Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 467927 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Bine,@Grigore,
si eu am descoperit roata...Dar nu crezi ca exista o multime de bloguri unde ne putem alinta pentru politicianul iubit?! :lol:
Eu sunt de parere ca daca vreau sa fiu informat despre proiectele de infrastructura din Romania,vin aici,pe acest blog.
Dar,de acord:
poti sa critici pe cine vrei tu,unde vrei tu,poti "sa te legi de politica"cat vrei

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere DeSimon

Ok, DN1 va ramane o artera importanta, insa nu pot sa cred ca justifica un pasaj la PPL. Exista intersectia de la Elena Vacarescu, cladirile de la Miorita, fara sa mai vorbesc de parcul Herastrau. Exista alte prioritati in Bucuresti : daca vorbim doar de infrastructura rutiera : Centura.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Din pacate centura nu apartine de Bucuresti !. Daca gresesc rog a fi corectat.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere DeSimon

Deci daca nu apartine de Bucuresti nu poate sa apara in proiectele Bucurestiului ? Atunci dece sa nu faca fiecare sector ale Bucuresti proiecte separate, iar metroul cand se schimba sectorul sa se opreasca brusc  :lol:  ? Hai sa fim seriosi, aici vorbim de proiecte pentru metropola Bucuresti, trebuie sa gandim pentru Bucuresti + Ilfov, daca nu chiar pentru toate tara. Chiar din cauza asta facem lucrari precum pasaj PPL : in Bucuresti aici este problema, deci aici facem ceva. Si nu ne pasa ca la intrarile din Bucuresti este de nedescris.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Grigore

Drumul national "CB" (Centura Bucuresti) la acest moment nu apartine Bucurestiului. Spun "la acest moment" pentru ca in ultimii 20 de ani s-a plimbat intre Ministerul Transporturilor, Bucuresti si Consiliul Judetean Ilfov. Acum este in administrarea CNANDR, iar lucrarile de pe centura sunt contracte, finantate si derulate de CNADNR. Primaria Bucuresti nu are nimic de-a face cu ele.

Asta nu exlude posibilitatea ca Bucurestiul sa finanteze o centura alternativa insa, atentie, doar in limita sa administrativa. Este ilegal ca o localitate sa cheltuiasca bani din bugetul propriu pentru lucrari din afara limitei sale administrative.

De altfel si complexul de pasaje de la intrarea in Bucuresti pe DN1 a fost construit tot de Ministerul Transporturilor prin CNADNR, nu de Bucuresti, in virtutea prevederii legale ca CNADNR poate cheltui bani din bugetul propriu pentru traseele de tranzit ale drumurilor nationale prin localitatile traversate.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Stiu ca pare putin curios, dar asa este si trebuie respectat statutul juridic. Ai auzit de orasul Voluntari, nu ? Ei bine, afla ca bulevardul de tranzit - are si un nume, acum imi scapa, deci strada care te duce la Urziceni nu apartine juridic de orasul Voluntari ci de Ministerul Transporturilor !!
Stiti foarte bine ca drumurile se impart in Europene, Nationale, bla bla, bla bla. Conform definitiei aceste drumuri in interiorul localitatii se numesc strazi. Si strazile acestea sunt pe mai multe categorii. O sa ai surpriza ca de exemplu o strada care o stiai strada de cand te-ai nascut, in nomenclatorul Ministerului Transportului sa poarte o denumire curioasa ca de exemplu E 95 sau DN1. Si apropo de DN1, aceasta denumire o poarta de la iesirea din Bucuresti - podul Otopeni, pana acolo e o strada care apartine de Sectorul 1 si are si o denumire, parca Sos. Bucuresti - Ploiesti.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Grigore

Andrei, strada apartine de Voluntari, dar si Ministerul Transporturilor poate investi bani in ea. Acest artificiu al legii vine din anii '90, cand Ministerul Transporturilor avea voie sa reabiliteze drumurile nationale doar in afara localitatilor. Cum localitatile traversate de DN-uri erau de cele mai multe ori sate de cateva zeci-sute de oameni, evident ca nu aveau bani sa reabiliteze partea lor de DN, care nici nu le aducea vreun beneficiu direct. Rezultatul era ca mergeai pe drum bun in afara localitatilor si prin gropi de drum de tara prin sate. Asa ca legea a fost modificata, pentru ca Ministerul Transporturilor sa poata sa reabilitaze si traseele de tranzit ale drumurilor nationale prin localitati.

Anterior acestei modificari legislative s-a facut un truc chiar la Bucuresti, unde, pentru reabilitarea portiunii de DN1 de la Aeroportul Baneasa pana la centura, s-a mutat limita administrativa a Bucurestiului la Aeroportul Baneasa. Dupa reabilitare, care a durat vreo 2 ani, limita a revenit la Podul Otopeni.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

andrei11 wrote:
Din pacate centura nu apartine de Bucuresti !. Daca gresesc rog a fi corectat.


15% tine de Bucuresti ... dar toata este in administratia MT

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Grigore wrote:
Andrei, strada apartine de Voluntari, dar si Ministerul Transporturilor poate investi bani in ea. Acest artificiu al legii vine din anii '90, cand Ministerul Transporturilor avea voie sa reabiliteze drumurile nationale doar in afara localitatilor. Cum localitatile traversate de DN-uri erau de cele mai multe ori sate de cateva zeci-sute de oameni, evident ca nu aveau bani sa reabiliteze partea lor de DN, care nici nu le aducea vreun beneficiu direct. Rezultatul era ca mergeai pe drum bun in afara localitatilor si prin gropi de drum de tara prin sate. Asa ca legea a fost modificata, pentru ca Ministerul Transporturilor sa poata sa reabilitaze si traseele de tranzit ale drumurilor nationale prin localitati.

Anterior acestei modificari legislative s-a facut un truc chiar la Bucuresti, unde, pentru reabilitarea portiunii de DN1 de la Aeroportul Baneasa pana la centura, s-a mutat limita administrativa a Bucurestiului la Aeroportul Baneasa. Dupa reabilitare, care a durat vreo 2 ani, limita a revenit la Podul Otopeni.


Fals! Raspunderea juridica a apartinut tot timpul Bucurestiului. Nu confundati administratorul drumului public, cu raspunderea administrativ-teritoriala si raspunderea juridica. Sunt 3 lucruri diferite, cel mai bun exemplu e DN 1 care are 3 administratori pe o portiune de 3km, si anume PMB, MT si Primaria Otopeni, raspunderea juridica e doar la 2 dintre acestia iar administrativ-teritorial la 3 sau 4 nu mai stiu si sincer nu ma intereseaza ....

Niciodata nu s-a schimbat limita administrativa a Bucurestiului la Aeroportul Baneasa deoarece ar intra in conflicte de securitate cu Forturile de protectie din jurul Bucurestiului care tin de garnizoana Bucuresti. Nu mai aberati!

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere subway guru

Hai sa calmam un pic discutia...
Ceea ce conteaza ca sa poti investi intr-un drum, sosea, strada, etc.,  este ca respectiva 'poteca' sa fie in administrarea celui ce investeste, deci important este 'Administratorul drumului'.
Cu titlu de exemplu, PMB nu poate investi decat in cele cca. 500 de strazi pe care le are in administrare pe raza municipiului, de restul se ocupa sectoarele. Tot asa si MT se ocupa de Autostrazile si DN-urile pe care le are in administrare la scara nationala, Consiliile judetene de DJ-urile pe care le administreaza si tot asa mai departe cu DC-urile, drumurile dintre tarlale, etc.
Limitele de jurisdictie sunt date de impartirea administrativ-teritoriala a patriei si de legile cu aplicabilitate in domeniu.
Toate astea nu au insa mare legatura cu Pasajul PPL...care e in mana PMB.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Grigore

Nightwolf wrote:
Niciodata nu s-a schimbat limita administrativa a Bucurestiului la Aeroportul Baneasa!


Pe cuvantul tau?!  :lol:

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Grigore wrote:
Nightwolf wrote:
Niciodata nu s-a schimbat limita administrativa a Bucurestiului la Aeroportul Baneasa!


Pe cuvantul tau?!  :lol:


Pe lege nu pe cuvantul meu ...  ;)  E vb de niste legi organice care nu se prea pot schimba dupa "ureche" sau dupa "cuvintele cuiva" indiferent cat ar insista cateva persoane sa faca lucrul asta ... E vorba de putina logica, logica pe care am explicat-o mai sus dar daca nu o poti intelege ia o harta a Bucurestiului uita-te vreo 30min la ea si p`orma repune intrebarea.

Nu intra pe un teren minat in care nu ai pregatire. E exact cum m-as apuca eu sa il invat inginerie pe s_guru si cum se monteaza hobanele ... De povesti de adormit copii sunt satul pana in gat si cred ca nu sunt singurul de aici. Pana una alta aici discutam lucruri concrete, bazate pe legi, ordonante, ordine, hotarari nu pe "auzite" si "banuite".

Nu vreau sa fiu flegmatic, chiar daca par, dar nu suport dezinformarea, in special cea facuta "dupa ureche"...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

E frumos afara!-nu mai face nimeni niste poze cu santierul de pe Centura?!
Eu va multumesc pentru fiecare poza pe care o puneti la dispozitia acestui forum

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

e frumos afara da io stau ca sobolanu incuiat in birou.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2329 forum members have written 424817 posts in 5285 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use