Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255662 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Cinci oferte pentru construcţia tronsonului de metrou Parc Bazilescu-Străuleşti
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 34536.html
2 martie 2012, 12:13 | Autor: Adrian Dădârlat
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate, relatează Mediafax.
Asocierile sunt Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI, Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada, respectiv Max Boegl România - Max Bogl (Germania) - Delta ACM. Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) şi FCC Construction (Spania).
Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri.
Lucrările vizează extinderea reţelei de metrou, cu două staţii, pe Linia 4, tronsonul Parc Bazilescu - Laminorului - Lac Străuleşti. Contractul este estimat la 953,5 milioane lei, finanţarea urmând să fie asigurată de la bugetul de stat. Lucrările ar urma să fie finalizate în trei ani şi jumătate.
Conform ofertelor prezentate se estimează că lucrarile vor fi finalizate într-o perioada de la 20 de luni la 42 de luni, iar costurile de execuţie variază de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei.
Comisia de evaluare a ofertelor este formată din specialişti ai SC Metrorex SA şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.
Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dubla), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. Se urmăreşte realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafaţă prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – parcare şi autogară (Park & Ride Straulesti) pentru călătorii din zona periurbană de nord vest a Capitalei.
Cinci oferte pentru construcţia tronsonului de metrou Parc Bazilescu-Străuleşti
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 34536.html
2 martie 2012, 12:13 | Autor: Adrian Dădârlat
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate, relatează Mediafax.
Asocierile sunt Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI, Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada, respectiv Max Boegl România - Max Bogl (Germania) - Delta ACM. Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) şi FCC Construction (Spania).
Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri.
Lucrările vizează extinderea reţelei de metrou, cu două staţii, pe Linia 4, tronsonul Parc Bazilescu - Laminorului - Lac Străuleşti. Contractul este estimat la 953,5 milioane lei, finanţarea urmând să fie asigurată de la bugetul de stat. Lucrările ar urma să fie finalizate în trei ani şi jumătate.
Conform ofertelor prezentate se estimează că lucrarile vor fi finalizate într-o perioada de la 20 de luni la 42 de luni, iar costurile de execuţie variază de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei.
Comisia de evaluare a ofertelor este formată din specialişti ai SC Metrorex SA şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.
Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dubla), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. Se urmăreşte realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafaţă prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – parcare şi autogară (Park & Ride Straulesti) pentru călătorii din zona periurbană de nord vest a Capitalei.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
In alta ordine de idei, oferta Somet'ului este obscen de buna, comparativ cu restul. Oare de ce? Cu perioada de executie de 30 de luni, ramane de vazut, avand in vedere "istoricul" alocatiilor bugetare pentru metrou...
Ofertă “tentantă” pentru extinderea Magistralei 4 de metrou
Metrorex a primit cinci oferte pentru extinderea reţelei pe tronsonul Parc Bazilescu – Străuleşti. Una dintre acestea a fost cu mult sub pretul estimat de Metrorex.
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu – Străuleşti. Este vorba despre două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate. Asocierile sunt Somet – Astaldi (Italia) – TIAB – UTI, Aktor (Grecia) – Euroconstruct – Arcada, respectiv Max Boegl România – Max Begl (Germania) – Delta ACM. Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) şi FCC Construction (Spania).
Somet – Astaldi – TIAB – UTI a depus o oferta cu aproximativ 55 de milioane de euro mai mica decat costul total al lucrarilor, estimat de Metrorex. Mai mult, in oferta consortiului si durata de executie a lucrarilor este cu aproape un an de zile mai mica decat cea estimata de comisia de evaluare: de la 40 de luni, la 30 de luni.
Concret pretul estimat de Metrorex pentru executia viitoarelor statii de metrou de pe M4 Laminorului si Lac Straulesti este de aproape 220 de milioane de euro iar oferta depusa de consorțiu este de aproximativ 165 de milioane de euro. Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri. Ofertele urmeaza sa fie analizate de comisia de evaluare a companiei, formată din specialişti ai METROREX şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.
Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dublă), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
În Nordul Capitalei, pe malul Lacului Străuleşti, Ministerul Transporturilor va realiza un experiment fără precedent. În subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. La ieşirea din staţie, va fi construită o parcare supraterană cu trei niveluri, care la parter va avea o autogară. Zona va fi dotată și cu o arenă sportivă: deasupra staţiei va fi amenajat un stadion al Metrorex cu 10.000 de locuri. Un lucru nemaintalnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic vor fi peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă. „Va fi prima zonă special gândită pentru a permite celor din provincie să nu mai intre cu maşinile în Capitală. Descongestionăm astfel traficul“, explică directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.
http://b365.ro/news/oferta- ... stralei-4/
andrei11 wrote:Mai filtrati si voi informatiile din articolele astea. Oricum, din documentatia de licitatie publicata pe SEAP este clar unde vor fi statiile, cat de mare e depoul etc. etc.
Ăştia sunt cretini, pe cuvant de onoare ! Tot ce scrie acolo, inclusiv desenele sunt inventii, nu stiu de unde sunt luate ! Statia de metrou "Straulesti" din schitele puse pe forum mai degraba va fi sub bulevard, iar depoul este mult mai mare decat 6 linii, si oricum nu va fi un depou integrat cu o statie de metrou !( gen "Valea Ialomitei" / M 5 )
In alta ordine de idei, oferta Somet'ului este obscen de buna, comparativ cu restul. Oare de ce? Cu perioada de executie de 30 de luni, ramane de vazut, avand in vedere "istoricul" alocatiilor bugetare pentru metrou...
Ofertă “tentantă” pentru extinderea Magistralei 4 de metrou
Metrorex a primit cinci oferte pentru extinderea reţelei pe tronsonul Parc Bazilescu – Străuleşti. Una dintre acestea a fost cu mult sub pretul estimat de Metrorex.
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu – Străuleşti. Este vorba despre două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate. Asocierile sunt Somet – Astaldi (Italia) – TIAB – UTI, Aktor (Grecia) – Euroconstruct – Arcada, respectiv Max Boegl România – Max Begl (Germania) – Delta ACM. Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) şi FCC Construction (Spania).
Somet – Astaldi – TIAB – UTI a depus o oferta cu aproximativ 55 de milioane de euro mai mica decat costul total al lucrarilor, estimat de Metrorex. Mai mult, in oferta consortiului si durata de executie a lucrarilor este cu aproape un an de zile mai mica decat cea estimata de comisia de evaluare: de la 40 de luni, la 30 de luni.
Concret pretul estimat de Metrorex pentru executia viitoarelor statii de metrou de pe M4 Laminorului si Lac Straulesti este de aproape 220 de milioane de euro iar oferta depusa de consorțiu este de aproximativ 165 de milioane de euro. Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri. Ofertele urmeaza sa fie analizate de comisia de evaluare a companiei, formată din specialişti ai METROREX şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.
Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dublă), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
În Nordul Capitalei, pe malul Lacului Străuleşti, Ministerul Transporturilor va realiza un experiment fără precedent. În subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. La ieşirea din staţie, va fi construită o parcare supraterană cu trei niveluri, care la parter va avea o autogară. Zona va fi dotată și cu o arenă sportivă: deasupra staţiei va fi amenajat un stadion al Metrorex cu 10.000 de locuri. Un lucru nemaintalnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic vor fi peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă. „Va fi prima zonă special gândită pentru a permite celor din provincie să nu mai intre cu maşinile în Capitală. Descongestionăm astfel traficul“, explică directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.
http://b365.ro/news/oferta- ... stralei-4/
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Comunicatul oficial Metrorex:
02 Martie 2012.
Deschiderea ofertelor pentru procedura de licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de executie lucrari de extindere a retelei de metrou pe Linia 4 Tronsonul Parc Bazilescu – Laminorului – Lac Straulesti.
S.C. METROREX S.A. a deschis astazi, 02 martie 2012, la sediul din Bd. Dinicu Golescu, nr. 38 – cladirea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, ofertele pentru procedura de licitatie deschisa, organizata in vederea atribuirii contractului de executie a lucrarilor pentru extensia retelei de metrou pe Magistrala 4, Racordul 2, Tronsonul “Parc Bazilescu – Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente in vederea punerii in functiune.
Valoarea estimata a contractului este de 953.500.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat.
Un numar de cinci companii si consortii au depus oferte pentru executia proiectului: Compania Hochtief (Germania), Asocierea Somet-Astaldi (Italia)-Tiab-UTI, consortiul Max Bögl România - Max Bögl - Delta ACM, FCC Construccion (Spania) si consortiul Aktor (Grecia) - Euro Construct - Arcada.
Conform ofertelor prezentate se estimeaza ca lucrarile vor fi finalizate intr-o perioada de la 20 de luni la 42 de luni iar costurile de executie variaza de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei.
Comisia de evaluare a ofertelor este formata din specialisti ai S.C. METROREX S.A. si experti din institutii guvernamentale si universitati tehnice de profil.
Contractul care va fi atribuit inglobeaza totalitatea lucrarilor necesare pentru extinderea retelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu doua noi statii, fiind prevazute in acest sens lucrarile de structura tunel (1,3 km cale dubla), structura aferenta celor 2 statii (Laminorului si Lac Straulesti), depou de metrou, terminal multimodal si Park & Ride precum si principalele dotari cu instalatiile si echipamentele necesare pentru punerea in functiune cu calatori a obiectivului. Se urmareste realizarea unui sistem de transport integrat si neconcurential prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Straulesti in ideea de a stimula renuntarea benevola la folosirea automobilelor personale in favoarea transportului public in comun pentru deplasarile intraurbane si urbane. In acest sens s-a prevazut amenajarea terenurilor la suprafata prin realizarea unui Nod intermodal in Zona Lac Straulesti – parcare si autogara (Park & Ride Straulesti) pentru calatorii din zona periurbana de nord vest a Capitalei.
Comunicatul oficial Metrorex:
02 Martie 2012.
Deschiderea ofertelor pentru procedura de licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de executie lucrari de extindere a retelei de metrou pe Linia 4 Tronsonul Parc Bazilescu – Laminorului – Lac Straulesti.
S.C. METROREX S.A. a deschis astazi, 02 martie 2012, la sediul din Bd. Dinicu Golescu, nr. 38 – cladirea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, ofertele pentru procedura de licitatie deschisa, organizata in vederea atribuirii contractului de executie a lucrarilor pentru extensia retelei de metrou pe Magistrala 4, Racordul 2, Tronsonul “Parc Bazilescu – Straulesti. Lucrari de constructii tunel, galerie, statii, depou, terminal multimodal si instalatiile aferente in vederea punerii in functiune.
Valoarea estimata a contractului este de 953.500.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat.
Un numar de cinci companii si consortii au depus oferte pentru executia proiectului: Compania Hochtief (Germania), Asocierea Somet-Astaldi (Italia)-Tiab-UTI, consortiul Max Bögl România - Max Bögl - Delta ACM, FCC Construccion (Spania) si consortiul Aktor (Grecia) - Euro Construct - Arcada.
Conform ofertelor prezentate se estimeaza ca lucrarile vor fi finalizate intr-o perioada de la 20 de luni la 42 de luni iar costurile de executie variaza de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei.
Comisia de evaluare a ofertelor este formata din specialisti ai S.C. METROREX S.A. si experti din institutii guvernamentale si universitati tehnice de profil.
Contractul care va fi atribuit inglobeaza totalitatea lucrarilor necesare pentru extinderea retelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu doua noi statii, fiind prevazute in acest sens lucrarile de structura tunel (1,3 km cale dubla), structura aferenta celor 2 statii (Laminorului si Lac Straulesti), depou de metrou, terminal multimodal si Park & Ride precum si principalele dotari cu instalatiile si echipamentele necesare pentru punerea in functiune cu calatori a obiectivului. Se urmareste realizarea unui sistem de transport integrat si neconcurential prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Straulesti in ideea de a stimula renuntarea benevola la folosirea automobilelor personale in favoarea transportului public in comun pentru deplasarile intraurbane si urbane. In acest sens s-a prevazut amenajarea terenurilor la suprafata prin realizarea unui Nod intermodal in Zona Lac Straulesti – parcare si autogara (Park & Ride Straulesti) pentru calatorii din zona periurbana de nord vest a Capitalei.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Cred ca diferentele astea mari vin din numarul TBM-urilor. Eventual Astaldi intentioneaza sa foloseasca unul din scuturile aduse pentru M5?
Si odata cu deschiderea ofertelor s-a rezolvat "misterul" de ce Somet-ul nu si-a luat jucariile de la PLS Zarea desi lucrarile au fost incheiate cam de multisor.
In alta ordine de idei, oferta Somet'ului este obscen de buna, comparativ cu restul. Oare de ce?
Cred ca diferentele astea mari vin din numarul TBM-urilor. Eventual Astaldi intentioneaza sa foloseasca unul din scuturile aduse pentru M5?
Si odata cu deschiderea ofertelor s-a rezolvat "misterul" de ce Somet-ul nu si-a luat jucariile de la PLS Zarea desi lucrarile au fost incheiate cam de multisor.
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
argos
De astazi am sesizat semnal GSM Vodafone pe tronsonul 1 Mai - Bazilescu.
Macar in asta suntem destul de avansati (am fost de fata cand, intr-o discutie, niste straini se minunau ca noi de ani de zile avem 3G si WiFI aproape peste tot la metrou).
De astazi am sesizat semnal GSM Vodafone pe tronsonul 1 Mai - Bazilescu.
Macar in asta suntem destul de avansati (am fost de fata cand, intr-o discutie, niste straini se minunau ca noi de ani de zile avem 3G si WiFI aproape peste tot la metrou).
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Nu stiu daca au mai fost postate, dar poate ajuta la unele lamuriri... (scuze daca informatile au fost postate). Insa daca nu, cineva sa le rasfoiasca si sa detalieze pe forum.
Memoriu Tehnic
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... TEHNIC.pdf
Anunt de Intentie
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... IE%201.pdf
Panoul cu anuntul
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... /PANOU.pdf
Certifiactul de urbanism
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... banism.pdf
Nu stiu daca au mai fost postate, dar poate ajuta la unele lamuriri... (scuze daca informatile au fost postate). Insa daca nu, cineva sa le rasfoiasca si sa detalieze pe forum.
Memoriu Tehnic
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... TEHNIC.pdf
Anunt de Intentie
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... IE%201.pdf
Panoul cu anuntul
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... /PANOU.pdf
Certifiactul de urbanism
http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiect ... banism.pdf
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Buna precizarea, sa nu cumva sa credem ca vor face metrou "suspendat" la 2 m deasupra fundului lacului...
In rest...visuri umede . Vom avea doua linii spre Otopeni, ambele derivate din M4....
Ce este "marele ansamblu Bucuresti Nord" ?
O nouă linie de metrou pe sub lacul Străulești
Extinderea magistralei 4 până la Străulești este doar începutul unui proiect mai complex al metroului. “Într-o etapă de perspectivă, se are in vedere extinderea liniei de metrou către nord, în lungul șos. București – Târgoviște, cu stație terminus la linia de centură a Capitalei. De asemenea, se va analiza posibilitatea realizării unei linii subterane de metrou, pe direcția est-vest, prin axul marelui ansamblu București – Nord, ce urmează a fi realizat la nordul pădurii Băneasa şi la sud de linia de centură. Linia de metrou menționată ar putea realiza conexiunea între zona șos. București – Târgoviște şi viitoarea magistrală de metrou ce va lega orașul de aeroportul „Henri Coandă”, şi care va fi realizată în ampriza șos. București – Ploiești DN1″, se menționează în proiect.
“Practic de la stația Străulești, linia de metrou va fi prelungită pe sub lac, cu două ramuri. O ramură va trece prin centrul viitorului cartier Nord, iar cea de-a doua ramură va fi spre Mogoșoaia, care pe viitor se va transforma într-un orășel satelit al Bucureștiului. Ramura de metrou ce va trece prin cartierul Nord se va întâlni la stația Padina cu linia de metrou către aeroportul Otopeni”, a explicat arhitectul Sorin Gabrea.
Viitoarea dezvoltare a liniei de metrou, spre Centură şi spre DN1 va fi realizată sub nivelul fundului lacului, mai precizează proiectanții.
Investiţia pentru staţia Străuleşti, stadion şi parcarea pe trei niveluri este estimată la 298 milioane de euro. În prezent, magistrala 4 are şase staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa, 1 Mai, Pajura şi Parc Bazilescu. Odată cu finalizarea ultimelor două staţii, Laminorului şi Lac Străuleşti, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.
Buna precizarea, sa nu cumva sa credem ca vor face metrou "suspendat" la 2 m deasupra fundului lacului...
In rest...visuri umede . Vom avea doua linii spre Otopeni, ambele derivate din M4....
Ce este "marele ansamblu Bucuresti Nord" ?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Apoi cum nu si Pipera va fi un catier de Bucuresti si Mogosoaia... Candva departe. Defapt cred ca vom ajunge cu Bucurestiul pana la Ploiesti si Targoviste. Hai mai oameni buni noi nu reusim sa bagam Dobroiestiul in Bucuresti si ne uitam in gura astora...
Apoi cum nu si Pipera va fi un catier de Bucuresti si Mogosoaia... Candva departe. Defapt cred ca vom ajunge cu Bucurestiul pana la Ploiesti si Targoviste. Hai mai oameni buni noi nu reusim sa bagam Dobroiestiul in Bucuresti si ne uitam in gura astora...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Păcat ca nu mai e activa Domix - apropo, mai stie cineva de ea ? - ar fi pus pe forum niste expresii ''adecvate". Sab, nu circula si pe forum o schita cu deviatia lui M 4 catre M 6 de la Straulesti ? Ne-a "gratulat'' guru cu o expresie "echivalenta" cum ca suntem oameni seriosi si sa ne vedem de treaba.
S-a activat oare proiectul "oamenilor neseriosi " ?
Păcat ca nu mai e activa Domix - apropo, mai stie cineva de ea ? - ar fi pus pe forum niste expresii ''adecvate". Sab, nu circula si pe forum o schita cu deviatia lui M 4 catre M 6 de la Straulesti ? Ne-a "gratulat'' guru cu o expresie "echivalenta" cum ca suntem oameni seriosi si sa ne vedem de treaba.
S-a activat oare proiectul "oamenilor neseriosi " ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Ba da. Nu am inteles de ce nu se asteapta o perioada (cand se va construi mega-ultra cartierul la care se face referire , cartier care va face linia oarecum rentabila fata ce se propune astazi) si aceasta (derivatia sau mai degraba prelungirea de la Straulesti) sa fie adevarata M6, nu ce vor sa faca derivat de la 1 Mai pe un traseu alambicat...
Mie mi se pare mai normal pentru o legatura aeroport-gara sa fie o singura magistrala "curata", cu o frecventa mai rara, dar totusi decenta , iar zona PPL-Baneasa sa faca parte dintr-o alta linie, un metrou adevarat cu frecventa mai ridicata si cu o legatura buna cu restul retelei.
Comparativ, se propune o struto-camila, o magistrala derivata din M4 cu dezavantajele de rigoare (vizibile la M1-M3), ba chiar mai nou inteleg ca se studiaza si ideea ca doar o parte din metrouri sa ajunga la Otopeni, alta parte sa se opreasca undeva pe parcurs (pentru ca nu avem nevoie de aceeasi frecventa pentru toata M6). Colac peste pupaza vine si propunerea asta, a unei alte derivatii, care inteleg ca tot la Otopeni o sa ajunga, dar pe alt traseu. Asta daca nu o avea Padina cap de linie...
andrei11 wrote:
nu circula si pe forum o schita cu deviatia lui M 4 catre M 6 de la Straulesti ?
Ba da. Nu am inteles de ce nu se asteapta o perioada (cand se va construi mega-ultra cartierul la care se face referire , cartier care va face linia oarecum rentabila fata ce se propune astazi) si aceasta (derivatia sau mai degraba prelungirea de la Straulesti) sa fie adevarata M6, nu ce vor sa faca derivat de la 1 Mai pe un traseu alambicat...
Mie mi se pare mai normal pentru o legatura aeroport-gara sa fie o singura magistrala "curata", cu o frecventa mai rara, dar totusi decenta , iar zona PPL-Baneasa sa faca parte dintr-o alta linie, un metrou adevarat cu frecventa mai ridicata si cu o legatura buna cu restul retelei.
Comparativ, se propune o struto-camila, o magistrala derivata din M4 cu dezavantajele de rigoare (vizibile la M1-M3), ba chiar mai nou inteleg ca se studiaza si ideea ca doar o parte din metrouri sa ajunga la Otopeni, alta parte sa se opreasca undeva pe parcurs (pentru ca nu avem nevoie de aceeasi frecventa pentru toata M6). Colac peste pupaza vine si propunerea asta, a unei alte derivatii, care inteleg ca tot la Otopeni o sa ajunga, dar pe alt traseu. Asta daca nu o avea Padina cap de linie...
M6 Varianta STRAULESTI.jpg (88.07 KB; downloaded 2748 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
Ma uit lung la harta aia in ansamblu si pe langa niste treburi care vor ramane la stadiu de fantezie (vezi circulara 1, metrou pe Kiseleff) ma intriga faptul ca M5 nu este gandita cu prelungire in comuna Pantelimon. In schimb vad metrou in "triunghi" in Straulesti/Mogosoaia (cu un arc pe cercul circularei 2 sau chiar 3 ?!?)... Orasul asta nu se poate extinde asa anapoda. Ori devine mai globular/circular ori... ce?
Ma uit lung la harta aia in ansamblu si pe langa niste treburi care vor ramane la stadiu de fantezie (vezi circulara 1, metrou pe Kiseleff) ma intriga faptul ca M5 nu este gandita cu prelungire in comuna Pantelimon. In schimb vad metrou in "triunghi" in Straulesti/Mogosoaia (cu un arc pe cercul circularei 2 sau chiar 3 ?!?)... Orasul asta nu se poate extinde asa anapoda. Ori devine mai globular/circular ori... ce?
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options