Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1539 posts, 391746 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 110
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Aron

dj_exemplar wrote:
Acum am o intrebare:
ieri seara cand am trecut pe pasaj la sol am vazut cum s-a dat drumul la iluminat sub pod, foarte frumos, ai zice ca nu esti in Bucuresti, dar sub hobanat si sub podul cu arce nu se poate pune?? ca din ce am vazut au pe unde...
Si vesnica problema, chiar nu se face nimica cu tevile de scurgere, la grozavesti am vazut ca au finalizat, dar la hobanat mai sunt multe neterminate iar apa curge direct pe tramvai si il spala :lol:  :D


vad cu nu a raspuns nimeni la intrebare, poate o sa se sfiasca cineva sa raspunda, chiar nu se poate pune sub hobanat si podul cu arce iluminat deoarece in punctele alea trec arterele principale sa zic asa

DSCN1011.JPG (237.7 KB; downloaded 2942 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului telvanni

Taximetristilor le-as da voie pe linia de tramvai.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Aron

si ca o informare, exista doar vreo 2-3 poze pe google maps cu pasajul finalizat, trebuie sa asteptam pana vine masina de fotografiat sa  ii faca shooting dintr-un cap pana la celalalt.

untitled.jpg (353.48 KB; downloaded 2926 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului telvanni

Eu am pus deja pe google earth.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului sss

telvanni wrote:
Taximetristilor le-as da voie pe linia de tramvai.


Nu-i nevoie, si-au dat singuri voie, pe linia de tramvai, au voie sa parcheze pe colt, pe trecerea de pietoni, pe banda a II-a, in general isi pot alege regulile de circulatie pe care "vrea muschii lor" sa le respecte... Tu ce te bagi ba ochelaristule, ca dau prin statie si vine baietii si-ti baga mintile-n cap!   :twisted:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

Azi baietii de la Norc.ro "scanau" pasajul  8-)

IMG_2092.JPG (269.89 KB; downloaded 2651 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

danielstan wrote:
Deocamdata traficul bucurestean a scazut notabil in ultimii 2 ani. Aplicand teoria 'cauza-efect' dupa ce s-a produs efectul (adica propunem 'cauze' care se potrivesc cu efectul produs), eu spun ca principalele cauze sunt criza economica, care a redus veniturile multor bucuresteni, si cresterea pretului benzinei peste 5 RON.

Prin alte tari, de farmec pline, s-a trecut pe toate caile la descurajarea folosirii masinii personale:
- taxe de parcare mari completate cu ridicari de masini sau amenzi care se aplica in realitate, dar si parcari supraetajate in centru care sa ofere, pe cat posibil, locuri multe
- in Londra s-a aplicat solutia dura a platii unei taxe la intrarea in centrul orasului

Am circulat in Elvetia in orase care afisau banere gen "Lucerna - pedestrian city":
- locuri de parcare gratuite pentru biciclete
- indicatoare rutiere la absolut toate intersectiile din oras, incat un strain ca mine putea sa se orienteze din mers, nu sa bajbaie si sa se invarta in cerc
- parcari pe strada in locuri marcate, cu durata de MAXIM 1 ora (ca sa dea o sansa tuturor sa prinda un loc de parcare)
- angajati ai primariei care verificau plata parcarii si timpul scurs
- parcari supraetajate si indicatoare catre ele pe la toate intersectiile
- benzi rezervate pentru autobuze, ceea ce ducea la o viteza de circulatie foarte buna pentru transportul in comun (comparati cu Bucurestiul unde autobuzul merge incet si sta de 2 - 3 ori la un semafor pentru ca altii se 'strecoara' si i se baga in fata)
- asfaltarea strazilor se face NUMAI in timpul noptii, dupa orele 22, evitand gituirile de trafic


EXTRAORDINAR DE FALS!! Traficul nu a scazut nici macar cu o sutime de procent. Impresia este creeata de faptul ca, in interiorul inelului B, nu mai au acces decat autovehiculele cu MMA 3,5t in intervalul 07.00-22.00, fata de anii dinainte de 2008 cand se putea merge cu pana la 7,5t. Impresia este creeata de asemenea si de faptul ca, majoritatea oamenilor, au vandut sau au scapat sub diferite forme, de autoturismele tip TANC, gen BMWurile seria 5-7 productie pre2008, 600SEL etc, si s-au orientat spre autoturisme sport sau casual, ce imbina factorii critici consum-aspect-viteza-fiabilitate -- ex. Peugeot, Skoda, Seat. Parcul auto bucurestean a crescut cu peste 20% fata de anul 2010, iar cel moto cu peste 60% fata de acelasi an. Trend-ul este total ascendent tinand cont ca la mijlocul anului trecut s-a dat iar liber la credite cu buletinul, care au fost oprite abia anul asta. Sa nu uitam de programul RABLA care a inregistrat un succes cum nu se astepta nimeni, REMAT-urile de langa Bucuresti invitand public pompierii ca sa faca antrenament de descarcerare pentru ca au mult prea multe si nu fac fata la casare.

Pretul la benzina? Ma faci sa rad! Stau langa un PETROM. In 5 zile din 7 in intervalele 08.00-10.00, 12.00-14.00, 17.30-18.30, 21.00-22.00 este coada de cate 5-6 auto constant, lucrandu-se la 2 pompe pe o singura rampa. Cisterna vine zilnic sa alimenteze, lucru ce nu se intampla acum un an!

Traficul in Bucuresti va continua sa creasca. De ce? Raspunsuri:
- Bucurestiul va continua sa fie top-of-the-list cand e vorba de angajari.
- Studentii vin majoritatea in Bucuresti, intrucat afacerea Romano-Americana sau Spiru este in floare. Sa nu uitam de ASE care scoate locuri pe banda rulanta la "cu plata".
- Este capitala si, vreti nu vreti, este prima piata de desfacere pentru absolut orice.
- Proiectul aeroportului din Glina-Popesti prinde conturi din ce in ce mai puternic
- Noul proiect de reorganizare administrativ-teritoriala deja a aprins urechile investitorilor
- In cazul in care nu se face reorganizarea in maxim 2 ani, astea sunt estimari proprii ca cele oficiale zic maxim 1 an, Voluntariul va deveni Sectorul 8 si ar urma la ff scurt timp si Otopeniul ca Sectorul 9. Zona metropolitana, astfel creeata oficial, va genera un exod al populatiei din zona centrala unde vor ramane strict birourile.
- Atata timp cat nu se va construi metrou, metrou usor, tramvai sau orice alt mijloc rapid de transport electric BINE DEZVOLTAT in toata Capitala, romanul va continua sa mearga cu masina.

Exemplele pot continua ...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

floryn wrote:
Toate cele bune tuturor,

Citesc de ceva vreme acest forum, este un exemplu de lucru bine facut in Romania.
"Legatura" mea cu pasajul Basarab este ca locuiesc in zona, de la fereastra casei mele
se vede o mare parte din pod, cu tot cu hobanele.

As vrea sa evidentiez cateva probleme. Nu toate sunt legate direct de pasaj,
insa indirect da
. Consider ca trebuie abordate si rezolvate, nu poti pune o masa
fastuoasa intr-o sufragerie nezugravita. Le listez in ordinea importantei:  

0) "coltul" Titulescu- Grivitei. Din cate stiu zona este proprietate privata, insa arata pur si simplu
(va rog sa imi scuzati expresia) " ca dracu' ". Nu am vazut ceva mai urat in tot sectorul 1 !!!
S-ar putea expropria si amenaja si acolo ceva normal si frumos,
mai ales ca tot acolo este si iesirea de la metrou Basarab

1)   "coltul" Orhideelor - Dinicu Golescu se preteaza foarte bine la amenajarea unui spatiu verde.
S-a amenajat asa ceva exact vizavi, langa cladirea parasita de langa gara Basarab. In plus,
spatiul este mai generos, cred ca un parculet ar arata foarte bine si ar infrumuseta enorm zona.

2) Pe Grivitei, pe trotuarul amenajat pe partea dreapta, sensul de mers spre Gara de Nord,
in zona unde incepe rampa de urcare este o gaura circulara (din cauza taierii unui stalp metalic)
cu o adancime de vreo 20 cm, neastupata cu asfalt. Poate ca unii vor zambi, insa
civilizatia sta mai ales in detalii.

3) Pe Dinicu Golescu, pe partea dreapta, in sensul de mers Gara Basarab- Gara de Nord, chiar pe
coltul cu Orhideelor, au fost doi tei, astazi disparuti. ADP 1 i-ar putea inlocui cu
alti doi tei, care sa acopere aspectul golas si neglijent al bulevardului chiar de la capatul lui.
Si ar fi bine sa fie tei, nu alte specii (gen platan) de care am vazut ca se face exces in Bucuresti,
probabil ca sa intre niste bani undeva.
Repet : civilizatia sta mai intotdeauna in detalii!

4)  In aceeasi zona: nu inteleg de ce sunt doua semafoare: unul la capatul bulevardului,
si apoi inca unul dupa curba la stanga, in zona fantanii arteziene.
Practic acolo nu e  intersectie cu alt drum. "Intersectia", daca o putem numi astfel,  este
doar cu terminalul RATB din fata Garii Basarab. Daca raman doua semafoare ar trebui macar
ca timpii de verde sa fie mai mari.

5) Sinele de tramvai de pe Grivitei pana la Gara de Nord nu au fost scoase, desi
cele de pe bd. Cuza au disparut. Trotuarul din fata BCR Grivitei colt cu Titulescu
nu este refacut asa cum ar trebui.

Daca administratorii acestui forum permit, voi posta si fotografiile corespunzatoare.  

Am scris toate acestea intrucat sper ca unii dintre cititorii acestui forum sa fie
persoane cu putere de decizie si interventie , care sa poata face ceea ce este bine pentru oras.

Si daca parerile mele pot parea prea subiective, sunt deschis discutiilor.

Florin


0) motivul "arata ca dracu" nu ajunge pentru expropiere. Stiu ce zici, cunosc coltul ala, cand vreau sa ma "descarc" de sentimente negative, imposibil sa nu gasesc clienti acolo. Sunt dornici sa invete procedee de imobilizare :D Din pacate, ai spus-o si tu, e P.P. Comunitara, in schimb, ar putea sa tranteasca niste L61 acolo. Dupa 2 consecutive de 2.500 RON s-ar putea ca proprietarul sa se mai gandeasca DAR....

1) ALPAB, dar nu cred ca a mai avut bani de inca un Havuz :D

2) C. Grivitei se va reasfalta integral dupa scoaterea liniei de tramvai. Nu se stie cum, nu se stie cand, eu sunt cel mai nerabdator pt inca o pista de F1 pe sub pod :D

3) Tei nu se vor mai planta niciodata in Bucuresti din cauza mizeriei care o provoaca. Nici nu pot fi taiati pt ca sunt protejati de lege. Asa ca se vor planta, d`aia, cum le zice ca imi scapa, specia aia de platani urbani...

4) E f bun semaforul ala, sa nu se infiga berbecii in RATB. Lasa-l acolo, nu te lua de el.

5) vezi pct. 2

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

dj_exemplar wrote:
o sa trebuiasca sa faca ceva cu semaforul din intersectia titulescu cu str maltopol, deoarece din cauza lui se blocheaza intersectia cu Dr. Felix, iar de aici rezulta oameni magari care se cred buni si merg pe linia de tramvai ca apoi sa blocheze si tramvaiul.





Pe linia de tramvai se merge din 2000 incoace si se va merge. Semaforul de la Maltopol x Titulescu nu are nicio treaba, problema e la Cuza x Duca pt ca nu preia fluxul, artera prioritara fiind virajul stanga de pe Duca pe Cuza si vice-versa ... De asemenea, coloana se formeaza din cauza berbecilor parcati in banda 1 si a semaforului de la Titulescu x Banul Manta care, de asemenea, nu preia traficul. Cum mi-a fost frica, intersectia astfel resistematizata nu preia fluxul de trafic spre pod. Trebuie regandit timpul semaforic si racordarea lui cu cel de la Titulescu x Dr. Felix. De asemenea, s-ar putea introduce verde intermitent pt virajul dreapta Titulescu-Maltopol, s-ar circula mai altfel.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului larus

Dar de necesitatea acestui semn nu spune nimeni nimic ?
IMG_0946A.jpg (468.86 KB; downloaded 2552 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Semnul ala e pus aiurea acolo. Si mai sunt si altele, tot in Complexul Basarab. Ca sa fie, ca nu strica, desi nu folosesc la nimic. Asta e clar.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Dominatrix

Nightwolf wrote:
Semaforul de la Maltopol x Titulescu nu are nicio treaba, problema e la Cuza x Duca pt ca nu preia fluxul, artera prioritara fiind virajul stanga de pe Duca pe Cuza si vice-versa ... De asemenea, coloana se formeaza din cauza berbecilor parcati in banda 1 si a semaforului de la Titulescu x Banul Manta care, de asemenea, nu preia traficul. Cum mi-a fost frica, intersectia astfel resistematizata nu preia fluxul de trafic spre pod. Trebuie regandit timpul semaforic si racordarea lui cu cel de la Titulescu x Dr. Felix.
Tocmai din aceste cauze, nu ar fi mai bine sa se inverseze sensul unic pe Maltopol?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

Indicatorul, nu semnul ca nu suntem la desene animate, a fost montat inainte de separatoare si marcajele termoplastate longitudinale. Si e foarte bine acolo, pt ca la iarna cand nu se vor vedea marcajele, se va vedea indicatorul, recte berbeAcul care coboara podul sa reduca viteza si sa se asigure ...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

OK, indicator. Dar tocmai ca nu suntem la desene animate, cand fiecare drum "vine" cu banda lui care nu se ingusteaza, nu dispare, ci continua km intregi dupa aceea nu se pune semnul de cedeaza trecerea pentru ca nu ai cui s-o cedezi, nu suntem la desene animate sa inventam noi reguli noi.  Îi pui omului semnul de atentie, curba periculoasa la dreapta,  de 30 km / h, de drum alunecos, de ce vrea muschii tai, atentie mama si copilul,  dar nu cedeaza trecerea. Pentru ca nu cedeaza trecerea nimanui cel ce vine de pe pasaj si-si vede de drum pe banda lui.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 110
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2463 forum members have written 438153 posts in 5485 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use