Topic: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
1767 posts, 519933 views
📖 Pagination options
- GGD
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
GGD
De aproape o luna trebuia deviat traficul la aceasta statie. Momentan nu s-a intamplat. Cand vor incepe efectiv si aici lucrarile la PM odata cu devierea traficului?
De aproape o luna trebuia deviat traficul la aceasta statie. Momentan nu s-a intamplat. Cand vor incepe efectiv si aici lucrarile la PM odata cu devierea traficului?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
Utilizator anonim
O sa inceapa si aici cand o sa fie TBMul aproape si o sa vedem actiune ca la Orizont.
O sa inceapa si aici cand o sa fie TBMul aproape si o sa vedem actiune ca la Orizont.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
andrei11
Deabia asteptam. Oricum era evident. Vor avea loc si alte economii, renuntari la accese, etc. Astept cu nerabdare renuntarea la unele statii pe urmatorul tronson, Eroilor - Cora.
Deabia asteptam. Oricum era evident. Vor avea loc si alte economii, renuntari la accese, etc. Astept cu nerabdare renuntarea la unele statii pe urmatorul tronson, Eroilor - Cora.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
andrei11
Subway, de ce se schimba proiectele deja aprobate ?
Economie la accese inseamna deja disconfort.
Economie la accese inseamna deja pasaje inguste, unde noaptea o sa se umple de mirosuri dubioase persistente.
Or fi importante TBM - urile, statiile, etc, dar si accesele.
Accesul care tocmai este pe punctul de a fi desfiintat reprezenta o subtraversare ok a bulevardului, inclusa in proiect.
Probabil ca s-au cheltuit bani - si nu putini - la proiectarea lui.
Cate accese vor mai fi desfiintate pana in final ?
Eu pana la urma as lasa un singur acces pentru fiecare statie, asa cum se practica si pe vremea Comunismului Triumfator, ce,<< un acces nu va ajunge ?Dupa ce va face statul metrou, mai vreti si accese >>
Vezi de exemplu accesele statiei Titan care ambele dau in parc. Daca vrei sa iei metroul neaparat o excursie in parc.
Propun ca si la Parc Dr. Taberei sa faceti la fel, sa lasati numai accesul din parc, sa nu faceti nota discordanta.
Subway, de ce se schimba proiectele deja aprobate ?
Economie la accese inseamna deja disconfort.
Economie la accese inseamna deja pasaje inguste, unde noaptea o sa se umple de mirosuri dubioase persistente.
Or fi importante TBM - urile, statiile, etc, dar si accesele.
Accesul care tocmai este pe punctul de a fi desfiintat reprezenta o subtraversare ok a bulevardului, inclusa in proiect.
Probabil ca s-au cheltuit bani - si nu putini - la proiectarea lui.
Cate accese vor mai fi desfiintate pana in final ?
Eu pana la urma as lasa un singur acces pentru fiecare statie, asa cum se practica si pe vremea Comunismului Triumfator, ce,<< un acces nu va ajunge ?Dupa ce va face statul metrou, mai vreti si accese >>
Vezi de exemplu accesele statiei Titan care ambele dau in parc. Daca vrei sa iei metroul neaparat o excursie in parc.
Propun ca si la Parc Dr. Taberei sa faceti la fel, sa lasati numai accesul din parc, sa nu faceti nota discordanta.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
florin
Parcă trebuia să se facă şi legătura cu 41, ca la Crângaşi. S-a gândit cineva ca măcar să se lase loc pentru această legătura după PIF M5, când linia 41 nu va mai fi vitală pentru Drumul Taberei?
O mare prostie oricum, economie la proiecte pe bani europeni. Cine a hotărât asta este cel mai probabil un imbecil care n-a mers în viaţa lui cu metroul şi-l doare undeva de călători.
Parcă trebuia să se facă şi legătura cu 41, ca la Crângaşi. S-a gândit cineva ca măcar să se lase loc pentru această legătura după PIF M5, când linia 41 nu va mai fi vitală pentru Drumul Taberei?
O mare prostie oricum, economie la proiecte pe bani europeni. Cine a hotărât asta este cel mai probabil un imbecil care n-a mers în viaţa lui cu metroul şi-l doare undeva de călători.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
aztec
Cum se va face accesul la piata daca nu se intrerupe 41?
Se sapa manual, cu lopata pe sub linii, cu tramvai in functiune?
Apoi, cu pasaj se puteau desfinta trecerile la nivel cu strada(ca la universitate) si putea fi folosit in viitorul indepartat pt jonctiunea cu magistrala r
Rahovei-Crangasi..
Daca e asa...IDIOTI. Mai ales ca banii cred ca erau si de la UE
Cum se va face accesul la piata daca nu se intrerupe 41?
Se sapa manual, cu lopata pe sub linii, cu tramvai in functiune?
Apoi, cu pasaj se puteau desfinta trecerile la nivel cu strada(ca la universitate) si putea fi folosit in viitorul indepartat pt jonctiunea cu magistrala r
Rahovei-Crangasi..
Daca e asa...IDIOTI. Mai ales ca banii cred ca erau si de la UE
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
133 313
E... asta este rezultatul zgarceniei la macaze. 41 n-are macaz nici la Mihalache nici la Timisoara. Linia aia nu poate fi deviata in mod natural fara interventii la linii in intersectii, ceea ce deja este ar fi o matocareala. Bine ca s-au dezmeticit.
E... asta este rezultatul zgarceniei la macaze. 41 n-are macaz nici la Mihalache nici la Timisoara. Linia aia nu poate fi deviata in mod natural fara interventii la linii in intersectii, ceea ce deja este ar fi o matocareala. Bine ca s-au dezmeticit.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
Slasher1985
S-au dezmeticit, dar aici era nevoie de un "sacrificiu" pentru viitor. Un pasaj bine gandit acum era benefic si pentru dezvoltarile ulterioare si pentru confortul calatorilor si in general si pentru imaginea Bucurestiului ca oras "European". 41 inlocuit cu 641 o vreme nu cred ca era o catastrofa intolerabila luand in calcul un plan de dezvoltare urbana. Taierile in proiecte de infrastructura sunt intotdeauna facute din zgarcenie, in niciun caz prin gasirea unei solutii alternative mai "bune".
S-au dezmeticit, dar aici era nevoie de un "sacrificiu" pentru viitor. Un pasaj bine gandit acum era benefic si pentru dezvoltarile ulterioare si pentru confortul calatorilor si in general si pentru imaginea Bucurestiului ca oras "European". 41 inlocuit cu 641 o vreme nu cred ca era o catastrofa intolerabila luand in calcul un plan de dezvoltare urbana. Taierile in proiecte de infrastructura sunt intotdeauna facute din zgarcenie, in niciun caz prin gasirea unei solutii alternative mai "bune".
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
George
Statia asta, daca e la fel de mare ca Favorit, e clar pe "drumul critic", e foarte ciudat ca nu se incepe!
In ritmul asta, TBM-ul ar putea ajunge prin februarie la piata, si atunci?! Nu cred ca o statie atat de mare poate fi construita in mai putin de 6 luni, dureaza mult PM, excavatiile pentru planseul superior, turnarea acestuia, etc. etc....
Vreo informatie la cald?
Statia asta, daca e la fel de mare ca Favorit, e clar pe "drumul critic", e foarte ciudat ca nu se incepe!
In ritmul asta, TBM-ul ar putea ajunge prin februarie la piata, si atunci?! Nu cred ca o statie atat de mare poate fi construita in mai putin de 6 luni, dureaza mult PM, excavatiile pentru planseul superior, turnarea acestuia, etc. etc....
Vreo informatie la cald?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
ByOnu
La ce acces s-a renuntat mai exact? La cele care ieseau la peroanele lui 41 (gen Cringasi)? Oricum, o prostie! Care este ma rog marea economie? Adica construiesc o magistrala noua cu totul si se zgarcesc la cateva accesuri?
Informatia este totusi 100% sigura? Eh, sper si eu...
La ce acces s-a renuntat mai exact? La cele care ieseau la peroanele lui 41 (gen Cringasi)? Oricum, o prostie! Care este ma rog marea economie? Adica construiesc o magistrala noua cu totul si se zgarcesc la cateva accesuri?
Informatia este totusi 100% sigura? Eh, sper si eu...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
aztec
Per total statia ar fi trebuit sa aiba 9 accese, daca luam ca referinta imaginea asta din care 3 in dreprul statiei, 2 la linile de tramvai si alte 4 in colturile intersectiei, la pasajul pietonal aferent.
Cel mai probabil se va renunta la cel din coltul dreapta jos, acces care ar trebui sa subtraverseze conducta de apa... poate si cel mai dificil de executat, insa restul ar trebui sa ramana, pt ca nu vad un impact major asupra costurilor renuntari la un singur acces.
Deci, oricum nu pusca in vre-un fel....
Per total statia ar fi trebuit sa aiba 9 accese, daca luam ca referinta imaginea asta din care 3 in dreprul statiei, 2 la linile de tramvai si alte 4 in colturile intersectiei, la pasajul pietonal aferent.
Cel mai probabil se va renunta la cel din coltul dreapta jos, acces care ar trebui sa subtraverseze conducta de apa... poate si cel mai dificil de executat, insa restul ar trebui sa ramana, pt ca nu vad un impact major asupra costurilor renuntari la un singur acces.
Deci, oricum nu pusca in vre-un fel....
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
survola
Nu cred ca e chiar februarie...
George wrote:
Statia asta, daca e la fel de mare ca Favorit, e clar pe "drumul critic", e foarte ciudat ca nu se incepe!
In ritmul asta, TBM-ul ar putea ajunge prin februarie la piata, si atunci?!
Nu cred ca e chiar februarie...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
George
Bine, dar nici statia n-ar fi gata in februarie...n-ar trebui, totusi, sa se apuce de-acum?
E ciudat ca se lucreaza alert la Romancierilor, dar la Drumul Taberei, nu.
Bine, dar nici statia n-ar fi gata in februarie...n-ar trebui, totusi, sa se apuce de-acum?
E ciudat ca se lucreaza alert la Romancierilor, dar la Drumul Taberei, nu.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination