Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1892 posts, 628628 views
 
Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective subway guru

In principiu strapungerea presupune strada noua.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective orex

Nicușor Dan: Compania Municipală Străzi Poduri și Pasaje intră în faliment în următoarele zile / Primăria preia utilajele pentru viitoarele șantiere
Compania Municipală Străzi Poduri și pasaje înființată în mandatul Gabrielei Firea va intra în faliment în următoarele zile, creditorii urmând să își primească banii, iar utilajele cumpărate să fie folosite pentru viitoarele șantiere, a anunțat miercuri, Primarul General Nicușor Dan. Compania Străzi Poduri și Pasaje București (societate comercială) a fost înființată la începutul mandatului fostului primar Gabriela Firea care a preferat ca unele lucrări să fie realizate în regie proprie, decizie care s-a dovedit eronată având în vedere problemele de pe șantierele de la pasajul Doamna Ghica, Prelungirea Ghencea și Podul Grant unde PMB a reușit să repare doar un singur sens din cauza fondurilor insuficiente. În Plus, Compania dubla activitatea Administrației Străzilor. Practic, după desființarea Companiei Municipale, lucrările la cele două mari investiții din București au continuat cu Trustul de Clădiri Metropolitane. Companiile înregistrau anul trecut pierderi generalizate, după cum Economedia a arătat aici

Nicușor Dan a spus că fosta administrație a deschis cele mai importante lucrări din București, dar nu a reușit să asigure și finanțarea pentru lucrări : ,, Ne-am întâlnit ieri după-amiază cu reprezentanții celor 60 de firme creditoare ale Companiei Municipale Străzi Poduri Pasaje, care va intra în faliment la sfârșitul acestei luni. I-am asigurat pe creditori că își vor primii banii pe care îi așteaptă de 2 ani. Utilajele pe care compania le-a achiziționat vor fi recuperate de municipalitate și folosite în viitoarele noastre proiecte de infrastructură. Reamintesc că decizia de închidere a acestei companii municipale a fost luată de la începutul mandatului, dar procedurile judiciare au durat până acum. Înființarea companiilor municipale și angrenarea lor în proiecte pentru care municipalitatea nu avea bani a fost una din marile erori ale administrației precedente, iar noi consumăm acum resurse importante pentru a reveni la normalitate. Mai mulți reprezentanți ai firmelor prezente la întâlnirea de ieri mi-au transmis că apariția companiilor municipale a generat o distorsiune importantă pe piață.”

Utilajele ar putea fi folosite în continuarea șantierului de pe Prelungirea Ghencea sau la străpungerea Sălăjan -Vitan, la lărgirea străzii Iuliu Hațieganu spre Berceni sau la proiectele pentru modernizarea unor bulevarde cu linie de tramvai pentru care s-a cerut finanțare prin Programul Anghel Saligny iar Consiliul General a aprobat exproprierile.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Are rupturi grave de logica, Compania Municipala trebuie desfiintata pentru ca PMB nu are banii pentru proiectele incepute, doar ca pentru platit creditorii, preluat utilajele si continuat santierele existente cu aceleasi utilaje, dintr-o data are bani.
Daca nu avea bani atunci le dadea la creditori utilajele si gata, reveneam la normalitatea promisa de el, adica fara distorsiune importanta in piata iar PMB fara utilaje si cu bani pentru facut licitatii; dar nu, PMB ajunge asa si cu utilaje si fara bani, adica exact cum trebuie ca sa se continue totul in regie proprie si fara licitatii.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective orex

In 4 ani si jumatate, de la infiintare,  ”super” compania asta e datoare vanduta...
Si asta e numai ce se poate identifica din surse deschise, in prezent, datele fiind surprinse la momentul 30.06.2021!
Ca sa nu dispara asa in neant, am ”agatat” aici raportul de activitate, cu pricina, al administratorului special...
Raportul de Activitate Administrator Special 30.06.2021.pdf
Raportul de Activitate Administrator Special 30.06.2021.pdf (764.2 KB; downloaded 110 times)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

Stai, a spus cumva "strapungere Vitan-Salajan"? Asta mi-a scapat...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Intr-o postare pe facebook Clotilde anunta ca va solicita de la PMB sa cedeze la PS1 gestionarea strazilor Nordului si Elena Vacarescu pentru construirea unui pasaj suprateran peste CF M800 calea ferata Bucuresti - Constanta. Pasajul se va construi cu fonduri de la bugetul PS1 si din alte surse de finantare, va face parte din inelul median si va ajuta la fluidizarea traficului din nordul capitalei.
(nu am facebook ca sa dau linkul)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective WT_fan06

https://www.facebook.com/clotildearmand. ... D9Fc8jvl
Clotilde Armand wrote:
Construim un pasaj suprateran care va lega Șoseaua Nordului cu strada Elena Văcărescu

Cele două artere sunt într-o  zonă aflată în plină dezvoltare, aici s-au construit multe birouri şi locuinţe, astfel încât presiunea generată de tranzitarea acestora este din ce în ce mai mare. Acest lucru conduce la un risc major de producere a accidentelor rutiere. La ore de vârf, traficul este un adevărat coșmar. Soluția noastră este de a lega cele două artere cu un pasaj, pentru ca crește mobilitatea urbană și a fluidiza traficul.

Acest pasaj suprateran va face parte din inelul median de circulaţie în zona de nord a Capitalei şi presupune amenajarea carosabilului de circulaţie, trotuare, iluminat public, precum şi devierea/relocarea reţelelor de utilităţi.

Pentru realizarea acestei investiții, Consiliul Local Sector 1 a aprobat în ședința din data de 26 iulie 2023 o hotărâre prin care solicită Consiliului General al Municipiului București să-i transmită în administrare Şoseaua Nordului şi Strada Elena Văcărescu pentru construirea unui pasaj suprateran care să lege cele două artere. În prezent atât Șoseaua Nordului, cât și strada Elena Văcărescu se află în administrarea Consiliului General al Municipiului București, prin Administrația Străzilor.

Finanțarea lucrărilor de construire a pasajului suprateran vrem să o facem din fonduri de la bugetul local al Sectorului 1 și/sau din alte fonduri legal constituite.

Eu nu înțeleg de ce nu știm să construim pasaje în SUBteran în mijlocul orașului...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

Nu e chiar centrul orașului acolo.
Deocamdată e chiar un maidan dezolant.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective WT_fan06

Dacă vrei să repari un maidan, nu construiești un pasaj suprateran, ca să creezi și mai multe văgăune.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Pai sa le dam un mail la MT sa-si modernizeze 25 de km de CF + 3 gari pe centura si sa mute traficul de pe M800 pe acolo ca vrea Clotilde, care este in alt partid, sa faca pasaj pe sub M800.
Lasati ca a zis PS2 ca face pasaj subteran pe sub M800 pe Petricani, sa vedem aia cat de bine o sa mearga, ca doar sunt in acelasi partid cu MT.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Ei considera Nordului ca fiind pe ..inelul median?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

La câteva sute de metri spre est este alt pasaj suprateran, pasajul Aviatiei.
L-a observat cineva?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective neoman

În mod sigur l-au observat. În special coada se mașini de pe el deoarece cred ca acesta este și scopul edificării acestui nou pasaj - crearea unei alternative la Pasajul Aviației.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Adrian Rosca

Poate dna Premar de la S1 nu a observat ca sos. Nordului e sosea doar cu numele, avand doar o banda pe sens. IDEM si strada Elena Vacarescu. Na ca se molipsi si ea de la interlocutorii de la 3 si 4.  :lol:

 


Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2464 forum members have written 438183 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use