Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)
297 posts, 153342 views
📖 Pagination options
-
- subway guru
-
Posted:
Friday, 12.02.2021, 21:25 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
subway guru
N-au capacitatea de transport necesara in timp ce STB are in conditiile actuale un exces consistent...
N-au capacitatea de transport necesara in timp ce STB are in conditiile actuale un exces consistent...
-
- cris_m
-
Posted:
Friday, 12.02.2021, 21:29 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
cris_m
Exces de masini da, exces de soferi nici nu se pune problema. Sunt garaje cum e Titanul unde ai mare dezechilibru intre cei care lucreaza schimbul 1 si 2...
Exces de masini da, exces de soferi nici nu se pune problema. Sunt garaje cum e Titanul unde ai mare dezechilibru intre cei care lucreaza schimbul 1 si 2...
-
- subway guru
-
Posted:
Friday, 12.02.2021, 21:58 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
subway guru
Ca sa faca ce? Sa plimbe autobuze goale???
Ca sa faca ce? Sa plimbe autobuze goale???
-
- cris_m
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 07:49 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
cris_m
O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.
Exemplu concret tot de la Titan, cand mergeam la liceu cu 311 dimineata erau repartizate 14-15 autobuze, pe cand dupa-amiaza erau maxim 13. Evident intervalul crestea cu 2-3 minute, idem gradul de incarcare. Oamenii pe care ii vedeam dimineata ii vedeam de regula si dupa-amiaza/seara intorcandu-se acasa de la munca/scoala etc.
O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.
Exemplu concret tot de la Titan, cand mergeam la liceu cu 311 dimineata erau repartizate 14-15 autobuze, pe cand dupa-amiaza erau maxim 13. Evident intervalul crestea cu 2-3 minute, idem gradul de incarcare. Oamenii pe care ii vedeam dimineata ii vedeam de regula si dupa-amiaza/seara intorcandu-se acasa de la munca/scoala etc.
- alexandru_gr
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 08:06 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
alexandru_gr
Din câte știu contractele de delegare a serviciului de transport la nivel de București și Ilfov a fost semnat cu cei 3 operatori pe o perioadă de 10 ani.
Din câte știu contractele de delegare a serviciului de transport la nivel de București și Ilfov a fost semnat cu cei 3 operatori pe o perioadă de 10 ani.
- dany
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 12:04 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
dany
Si in acest moment este la fel, 311 are 15 ture dimineata si 13 dupa amiaza(turele 6 si 12 nu ies), 101 11 ture dimineata si 10 dupa amiaza, 335 38 ture cu 35.
cris_m wrote:
O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.
Exemplu concret tot de la Titan, cand mergeam la liceu cu 311 dimineata erau repartizate 14-15 autobuze, pe cand dupa-amiaza erau maxim 13. Evident intervalul crestea cu 2-3 minute, idem gradul de incarcare. Oamenii pe care ii vedeam dimineata ii vedeam de regula si dupa-amiaza/seara intorcandu-se acasa de la munca/scoala etc.
Si in acest moment este la fel, 311 are 15 ture dimineata si 13 dupa amiaza(turele 6 si 12 nu ies), 101 11 ture dimineata si 10 dupa amiaza, 335 38 ture cu 35.
-
- andrei11
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 12:07 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
andrei11
Oricum spre casă o iei mai ușor, nu te mai grăbești, mai intri într-un magazin, mai ai o deviere de traseu, mai stai la o bârfă, etc, nu mai ești așa presat de timp.
Oricum spre casă o iei mai ușor, nu te mai grăbești, mai intri într-un magazin, mai ai o deviere de traseu, mai stai la o bârfă, etc, nu mai ești așa presat de timp.
-
- ticker
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 14:34 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
ticker
Dar ADTPBI ce face, doarme? Nu poate sa verifice traseele si sa le optimizeze, atat ca nr de ture cat si ca dimensiuni autobuze (gen 12m care cara doar aer)? Care mai e scopul acestei asociatii si al salariilor babane daca nu e implicata activ in imbunatatirea constanta a ofertei de transport?
Dar ADTPBI ce face, doarme? Nu poate sa verifice traseele si sa le optimizeze, atat ca nr de ture cat si ca dimensiuni autobuze (gen 12m care cara doar aer)? Care mai e scopul acestei asociatii si al salariilor babane daca nu e implicata activ in imbunatatirea constanta a ofertei de transport?
-
- subway guru
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 18:11 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
subway guru
Ca sa le optimizeze trebuie mai intai sa le masoare traficul, altfel e lautareala dupa ureche manelista...
Ca sa le optimizeze trebuie mai intai sa le masoare traficul, altfel e lautareala dupa ureche manelista...
-
- bercenicity
-
Posted:
Saturday, 13.02.2021, 19:46 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
bercenicity
Varful de dimineata se desfasoara pe mai putine ore decat cel de seara, deci dimineata necesarul de vehicule la traseu este mai mare.
cris_m wrote:
O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.
Varful de dimineata se desfasoara pe mai putine ore decat cel de seara, deci dimineata necesarul de vehicule la traseu este mai mare.
-
- subway guru
-
Posted:
Sunday, 14.02.2021, 20:09 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
subway guru
Motivul e simplu, lumea isi face cumparaturile la intors acasa nu la mersul la job.
Motivul e simplu, lumea isi face cumparaturile la intors acasa nu la mersul la job.
-
- CiprianTRB
-
Posted:
Wednesday, 10.03.2021, 12:00 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
CiprianTRB
Site-ul TPBI are o noua interfață.
Site-ul TPBI are o noua interfață.
-
- V2A
-
Posted:
Thursday, 18.03.2021, 14:05 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
V2A
Licitația pentru delegarea traseelor (https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100061955/) a fost anulată în SEAP pe 24.02.2021.
Licitația pentru delegarea traseelor (https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100061955/) a fost anulată în SEAP pe 24.02.2021.
-
- subway guru
-
Posted:
Thursday, 18.03.2021, 16:56 -
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI)
subway guru
Ce ne asteapta in situatia asta?
Ce ne asteapta in situatia asta?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination