.
Ţinând cont si de anumite particularităţi ale intrsectiei am prevazut si un pasaj pietonal subteran lanivelul minus 1 ( cu iesiri in absolut toate directiile posibie ) pasaj pietonal ce poate fi folosit si ca acces la viitoarea statie de metrou din zonă ( de pe magistrala M 6 ).
Traseul pasajului subteran prin care va trece DNCB ( 2 benzi / sens + bandă de urgenţă + trotuar utilitar este perfect realizabil. Pasajul subteran nu poate avea o latime mai mare de 25 m reali. Da, vor urma unele exproprieri / demolari, dar daca vrem sa rezolvam această intersectie trebuie sa le facem. Nu putem să le impăcam pe toate !
Care aveti unele intebari referitor la unele detalii astept sa mi le puneti.
Oricum va fi cu ( ceva ) deranj si pe DN 1 dar altfel nu este posibil !
( clik pe imagine pentru o vizionare mai corectă ).
Variantă pentru rezolvarea intersectiei DNCB cu DN 1
Propunere :
Solutia care va fi prezentată este o solutie de generic. Daca doriti detalii tehnice vi le pot oferi dar cred ca nu e cazul. Si detaliile tehnice sunt gândite si pot fi aplicate de cei in drept sa o faca.
Intersectia DNCB – DN 1 trebuietratata categoric ca o intersectie cu 3 nivele ( fata de cele 2 pe care le avem acum ), asta ca sa fie perfect functionala.
Având in vedere situatia din teren ( DN 1 si podul hobanat de peste calea ferată ) trebuie sa ne incadram in unele limite date si anume :
- DN 1 la nivelul + ( plus ) 1.
- legătura DN 1 / DNCB la sol.
Rămâne ca unică soluţie DNCB la nivelul minus 2.
Ţinând cont si de anumite particularităţi ale intrsectiei am prevazut si un pasaj pietonal subteran lanivelul minus 1 ( cu iesiri in absolut toate directiile posibie ) pasaj pietonal ce poate fi folosit si ca acces la viitoarea statie de metrou din zonă ( de pe magistrala M 6 ).
Traseul pasajului subteran prin care va trece DNCB ( 2 benzi / sens + bandă de urgenţă + trotuar utilitar este perfect realizabil. Pasajul subteran nu poate avea o latime mai mare de 25 m reali. Da, vor urma unele exproprieri / demolari, dar daca vrem sa rezolvam această intersectie trebuie sa le facem. Nu putem să le impăcam pe toate !
Care aveti unele intebari referitor la unele detalii astept sa mi le puneti.
Oricum va fi cu ( ceva ) deranj si pe DN 1 dar altfel nu este posibil !
( clik pe imagine pentru o vizionare mai corectă ).
propunere.jpg (189.78 KB; downloaded 3804 times)
4-8-2017 6-47-00 PM.jpg (39.64 KB; downloaded 3808 times)
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
abc_XC
Sunt de acord cu o intersectie pe 3 nivele, dar am cateva intrebari.
1. Actualul pasaj DN1 are o deschidere de 12-15 metri,se poate strecura DNCB printre picioarele pasajului ca tunel? Sau demolam pasajul suprateran actual si facem totul de la zero?
2. Sigur nu ne incurcam cu metroul ( sa nu repetam povestea de la Universitate)? DNCB e deja la -9 metri pe schema desenata, NSS nu coboara prea jos?
Astept cu interes un raspuns
Si imi permit sa lansez si eu o "fantezie": daca dupa pasajul hobanat am demola actuala rampa si am realiza un pasaj suprateran, 550 metri pana la DN1+rampa de coborare? Am avea tot 3 nivele. In plus, cred ca s-ar putea lucra fara a intrerupe circuatia pe DN1 mai mult de cateva weekenduri, cand s-ar pozitiona grinzile.
De aici ar incepe ipoteticul pasaj suprateran peste DN1 https://www.google.ro/maps/@44.5365776,26.0749224,3a,75y,166.53h,79.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVh-ROkPv0Nrf3FUHI7NwoA!2e0!7i13312!8i6656
Sunt de acord cu o intersectie pe 3 nivele, dar am cateva intrebari.
1. Actualul pasaj DN1 are o deschidere de 12-15 metri,se poate strecura DNCB printre picioarele pasajului ca tunel? Sau demolam pasajul suprateran actual si facem totul de la zero?
2. Sigur nu ne incurcam cu metroul ( sa nu repetam povestea de la Universitate)? DNCB e deja la -9 metri pe schema desenata, NSS nu coboara prea jos?
Astept cu interes un raspuns
Si imi permit sa lansez si eu o "fantezie": daca dupa pasajul hobanat am demola actuala rampa si am realiza un pasaj suprateran, 550 metri pana la DN1+rampa de coborare? Am avea tot 3 nivele. In plus, cred ca s-ar putea lucra fara a intrerupe circuatia pe DN1 mai mult de cateva weekenduri, cand s-ar pozitiona grinzile.
De aici ar incepe ipoteticul pasaj suprateran peste DN1 https://www.google.ro/maps/@44.5365776,26.0749224,3a,75y,166.53h,79.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVh-ROkPv0Nrf3FUHI7NwoA!2e0!7i13312!8i6656
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
Singura problema la solutia ta - la care m-am gândit si eu - e ca hobanatul are doar 2 benzi / sens.
Ce faci cu cei care vin din Bucuresti si vor sa faca dreapta pe DNCB ? Trebuie sa cedeze trecerea. Numai ca pe centura se circula cu o suta si ceva...Nu e ca la Basarab / Grant.
Daca-mi dai o solutie la acest neajuns putem face si o intersectie pe 3 nivele, 0, plus 1 ( DN ) , plus 2 ( DNCB ).
______________
La varianta mea evident ca se va umbla si la actualul pod ( cel al DN - ului ).
NSS - ul metroului poate sa coboare si la minus 18 m ( aproximativ nivelul statiilor Unirii / M 2 ; Eroilor /M 5 ; AM ) Si evident vor urma si alte statii Universitate / M 5 ; Iancului M 5 / Hasdeu M 4(6) / Eroii Revolutiei M 4(6).
Tin foarte mult la pasajul pietonal de acolo, e mult trafic de persoane si se traverseaza extrem de greu. Si in plus sper ca la un moment dat sa se dea drumul si la tren. Daca se desfiinteaza linia de acolo hobanatul rămâne fară obiect... . Sau in sfârşit, i se va gasi o utilitate forţată...
Singura problema la solutia ta - la care m-am gândit si eu - e ca hobanatul are doar 2 benzi / sens.
Ce faci cu cei care vin din Bucuresti si vor sa faca dreapta pe DNCB ? Trebuie sa cedeze trecerea. Numai ca pe centura se circula cu o suta si ceva...Nu e ca la Basarab / Grant.
Daca-mi dai o solutie la acest neajuns putem face si o intersectie pe 3 nivele, 0, plus 1 ( DN ) , plus 2 ( DNCB ).
______________
La varianta mea evident ca se va umbla si la actualul pod ( cel al DN - ului ).
NSS - ul metroului poate sa coboare si la minus 18 m ( aproximativ nivelul statiilor Unirii / M 2 ; Eroilor /M 5 ; AM ) Si evident vor urma si alte statii Universitate / M 5 ; Iancului M 5 / Hasdeu M 4(6) / Eroii Revolutiei M 4(6).
Tin foarte mult la pasajul pietonal de acolo, e mult trafic de persoane si se traverseaza extrem de greu. Si in plus sper ca la un moment dat sa se dea drumul si la tren. Daca se desfiinteaza linia de acolo hobanatul rămâne fară obiect... . Sau in sfârşit, i se va gasi o utilitate forţată...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
zapacitu
Andrei, trimite-le propunerea ta. Problema e executia. Daca nu ma insel, in zona pasajului nu se poate face subteran pe 2 benzi din cauza consolelor apropiate. Asta e valabil cam la toate podurile vechi peste centura. Deci ar trebui razuit si refacut pasajul. Iese din discutie. Deci ar trebui sa ai pasaj cu tunel si banda, executat cu sapatoare, ca altfel omori intersectia. Iese din nou din discutie.
Solutia actuala e un mega-dezastru din toate punctele de vedere. Va distruge integral centura si va preveni folosirea ei ca o sosea rapida. Niste idioti.
Singura solutie reala ar presupune reactivarea bretelei centurii vechi si constructia unui nou pod care sa lege vechea centura de cea noua, oglinda a hobanatului, numai ca pe sensul spre Mogosoaia. Alternativ, macar o bretea suplimentara pe langa gara Otopeni ar fi utila.
Andrei, trimite-le propunerea ta. Problema e executia. Daca nu ma insel, in zona pasajului nu se poate face subteran pe 2 benzi din cauza consolelor apropiate. Asta e valabil cam la toate podurile vechi peste centura. Deci ar trebui razuit si refacut pasajul. Iese din discutie. Deci ar trebui sa ai pasaj cu tunel si banda, executat cu sapatoare, ca altfel omori intersectia. Iese din nou din discutie.
Solutia actuala e un mega-dezastru din toate punctele de vedere. Va distruge integral centura si va preveni folosirea ei ca o sosea rapida. Niste idioti.
Singura solutie reala ar presupune reactivarea bretelei centurii vechi si constructia unui nou pod care sa lege vechea centura de cea noua, oglinda a hobanatului, numai ca pe sensul spre Mogosoaia. Alternativ, macar o bretea suplimentara pe langa gara Otopeni ar fi utila.
vest.JPG (414.88 KB; downloaded 3678 times)
est.JPG (222.33 KB; downloaded 3684 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
Ba nu ies din discutie nici una din variante.
Da, distrugem podul lui DN 1. Oricum podul in sine e o aiureala, eu n-am curaj sa merg pe banda 1 decât cu 30 km/h. Iar un autobuz / camion cu siguranta nu intra pe prima banda.
Nu o sa ma opresc sa vi-l dau drept exemplu pe nenea din imagine :
Daca nu le place personajul, de ce sa nu incercam asa ceva :
Asa cum ai spus, solutia actuala e un megadezastru.
Da, se poate si cu un pod la cota plus 2, o sa creionez si aceasta varianta, dar costa destul de scump.
Oricum cine a gândit hobanatul actual acolo ar trebui sa se lase de meserie daca nu cumva a facut-o deja. Nici o firma cu pretentii n-ar angaja asemenea specimen.
Si da, recunosc, din cauza acestei intersectii nu folosesc deseori centura, desi m-ar scapa de ceva stress prin Bucuresti.
Acum am vazut ca ai postat 2 schite.
A, nu asa, ceva mult mai indraznet.
Ideea centrala esta ca acolo trebuie sa avem o intersectie cu 3 nivele :
- solul ( nivelul 0 ) pentru a putea trece din DNCB in DN 1 si viceversa.
- nivelul + 1 DN 1
- nivelul + 2 DNCB.
Merge, dar costa scump.
Mai pe seara / mâine cu schitele si detaliile.
Ba nu ies din discutie nici una din variante.
Da, distrugem podul lui DN 1. Oricum podul in sine e o aiureala, eu n-am curaj sa merg pe banda 1 decât cu 30 km/h. Iar un autobuz / camion cu siguranta nu intra pe prima banda.
Nu o sa ma opresc sa vi-l dau drept exemplu pe nenea din imagine :
43.jpg (48.76 KB; downloaded 3677 times)
Daca nu le place personajul, de ce sa nu incercam asa ceva :
44.jpg (42.56 KB; downloaded 3681 times)
Asa cum ai spus, solutia actuala e un megadezastru.
Da, se poate si cu un pod la cota plus 2, o sa creionez si aceasta varianta, dar costa destul de scump.
Oricum cine a gândit hobanatul actual acolo ar trebui sa se lase de meserie daca nu cumva a facut-o deja. Nici o firma cu pretentii n-ar angaja asemenea specimen.
Si da, recunosc, din cauza acestei intersectii nu folosesc deseori centura, desi m-ar scapa de ceva stress prin Bucuresti.
Acum am vazut ca ai postat 2 schite.
A, nu asa, ceva mult mai indraznet.
Ideea centrala esta ca acolo trebuie sa avem o intersectie cu 3 nivele :
- solul ( nivelul 0 ) pentru a putea trece din DNCB in DN 1 si viceversa.
- nivelul + 1 DN 1
- nivelul + 2 DNCB.
Merge, dar costa scump.
Mai pe seara / mâine cu schitele si detaliile.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
mindmasster
Si eu tot din acelasi motiv evit centura . Din cate am inteles se lucreaza la eliminarea insulei de pe directia A1-A3 si sa se interzice virajul la stanga pe directia A3-DN1.
Evident cel mai eleganta si utila solutie este aici o intersectie pe 3 nivele. Nu avem in tara asa ceva inca nu ?
My vision: +1 (DN1)
0- DNCB -DN1
-1 - DNCB
Cred ca e mai ieftin sa l construiasca pe cel in subteran nu ?
Si eu tot din acelasi motiv evit centura . Din cate am inteles se lucreaza la eliminarea insulei de pe directia A1-A3 si sa se interzice virajul la stanga pe directia A3-DN1.
Evident cel mai eleganta si utila solutie este aici o intersectie pe 3 nivele. Nu avem in tara asa ceva inca nu ?
My vision: +1 (DN1)
0- DNCB -DN1
-1 - DNCB
Cred ca e mai ieftin sa l construiasca pe cel in subteran nu ?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
danutzu_2910
Da, e corect ce spui tu si Andrei, pe 3 nivele, numai ca trebuie sa incepi de la ZERO.
Nu poti face acum o structura subterana.
Am spus-o si pe SSC, o spun si aici.
Pentru asa ceva trebuie pereti mulati. Cu ce ii faci? Sub actualul pod, evident.
Si mai trebuie tinut cont ca mai avem si fundatiile pilelor existente.
Prin absurd, daca ar exista un utilaj care sa sape santul pentru peretii mulati, SUB POD (sa aiba loc pe inaltime) nu stiundaca s-ar incumeta sa sape langa fundatiile pilelor existente, pile care SUNT SUB SARCINA.
Da, e corect ce spui tu si Andrei, pe 3 nivele, numai ca trebuie sa incepi de la ZERO.
Nu poti face acum o structura subterana.
Am spus-o si pe SSC, o spun si aici.
Pentru asa ceva trebuie pereti mulati. Cu ce ii faci? Sub actualul pod, evident.
Si mai trebuie tinut cont ca mai avem si fundatiile pilelor existente.
Prin absurd, daca ar exista un utilaj care sa sape santul pentru peretii mulati, SUB POD (sa aiba loc pe inaltime) nu stiundaca s-ar incumeta sa sape langa fundatiile pilelor existente, pile care SUNT SUB SARCINA.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
E in lucru o megaschita ( mult mai amanuntită ) -> de fapt vor fi mai multe desene - cu o varianta pe 3 nivele in felul urmator :
- nivelul 0 ( la sol ) legatura DNCB cu DN 1
- nivelul + 1 ( la aproximativ plus 5 m ) DN 1 ( adica nu ne atingem de DN 1 )
- nivelul + 2 ( la aproximativ plus 10 m ) DNCB.
Va exista si un nivel minus 1 ( la minus 4 m ) nivelul pasajului pietonal ( la care tin foarte mult ).
Ideea centrala este ca atât DN 1 cât si DNCB trebuie sa fie libere de orişice restricţii.
_______________________________________
Surpriză
Stiti ca acolo DNCB nu e DNCB Ci sunt 2 strazi din Municipiul Bucureşti, respectiv :
- str Horia Cloşca şi Crişan şi
- şoseaua Odăi ?
Ha !
_________________
# danutzu_2910 un lucru facut prost costa mai scump sa incerci sa-l repari, mai ieftin iesi daca il demolezi si faci altul. Daca vrem varianta subterana demolam tot ce e acolo, inclusiv DN 1.
Nu o sa ma plictisesc sa tot va amintesc de un om care a avut curajul sa propuna o solutie radicala :
E in lucru o megaschita ( mult mai amanuntită ) -> de fapt vor fi mai multe desene - cu o varianta pe 3 nivele in felul urmator :
- nivelul 0 ( la sol ) legatura DNCB cu DN 1
- nivelul + 1 ( la aproximativ plus 5 m ) DN 1 ( adica nu ne atingem de DN 1 )
- nivelul + 2 ( la aproximativ plus 10 m ) DNCB.
Va exista si un nivel minus 1 ( la minus 4 m ) nivelul pasajului pietonal ( la care tin foarte mult ).
Ideea centrala este ca atât DN 1 cât si DNCB trebuie sa fie libere de orişice restricţii.
_______________________________________
Surpriză
Stiti ca acolo DNCB nu e DNCB Ci sunt 2 strazi din Municipiul Bucureşti, respectiv :
- str Horia Cloşca şi Crişan şi
- şoseaua Odăi ?
Ha !
_________________
# danutzu_2910 un lucru facut prost costa mai scump sa incerci sa-l repari, mai ieftin iesi daca il demolezi si faci altul. Daca vrem varianta subterana demolam tot ce e acolo, inclusiv DN 1.
Nu o sa ma plictisesc sa tot va amintesc de un om care a avut curajul sa propuna o solutie radicala :
4-10-2017 9-03-36 PM.jpg (10.31 KB; downloaded 3362 times)
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
danutzu_2910
@Andrei, am vut sa descriu si o solutie.... radicala, dar... conu' Pache... nu mai este printre noi.
As fi propus o demolare partiala, adica descarcarea celor doua pile adiacente DNCB, prin inlaturarea ginzilor.
L.E. si daca tot inlatur grinzile, pot demola si pilele, in locul lor, fac o structura unitara cu pasajul subteran si tot ce vrei acolo.
Dar ce facem cu DN1, pe durata constructiei?. Idem si cu DNCB....
Hai ca DNCB va merge pe traseul vechi... asta e rezolvata.
Si Andrei, e mai important CUM facem decat cum va arata la final.
Este precum "razboiul" dintre arhitect, care spune cum vrea sa fie/arate la final si structuristul, care spune cum se construieste efectiv.
@Andrei, am vut sa descriu si o solutie.... radicala, dar... conu' Pache... nu mai este printre noi.
As fi propus o demolare partiala, adica descarcarea celor doua pile adiacente DNCB, prin inlaturarea ginzilor.
L.E. si daca tot inlatur grinzile, pot demola si pilele, in locul lor, fac o structura unitara cu pasajul subteran si tot ce vrei acolo.
Dar ce facem cu DN1, pe durata constructiei?. Idem si cu DNCB....
Hai ca DNCB va merge pe traseul vechi... asta e rezolvata.
Si Andrei, e mai important CUM facem decat cum va arata la final.
Este precum "razboiul" dintre arhitect, care spune cum vrea sa fie/arate la final si structuristul, care spune cum se construieste efectiv.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
Nu, varianta cât de cât corecta estre cea cu DN 1 lăsat asa cum e si cu DNCB peste DN 1. Hai ca merge, numai sa am eu timp sa fac schitele.
Individul din poza este arhitectul lui Napoleon Baron Haussmann cel care a dărâmat vechiul Paris cu tunul...
Solutia propusa de mine nu e deloc fantezistă si lasa hobanatul la locul lui...Hobanatul însă n-are treaba cu DNCB - ul ci cu relatia de la sol, adica legatura DNCB cu DN1.Evident, inevitabil unele exproprieri. Nu se poate fara unele sacrificii. Dar varianta pe care am imaginat-o scapa DNCB - ul de absolut toate intersectiile periculoase de acolo, inclusiv de cea de la Lukoil...Partea nasoala este ca vor circula autoturismele cu 120 km / h aproximativ la 11 - 12 - 13 m deasupra solului. Asta inseamna intuitiv un bloc standard P + 3. E mult, e putin ?
Precizare :
Va rămâne şi linia CFR dublă electrificată.
Nu, varianta cât de cât corecta estre cea cu DN 1 lăsat asa cum e si cu DNCB peste DN 1. Hai ca merge, numai sa am eu timp sa fac schitele.
Individul din poza este arhitectul lui Napoleon Baron Haussmann cel care a dărâmat vechiul Paris cu tunul...
Solutia propusa de mine nu e deloc fantezistă si lasa hobanatul la locul lui...Hobanatul însă n-are treaba cu DNCB - ul ci cu relatia de la sol, adica legatura DNCB cu DN1.Evident, inevitabil unele exproprieri. Nu se poate fara unele sacrificii. Dar varianta pe care am imaginat-o scapa DNCB - ul de absolut toate intersectiile periculoase de acolo, inclusiv de cea de la Lukoil...Partea nasoala este ca vor circula autoturismele cu 120 km / h aproximativ la 11 - 12 - 13 m deasupra solului. Asta inseamna intuitiv un bloc standard P + 3. E mult, e putin ?
Precizare :
Va rămâne şi linia CFR dublă electrificată.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
danutzu_2910
@Andrei, sa fiu sincer, prima data cand am auzit de un hobanat acolo, am crezut ca se va face asa cum il imaginezi tu acum. Peste DN1.
Cand a inceput constructia...ia-l de unde nu-i... era mai departe...
(la vremea respectiva nu stiam de forum MU)
Parca si conu' Pache a facut ceva ordine printre strazile din Bucuresti....
@Andrei, sa fiu sincer, prima data cand am auzit de un hobanat acolo, am crezut ca se va face asa cum il imaginezi tu acum. Peste DN1.
Cand a inceput constructia...ia-l de unde nu-i... era mai departe...
(la vremea respectiva nu stiam de forum MU)
Parca si conu' Pache a facut ceva ordine printre strazile din Bucuresti....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
Hobanatul e foarte prost construit acolo pentru un DNCB lipsit de constrângeri la intersectia cu DN1.
- Varianta pe care o s-o propun lasa hobanatul acolo dar nu va mai folosi pentru DNCB...
Peste DN 1 imi imaginez un pod clasic ( cu piloni sau cum s-or numi ). Da stiu de linia CFR dar nu mă încurcă asa de mult. Exemple exista cu rezolvare clasica, cel putin două la noi in tara, la ecluză la Cernavodă si peste râul Siret ( intre Tişiţa şi Tecuci ).
Da, intre Piata Rosetti si Iancului. Oricum după Iancului nu avea rost ca nu prea era nimic...
Hobanatul e foarte prost construit acolo pentru un DNCB lipsit de constrângeri la intersectia cu DN1.
- Varianta pe care o s-o propun lasa hobanatul acolo dar nu va mai folosi pentru DNCB...
Peste DN 1 imi imaginez un pod clasic ( cu piloni sau cum s-or numi ). Da stiu de linia CFR dar nu mă încurcă asa de mult. Exemple exista cu rezolvare clasica, cel putin două la noi in tara, la ecluză la Cernavodă si peste râul Siret ( intre Tişiţa şi Tecuci ).
4-10-2017 11-03-06 PM.jpg (149.56 KB; downloaded 3329 times)
danutzu_2910 wrote:
Parca si conu' Pache a facut ceva ordine printre strazile din Bucuresti....
Da, intre Piata Rosetti si Iancului. Oricum după Iancului nu avea rost ca nu prea era nimic...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
andrei11
Off topicul despre notiunea de DN / DNCB îl găsiţi la
Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură / Despre noţiunea de drum public
viewtopic.php?f=275&t=2407&p=236464#p236456
Off topicul despre notiunea de DN / DNCB îl găsiţi la
Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură / Despre noţiunea de drum public
viewtopic.php?f=275&t=2407&p=236464#p236456
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
panzer01
Mi-au placut discutiile. Frumos, cu poze.
Si daca prin absurd cineva investeste in aceasta intersectie 100 mil euro, ce facem cu celelalte 11 giratii de pe traseul din Nord de acum? Si ce facem la DN7 unde deja sunt 3 nivele (-1 este CF)? Si mai ales ce facem cu DNCB si autostrazi: una are un giratoriu iar celelate 2 au intersectii in T.
Nu cumva 100 mil euro ar fi contributia si exproprierile pentru A0 nord.
Mi-au placut discutiile. Frumos, cu poze.
Si daca prin absurd cineva investeste in aceasta intersectie 100 mil euro, ce facem cu celelalte 11 giratii de pe traseul din Nord de acum? Si ce facem la DN7 unde deja sunt 3 nivele (-1 este CF)? Si mai ales ce facem cu DNCB si autostrazi: una are un giratoriu iar celelate 2 au intersectii in T.
Nu cumva 100 mil euro ar fi contributia si exproprierile pentru A0 nord.
📖 Pagination options