Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 75375 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor andrei11

Sper să nu mai ajungă nici unul la Unirii.
Apropo, că habar nu am, dar parcă e un autobuz Unirii - Berceni prin Văcărești - Tineretului  :?:

GPS wrote:
... Întrebare, elemente clasice sau K+M?


:?: Asta e cum  te-aș întreba eu acum dacă mai fabrică cineva televizoare cu tub...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor ByOnu

Dar Andrei, RATB e fan TV cu tub. :lol:

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Andrei98

GPS wrote:
Sper ca 74 și 76 sa rămână la Unirii și 73 și 77 la M. Bravu. Întrebare, elemente clasice sau K+M?

Ai citit ce ai scris acolo macar? Ce rost are sa ramana 76 la Unirii cand cara aer de la Piata Sudului spre Unirii si sa se mai faca si linia 77? Se scurteaza 76 si gata.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor GPS

Am văzut doua 76 la Tineretului venite in trenuleț dinspre Unirii pe jumătate pline, așa fac problema este la linia 381 care ia mereu fata troleibuzului, 74 ar trebui sa rămână și 312 modificat prin Vacaresti și 73 scurtat, deoarece cara aer. RATB a gândit cum a vrut Mușchii lui, după ce și-au luat paru' in cap au realizat ca trebuie sa facă ca alții, așa ca....

Andrei98 wrote:
Ai citit ce ai scris acolo macar? Ce rost are sa ramana 76 la Unirii cand cara aer de la Piata Sudului spre Unirii si sa se mai faca si linia 77? Se scurteaza 76 si gata.


Dan 72 wrote:
...cel mai probabil 74,76.

Da, am citit.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Costin

Ce zice GPS are cel mai mult sens pentru ca asa rau cum e in cartier cu traseele lungi, sunt totusi destui oameni din zonele Vacaresti, Tineretului, Cantemir care s-au obisnuit cu ele asa. Bine, acum noi doar ne dam cu parerea, la RATB am transmis punctul de vedere demult, vom vedea acum ce iese.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

GPS wrote:
Am văzut doua 76 la Tineretului venite in trenuleț dinspre Unirii pe jumătate pline

Si probabil doar un sfert dintre calatori aveau bilet.
Asta este marele avantaj al troleelor pana la Unirii: poti sa faci blatul mult mai usor decat la metrou... ;)

Bine, de asemenea sunt utile si pentru cei care nu se grabesc si nici nu au nevoie de bilet RATB, dar au nevoie la M2 - pensionarii.

Deci am dublat traseul pentru blatisti si pensionari...
Cool !  8-)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor WT_fan06

Pai dupa acest rationament nu ar mai exista 90% din liniile RATB...
Nu e vina calatorilor ca fac blatul, e vina autoritatilor ca sunt prea incompetente ca sa ii taxeze. La sange.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor nathalael

De ce ai cobori la Piata Sudului dintr-un vehicul care te duce la Unirii, sa iei metroul doar pana la Unirii?

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor MikeT

Ca sa ajungi mult mai repede, mai ales dimineata. Metroul face 10 minute, troleul in alea 10 minute poate sa nu ajunga nici la Palatul Copiilor.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor nathalael

E mai rapid, dar 10 minute nu faci nici daca alergi de la troleu si prinzi metroul la peron.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

Daca prinzi metroul la peron, faci fix 10 minute pana la Piata Unirii...

Nu prinzi metroul la peron, faci maximum 15 minute.
Cu troleul in timpul asta admiri Palatul Copiilor, dar numai daca ai noroc - adica treci "fluierand" de semaforul de la accesul Sun Plaza, de giratoriul de sub pasaj si de intersectia Vacaresti/Tineretului....
Cam multi de "daca"...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor zapacitu

Nu cumva ar trebui desfiintat semaforul de la SUN? E cam aproape de iesirea din pasaj  :roll:

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

De-asta avem nevoie de benzi dedicate transportului in comun si de masuri conexe care sa limiteze nr de masini in circulatie (cu frumosul sau cu "uratul" sau amandoua). Ca sa putem spera la timpi mai buni cu troleul/autobuzul/tramvaiul. Altfel, pe metrou nu-l intrece nimic, transportul in comun de suprafata nu poate decat sa fie optimizat incat sa ofere o alternativa buna dar niciodata nu va fi peste metrou dpdv al vitezei de deplasare. Si e normal sa fie asa. Nu e insa normal sa faci o ora cu RATB cand cu metroul faci 8-10 min. Pe metrou nu-l intrece decat poate o masina cu strada libera inainte.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor V2A

Bucla de la Bravu este gata, au fost montate și macazele de unire cu rețeaua existentă.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433188 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use