MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazilescu

265 posts, 84437 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

Slasher1985 wrote:
Apreciez ideea ta sincer, dar mi se pare cam mare diferenta fata de ce este "planuit".

Sincer, via Piata Constitutiei mi se pare o idee mult mai buna decat via Marriot, adica asa cum este prevazut in documentul de Proiecte Prioritare al MTI de anul trecut. Este legatura mai scurta si mai directa cu Gara Progresul.
Cantitatea de statii dintre Eroii Revolutiei si Gara Progresul este desemnata ca mult mai mare decat ce ai descris tu. Si nu se va schimba nicidecum contextul. Subway Guru iti va zice si de ce cel mai probabil.
Cismigiu trebuie sa ramana cu aceasta denumire, cum s-ar spune, acela este "landmarkul" mai important. Dupa el, este Palatul Administrativ. Ar trece mult pana am ajunge la Bulandra.
Stai ca poate am pierdut ceva pe drum. M9 ?


Pai da, M9 ar trebui sa se ocupe de Piata Constitutiei si sa ajunga la piata Alba Iulia.
Dupa mine, statiile se pot indesi fara probleme, mie mi se pare cea mai importanta accesibilitatea (sunt perfect de acord cu subway guru). Mi-a scapat documentul mentioant de tine.

Cismigiu.... Pai e un landmark, dar e prea vag. Ca se intinde de la Lazar pana la Stirbei si pina la Valter Maracineanu - Sala Palatului.
Statia de pe M4 practic ar avea corespondenta si cu M5 la "Cismigiu/Rosseti", si cu M1/M9 la "Izvor" - 150 de m mai incolo
Cel mai simplu ar fi sa poarte un singur nume, si m-a lovit inspiratia, ca teatrul Bulandra e chiar acolo. Si mai culturalizam lumea...


andrei11 wrote:
Nu inteleg ce aveti toti cu statia asta Gara Progresu. Acolo nu mai opreste de mult nici un tren si nici nu va opri prea curand./u]
Bravo cu Tony Bulandra ! Inseamna ca eu si cu sab nu suntem unicii nebuni care vedem acolo un nod intre 3 magistrale ( M 1 / M 4 / M 5 ) si un racord ( M 3 ).
Vezi ca pe unii Dambovita îi sperie ca pe niste copii mici, ca parca Dambovita canalizata se compara cu Dunarea sau Oceanul Atlantic ( la N.W. ) si o sa spuna ca este practic imposibil nodul de la actuala statie Izvor. Ne mai vedem peste 30 ani si discutam atunci cine a avut dreptate ![/quote:o9krnbaf]

Pai nu ma intereseaza Gara Progresul in sine. Nu poti sa stii insa daca nu va fi revitalizata, macar pentru trafic local.
In plus, in zona ai putea avea depou, parcare park-and-ride si ai oricum cap de tramvai si de dube/autobuze suburbane.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Slasher1985

Am inteles, Bulandra sa fie numele statiei de pe M4. Da, aici nu am nicio problema cu un nume diferit de statie fata de M1/M3 si M5. Este chiar inspirat.

Sa revin la M9. Vorbesti cumva de schema propusa de tine intr-un alt thread de pe aici? Credeam ca a bubuit mintea cuiva si a propus o noua magistrala. Din pacate, in acest moment nu are rost sa sarim asa de departe. Sa vedem noi inelul inchis peste 50 de ani si apoi ne putem gandi la magistrale gen Ghencea - 13 Septembrie - Unirii - Alba Iulia - Muncii - Basarabia - Pantelimon, strapungerea Ciurel si cu metroul catre Rosu sau magistrale catre Giulesti, Popesti-Leordeni sau alte locuri. M5 si M6 ne vor arata cat de buni suntem la "cartitit". :D

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

Da, M9 este magistrala care mi-a "bubit mie prin cap
Pe ruta Giulesti/Crangasi Eroilor/Piata Constitutiei/ Piat Alba Iulia/ Bd. BAsarabia....

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=198&t=342&start=378#p97327

Nu-i vorba, ca pina acuma n-am avut spor la "scormonit". Poate niciodata nu se va ajunge la o asemena densitate de linii de metrou.
Dar ideea era sa facem un plan Maximal, astfel incat sa analizam toate posibiliatile / consecintele.
Ca sa nu miai repetam greselile si compromisurile de pana acum.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

De ce-mi tot cereti 'parerea' despre lucruri ce nu prea merita multa atentie?
Prima data am raspuns 'sarcastic'...
Acum am hotarit sa schimb 'tactica', invatand de la 'consilierii japonezi'...
Cand cineva bate apa-n piua, ca sa nu-i apuce somnul si sa nu inceapa sa 'caste de le troznesc falcile' (japonezii sunt recunoscuti ca 'ultrapoliticosi' si 'formalisti')...procedeaza in felul urmator:
dau din cap aprobator si exclama din cand in cand 'FOARTE INTERESANT'...(tradus pe romaneste din japoneza: 'oare trebuie sa mai ascultam mult 'ciudateniile' astea???...)
Asa ca zic si eu la 'propunerile' mradulesciene:
FOARTE INTERESANT...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

subway guru wrote:
De ce-mi tot cereti 'parerea' despre lucruri ce nu prea merita multa atentie?
Prima data am raspuns 'sarcastic'...
Acum am hotarit sa schimb 'tactica', invatand de la 'consilierii japonezi'...
Cand cineva bate apa-n piua, ca sa nu-i apuce somnul si sa nu inceapa sa 'caste de le troznesc falcile' (japonezii sunt recunoscuti ca 'ultrapoliticosi' si 'formalisti')...procedeaza in felul urmator:
dau din cap aprobator si exclama din cand in cand 'FOARTE INTERESANT'...(tradus pe romaneste din japoneza: 'oare trebuie sa mai ascultam mult 'ciudateniile' astea???...)
Asa ca zic si eu la 'propunerile' mradulesciene:
FOARTE INTERESANT...


Esti ironic DEGEABA.
Strict referitor la M4, prin ce e varianta mea atat de aiuristica in comparatie cu planul de dezvoltare al MT?
Raspunde, te rog, la obiect, nu cu remarci cel putin nepotrivite.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Dupa ce ne explici tu cum ajungi de la str. Garii la Izvor...ca pe traseul sugerat de tine nu se poate 'insera' nici macar o linie dubla de tramvai...
ca doar nu e datoria mea sa sustin ideile tale...
In rest...sunt ironic PE BUNE...
si ideile tale sunt FOARTE INTERESANTE!!!
doar ca trebuie sa le si explici pe 'intelesul' afonilor ce ne aflam...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

GdN2
->tr. Garii de Nord, str. Berzei
Berzei - corespundenta cu M3 (sau M5..)
->Berzei, Cobalcescu, Bd Schitu Magureanu
Tony Bulandra - amplasata sub Schitu Magureanu. intre Lic. Lazar si splai
-> traversare Parc Izvor, str. Izvor
Vrei si un desen?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Ce spui tu straine??? Astea-s 'palavre'...pe care le-am mai auzit din guritza ta...
Ia pune tu pe hartie, cu raze, gabarite, adancimi si profil in lung...altfel e 'poezie'
Ce nota ai avut la 'desen'?
Dar la trigonometrie???
Ca de Fizica...nu indraznesc sa intreb...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

subway guru wrote:
Ce spui tu straine??? Astea-s 'palavre'...pe care le-am mai auzit din guritza ta...
Ia pune tu pe hartie, cu raze, gabarite, adancimi si profil in lung...altfel e 'poezie'
Ce nota ai avut la 'desen'?
Dar la trigonometrie???
Ca de Fizica...nu indraznesc sa intreb...

La Fizica am fost Olimpic National.
Cu trigonometria m-am impacat.

Dar parca ziceati ca daca tunelurile se fac la u anumita adncime, cladirea de deasupra nu "simte" deci n-ar fi obligatoriu sa te incadrezi fix pe sub axul strazii.
S-au poti sa vii pe Berzei pana jos, apoi cotesti usor pe calea plevenei (pe linga fac de stoamtologie), traverszi rossetti si iar calea plevnei. apoi pe sub garla si ai ajuns
E un pic mai drept

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

M 5 la Eroilor subtraverseaza statia Eroilor ( M 1 / M 3 ). Chiar "o ia" din plin !
M 4 daca vrea sa ajunga la Gara Progresu venind de la Gdn va subtraversa  interstatia M 1 / M 3
M 7 daca vrea sa treaca garla la Unirii va sub / supra traversa M 1 / M 3, M 2, Pasajul Rutier, garla ca atare "trasa" prin cele 6 conducte.
M 5 - cel putin un sens - va subtraversa niste cladiri din zona Razoare.
Deci se poate.. Si apropo de Paris, Londra, bla bla bla. Si acolo sunt sub / supratraversari de magistrale, deci categoric in  sec XXI se va putea si la noi.
Apropo, se vrea unirea celor 3 gari ale Bucurestiului ( Nordul, Oborul si Progresu ) . Ma rog, pe unde este proiectat sa circule linia respectiva ?  Ar fi interesant de stiut, mai ales ca trenul nu e metrou ( la pante si raze de curbura ). Se poate sti sau e strict secret ?
Da, am uitat de M 5 la Universitate. Deci sub / supratraversari sunt cu duiumul. Unele sunt chiar in functiune bine mersi, M 1 cu M 4 la Grant, M 3 cu M 1 in zona NG, ba chiar avem un tunel in functiune pe sub case intre Republica si Antilopa.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

mradulescu wrote:
subway guru wrote:
De ce-mi tot cereti 'parerea' despre lucruri ce nu prea merita multa atentie?
Prima data am raspuns 'sarcastic'...
Acum am hotarit sa schimb 'tactica', invatand de la 'consilierii japonezi'...
Cand cineva bate apa-n piua, ca sa nu-i apuce somnul si sa nu inceapa sa 'caste de le troznesc falcile' (japonezii sunt recunoscuti ca 'ultrapoliticosi' si 'formalisti')...procedeaza in felul urmator:
dau din cap aprobator si exclama din cand in cand 'FOARTE INTERESANT'...(tradus pe romaneste din japoneza: 'oare trebuie sa mai ascultam mult 'ciudateniile' astea???...)
Asa ca zic si eu la 'propunerile' mradulesciene:
FOARTE INTERESANT...


Am avut si eu consilieri de comunicare si negociere. Britanici ce-i drept. De la ei am invatat sa ma abtin sa fac atacuri la persoana, sa nu facem o disputa bipolara, ci sa "triangulam": Adica EU, TU si PROBLEMA. Desprea ea vorbim si comentan, nu unul despre altul.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

andrei11 wrote:
Apropo, se vrea unirea celor 3 gari ale Bucurestiului ( Nordul, Oborul si Progresu ) . Ma rog, pe unde este proiectat sa circule linia respectiva ?  Ar fi interesant de stiut, mai ales ca trenul nu e metrou ( la pante si raze de curbura ). Se poate sti sau e strict secret ?
Da, am uitat de M 5 la Universitate. Deci sub / supratraversari sunt cu duiumul. Unele sunt chiar in functiune bine mersi, M 1 cu M 4 la Grant, M 3 cu M 1 in zona NG, ba chiar avem un tunel in functiune pe sub case intre Republica si Antilopa.


Parca vorbeai de proritati, de indesirea metroului in buricul targului, ca poate M7 nu-si are traficul necesar si alte de-astea.
Dar tunelele de cale ferata transurbane nu sunt niste fantezii? Costisitoare nu mai vorbim, ca au alt gabarit. Ca sa lege ce? GdN de Progresul? unde, cel putin de o perioada, nu pleaca niciun tren, ca n-ar de unde?
Ca nu pare un fel de RER, adica linii pentru suburbani care sa traverseze subteran orasul. De la o GARA la niste halte prapadite?
Adica aia nu e fantezie (pai nu e, ca s-a semna acord pentru treaba asta cu guvernul belgian...) E exact ce-i lipsea chelului.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

Exact, astept discutii serioase pe tema RER - ului, mie mi se pare de un SF penibil ceea ce vor sa faca ei. Adica de ce linii noi de metrou care sa "atinga" centrul sa fie considerate aiuristice si o linie de tren subterana care sa lege singura gara din Bucuresti cu 2 fantezii de gari sa fie considerata reala si extrem de urgent de facut.
E ceva care-mi scapa...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil mradulescu

Am mai propus cineva, candva, "scufundarea"peroanelo si liniilor  GDN, astfel incat sa fie acoperit cu saptiu verde... Replica a venit repede: bai boilor, ca sa coboare (si sa urce apoi), pe o ideferenta de nivel de X metri, trebuie rampe de 3km...
Deci trenul de Giurgiu direct care are pleaca din GDN ar trebui sa fi deja subteran, deci trebuie sa-l formezi poate in alt triaj, ceva mai departe, dincolo de cei trei kilometri (Revizia de vagoane Grivita e la fix trei kilometri de capatul liniilor din gara de nord...

Alti bani alta distractie.
Astea nu sunt fantezii "feroviare"

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422648 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use