Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)
1996 posts, 324845 views
📖 Pagination options
- darknight
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Si substatia isi vede de 'graficul' ei, si cum am mai explicat, pentru tramvai Giulesti-Milea nu e 'critica', sunt resurse de alimentare.
Problema reala era cu racordul la Enel in zona Leu/Cotroceni si din ce am auzit 'neoficial' avem raspuns pozitiv de la Presedentie/SPP ca sa punem cablurile pe traseul proiectat...incet, incet, problemele se rezolva, cu rabdare & perseverenta...
Si substatia isi vede de 'graficul' ei, si cum am mai explicat, pentru tramvai Giulesti-Milea nu e 'critica', sunt resurse de alimentare.
Problema reala era cu racordul la Enel in zona Leu/Cotroceni si din ce am auzit 'neoficial' avem raspuns pozitiv de la Presedentie/SPP ca sa punem cablurile pe traseul proiectat...incet, incet, problemele se rezolva, cu rabdare & perseverenta...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
shoppy
A inceput si balastarea la breteaua Milea iar pe rampa Milea se pregateau sa toarne primul strat de asfalt, sa speram ca de craciun ne deschide breteaua Milea si scapam de sicana pe sub pasaj si pe linia de tramvai.
A inceput si balastarea la breteaua Milea iar pe rampa Milea se pregateau sa toarne primul strat de asfalt, sa speram ca de craciun ne deschide breteaua Milea si scapam de sicana pe sub pasaj si pe linia de tramvai.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Aia e gata odata cu deschiderea tramvaielor la sol, aproximativ in 3 saptamani
shoppy wrote:
A inceput si balastarea la breteaua Milea iar pe rampa Milea se pregateau sa toarne primul strat de asfalt, sa speram ca de craciun ne deschide breteaua Milea si scapam de sicana pe sub pasaj si pe linia de tramvai.
Aia e gata odata cu deschiderea tramvaielor la sol, aproximativ in 3 saptamani
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Se lucreaza la hobana #33 si este deja montata si #34, sunt pregatite la sol #35-#38.
Urmeaza reportajul
Se lucreaza la hobana #33 si este deja montata si #34, sunt pregatite la sol #35-#38.
Urmeaza reportajul
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
A mai zis de 10 de ori ca nu este treaba celor de la pasaj ci este treaba celor de la RATB . Nu se stie momentan nimic .
lucianho wrote:
Marian ce linii se doreste a se da circulatiei tramvaielor la sol? Oficial se stie? Sau doar presupuneri...
A mai zis de 10 de ori ca nu este treaba celor de la pasaj ci este treaba celor de la RATB . Nu se stie momentan nimic .
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
shoppy
Poate sa explice cineva utilitatea acelor stalpi tip arcada, ca aspectul este cel putin discutabil.
Poate sa explice cineva utilitatea acelor stalpi tip arcada, ca aspectul este cel putin discutabil.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
In afara de acei stalpi tip arcada am vazut la finalul reportajului stalpii aceia albi .Unde se vor monta Marian?
In afara de acei stalpi tip arcada am vazut la finalul reportajului stalpii aceia albi .Unde se vor monta Marian?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Sunt pentru podul hobanat.
mindmasster wrote:
In afara de acei stalpi tip arcada am vazut la finalul reportajului stalpii aceia albi .Unde se vor monta Marian?
Sunt pentru podul hobanat.
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
darknight
Ce urati sunt stalpi aceia arcada parca punem vie
Ce urati sunt stalpi aceia arcada parca punem vie
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
gabriels
Idem!
mihai_tomaro wrote:
Mie imi plac
Si stalpii si ideea de vie
Idem!
- burli
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
burli
si mie , sint mai deosebiti , ceva trebuie sa ne scoata din monotonie ceva mai special
si mie , sint mai deosebiti , ceva trebuie sa ne scoata din monotonie ceva mai special
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
telvanni
Sunt foarte frumosi stalpii arcada, vor crea o senzatie de tunel pentru tramvaie, imi plac foarte mult.
Subwayguru am o mica nelamurire, ma asteptam ca la dimensiunile acestea ale hobanelor (relativ mici) sa stea drepte (sau foarte aproape de o dreapta perfecta) dar am observat ca ele au o oarecare sageata. Presupun ca in momentul in care toate reazemele intermediare dispar iar podul va fi incarcat cu ce mai e de facut (predale, suprabetonare, asfalt s.a.) hobanele sa fie foarte aproape de "drept", ma insel? Adica ma gandesc ca greutatea proprie a unei hobane este foarte mica in comparatie forta de intindere la care este supusa, adica poate fi considerata nesemnificativa si acest lucru ar trebui sa se vada in intinderea aproape perfecta a hobanei. Chiar, spune-mi si mie te rog ce rezistenta de calcul are otelul toroanelor (de fapt rezistenta la limita de curgere (in N/mm2)). Multumesc!
Sunt foarte frumosi stalpii arcada, vor crea o senzatie de tunel pentru tramvaie, imi plac foarte mult.
Subwayguru am o mica nelamurire, ma asteptam ca la dimensiunile acestea ale hobanelor (relativ mici) sa stea drepte (sau foarte aproape de o dreapta perfecta) dar am observat ca ele au o oarecare sageata. Presupun ca in momentul in care toate reazemele intermediare dispar iar podul va fi incarcat cu ce mai e de facut (predale, suprabetonare, asfalt s.a.) hobanele sa fie foarte aproape de "drept", ma insel? Adica ma gandesc ca greutatea proprie a unei hobane este foarte mica in comparatie forta de intindere la care este supusa, adica poate fi considerata nesemnificativa si acest lucru ar trebui sa se vada in intinderea aproape perfecta a hobanei. Chiar, spune-mi si mie te rog ce rezistenta de calcul are otelul toroanelor (de fapt rezistenta la limita de curgere (in N/mm2)). Multumesc!
📖 Pagination options