Topic: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
258 posts, 41473 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Se mai câștigă un ban si cu înlocuirea gresiei, probabil nu puțin. Chiar sunt curios cat costa toată "distracția" asta pentru nevăzători.
Se mai câștigă un ban si cu înlocuirea gresiei, probabil nu puțin. Chiar sunt curios cat costa toată "distracția" asta pentru nevăzători.
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
No comment. Calitate maxima la noile marcaje...
Eu am crezut ca au un sistem de prindere rezistent la trafic intens. Când colo pare ca sunt montate cu ...niște "lipici".😡
O lucrare absolut degeaba .
No comment. Calitate maxima la noile marcaje...
Eu am crezut ca au un sistem de prindere rezistent la trafic intens. Când colo pare ca sunt montate cu ...niște "lipici".😡
O lucrare absolut degeaba .
20230501_085154.jpg (1.75 MB; downloaded 1684 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Din ce în ce mai multe lipsesc la apel..
Din ce în ce mai multe lipsesc la apel..
20230503_074326.jpg (1.05 MB; downloaded 1545 times)
- matey24
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
matey24
La Piata Muncii am vazut ca au scos deja multe marcaje.
La Piata Muncii am vazut ca au scos deja multe marcaje.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
subway guru
Si nu le vor pune la loc cu o rasina de prindere mai puternica?
Si nu le vor pune la loc cu o rasina de prindere mai puternica?
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Cu ce sunt prinse ? Ancora chimica ?
Daca deja ne punem problema sa înlocuim prinderea după doar câteva luni, nu vreau sa-mi imaginez cum va arata întreaga lucrare peste câțiva ani. Probabil ca cea de la trecerile de pietoni din oraș...
Cu ce sunt prinse ? Ancora chimica ?
Daca deja ne punem problema sa înlocuim prinderea după doar câteva luni, nu vreau sa-mi imaginez cum va arata întreaga lucrare peste câțiva ani. Probabil ca cea de la trecerile de pietoni din oraș...
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
reiny2000
Eu în poze văd niște resturi metalice rămase în gresie. Sunt prinse doar cu lipici sau au și niște șuruburi?
Eu în poze văd niște resturi metalice rămase în gresie. Sunt prinse doar cu lipici sau au și niște șuruburi?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
subway guru
In mod normal ar trebui sa fie dibluri metalice prinse de substrat in epoxy. Diblurile metalice sunt din fablicatie, vin gata fixati pe bumbii/dungile de inox.
Tehnologia prescrisa permite montarea noaptea si circulatia pietonala dis-de-dimineata daca e respectata ad-literam…
In mod normal ar trebui sa fie dibluri metalice prinse de substrat in epoxy. Diblurile metalice sunt din fablicatie, vin gata fixati pe bumbii/dungile de inox.
Tehnologia prescrisa permite montarea noaptea si circulatia pietonala dis-de-dimineata daca e respectata ad-literam…
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Înseamnă ca sunt de calitate îndoielnică, daca deja se desprind din diblurile metalice.
Încă una. Încep sa fiu de acord cu cei care au susținut ca nu este decât o mutilare a pardoselilor.
Înseamnă ca sunt de calitate îndoielnică, daca deja se desprind din diblurile metalice.
Încă una. Încep sa fiu de acord cu cei care au susținut ca nu este decât o mutilare a pardoselilor.
20230504_075338.jpg (1.08 MB; downloaded 1317 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
shoppy
Mi se pare ca s-a ales solutia cu pretul cel mai mic posibil, dibluri metalice cu ancora mecanica, adica se bat cu ciocanul si ancora infloreste, iar apoi piesa de sus se lipeste cu rasina pe capul diblului, care capul diblului este lis, nu are nici o textura care sa faciliteze o suprafata de contact mai mare deci o lipire mai buna.
Mi se pare ca s-a ales solutia cu pretul cel mai mic posibil, dibluri metalice cu ancora mecanica, adica se bat cu ciocanul si ancora infloreste, iar apoi piesa de sus se lipeste cu rasina pe capul diblului, care capul diblului este lis, nu are nici o textura care sa faciliteze o suprafata de contact mai mare deci o lipire mai buna.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
Vasile52
A explicat guru ca solutia a fost aleasa pentru a nu se altera aspectul statiilor prin înlocuirea pardoselilor. Dar mna cum executia la Metrorex este de o asa mare calitate incat Dorel si gasca au reusit sa sparga placile au les sa cumpere altele noi. De ce nu au cumpărat direct placi pentru oameni cu dizabilități cand au văzut ca se sparg cele vechi? Dar mna, noi muncim nu gândim.
A explicat guru ca solutia a fost aleasa pentru a nu se altera aspectul statiilor prin înlocuirea pardoselilor. Dar mna cum executia la Metrorex este de o asa mare calitate incat Dorel si gasca au reusit sa sparga placile au les sa cumpere altele noi. De ce nu au cumpărat direct placi pentru oameni cu dizabilități cand au văzut ca se sparg cele vechi? Dar mna, noi muncim nu gândim.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
Utilizator anonim 2
Sint facute din chineziu si montate de ai nostri, combinatia cistigatoare...
Sper sa se opreasca nebunia inainte sa isi bata joc de fosilele de la Politehnica.
Sint facute din chineziu si montate de ai nostri, combinatia cistigatoare...
Sper sa se opreasca nebunia inainte sa isi bata joc de fosilele de la Politehnica.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
punmeister
La Politehnica n-au pus in zona fosilelor, doar la capete s-au aplicat plus zonele de acces.
La Politehnica n-au pus in zona fosilelor, doar la capete s-au aplicat plus zonele de acces.
📖 Pagination options