Topic: IK4
195 posts, 74021 views
📖 Pagination options
- Mark 66
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
Mark 66
''Jan'' e bine mersi la Teatrul Bucuresti ;)) Dar din ce stiu autobuzele din Autobaza Ferentari au fost casate sau si-au gasit noi propietari ??
ADK wrote here:
Revin cu o fotografie cu 1611 după ce cele de pe flickr s-au șters, în autobaza Ferentari în vara anului 2014.
Din păcate însoțitorul nu mi-a permis accesul în autobuz, în vederea realizării unei fotografii cu bordul. În schimb acesta a spus că 1611 este păstrat pentru muzeu, nu 611 (poate partea tehnică și tot ce lipsea de pe 611 să fi pus de pe 1611). În final, nu s-a mai făcut nimic și amândouă autobuze au fost vândute...
''Jan'' e bine mersi la Teatrul Bucuresti ;)) Dar din ce stiu autobuzele din Autobaza Ferentari au fost casate sau si-au gasit noi propietari ??
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Oficial sunt casate (făcute bucăți, istorie), neoficial ... 99% tot casate, nu cred că au avut vreun noroc.
Cât despre "JAN", e posibil să fi vândut altcuiva contractul cu teatrul cu tot cu autobuz sau mașina este încuviințată unui apropiat, spun asta deoarece mi se pare cam bătrân să mai profeseze (~70 ani).
Oficial sunt casate (făcute bucăți, istorie), neoficial ... 99% tot casate, nu cred că au avut vreun noroc.
Cât despre "JAN", e posibil să fi vândut altcuiva contractul cu teatrul cu tot cu autobuz sau mașina este încuviințată unui apropiat, spun asta deoarece mi se pare cam bătrân să mai profeseze (~70 ani).
- Mark 66
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Un IK4 bucureștean postat de Toma Constantin pe grupul de FB "Ikarbus Autobusi".
Un IK4 bucureștean postat de Toma Constantin pe grupul de FB "Ikarbus Autobusi".
FB_IMG_1664817076768.jpg (45.13 KB; downloaded 2252 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Nu am idee, sunt prea multe zone schimbate/reconstruite de atunci și până acum.
Am mai găsit o fotografie de am zis inițial că este o pictură, tot pe grupul de FB "Ikarbus Autobusi" și aparține lui Cristian Malide.
Nu am idee, sunt prea multe zone schimbate/reconstruite de atunci și până acum.
Am mai găsit o fotografie de am zis inițial că este o pictură, tot pe grupul de FB "Ikarbus Autobusi" și aparține lui Cristian Malide.
FB_IMG_1664825496362.jpg (29.6 KB; downloaded 2225 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
rosetti61
Imaginea alb negru cel mai probabil la Piata Scanteii iar bulevardul din spatele autobuzului este Expozitiei.
Imaginea alb negru cel mai probabil la Piata Scanteii iar bulevardul din spatele autobuzului este Expozitiei.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
shoppy
Adica poza este facuta din terminal, zona de coborare din 41, spre Expozitiei.
Adica poza este facuta din terminal, zona de coborare din 41, spre Expozitiei.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
rosetti61
Nu era statie acolo, 105 oprea comun cu 131 pe Marasti (nu intra in terminal) si apoi ocolea tot parcul cu capatul ITB pe Kiseleff si reintra pe aleea de langa terminal.
Nu era statie acolo, 105 oprea comun cu 131 pe Marasti (nu intra in terminal) si apoi ocolea tot parcul cu capatul ITB pe Kiseleff si reintra pe aleea de langa terminal.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
shoppy
Probabil ca avea statia blocata si de aceea a oprit acolo, nu am spus ca intra in terminal ci ca poza este facut din terminal, de unde este parcat primul microbuz: https://www.google.ro/maps/@44.4751402,2 ... 2!8i6656
A doua poza pare sa fie facute de pe Balcescu langa stradaTraian Vuia.
https://www.google.ro/maps/@44.4387954,2 ... 4!8i8192
Probabil ca avea statia blocata si de aceea a oprit acolo, nu am spus ca intra in terminal ci ca poza este facut din terminal, de unde este parcat primul microbuz: https://www.google.ro/maps/@44.4751402,2 ... 2!8i6656
A doua poza pare sa fie facute de pe Balcescu langa stradaTraian Vuia.
https://www.google.ro/maps/@44.4387954,2 ... 4!8i8192
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Dacă nu mă înșel, mai mult ca sigur este dânsul (care la acea vreme era foarte tânăr, 20 și ceva de ani) care a înființat Patricia Tour și cred că mai are firma și astăzi, tot respectivul a mai cumpărat cel puțin un DAC în 2 uși (cred că de nou), un Ikarus 256 și un 280(!), dar și unicul Rocar 512U. Cât despre IK4, l-a exploatat până prin anii 2000 pe o rută spre Giurgiu, când s-a ales casarea de autobuz din cauza uzurii.
Observ că vândute au mai fost cel puțin și 766, 1600, 1602, 1604 și prototipul 1689, însă undeva apărea un IK4 vândut și "complet modificat" ceea ce m-a condus cu gândul la "cocoșata" verde, ar fi puțin mai ușor de identificat dacă am știi anul fabricării lui "JAN". Cred că cea roșie era fostul 766, dar n-am de unde știi sigur, din ce o mai țin minte era puțin mai "vintage" față de cel verde, dar și mai vintage mi se părea 1998 al Autobazei Ferentari care nu cred că ăsta a fost numărul lui de "nou", ci mai degrabă renumerotat.
879 (36 B 7456) - autobaza Serban Voda/Ferentari (anexa Dtru Petrescu) - produs 1979 - a fost renumerotat 1611 in iulie 1988 si re-renumerotat 3423 in martie 1990. La destul de scurta vreme dupa aceasta a fost vindut ultimului sofer.
Dacă nu mă înșel, mai mult ca sigur este dânsul (care la acea vreme era foarte tânăr, 20 și ceva de ani) care a înființat Patricia Tour și cred că mai are firma și astăzi, tot respectivul a mai cumpărat cel puțin un DAC în 2 uși (cred că de nou), un Ikarus 256 și un 280(!), dar și unicul Rocar 512U. Cât despre IK4, l-a exploatat până prin anii 2000 pe o rută spre Giurgiu, când s-a ales casarea de autobuz din cauza uzurii.
Observ că vândute au mai fost cel puțin și 766, 1600, 1602, 1604 și prototipul 1689, însă undeva apărea un IK4 vândut și "complet modificat" ceea ce m-a condus cu gândul la "cocoșata" verde, ar fi puțin mai ușor de identificat dacă am știi anul fabricării lui "JAN". Cred că cea roșie era fostul 766, dar n-am de unde știi sigur, din ce o mai țin minte era puțin mai "vintage" față de cel verde, dar și mai vintage mi se părea 1998 al Autobazei Ferentari care nu cred că ăsta a fost numărul lui de "nou", ci mai degrabă renumerotat.
- messe
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
messe
Intr-adevar, poza este facuta la capatul de la Scinteia insa (imi pare rau ca te contrazic) 105 avea statia de coborare acolo, nu comun cu 131 pe Marasti. Capatul comun cu 131 il avea 305 si, dupa ce s-a infiintat si 306 care aveau traseul de intoarcere pe Kiseleff - Arcul de Triumf - Miciurin si apoi spre Turda. Ca sa revin la 105, el avea statia de coborare dinspre Drumul Taberei exact unde se vede in fotografie apoi mergea paralel cu gardul strandului, intorcea la 180 de grade traversand liniile de tramvai iar statia de urcare (spre Drumul Taberei) era aproximativ vis-a-vis de cea de coborare pe care o vedem in fotografie. Acele linii de tramvai care se vad in fata acestui IK4 sunt liniile de acces catre si de iesire dinspre capatul de linie de la Piata Scinteii, folosite de liniile 3 si 4 apoi si de liniile 41 si 42.
rosetti61 wrote here:
Nu era statie acolo, 105 oprea comun cu 131 pe Marasti (nu intra in terminal) si apoi ocolea tot parcul cu capatul ITB pe Kiseleff si reintra pe aleea de langa terminal.
Intr-adevar, poza este facuta la capatul de la Scinteia insa (imi pare rau ca te contrazic) 105 avea statia de coborare acolo, nu comun cu 131 pe Marasti. Capatul comun cu 131 il avea 305 si, dupa ce s-a infiintat si 306 care aveau traseul de intoarcere pe Kiseleff - Arcul de Triumf - Miciurin si apoi spre Turda. Ca sa revin la 105, el avea statia de coborare dinspre Drumul Taberei exact unde se vede in fotografie apoi mergea paralel cu gardul strandului, intorcea la 180 de grade traversand liniile de tramvai iar statia de urcare (spre Drumul Taberei) era aproximativ vis-a-vis de cea de coborare pe care o vedem in fotografie. Acele linii de tramvai care se vad in fata acestui IK4 sunt liniile de acces catre si de iesire dinspre capatul de linie de la Piata Scinteii, folosite de liniile 3 si 4 apoi si de liniile 41 si 42.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
rosetti61
Exact asa face si acum, intoarce peste liniile de tramvai cum facea 330. Nu stiam cum intorcea Inainte si aveam impresia ca inconjoara parcul cu terminalul.
Exact asa face si acum, intoarce peste liniile de tramvai cum facea 330. Nu stiam cum intorcea Inainte si aveam impresia ca inconjoara parcul cu terminalul.
- messe
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
messe
Nu, parcul il inconjurau doar autobuzele (toate erau IK4) care veneau dinspre Miorita (148, 149, 250, 261, 304 si 349) si intrau in terminal din Sos. Kiseleff (vis-a-vis de intrarea in parc din zona Pavilionului H), aveau statia de coborare cam la 30 de metri de la intrare, unde era curba la stanga (ma refer la vechiului capat de linie al tramvaielor 3, 4, 41 si 42) a tramvaielor catre capat iar statiile de urcare (statiile de urcare ale liniilor ce mergeau spre aeroport erau defalcate) erau cam in zona unde se afla semaforul de la iesirea din terminalul actual al tramvaielor.
Nu, parcul il inconjurau doar autobuzele (toate erau IK4) care veneau dinspre Miorita (148, 149, 250, 261, 304 si 349) si intrau in terminal din Sos. Kiseleff (vis-a-vis de intrarea in parc din zona Pavilionului H), aveau statia de coborare cam la 30 de metri de la intrare, unde era curba la stanga (ma refer la vechiului capat de linie al tramvaielor 3, 4, 41 si 42) a tramvaielor catre capat iar statiile de urcare (statiile de urcare ale liniilor ce mergeau spre aeroport erau defalcate) erau cam in zona unde se afla semaforul de la iesirea din terminalul actual al tramvaielor.
📖 Pagination options