Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2547 posts, 818726 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 182
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati adn2377

Dominatrix wrote:
Nu dati "cu pietre" in Utilizator anonim, el incearca pe cat posibil sa va aduca informatii cat mai proaspete. Piesele nu pot veni peste noapte, licitatiile dureaza, deci mai avem de asteptat. Ideea e ca angrenajul a fost pus in miscare...


Pai cine da cu pietre, imi e foarte clara si mie treaba asta doar ca observand aceste doua aspecte (care se cam contrazic, pe undeva) nu pot sa nu intru in discutie... :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si 4025 e la fel din 2008, daca il tineau in depou statea cativa ani buni pana venea geamul.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Mi se pare ok, daca sunt maimute si sparg geamurile, asa sa stea.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati adn2377

Utilizator anonim wrote:
Si 4025 e la fel din 2008, daca il tineau in depou statea cativa ani buni pana venea geamul.


Ideea nu ar fi fost sa il tina in depou - cu titlu temporar desigur ca e mai bine asa decat sa nu circule. Pe de alta parte insa, normal ar fi ca in cateva saptamani de la aparitia problemei sa fie disponibila piesa de schimb. Iar daca acest lucru nu se intampla, e inca o deficienta care trebuie remediata...

shoppy wrote:
Mi se pare ok, daca sunt maimute si sparg geamurile, asa sa stea.


Draga coleg forumist, voi incerca sa atribui aceasta mica (te rog sa ma scuzi) tampenie tineretii si nu absentei de materie cenusie.

Ca sa ma explic, iti propun un mic exercitiu de imaginatie: Sa zicem ca te urci intr-o seara intr-un tramvai si esti nevoit sa te dai jos la loc intrucat inauntru miroase asa de tare a urina ca nu poti sa stai... Si eventual mai patesti asa cateva zile la rand. Reclami situatia la RATB si primesti ca raspuns ceva de genul: "Calatorii sunt de vina. Daca sunt maimute si se pisa pe ei, noi ce vina avem? Sa stea asa..."

Ca sa revenim la a vorbi serios: Ce vina am eu ca si calator platitor ca exista pe lumea asta si "maimute" care sparg geamuri? De ce sa suport eu consecintele acestor actiuni? Ca si cand in momentul in care spui "asa sa stea" te-ai referi doar la ala care l-a spart...

Cam incurci lucrurile si nu cred ca este o atitudine "sanatoasa".

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Da, sa stii ca asa e, s-a urcat unu in tramvai avand doar scopul precis de a sparge geamul ala, dupa care s-a dat repede jos, sau dupa ce s-a dat jos a luat alt vehicul o statie in sensul opus ca sa ajunga de unde a plecat; sau poate a luat tramvaiul la tinta cu un cataroi si a nimerit fix ochiul ala de geam care poate fii deschis.
Si cand pute lafel, ala care pute s-a urcat doar din placerea sadica de a inmiresma si pe altii. Lafel sa intampla si cu toate mazgalelile cu markerul de prin vagoane, nu sunt facute de calatori, sunt facute de altii, calatorii sunt usa de biserica.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati adn2377

Cred ca nu ai citit cu atentie postul meu. Reciteste-l si vezi daca raspunsul tau are sens... ;)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

De fapt mesajul tau e cam ilogic.

Adica daca asi face o plangere la RATB si mi s-ar spune ca, calatorii sunt necivilizati atunci... atunci ce? Pai chiar asta o sa mi se spuna. Si atunci ce sa mai fac? Sa mai fac alta plangere si sa zic ca nu e asa? Pai o sa-mi spuna ca atunci cum explic xx vehicule vandalizate pe luna.

Apoi vii si zici ca zilnic miroase a urina dar calatorii sunt civilizati si nu ar trebuii sa sufere, pai daca miroase zilnic a urina inseamna ca avem un mare numar de calatori care miros a urina si merg la orele alea cu tramvaiul, deci e fals ca 100 de calatori civilizati sufera din cauza unuia singur necivilizat.

Dupa care vii si zici ca tu ca, calator care plateste esti obligat..., din nou gresit, e democratie si nu te obliga nimeni sa cumperi bilete la RATB, daca nu iti place atunci take your business elswere, la taximetristi sau la dealarul auto, ca aia sigur sunt preocupati sa castige noi clienti, nu ca RATB care nu stie cum sa se scuture de ei ca, cainele de purici.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati mastocitu

Oameni buni controversa asta este sterila. Vor fi mereu calatori legali si onesti care vor plati abonament si bilet pentru ca au 7 ani de acasa si indivizi/individe cunoscuti sub termenul de toparlani/toape care vor merge gratis cu RATB pentru ca sunt nesimtiti.Problema este in alta parte la RATB si lanoi cei care calatorim corect? De ce? Pentru ca, controlorii sunt prea putini si i-si fac treaba partial ,iar noi ceilalti pentru ca nu avem atitudine civica sa i-i luam la rost pe cei care circula ilegal sau distrug mijloacele de transport(ne e frica,suntem indiferenti pe principiul ce e tramvaiul meu?)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati adn2377

shoppy wrote:
De fapt mesajul tau e cam ilogic.

Adica daca asi face o plangere la RATB si mi s-ar spune ca, calatorii sunt necivilizati atunci... atunci ce? Pai chiar asta o sa mi se spuna. Si atunci ce sa mai fac? Sa mai fac alta plangere si sa zic ca nu e asa? Pai o sa-mi spuna ca atunci cum explic xx vehicule vandalizate pe luna.
Apoi vii si zici ca zilnic miroase a urina dar calatorii sunt civilizati si nu ar trebuii sa sufere, pai daca miroase zilnic a urina inseamna ca avem un mare numar de calatori care miros a urina si merg la orele alea cu tramvaiul, deci e fals ca 100 de calatori civilizati sufera din cauza unuia singur necivilizat.
Dupa care vii si zici ca tu ca, calator care plateste esti obligat..., din nou gresit, e democratie si nu te obliga nimeni sa cumperi bilete la RATB, daca nu iti place atunci take your business elswere, la taximetristi sau la dealarul auto, ca aia sigur sunt preocupati sa castige noi clienti, nu ca RATB care nu stie cum sa se scuture de ei ca, cainele de purici.


Scopul unei discutii pe forum este ca, putin cate putin, discutand, sa conturezi niste idei, sa ajungi la niste concluzii logice...

Vad ca nu reusim, dar eu unul continui sa incerc  ;)

Daca cea de mai sus esta parerea ta si asa si consideri realmente ca trebuie ca lucrurile sa se desfasoare, atunci imi pare sincer rau pentru tine...

Daca nu este aceea parerea ta insa consideri ca argumentand in acest mod ai vre-o sansa ca ceva sa se schimbe, atunci iti spun ca nu ai dreptate... abordarea trebuie sa fie diferita.

La obiect - atributiile RATB nu se limiteaza la a pune in circulatie niste mijloace de transport in comun, ci de a si ADMINISTRA toate problemele care tin de acest lucru. Asta inseamna ca in momentul in care ceva nu merge bine, trebuie sa remedieze situatia, sa ia masurile necesare astfel incat evenimentul in cauza sa aiba sanse sa nu se repete, iar persoanele raspunzatoare sa fie trase la raspundere.
In cazul cu geamul si in altele de acest gen, daca se intampla UNEORI astfel de evenimente e de BUN SIMT sa aiba un buget de cheltuieli pentru piese de schimb si un departament logistic care sa fie in masura sa faca rost de ele in timp util. Daca se intampla regulat, de exemplu de mai multe ori in acelasi loc, are raspunderea sa alerteze politia astfel incat sa se gaseasca persoanele vinovate. Se pot lua si alte masuri preventive care sa descurajeze vandalismul de orice fel, gen camere de luat vederi etc.
In cazul ipotetic descris de mine mai sus iarasi exista o rezolvare clara - mijloacele de transport respective sa fie spalate mai bine si mai des...

Si oricum, chiar in cazul in care o problema este cauzata de alti calatori si nu de "terte persoane" tot nu e corect ca cei care sunt corecti sa sufere din cauza lor - indiferent ca e vorba de un geam sau de altceva. De aici si revolta mea vis-a-vis de punctul de vedere exprimat de tine ("daca niste oameni au facut rau, lasa sa sufere toti, asa le trebuie").

Iar cand spun ca abordarea trebuie sa fie diferita, inseamna ca declarand sus si tare ca lucrurile sunt rele si ca totul merge anapoda - si ca in plus oricum nu se va schimba nimic, indiferent de circumstante - e o atitudine nesanatoasa care nu iti face bine nici tie si nici celorlalti. Pare poate ciudat, dar lucrurile se POT schimba - daca eu si cu tine si cu inca niste oameni expunem permanent orice deviere de la normal si facem presiuni - in mod activ - asupra autoritatilor. Pana la urma vom avea intotdeauna conducatorii pe care ii meritam, in functie de cat de indolenti (sau dimpotriva) suntem in raport cu problemele comunitatii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4030 a ajuns la URAC pentru reparatia tamponarii pentru care sta din septembrie, urmeaza sa ajunga si 4023.
De asemenea vagoanele 131, 136, 4028 care stau din cauza unor geamuri sparte apar in traseu destul de curand, un lot de geamuri urmand sa soseasca in scurt timp.

 



Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

Linia 41:
4001;4004;4006;4008;4011;4020;4021;4029;4033;4036;4045;4048




































 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cristy

am mers ieri seara cu 4014 prin pasajul lujerului si avea o viteza intre 70-80  :o  de km dar afisajele electronice nu functionau (toate 3) :?:  iar in interior in corpurile a si b mergeau toate neoanele dar numai pe partea stanga, in rest aceeasi problema: in spate mergeau 2-3, in mijloc cele de pe dreapta niciunul :!:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu avea cum sa aiba 70-80kmh pentru ca e limitat si la 54kmh ii taie curentii si il infraneaza, deci avea maxim 53kmh.
Afisajele electronice te referi la firme ?
De mentionat ca de la updatarea softurilor cu liniile 11 si 34 afisajele interioare nu mai merg nici in CH PPCurile de Alexandria nici in cele de Dudesti si 205...

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 182
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2467 forum members have written 438293 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use