Topic: V3A-93-CH-PPC
2480 posts, 773718 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Oglinzile digitale mai rau incurca. Ii obtureaza vatmanului vederea prin parbriz si prin geamurile laterale.
Oglinzile digitale mai rau incurca. Ii obtureaza vatmanului vederea prin parbriz si prin geamurile laterale.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Albert
4008 va fi un produs interesant. Schema verde, aer condiționat, scaune tapițate, Thoreb, validatoare Kapsch, camere. Ce bine ar fi dacă asa ar fi tot parcul de CH/CA…
4008 va fi un produs interesant. Schema verde, aer condiționat, scaune tapițate, Thoreb, validatoare Kapsch, camere. Ce bine ar fi dacă asa ar fi tot parcul de CH/CA…
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Mai repede, 224, 4021 ies inaintea lui.
Mai repede, 224, 4021 ies inaintea lui.
- Cezar210
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4014 de azi in traseu, revenit in 41.
4014 de azi in traseu, revenit in 41.
20210909_093903(0).jpg (705.49 KB; downloaded 2940 times)
20210909_093219.jpg (926.57 KB; downloaded 2940 times)
- anndrei
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Era si cazul dupa ce si-au batut joc de linia asta, acum tot ce iese vine aici.
Era si cazul dupa ce si-au batut joc de linia asta, acum tot ce iese vine aici.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Numerele de parc au fost până la urmă uitate pe undeva...
Numerele de parc au fost până la urmă uitate pe undeva...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
4014 alta spoiala,nu ii dau mai mult de 1 an la Alexandria pe 41 o sa ajunga la fel ca și celelalte....
Tot ce iese nou ajunge pe 41 ,dar alte linii nu merita tramvaie noi? De exemplu 27,19,23 ???
Asta e discriminare la adresa cetățenilor din alte sectoare care nu merita tramvaie noi decât cei din Crangasi,Ghencea etc ....halal conducere !!
4014 alta spoiala,nu ii dau mai mult de 1 an la Alexandria pe 41 o sa ajunga la fel ca și celelalte....
Tot ce iese nou ajunge pe 41 ,dar alte linii nu merita tramvaie noi? De exemplu 27,19,23 ???
Asta e discriminare la adresa cetățenilor din alte sectoare care nu merita tramvaie noi decât cei din Crangasi,Ghencea etc ....halal conducere !!
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Unele linii nu au încă foarte bine calea de rulare pusă la punct, probabil 41 find și o linie de protocol cu o frecvență foarte bună se consideră că vagoanele noi merită mai bine această linie, având în vedere și aglomerația. Totuși, nu îi dai mai mult de un an la Alexandria, dar ca fapt-divers de #361 ce s-a ales la Colentina...?
Unele linii nu au încă foarte bine calea de rulare pusă la punct, probabil 41 find și o linie de protocol cu o frecvență foarte bună se consideră că vagoanele noi merită mai bine această linie, având în vedere și aglomerația. Totuși, nu îi dai mai mult de un an la Alexandria, dar ca fapt-divers de #361 ce s-a ales la Colentina...?
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Asta cu linia de protocol nu tine ,41 nu mai e de mult linia de protocol a STB ,din cate am vazut 361 circula pe 41 ...ca a stat la Colentina și si-au batut joc de el e alta poveste ...
Asta cu linia de protocol nu tine ,41 nu mai e de mult linia de protocol a STB ,din cate am vazut 361 circula pe 41 ...ca a stat la Colentina și si-au batut joc de el e alta poveste ...
- Aron
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Aron
Un pic off: Nu mai se poate numi nici linie de metrouusor de multi ani. E jenant faptul ca tot ce iese de la rk + ch-ppc-urile existente sunt limitate electronic la 50 km/h . Ar trebuie o revizie la sange la aceasta linie cand se va reveni la normal (devierea de la Piata Dr. Taberei) si sa regleze sistemul de semnalizare si sa lase tramvaiele macar sa fuga la un 65-70, abia atunci se poate vorbi de el ca de "metrouusor"
Un pic off: Nu mai se poate numi nici linie de metrouusor de multi ani. E jenant faptul ca tot ce iese de la rk + ch-ppc-urile existente sunt limitate electronic la 50 km/h . Ar trebuie o revizie la sange la aceasta linie cand se va reveni la normal (devierea de la Piata Dr. Taberei) si sa regleze sistemul de semnalizare si sa lase tramvaiele macar sa fuga la un 65-70, abia atunci se poate vorbi de el ca de "metrouusor"
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dragos31
Nu pot legal sa mearga cu mai mult de 50 km/h - atat e limita de viteza in oras si pentru vehicule, si pentru tramvaie.
Nu pot legal sa mearga cu mai mult de 50 km/h - atat e limita de viteza in oras si pentru vehicule, si pentru tramvaie.
📖 Pagination options