Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3030 posts, 779914 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Update, 152 a revenit chiar azi la pranz la Militari, prinzand si un tur mic pe linia 25.
Update, 152 a revenit chiar azi la pranz la Militari, prinzand si un tur mic pe linia 25.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
V2A
Numărul de tramvaie defecte la depoul Giurgiului a crescut simțitor în ultimul timp. Sunt indisponibile cel puțin 013, 029, 073, 090, 181, 236, 271, 308. A fost redus și un tur din linia 7. Cu toate acestea, încă au capacitatea de a împrumuta vagoane la Dudești: astăzi sunt 145 pe linia 1 și 124 pe linia 10.
Numărul de tramvaie defecte la depoul Giurgiului a crescut simțitor în ultimul timp. Sunt indisponibile cel puțin 013, 029, 073, 090, 181, 236, 271, 308. A fost redus și un tur din linia 7. Cu toate acestea, încă au capacitatea de a împrumuta vagoane la Dudești: astăzi sunt 145 pe linia 1 și 124 pe linia 10.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
342 a revenit în schimb. 013 e defect mai mereu. 090 e defect demult, 029 și 271 la fel. Restul sunt nou apărute la defecte. Probabil au defecte minore...
342 a revenit în schimb. 013 e defect mai mereu. 090 e defect demult, 029 și 271 la fel. Restul sunt nou apărute la defecte. Probabil au defecte minore...
- V2A
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
SirVlady
@Nenea_titi 271 revenise anul asta, dar a circulat foarte putin...
@Nenea_titi 271 revenise anul asta, dar a circulat foarte putin...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
GPS
106 era azi pe 27.
V2A wrote:
Nu știu dacă mai sunt și altele de Titan în curs de reparație dar, oricum, sunt peste 20 indisponibile. De vreo lună au dispărut din traseu 106, 163, 270, 291, 293 și, recent, 310...
106 era azi pe 27.
- V2A
-
Posted:
-
- bogdan71
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
bogdan71
În cazul vagoanelor 106, 119 și 270, mai degrabă a fost vorba de concediul titularilor decât de vreo defecțiune. Cele trei au circulat constant altfel. 234 și 190 lipsesc de multă vreme, nici 321 nu a mers prea mult - parcă totuși a funcționat în primele luni din 2019.
În cazul vagoanelor 106, 119 și 270, mai degrabă a fost vorba de concediul titularilor decât de vreo defecțiune. Cele trei au circulat constant altfel. 234 și 190 lipsesc de multă vreme, nici 321 nu a mers prea mult - parcă totuși a funcționat în primele luni din 2019.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
STB SA a lansat licitația pentru „Bandaje pentru roti tramvai”, structurată în două loturi, cu valoarea totală de 303 mii euro și un termen de livrare de 24 de luni, fiind vorba de un acord cadru cu livrare etapizată. Cele două loturi sunt următoarele:
– Bandaj brut plug V04,V056,V058, cantit min 12 buc., max. 16 buc., conform Anexa 1 model acord cadru. valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse. Cantitatile minime si maxime aferente unui ctr. subsecvent: minim 3 buc, maxim 6 buc. Valoarea celui mai mare ctr subsecvent 1600 euro. Valoarea garantiei de participare: 16 euro.
– BANDAJ BRUT ROATA ELASTICA V3A, cantit min 878 buc., max. 900 buc., conform Anexa 1 model acord cadru. valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse. Cantitatile minime si maxime aferente unui ctr. subsecvent: minim 200 buc, maxim 250 buc. Valoarea celui mai mare ctr subsecvent 80.000 euro. Valoarea garantiei de participare: 800 euro.
https://mobilitate.eu/stb-sa-achizitioneaza-bandaje/
STB SA a lansat licitația pentru „Bandaje pentru roti tramvai”, structurată în două loturi, cu valoarea totală de 303 mii euro și un termen de livrare de 24 de luni, fiind vorba de un acord cadru cu livrare etapizată. Cele două loturi sunt următoarele:
– Bandaj brut plug V04,V056,V058, cantit min 12 buc., max. 16 buc., conform Anexa 1 model acord cadru. valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse. Cantitatile minime si maxime aferente unui ctr. subsecvent: minim 3 buc, maxim 6 buc. Valoarea celui mai mare ctr subsecvent 1600 euro. Valoarea garantiei de participare: 16 euro.
– BANDAJ BRUT ROATA ELASTICA V3A, cantit min 878 buc., max. 900 buc., conform Anexa 1 model acord cadru. valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse. Cantitatile minime si maxime aferente unui ctr. subsecvent: minim 200 buc, maxim 250 buc. Valoarea celui mai mare ctr subsecvent 80.000 euro. Valoarea garantiei de participare: 800 euro.
https://mobilitate.eu/stb-sa-achizitioneaza-bandaje/
- GPS
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
andrei11
Da, dar nu prea știu să mai existe V 56 ( 58 )...V 04 ce înseamnă ?
Da, dar nu prea știu să mai existe V 56 ( 58 )...V 04 ce înseamnă ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Plugurile sunt construite cu osii/actionare de la unele modele V de tramvai, deci, in documentatia STB/RATB/ITB asa sunt numite, fiind din seria tramvaielor cu acelasi nume.
Plugurile sunt construite cu osii/actionare de la unele modele V de tramvai, deci, in documentatia STB/RATB/ITB asa sunt numite, fiind din seria tramvaielor cu acelasi nume.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
GPS
Mi-am dat seama că despre ele este vorba. Cu toate acestea nu înțeleg de ce nu apar cu noua identitate (1VU și 3VU) și apar ca V04, V56 sau V58.
Gabi23 wrote:
GPS - tramvaiele pt dezăpezire...
Mi-am dat seama că despre ele este vorba. Cu toate acestea nu înțeleg de ce nu apar cu noua identitate (1VU și 3VU) și apar ca V04, V56 sau V58.
📖 Pagination options