Topic: Dispecerizarea automată a transportului public
951 posts, 328279 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
1689
Informatia de localizare este disponibila unei aplicatii doar cu acceptul (constient sau - de cele mai multe ori - inconstient) utilizatorului.
Triangularizarea e (cu totul) altceva.
cris_m wrote:bercenicity wrote:essco wrote:
O intrebare pentru dezvoltatorul aplicatiei: pozitia noastra e monitorizata?
Logica spune ca pozitia ta este raportata - planificarea rutei nu se face pe telefon ci pe servere.
Pozitia ta poate fi determinata si de reteaua GSM la care esti conectat, prin formarea unui triunghi intre 3 cele mai apropiate antene (celule) fata de pozitia ta. Oricum, nu mai e nimic nou ca se preia locatia si fara acceptul utilizatorului...
Informatia de localizare este disponibila unei aplicatii doar cu acceptul (constient sau - de cele mai multe ori - inconstient) utilizatorului.
Triangularizarea e (cu totul) altceva.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
alexxd_31
Modul de localizare tine de dispozitiv.
Utilizarea Wi-Fi si retele mobile se face printr-un fel de triangulatie. Masoara calitatea semnalului de la anumite relee si calculeaza locatia aproximativa. Cand e Wi-Fi fix atunci locatia e clara. Sunt curios ce indica in cazul unui Hopspot de pe alt dispozitiv mobil.
Modul de localizare tine de dispozitiv.
Utilizarea Wi-Fi si retele mobile se face printr-un fel de triangulatie. Masoara calitatea semnalului de la anumite relee si calculeaza locatia aproximativa. Cand e Wi-Fi fix atunci locatia e clara. Sunt curios ce indica in cazul unui Hopspot de pe alt dispozitiv mobil.
localizare.JPG (48.9 KB; downloaded 3606 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
bercenicity
Pe sait acum apar si urmatoarele sosiri in statii. In aplicatie nu
Pe sait acum apar si urmatoarele sosiri in statii. In aplicatie nu
Annotation 2019-03-01 222008.png (41.07 KB; downloaded 3475 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
bercenicity
http://info.stbsa.ro
Dar e inca peste mana. Intai trebuie sa selectezi o linie, apoi o statie de pe linia aia. Plus vechea problema ca lipsesc sosirile pt cele care nu plecat de la capat inca.
http://info.stbsa.ro
Dar e inca peste mana. Intai trebuie sa selectezi o linie, apoi o statie de pe linia aia. Plus vechea problema ca lipsesc sosirile pt cele care nu plecat de la capat inca.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Valentin
Ar putea pe aplicație pe harta sa pună toate liniile ca un contur continuu de o culoare neutra pentru toate și în loc să ți ceara "planificare ruta" să poți să scrii numele statiei in care te afli si/sau sa poți să alegi pe harta, iar planificarea sa treacă în meniu la fel cum se afla categoria "linii" acum.
Ar putea pe aplicație pe harta sa pună toate liniile ca un contur continuu de o culoare neutra pentru toate și în loc să ți ceara "planificare ruta" să poți să scrii numele statiei in care te afli si/sau sa poți să alegi pe harta, iar planificarea sa treacă în meniu la fel cum se afla categoria "linii" acum.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
iliutu
Am mai observat un bug: de exemlu, daca tramvaiul 1 sau 34 se afla in pasajul Victoria, fara semnal GPS, brusc timpul se modifica la cel initial (9 minute am vazut), apoi, dupa ce iese din pasaj, apare durata 30 secunde pana in statie (statia Dr. Felix).
Am mai observat un bug: de exemlu, daca tramvaiul 1 sau 34 se afla in pasajul Victoria, fara semnal GPS, brusc timpul se modifica la cel initial (9 minute am vazut), apoi, dupa ce iese din pasaj, apare durata 30 secunde pana in statie (statia Dr. Felix).
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Beaver_27
Și mai e problemă, la stația bd Banu Manta (fiind capăt pe hârtie) nu arată real time când vine tramvaiul.
Și mai e problemă, la stația bd Banu Manta (fiind capăt pe hârtie) nu arată real time când vine tramvaiul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Utilizator anonim
Statia Banu Manta cu capatul ala „artificial” al lui 1 si 10 este o porcarie imensa, imi arata ca e pauza, desi tramvaiul merge in continuare.
Statia Banu Manta cu capatul ala „artificial” al lui 1 si 10 este o porcarie imensa, imi arata ca e pauza, desi tramvaiul merge in continuare.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
iliutu
Si ar mai fi o problema: cand tramvaiul este in statie (sau poate doar oprit), in statia urmatoare timpul de asteptare e constant, nu creste cum ar fi normal.
Si ar mai fi o problema: cand tramvaiul este in statie (sau poate doar oprit), in statia urmatoare timpul de asteptare e constant, nu creste cum ar fi normal.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
misterr
Dacă timpul de staționare în stații e luat în calcul de algoritm, atunci timpul de așteptare în stația următoare trebuie să scadă chiar dacă tramvaiul e oprit în stație, nu să crească sau să rămînă constant.
Dacă timpul de staționare în stații e luat în calcul de algoritm, atunci timpul de așteptare în stația următoare trebuie să scadă chiar dacă tramvaiul e oprit în stație, nu să crească sau să rămînă constant.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
bercenicity
Lucrul asta este mai evident pentru ca apar și secundele la timpul de așteptare; oricum nu sunt exacte - variază funcție de cât de aglomerata e stația la care oprește, daca prinde semafor, dacă trebuie sa oprească la o trecere de pietoni, etc.
Precizie de minut este suficienta.
La capetele unde nu este staționare sistemul de ticketing si "InfoSTBSA" nu ar trebui sa aibă aceasta "resetare". Un pic complicat e ca pe unele linii se intra/iese din traseu acolo, dar nu e un obstacol insurmontabil.
Nimeni nu re-valideaza cardul la Banu Manta, din punct de vedere al SAT-ului tramvaiul pleacă (aproape) gol de acolo...
Lucrul asta este mai evident pentru ca apar și secundele la timpul de așteptare; oricum nu sunt exacte - variază funcție de cât de aglomerata e stația la care oprește, daca prinde semafor, dacă trebuie sa oprească la o trecere de pietoni, etc.
Precizie de minut este suficienta.
Utilizator anonim wrote:
Statia Banu Manta cu capatul ala „artificial” al lui 1 si 10 este o porcarie imensa, imi arata ca e pauza, desi tramvaiul merge in continuare.
La capetele unde nu este staționare sistemul de ticketing si "InfoSTBSA" nu ar trebui sa aibă aceasta "resetare". Un pic complicat e ca pe unele linii se intra/iese din traseu acolo, dar nu e un obstacol insurmontabil.
Nimeni nu re-valideaza cardul la Banu Manta, din punct de vedere al SAT-ului tramvaiul pleacă (aproape) gol de acolo...
- essco
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
essco
Sunt in 55 (4043). Aplicatia se pare ca nu functioneaza. Tot cauta vehicul continuu... Iar ruta 55 e prezentata ca "estimativa" desi stiu ca 55-urile au GPS.
LE: intr-un final a gasit tramvaiul; o fi fost telefonul meu de vina?
Sunt in 55 (4043). Aplicatia se pare ca nu functioneaza. Tot cauta vehicul continuu... Iar ruta 55 e prezentata ca "estimativa" desi stiu ca 55-urile au GPS.
LE: intr-un final a gasit tramvaiul; o fi fost telefonul meu de vina?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Costin
Telefonul tau ar fi fost de vina daca nu te gasea pe tine. Asa, daca nu gaseste tramvaiul, inseamna ca tramvaiul e de vina. Sau lucrau ceva pe la server, dar asta e mai putin probabil.
Telefonul tau ar fi fost de vina daca nu te gasea pe tine. Asa, daca nu gaseste tramvaiul, inseamna ca tramvaiul e de vina. Sau lucrau ceva pe la server, dar asta e mai putin probabil.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination