Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului
307 posts, 83793 views
📖 Pagination options
- sdv
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
sdv
dar vai, cum arata canalizarea dupa prima ploaie mai serioasa! Si mai ales in dreptul trecerii de pietoni!
poza este facuta dupa ce s-a mai calmat ploaia
dar vai, cum arata canalizarea dupa prima ploaie mai serioasa! Si mai ales in dreptul trecerii de pietoni!
poza este facuta dupa ce s-a mai calmat ploaia
raindogs.png (665.77 KB; downloaded 3404 times)
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
telvanni
P
Pai din masina nu conteaza cat de mare e apa ca nu te uzi oricum.
P
sdv wrote:
dar vai, cum arata canalizarea dupa prima ploaie mai serioasa! Si mai ales in dreptul trecerii de pietoni!
poza este facuta dupa ce s-a mai calmat ploaia
Pai din masina nu conteaza cat de mare e apa ca nu te uzi oricum.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
survola
E o problema generala legata de canalizare, se infunda exact cand nu trebuie...
In plus, multe guri de canal sunt "putin" mai sus decat zona din jurul lor.
E o problema generala legata de canalizare, se infunda exact cand nu trebuie...
In plus, multe guri de canal sunt "putin" mai sus decat zona din jurul lor.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
telvanni
Da, ai dreptate. Se infunda cand ploua.
survola wrote:
E o problema generala legata de canalizare, se infunda exact cand nu trebuie...
Da, ai dreptate. Se infunda cand ploua.
- sdv
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
sdv
o intrebare despre cei doi stalpi de iluminat situati de-a dreapta si de-a stanga pasajului adica cei care sustin si linia de curent a tramvaiului. Am vazut ca sunt pozitionati fix pe axa de acces pipera-lukoil-avionului si invers, floreasca-skoda-pipera.
Stiti cumva daca exista in plan mutarea acestora? mi se par destul de periculos pozitionati in noua "geografie" locala.
cheers!
o intrebare despre cei doi stalpi de iluminat situati de-a dreapta si de-a stanga pasajului adica cei care sustin si linia de curent a tramvaiului. Am vazut ca sunt pozitionati fix pe axa de acces pipera-lukoil-avionului si invers, floreasca-skoda-pipera.
Stiti cumva daca exista in plan mutarea acestora? mi se par destul de periculos pozitionati in noua "geografie" locala.
cheers!
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
danielstan
Si se infunda pentru ca s-au colmatat demult cu antiderapantul (citeste 'nisipul') folosit iarna pe strazile noastre, plus noroiul care rezulta din santierele orasului (dar cred ca in proportie mai mica).
telvanni wrote:survola wrote:
E o problema generala legata de canalizare, se infunda exact cand nu trebuie...
Da, ai dreptate. Se infunda cand ploua.
Si se infunda pentru ca s-au colmatat demult cu antiderapantul (citeste 'nisipul') folosit iarna pe strazile noastre, plus noroiul care rezulta din santierele orasului (dar cred ca in proportie mai mica).
- luchian
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
luchian
In tara asta toata lumea-i multumita si pietonii (au treceri la toate colturile strazilor-vezi Caranfil Pipera) si taximetristii (ocupa coltul strazilor fara niciun fel de problema) si ceilalti soferi (care nu stiu ce sa faca pe sub pasaj si se frasuie cand fac la stanga) si constructorii si lista poate continua. Aceasta „veselie” insa, este malefica pentru ca in toate cazurile de acest fel si exceptii sunt putine, siguranta traficului este o poveste.
Punctul meu de vedere este ca se poate rezolva orice, chiar finalizat pasajul, asa cum este el, ciung, prea mare sus, prea mic jos (nu sunt benzi pentru liber la dreapta, separate pt stinga pe toate sensurile, semaforizarea ineficienta si marcajele doar formale - pentru la stanga, pentru ca cel mai inportant intr-o intersectie este facutul la stinga - numai si numai prin fata celui din sens opus - si apoi daca este rezolvat se pot discuta perpendicularele - pe fondul liberului la dreapta). Asa cum spuneam, chiar si asa se poate rezolva problema inecarii intersectiilor din cauza presiunii marite a traficului pasajului. Problema este cum? Penru fiecare problema identificata, gandit - facut - implementat si generic:
1.Nemultumirea pe moment a pietonilor, desfiintandu-le 2 treceri de la Caranfil Pipera - cele care duc si pleaca la de la biserica. Probleme rezolvate: in primul rand pentru pietoni carora li se va mari exponential securitatea obligandu-i sa traverseze numai pe trecerea civilizata de la frorarie spre case, in al doilea rand se creaza doua fluxuri performante, unul continuu la dreapta da la china spre pasaj si celalalt continuu pe toata durata semaforului la stanga spre china. Toate acestea, fara nicio investitie! Pot continua pentru toate sensurile, localele etc
2.Nemulumirea pe moment a taximetristilor, obligandu-i sa respecte legea si facandu-le statii, ca la ratb - astai utopica deocamdata, inca nu suntem maturizati - Insa taximetristii cred ca au statie in coltul strazilor, dp meu dv gresit. Folosesc taxi si recunosc ca este lejer sa-l iau din colt, dar prefer si nu m-ar deranja sa-l iau dintr-o statie de cartier de unde sa nu incurce pe nimeni.
3.SAMD...
In tara asta toata lumea-i multumita si pietonii (au treceri la toate colturile strazilor-vezi Caranfil Pipera) si taximetristii (ocupa coltul strazilor fara niciun fel de problema) si ceilalti soferi (care nu stiu ce sa faca pe sub pasaj si se frasuie cand fac la stanga) si constructorii si lista poate continua. Aceasta „veselie” insa, este malefica pentru ca in toate cazurile de acest fel si exceptii sunt putine, siguranta traficului este o poveste.
Punctul meu de vedere este ca se poate rezolva orice, chiar finalizat pasajul, asa cum este el, ciung, prea mare sus, prea mic jos (nu sunt benzi pentru liber la dreapta, separate pt stinga pe toate sensurile, semaforizarea ineficienta si marcajele doar formale - pentru la stanga, pentru ca cel mai inportant intr-o intersectie este facutul la stinga - numai si numai prin fata celui din sens opus - si apoi daca este rezolvat se pot discuta perpendicularele - pe fondul liberului la dreapta). Asa cum spuneam, chiar si asa se poate rezolva problema inecarii intersectiilor din cauza presiunii marite a traficului pasajului. Problema este cum? Penru fiecare problema identificata, gandit - facut - implementat si generic:
1.Nemultumirea pe moment a pietonilor, desfiintandu-le 2 treceri de la Caranfil Pipera - cele care duc si pleaca la de la biserica. Probleme rezolvate: in primul rand pentru pietoni carora li se va mari exponential securitatea obligandu-i sa traverseze numai pe trecerea civilizata de la frorarie spre case, in al doilea rand se creaza doua fluxuri performante, unul continuu la dreapta da la china spre pasaj si celalalt continuu pe toata durata semaforului la stanga spre china. Toate acestea, fara nicio investitie! Pot continua pentru toate sensurile, localele etc
2.Nemulumirea pe moment a taximetristilor, obligandu-i sa respecte legea si facandu-le statii, ca la ratb - astai utopica deocamdata, inca nu suntem maturizati - Insa taximetristii cred ca au statie in coltul strazilor, dp meu dv gresit. Folosesc taxi si recunosc ca este lejer sa-l iau din colt, dar prefer si nu m-ar deranja sa-l iau dintr-o statie de cartier de unde sa nu incurce pe nimeni.
3.SAMD...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
survola
Acum, eu cred că Str. Avionului ar trebui să fie cu sens unic spre Calea Floreasca, altfel nu îmi place șicana asta:
Acum, eu cred că Str. Avionului ar trebui să fie cu sens unic spre Calea Floreasca, altfel nu îmi place șicana asta:
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
survola
@Nightwolf: o motocicletă a Poliției? Sper că nu au fost victime.
LE: accidentul acesta sprijină introducerea sensului unic despre care vorbeam mai sus
Scuze pentru calitate - screenshot-uri după o filmare...
@Nightwolf: o motocicletă a Poliției? Sper că nu au fost victime.
LE: accidentul acesta sprijină introducerea sensului unic despre care vorbeam mai sus
Scuze pentru calitate - screenshot-uri după o filmare...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Costin
Discutiile despre autoturisme 'intrate la apa' si nu numai au acum topic separat.
Discutiile despre autoturisme 'intrate la apa' si nu numai au acum topic separat.
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Mrs
Concurs pe tema aleasa
Ce credeti ca se intampla aici?
Concurs pe tema aleasa
Ce credeti ca se intampla aici?
bretea sub asediu
pipera 18052012 1600.jpg (381.08 KB; downloaded 2915 times)
- survola
-
Posted:
-
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Nightwolf
Ba da, mi-a ajuns un coleg la spital ... urasc accidentele astea ...
survola wrote:
@Nightwolf: o motocicletă a Poliției? Sper că nu au fost victime.
LE: accidentul acesta sprijină introducerea sensului unic despre care vorbeam mai sus
Scuze pentru calitate - screenshot-uri după o filmare...
Ba da, mi-a ajuns un coleg la spital ... urasc accidentele astea ...
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
PinkyHog
Se face reteaua de colectare a apelor pluviale?!
Mrs wrote:
Concurs pe tema aleasa
Ce credeti ca se intampla aici?
Se face reteaua de colectare a apelor pluviale?!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination