Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 546066 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Stire-bomba de la colegul Cristy https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&p=324512#p324512
Iarasi Radionii?!?!....
Stire-bomba de la colegul Cristy https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&p=324512#p324512
Cristy wrote:
De pe Facebook:#park&ride #500locuri #21mileuro
Am semnat contractul pentru realizarea parcarii de tip park&ride de la intersectia Pantelimon Vergului! Dupa aproape 7 ani de cand trebuia construita aceasta parcare de tip park&ride, am facut, impreuna cu specialistii Primariei Capitalei si ai constructorului, toate demersurile astfel incat acest proiect, atat de important pentru descongestionarea traficului in Bucuresti, sa fie deblocat!
Am semnat contractul de executie, au fost obtinute toate avizele, inclusiv autorizatia de construire si s-a emis ordinul de incepere a lucrarilor.
Durata de executie a parcarii, care va avea o capacitate de cca 500 de locuri, este de 12 luni, iar valoarea investitiei este de aproximativ 21 de milioane de euro.
In ceea ce priveste costurile de realizare a acestui proiect, ne bazam, conform legii, pe un ritm firesc al incasarilor de la Ministerul de Finante. Reamintesc inca o data ca Primaria Capitalei nu incaseaza taxe si impozite, bugetul Primariei Generale fiind alimentat peste 90% din impozitul pe venit.
Parcarile de acest tip contribuie in mod eficient la fluidizarea traficului, intrucat le ofera nerezidentilor care vin in Bucuresti zilnic, la munca sau la studii, o alternativa avantajoasa la tranzitarea orasului cu autoturismul propriu, respectiv posibilitatea sa parcheze in spatii special amenajate de unde au acces direct la transportul in comun.
Totodata, facilitatile de tip park&ride contribuie si la degajarea parcarilor din zona centrala, unde cerinta este foarte mare.
Parcarea de la intersectia Pantelimon Vergului va fi realizata de Asocierea „Tehnologica Radion, TIAB si VIA Proiect”.
Iarasi Radionii?!?!....

- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
Puss in Boots
Nimic despre noul terminal? Nu era vorba sa fie inclus in proiect?
Nimic despre noul terminal? Nu era vorba sa fie inclus in proiect?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Cu o alocare bugetara de 6 milioane de lei si un constructor in insolventa o sa darame muntii.
Cu o alocare bugetara de 6 milioane de lei si un constructor in insolventa o sa darame muntii.

-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
cris_m
Termin eu facultatea pana termina santierul asta. Mira-m-as sa apuc ziua sa pozez si sa ma dau de la terminal pana in centru cu tramvaiul.
Termin eu facultatea pana termina santierul asta. Mira-m-as sa apuc ziua sa pozez si sa ma dau de la terminal pana in centru cu tramvaiul.
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- survola
-
Posted:
-
- essco
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
essco
Scuzati-mi ignoranta dar eu nu vad cum va ajuta aceasta parcare scopului pentru care a fost creata: sa ofere "nerezidentilor care vin in Bucuresti zilnic, la munca sau la studii, o alternativa avantajoasa la tranzitarea orasului cu autoturismul propriu, respectiv posibilitatea sa parcheze in spatii special amenajate de unde au acces direct la transportul in comun". Acces direct la ce? La tramvaiul 55 care este un vagon mic construit in 1955? Sau la autobuzul 104 care vine o data la 10 minute si e plin?
Poate gresesc eu si nu ii vad utilitatea in acest scop? Mie mi se pare mai probabila utilizarea acestei parcari ca parcare de resedinta pentru locuitorii din apropiere.
Scuzati-mi ignoranta dar eu nu vad cum va ajuta aceasta parcare scopului pentru care a fost creata: sa ofere "nerezidentilor care vin in Bucuresti zilnic, la munca sau la studii, o alternativa avantajoasa la tranzitarea orasului cu autoturismul propriu, respectiv posibilitatea sa parcheze in spatii special amenajate de unde au acces direct la transportul in comun". Acces direct la ce? La tramvaiul 55 care este un vagon mic construit in 1955? Sau la autobuzul 104 care vine o data la 10 minute si e plin?
Poate gresesc eu si nu ii vad utilitatea in acest scop? Mie mi se pare mai probabila utilizarea acestei parcari ca parcare de resedinta pentru locuitorii din apropiere.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
WT_fan06
Planurile includeau şi amenajarea unui terminal modern pentru tramvaie şi autobuze, iar pe acolo va trece şi metroul, nu? Unde pot găsi planurile parcării?
Planurile includeau şi amenajarea unui terminal modern pentru tramvaie şi autobuze, iar pe acolo va trece şi metroul, nu? Unde pot găsi planurile parcării?
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
shoppy
Mai ai si M1, care daca ar avea programul public ai putea sa te sincronizezi cu el...
Mai ai si M1, care daca ar avea programul public ai putea sa te sincronizezi cu el...
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
ByOnu
Essco, 55 va beneficia, ...one happy day... de tramvaie noi. Jumatate din traseu este separat de trafic oricum, iar restul liniei va fi modernizata ...candva. Daca se vor implementa si taxe de tranzit a zonei centrale, multora le va conveni sa-si lase masina acolo si sa-si continue drumul cu 55.
Essco, 55 va beneficia, ...one happy day... de tramvaie noi. Jumatate din traseu este separat de trafic oricum, iar restul liniei va fi modernizata ...candva. Daca se vor implementa si taxe de tranzit a zonei centrale, multora le va conveni sa-si lase masina acolo si sa-si continue drumul cu 55.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
andrei11
Essco, termină cu exagerările, 55 nu e un vagon mic iar anul 1955 l-ai spus la mișto. Miștoul NU ține aici. Autobuzul 104 circulă chiar foarte bine și vine mai des decât odată la 10 minute. Mai stau și alții pe acest traseu, nu numai tu. Sau poate chiar nu stai dar te-ai molipsit din reportajele blonde ale știristelor care nu au creier în dotare.
Spre ghinionul tău folosesc 104 destul de des și știu care-i mersul lui.
Essco, termină cu exagerările, 55 nu e un vagon mic iar anul 1955 l-ai spus la mișto. Miștoul NU ține aici. Autobuzul 104 circulă chiar foarte bine și vine mai des decât odată la 10 minute. Mai stau și alții pe acest traseu, nu numai tu. Sau poate chiar nu stai dar te-ai molipsit din reportajele blonde ale știristelor care nu au creier în dotare.
Spre ghinionul tău folosesc 104 destul de des și știu care-i mersul lui.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
andrei11
Consilierul primarului spune însă că a fost nevoie de refacerea proiectului.
De ce ?
misterr wrote:
Primăria Capitalei anunță că încep lucrările pentru parcarea ”park & ride” Pantelimon
Click pe imagine pentru video:
Primăria Capitalei anunță că încep lucrările pentru prima parcare de tip ”park & ride” făcută de municipalitate, unde ar urma să lase mașinile cei care locuiesc în afară orașului și vor să folosească mijloacele de transport în comun.
Este vorba despre parcarea din Pantelimon anunțată încă de acum 7 ani.
Banii necesari, 21 de milioane de lei, au fost prevăzuți în buget, însă primăria precizează că se bazează pe “un ritm firesc al încasărilor de la Ministerul de Finanțe”, din teamă de nu avea fondurile reduse de Guvern.
Cei care locuiesc în afara Bucureștiului ar urma să vină cu mașină până în Pantelimon, pe care să o lase gratis în viitoarea nouă parcare, după care să își continue drumul în oraș cu mijloacele de transport în comun.
Construcția parcării ar urmă să înceapă săptămâna viitoare. Aici ar urmă să fie ridicată o clădire cu 4 etaje și aproape 500 de locuri de parcare, în total.
În plus, proiectul cuprinde și un rond pentru tramvai, un pasaj pietonal, dar și un culoar către o viitoarea stație de metrou de la capătul magistralei 5, care momentant există, însă, doar pe hârtie. Parcarea a fost anunțată și în urmă cu 7 ani. Ba chiar a fost și împrejmuită zona și săpată o groapă.
Construcția ar urma să dureze un an, adică va fi gata imediat după alegerile locale din vara anului viitor, deși a fost anunțată și de actualul primar, Gabriela Firea, și în campania electorală. Consilierul primarului spune însă că a fost nevoie de refacerea proiectului.
Proiectul va costă 21 de milioane de euro și în aceiași bani se va amenaja și o parcare subterană la Școală 46, în sectorul 2. Primăria are în plan să mai facă o parcare de tip park & ride în Prelungirea Ghencea, însă alte două, anunțate tot în urmă cu 7 ani, din zona Aerogarii și Liviu Rebreanu, au fost uitate.
În lipsa unui transport public eficient, specialiștii în transport cred că, dacă vor fi construite, aceste parcări vor sta goale.
Singura parcare de tip park & ride care există acum în București, cea de la Străulești, construită de Metrorex, este ocupată în medie zilnic de doar 100 de mașini, în condițiile în care are o capacitate de 660 de locuri, iar ora de parcare costă doar 50 de bani.
Consilierul primarului spune însă că a fost nevoie de refacerea proiectului.
De ce ?
-
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
Valentin
Initiativa e bine venita, insa, ar fi trebuit construite aceste P&R la fiecare intrare/iesire importanta din oras (daca e posibil sa fie conectata la reteaua de metrou). Momentan e a doua din X posibile, probabil n-o sa fie plina ochi (se gaseste parcare "gratis" in oras pe B1 pe orice bulevard), insa ar fi extrem de buna daca ar exista la fiecare intrare in oras si abia apoi s-ar putea introduce taxe pentru cei care vor sa mearga fix unde au treaba.
Ideal, P&R ar trebui, pe langa cel din Pantelimon, Straulesti si poate cel de la Domnesti (care intr-un viitor incert s-ar conecta cu un posibil M5), sa existe pe M3 in zona Anghel Saligny + Pacii (daca s-ar extinde linia catre cartierul militari si A1, s-ar putea construii unul dupa iesirea de pe autostrada), pe M2 (Berceni + Pipera - la iesirea de pe A3 in functie de extinderea planificata), pe M6 s-ar putea fie la Otopeni, fie undeva pe la Academia de Politie A.I.Cuza, pe M4 - Sos. Giurgiului - asta evident odata cu constructia linie de metrou, pe M7 - Sos. Alexandriei, evident in functie de traseul linie de metrou, desi ideal ar fi o conexiune cu 32 + M7 si inca unul in capatul dinspre Colentina (conexiune M7+21).
Majoritatea celor enumerate tin oarecum de extinderea retelei de metrou sau constructia de la zero a unor linii, insa intr-un final s-ar acoperii majoritatea intrarilor/iesirilor din oras + posibilitatea obtinerii fondurilor europene atat pentru extinderea de metrou (unde e cazul), cat si constructia P&R in sine. Pe langa acestea, s-ar putea ocupa si primaria de constructia unor P&R, unde nu e posibila conexiunea cu magistrale de metrou, dar cu STB, ca de exemplu: un P&R s-ar putea face si la Colosseum concomitent cu extinderea lui 45 pana la acesta, insa s-ar putea incerca o colaborare cu Colosseum+Leroy Merlin pentru a nu construi o parcare, desi in zona exista cele ale clientilor;
Initiativa e bine venita, insa, ar fi trebuit construite aceste P&R la fiecare intrare/iesire importanta din oras (daca e posibil sa fie conectata la reteaua de metrou). Momentan e a doua din X posibile, probabil n-o sa fie plina ochi (se gaseste parcare "gratis" in oras pe B1 pe orice bulevard), insa ar fi extrem de buna daca ar exista la fiecare intrare in oras si abia apoi s-ar putea introduce taxe pentru cei care vor sa mearga fix unde au treaba.
Ideal, P&R ar trebui, pe langa cel din Pantelimon, Straulesti si poate cel de la Domnesti (care intr-un viitor incert s-ar conecta cu un posibil M5), sa existe pe M3 in zona Anghel Saligny + Pacii (daca s-ar extinde linia catre cartierul militari si A1, s-ar putea construii unul dupa iesirea de pe autostrada), pe M2 (Berceni + Pipera - la iesirea de pe A3 in functie de extinderea planificata), pe M6 s-ar putea fie la Otopeni, fie undeva pe la Academia de Politie A.I.Cuza, pe M4 - Sos. Giurgiului - asta evident odata cu constructia linie de metrou, pe M7 - Sos. Alexandriei, evident in functie de traseul linie de metrou, desi ideal ar fi o conexiune cu 32 + M7 si inca unul in capatul dinspre Colentina (conexiune M7+21).
Majoritatea celor enumerate tin oarecum de extinderea retelei de metrou sau constructia de la zero a unor linii, insa intr-un final s-ar acoperii majoritatea intrarilor/iesirilor din oras + posibilitatea obtinerii fondurilor europene atat pentru extinderea de metrou (unde e cazul), cat si constructia P&R in sine. Pe langa acestea, s-ar putea ocupa si primaria de constructia unor P&R, unde nu e posibila conexiunea cu magistrale de metrou, dar cu STB, ca de exemplu: un P&R s-ar putea face si la Colosseum concomitent cu extinderea lui 45 pana la acesta, insa s-ar putea incerca o colaborare cu Colosseum+Leroy Merlin pentru a nu construi o parcare, desi in zona exista cele ale clientilor;
- misterr
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
misterr
andrei11 wrote:Omul a explicat destul de clar în reportaj (apa freatică etc.), acum dacă nu te-a convins ce să facem?
Consilierul primarului spune însă că a fost nevoie de refacerea proiectului.
De ce ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination