Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 224116 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Adrian Rosca

Nightwolf wrote:
Ce treaba are politia rutiera cu ce ai citat tu acolo? Ca, ori eu nu ma prind, ori tu nu sti sa faci diferenta intre Primarie si Politie ...


Intreaba-l mai bine pe Nicu Dragos ca el a semnat cele de mai sus.

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Nightwolf

Amice, ce ai postat tu acolo este un raspuns la un e-mail (99%) pe care l-ai adresat cui nu trebuie. Iar Brigada Rutiera, prin al ei sef, iti raspunde  CA NU E TREABA EI ci a Comisei Tehnice de Circulatie. DAAAR pt ca cetateanul in bucuresti in peste 80% din cazuri este mult prea ingrat si inapoiat cerebral sa proceseze o astfel de informatie pt ca, deh!, e cetatean european si are drepturi (vai de capu` lui!), aceeasi Brogada Rutiera iti raspunde ca firma ce se ocupa p`acolo cu niste chestii a fost obligata de ACEEASI COMISIE TEHNICA sa ia urmatoarele masuri. De ce? Pentru ca, in cazul in care cetateanul a inteles, sa NU trimita acelasi e-mail la 10 institutii diferite, pt ca el oricum habar nu are cu ce se mananca sistematizarea circulatiei in Bucuresti, ca s-a nascut invatat.

In alta ordine de idei, pt informatia ta proprie si personala, acel raspuns este redactat de catre un lucrator al Biroului Sistematizarea Circulatiei din cadrul Brigazii Rutiere. Nu o sa-ti scrie tie niciodata Nicu Dragos :) Dar el fiind za bos$, el semneaza. Sau adjunctul ...

Asa ca, amice, lasa replicile tale acide la adresa mea, ca nu-si au rostul. Da-te rotund acolo unde e cazul nu acolo unde esti pe langa ...

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Adrian Rosca

Pentru informare, Brigada Rutiera este singura institutie care a parut interesata de subiect si a dat un raspuns profi, clar si la obiect. Sesizarea cu pricina a fost trimisa si la PMB si PS1 dar raspunsurile primite au fost aiurea sau inepte si nu vreau sa le comentez aici. Printzipul e simplu: trimiti la cati mai multi in speranta ca primesti macar un raspuns bun. Si asa a fost. Asa ca te basici chiar degeaba  ;)

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Nightwolf

Adrian Rosca wrote:
Pentru informare, Brigada Rutiera este singura institutie care a parut interesata de subiect si a dat un raspuns profi, clar si la obiect. Sesizarea cu pricina a fost trimisa si la PMB si PS1 dar raspunsurile primite au fost aiurea sau inepte si nu vreau sa le comentez aici. Printzipul e simplu: trimiti la cati mai multi in speranta ca primesti macar un raspuns bun. Si asa a fost. Asa ca te basici chiar degeaba  ;)


Pai normal pt ca in conformitate cu OMAI 190 petitia ti-a fost directionata catre Br. Rut., eu ma basic pt ca nu cunosti legea si vb in necunostinta de cauza. Principiul tau e plecat cu pluta pe Dambovita, dovada clara ca habar nu ai cui se trimite o astfel de petitie. Si ma mai mir de ce tre sa raspund cetateanului care reclama faptul ca in statiile RATB nu sunt montate placute 3D sa poata fi vazute de peste tot ..... pe bune???

Asa ca, ia matale cartea, documenteaza-te, p`orma ia metodologia, documenteaza-te si p`aia, si apoi vino sa-mi enunti mie principii si sa-mi dai replici pline de spirit duhovnicesc ... ok?? ;)

P.S.: Eu nu ma "basic" pe forum. Am mai spus asta. Ar insemnea sa-mi prostituez inteligenta. Si sunt convins ca e valabil in cam APROAPE toate cazurile persoanelor de aici. In schimb imi place sa ma ciondanesc cu persoane ca tine care sunt pe langa subiect, dar au "printzipii simple" ;)

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Adrian Rosca

OMG! Asa e romanu'. Se da destept si ii place sa dea lectii altora dar sa puna umaru' sa miste ceva in tara asta de cocoa nimik, zero. Pun punct acestui chat aici. :!:

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor argos

Sunt dezamagit cand vad ca doi forumisti respectabili (va stiu pe amandoi: pe Nightwolf de pe acest forum, iar pe Adrian Rosca atat de aici, cat si de pe SSC unde a avut niste postari excelente privind constructiile hidrotehnice) se cearta ca doi copii.

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Adrian Rosca

anitzei wrote:
Sunt dezamagit cand vad ca doi forumisti respectabili (va stiu pe amandoi: pe Nightwolf de pe acest forum, iar pe Adrian Rosca atat de aici, cat si de pe SSC unde a avut niste postari excelente privind constructiile hidrotehnice) se cearta ca doi copii.


Imi cer scuze dar m-a enervat abordarea colegului de forum  :x Ca simplu cetatean pot sa trimit petitii si la Papa Pius daca consider ca are atributii legale in situatia respectiva. Iar BPR are, vezi art. 5, aliniatul 9 al legii 203/2012:

"În scopul asigurarii desfasurarii în conditii de siguranta a circulatiei pe drumurile publice, politia rutiera poate solicita administratorului drumului public executarea sau, dupa caz, desfiintarea de amenajari rutiere."

 


Re: Siguranta rutiera iliutu

Nightwolf wrote:
Ntz... si nicio sansa prea curand ... cat priveste ca nu te opreste nimeni pana in 10km/h aceea e toleranta admisa/aparat, nu ca asa vrea politistul ... intre 0-10km/h e toleranta ;)


Banuiesc ca toleranta mare este a vitezometrelor. Ce clasa de toleranta au aparatele radar (cele vechi, dar si cele noi) ?

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

Exact, eu de exemplu am mostenit Opelul cu alte anvelope decat cele originale, ceea ce evident schimba viteza reala cu care se deplaseaza autovehiculul fata de viteza indicata de vitezometru.
Lasand la o  parte ca vitezometrul este din cel clasic, unde e greu de precizat daca circuli cu 50 km / h, sau cu 52, sau cu 48.
Si sa zicem ca circuli cu fix 50, daca iti scapa piciorul pe pedala te duci in zona 55 - 57 fara sa-ti dai seama pentru cateva secunde.

 


Re: Siguranta rutiera iliutu

Andrei, daca dimensiunile anvelopelor sunt trecute in CIV, atunci viteza indicata de vitezometru este in parametrii corecti (daca restul echipamentelor sunt functionale).
Daca ai alte dimensiuni, te sfatuiesc sa le schimbi cat mai repede posibil. Oricum, sa nu te duci la ITP cu ele, ca nu il vei lua, asta in afara de alte probleme ce pot apare.

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

# Nightwolf poate sa stea o patrula de politie la coltul Caii Victoriei cu B-dul Elisabeta ? Sunt o gramada de masini care "urca" pe Elisabeta de la Opera si nu au voie. ( Nu ma refer la taxiuri )
Sa nu dea amenda, sa le indrume pe Calea Victoriei ca oamenii sa invete sa respecte regulamentul.
Daca eu nu circul pe Elisabeta de la Opera la Universitate se cheama ca sunt fraier, nu ? Si as circula de nenumarate ori, ca daca vii de la Opera nu poti inainta decat in 2 directii, pe Splai la Unirii sau pe Stirbey la Ateneu. Alte posibilitati nu exista.
La fel se intampla si pe Dacia - iarasi taxiurile fac exceptie, sa nu le dea amenda, sa le intoarca 180* ca oamenii sa se civilizeze fortat.

 


Re: Siguranta rutiera iliutu

Ba cu amenda, dim simplul motiv ca altfe nu se vor invata minte. Si sa fie mai multe echipaje, sa nu scape mai nimeni!

 


Re: Siguranta rutiera Nightwolf

Exista post permanent la intersectia Reg. Elisabeta cu Calea Victoriei. Este una din intersectiile "sensibile" dpdv al coloanelor oficiale si de acolo pana jos la opera in fiecare zi (mai putin in we) ar trebui sa fie politist in intervalul 07-22.

Acum, ce spui tu cu masinile care circula pe interzis pe Reg. Elisabeta.... s-au tot facut actiuni din cate stiu si rezultatele au fost destul de bogate. Singura problema MARE este calitatea oamenilor care circula pe acolo. In general, nu e vb de smecheri sau nesimtiti. Aia sunt putini, sub 1-2% din totalul autoturismelor care circula pe acolo. In afara de RATB si TAXI, drumul e folosit foarte mult de politisti, garda financiara, functionari din cadrul seriviilor din PMB care isi mai desfasoara activitatea p`acolo, pompieri, jandarmi etc.

Chiar daca sunt convins ca reactia voastra va fi una gen "sa fie amendati, sa respecte si ei legea", pot sa va spun doar atat -- nu trebuie sa ai masina cu sirena sau girofar ca sa fi in misiune. Asa ca, actiuni de sanctionare pt tronsonul respectiv se fac cam 2-3 pe luna din cate stiu eu. Dar nu prea renteaza sincer :)

P.S.: Si eu circul de multe ori p`acolo cand trebuie sa tranzitez Bucurestiul de la un caz la altul. Sincer, in ultima vreme, eu nu prea am mai vazut civili care s-o calce p`acolo dintr-un singur motiv, cred eu: daca ai prins 2 trolee si un autobuz, te-ai scos :)

 


Re: Siguranta rutiera Nightwolf

iliutu wrote:
Nightwolf wrote:
Ntz... si nicio sansa prea curand ... cat priveste ca nu te opreste nimeni pana in 10km/h aceea e toleranta admisa/aparat, nu ca asa vrea politistul ... intre 0-10km/h e toleranta ;)


Banuiesc ca toleranta mare este a vitezometrelor. Ce clasa de toleranta au aparatele radar (cele vechi, dar si cele noi) ?


Aceeasi! 10km/h + marja de eroare de viteze mai mari de 85km/h de +- 3%

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433740 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use