Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

703 posts, 180534 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Daca sunt niste radioni, atunci da, clar o vor lalai la greu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Aici e Swietelsky, deci stati chill.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Albert

Din fericire pentru noi și din păcate pentru ei, Tehnologica Radion nu mai există. S-au întâmplat multe lucruri de când nu am mai văzut proiecte de infrastructură in capitală.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

O firma ce se respectă se apuca de lucrare doar când are cam tot ce trebuie de lucrare pe stoc.
In cazul asta ar trebui că logistica sa fie deja pusa la punct.
Adică stâlpi, rețea contact cu accesorii, linie tramvai și altele.
Nu te apuci de lucrare și apoi cauți materiale.
In cazul când ar fi foarte serioasa lucrarea asta ar dura 2-3 săptămâni.
Nu dau exemple de la alții, că am mai dat.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Nu pot fi blamati si nu conteaza cine sunt, pot fi orice vreti voi, nemti, japonezi, nu conteaza, oferta este facuta pe un CS, si pe acelasi CS o face si concurenta, si castigatorul se decide pe criteriile licitatiei nu ca ala e serios sau ala e neamt.
Tot ce putem spera este sa se lucreze legat dar cum spuneam si la Mogosoaia, lucrarile de tipul asta se folosesc ca supapa de control a companiei, adica tu iti vezi de proeictele serioase si cand mai raman niste frimituri de resurse pe acolo atunci le trimiti aici iar cand ai probleme pe proiectele serioase atunci iei pe sus toate resursele de aici si le duci acolo.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Nici macar o organizare de santier n-am vazut, deci 2 ani lejer ne tine lucrarea :popa:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului messe

Motorina consumata inutil cu 610 asta asa lung, nu mai zic de timp, nervi si mai ales bani publici irositi inutil. In loc sa profiti cat mai mult de traseele de tramvai existente si separate de traficul rutier si sa ai linia asta naveta STRICT in zona parasita de tramvaie, ei o lungesc cat pot; bine ca n-au avut ideea unui 610 circular. Cel mai practic si util era un 610 intre Gara Basarab si Razoare cu intoarcere prin Dr.Taberei - Vasile Milea. Cel mai practic (cel putin asa vad eu) era urmatoarea modificare de trasee: 1- dus in Giulesti de la intersectia Titulescu - Dr. Felix prin Dr. Felix - Buzesti - Dinicu Golescu, 10 - Romprim - Depoul Militari, 19 (singura modificare buna) - la Zetari, 46 - intoarce la Banu Manta iar 11, 35 si 44 suspendate pe perioada lucrarilor. Asdtfel, doar tronsonul Gara Basarab - Timisoara ramane fara tramvai PLUS ca mai exista si 105 asa ca nu e necesar un numar foarte mare de ture in 610 comparativ cu Sura Mare - Banu Manta cu atatea intersectii aglomerate si mai ales si imbarligatura aia de intoarcere prin Titulescu - Felix iar Titulescu. Cu scuzele de rigoare, asta denota o crasa lipsa de creier.  :yes:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexxd_31

610 trebuia sa circule strict intre Razoare si Banul Manta fara sa mai efectueze statia de la Basarab.
Sa nu uitam ca de la AFI pana la Gara de Nord avem: 93, 96 si 105 (care se sprapune cu 610).

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexxd_31

Da pe pod pentru a reduca timpul pe segmentul unde nu este tramvai.
Atat timp cat exista alternative pentru a ajunge la Gara sau Basarab nu se justifica acel ocol.
Personal cand o sa am treaba  prin acea zona o sa cobor din 610 la Basarab si o sa o scurtez prin pasajul care iese in Grivita pentru a scurta timpul calatoriei.
Cine are treaba la gara (sa ia trenul) nu se incurca cu STB-ul.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului messe

Eu in varianta de trasee pe care am scris-o anterior il intorceam la Gara Basarab, e mai greu sa-l intorci la Banu Manta cu retur tot pe pod fara a-l baga prin glomeratii mai ales pe Banu Manta, sensul spre Titulescu. Consider ca cel mai optim traseu este Razoare - Gara Basarab.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Bun si stationarea unde? Transbordare unde?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexxd_31

La Banul Manta nu prea vad unde poate sa stationeze atat timp cat terminalul o sa fie utilizat si de linia 1. La Sura Mare este destul loc.
Pe portiunea comuna cu tramvaiul (Sura Mare - Afi) o sa care aer datorita traficului aglomerat.
Zilele urmatoare vom vedeam care este situatia  reala.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului nathalael

Văd ca mai mulți vreți 610 pe pasaj, eu am scris deja de ce îl văd pe la gara. Dacă se scurtează la Răzoare se pot face 2 linii cu câte 6-7 ture care sa abordeze ambele situații. 610 pe pasaj sa asigure mai rapid o transbordare AFI-Banu Manta și 611 care sa asigure o legătura cu Calea Giulești și gara. 11 păstrat pana la Basarab. 19 dus la Romprim pe Olteniței și 10 suspendat plus introducerea mai multor ture in 25 pentru a face fata pe Giurgiului și in special pe Progresului. Pentru transbordarea 19-25 se poate face o stație in Piața Eroii Revoluției in dreptul defunctului pasaj. Pentru porțiunea Luica-Zetarilor se poate suplimenta 216,care, dacă îmi amintesc bine, a fost dus prima data la Zetarilor tocmai pentru a îl înlocui pe 11 când s-au terminat lucrările la Sudului și 11 revenise la Romprim.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438204 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use