Topic: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
206 posts, 136527 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
orex
Mirat? Degeaba! OAMENII din URAC au facut ca o sumedenie de ”fiare” sa nu fie transformate-n amintiri de mult uitate!
Inseamna ca nu ai participat la ”recomandarile” mesajului ”Raport Asociatia Metrou Usor”!
Nicicum, daca vrei sa acaparezi asistenta nu se scrie ca-ntr-un material de audit, anost.
Poate voiați sa.... ”sugerați” , nu sa ”recomandati” ca sa atrageti atenția.... asupra unei pespective! Recomandarea irita de cele mai multe ori, chiar daca-i cu ”dedicatie”!
Mirat? Degeaba! OAMENII din URAC au facut ca o sumedenie de ”fiare” sa nu fie transformate-n amintiri de mult uitate!
Inseamna ca nu ai participat la ”recomandarile” mesajului ”Raport Asociatia Metrou Usor”!
Nicicum, daca vrei sa acaparezi asistenta nu se scrie ca-ntr-un material de audit, anost.
Poate voiați sa.... ”sugerați” , nu sa ”recomandati” ca sa atrageti atenția.... asupra unei pespective! Recomandarea irita de cele mai multe ori, chiar daca-i cu ”dedicatie”!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
ByOnu
Nu mirat. Confuz! Nu stiu despre ce vorbesti si nu inteleg ce vrei sa zici. Nu faci referire la nimic in particular.
De ce discutam aici despre raport? Avem topic dedicat pentru initiativa Muzeului. Oricum, te legi de niste detalii irelevante.
Tot in URAC s-au taiat zeci de vehicule fara a se pastra nimic (ex. Saurer, Iveco, UDM, TV, samd). Tot aceiasi oameni care au restaurat anumite fiare, le-au taiat pe altele. URAC restaureaza ce si daca vrea STB si daca li se acorda bugetul necesar.
Nu inteleg de ce bagi angajatii URAC in discutie, Raportul nu are treaba cu angajatii.
Si nu pricep de ce vorbesti atat de pe ascuns, in rime parca. Scrie clar si raspicat ce vrei sa transmiti.
Mirat?
Nu mirat. Confuz! Nu stiu despre ce vorbesti si nu inteleg ce vrei sa zici. Nu faci referire la nimic in particular.
De ce discutam aici despre raport? Avem topic dedicat pentru initiativa Muzeului. Oricum, te legi de niste detalii irelevante.
o sumedenie de ”fiare” sa nu fie transformate-n amintiri de mult uitate!
Tot in URAC s-au taiat zeci de vehicule fara a se pastra nimic (ex. Saurer, Iveco, UDM, TV, samd). Tot aceiasi oameni care au restaurat anumite fiare, le-au taiat pe altele. URAC restaureaza ce si daca vrea STB si daca li se acorda bugetul necesar.
Nu inteleg de ce bagi angajatii URAC in discutie, Raportul nu are treaba cu angajatii.
Si nu pricep de ce vorbesti atat de pe ascuns, in rime parca. Scrie clar si raspicat ce vrei sa transmiti.
- orex
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
orex
1 Ca, acolo, la mult hulita URAC, au ramas o mana de oameni dedicati, pensionabili de altfel, care pot ”broda” orice pe un gherghef!
2. ”Fiarele” nu s-au taiat decat la comanda celor de ”SUS”, nu la initiativa celor din uzina!
1 Ca, acolo, la mult hulita URAC, au ramas o mana de oameni dedicati, pensionabili de altfel, care pot ”broda” orice pe un gherghef!
2. ”Fiarele” nu s-au taiat decat la comanda celor de ”SUS”, nu la initiativa celor din uzina!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
shoppy
Cine pune botul la asa ceva ori are interes personal ori are 16 ani si nu a vazut niciodata un profesionist sau pasionat adevarat.
Profesionistii si pasionatii nu accepta sa fie instrumentele unor mecanisme de capusat banul public si platit datoriile electorale, nu pleaca capul in fata unor nulitati de sefi numiti politic, nu inghit rudele angajate dar platite fara sa munceasca si nu bat obrazul ca merita pomana ca s-au sacrificat.
Specialistii si pasionatii adevarati pleaca acolo unde fac performanta si sunt recompensati pe masura contributiei, doar ca la joburile de felul acesta nu se sta in buricul Bucurestiului, nu se doarme in fiecare noapte in patul de acasa, nu se ascund cu orele prin magazie, nu se merge la cursa pierduta, performantele chiar se evalueaza, nu se rupe usa la si fix, nu poti sa tipi la sef ca tu cunosti pe director, nu poti sa furi combustibil sau materiale, nu esti titular, nu ai asigurate traseele usoare, nu ai casa sau hotel de odihna la Predeal, si cate si mai cate.
Toti oamenii care stau prin URAC, STB, CFR Calatori, CFR Marfa, etc, si care ne bat obrazul ca se sacrifica pentru noi si de aici rezulta ca merita sa fie lasati sa fure, sa fie titulari, sa boteasca bunul public, nu o fac din pasiune, dragoste pentru meserie sau patriotism, o fac pentru ca situatia si avantajele le convin, daca nu le-ar conveni atunci ar fi la privat, dar acolo chiar se munceste, asa ca practic hotul striga hotii.
Cine pune botul la asa ceva ori are interes personal ori are 16 ani si nu a vazut niciodata un profesionist sau pasionat adevarat.
Profesionistii si pasionatii nu accepta sa fie instrumentele unor mecanisme de capusat banul public si platit datoriile electorale, nu pleaca capul in fata unor nulitati de sefi numiti politic, nu inghit rudele angajate dar platite fara sa munceasca si nu bat obrazul ca merita pomana ca s-au sacrificat.
Specialistii si pasionatii adevarati pleaca acolo unde fac performanta si sunt recompensati pe masura contributiei, doar ca la joburile de felul acesta nu se sta in buricul Bucurestiului, nu se doarme in fiecare noapte in patul de acasa, nu se ascund cu orele prin magazie, nu se merge la cursa pierduta, performantele chiar se evalueaza, nu se rupe usa la si fix, nu poti sa tipi la sef ca tu cunosti pe director, nu poti sa furi combustibil sau materiale, nu esti titular, nu ai asigurate traseele usoare, nu ai casa sau hotel de odihna la Predeal, si cate si mai cate.
Toti oamenii care stau prin URAC, STB, CFR Calatori, CFR Marfa, etc, si care ne bat obrazul ca se sacrifica pentru noi si de aici rezulta ca merita sa fie lasati sa fure, sa fie titulari, sa boteasca bunul public, nu o fac din pasiune, dragoste pentru meserie sau patriotism, o fac pentru ca situatia si avantajele le convin, daca nu le-ar conveni atunci ar fi la privat, dar acolo chiar se munceste, asa ca practic hotul striga hotii.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
TrainWrecker
Fabrica ASTRA-RATB este in posesia STB-ului din cate stiu, sau ma insel? Daca da se face ceva in acel atelier sau nu?
Fabrica ASTRA-RATB este in posesia STB-ului din cate stiu, sau ma insel? Daca da se face ceva in acel atelier sau nu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
andrei11
Localizează te rog pe hartă această fabrică, din câte ştiu eu e o confuzie de nume. Deci, unde e ?
Localizează te rog pe hartă această fabrică, din câte ştiu eu e o confuzie de nume. Deci, unde e ?
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
TrainWrecker
Despre asta vorbesc...
Despre asta vorbesc...
Screenshot_20220625-124347_Maps.jpg (185.6 KB; downloaded 3271 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
andrei11
Din ce ştiu eu acea hală nu are nicio legătură cu Uzina din Arad.
Denumirea de ASTRA este larg folosită în România. Să ne amintim de exemplu de fosta echipă de fotbal Astra Giurgiu.
Din ce ştiu eu acea hală nu are nicio legătură cu Uzina din Arad.
Denumirea de ASTRA este larg folosită în România. Să ne amintim de exemplu de fosta echipă de fotbal Astra Giurgiu.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
TrainWrecker
Inteleg, dar nu am zis ca vorbeam despre fabrica din ARAD, am zis ASTRA-RATB, inscriptionarea halei de la Lizeanu.
Inteleg, dar nu am zis ca vorbeam despre fabrica din ARAD, am zis ASTRA-RATB, inscriptionarea halei de la Lizeanu.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
barbuandrei
Acea hala a fost “cedata” celor de la Astra Arad in jurul anului 2010, cand director general al RATB era Adrian Crit, hala in care se dorea constructia de tramvaie, proiectul intrand in moarte cerebrala dupa demiterea directorului.
Acea hala a fost “cedata” celor de la Astra Arad in jurul anului 2010, cand director general al RATB era Adrian Crit, hala in care se dorea constructia de tramvaie, proiectul intrand in moarte cerebrala dupa demiterea directorului.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
punmeister
Si dupa ce a intrat DNA pe fir pentru ca se dorea atribuire directa pentru cele 300 de tramvaie dorite.
Si dupa ce a intrat DNA pe fir pentru ca se dorea atribuire directa pentru cele 300 de tramvaie dorite.
- orex
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
orex
Acolo e ca in ”Area 51”, la cheia halei au acces anume persoane!
Acolo e ca in ”Area 51”, la cheia halei au acces anume persoane!
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
Cristi.
Pe Google Maps, in curtea URAC-ului se vad aceste 2 Ikarus-uri 415T si un Citaro Euro 3.
Stie cineva ce ar cauta acolo?Cumva casare, sau doar reparatii?
Pe Google Maps, in curtea URAC-ului se vad aceste 2 Ikarus-uri 415T si un Citaro Euro 3.
Stie cineva ce ar cauta acolo?Cumva casare, sau doar reparatii?
2022-07-13 02_24_50-Window.png (1.61 MB; downloaded 2804 times)
📖 Pagination options