MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3290 posts, 459272 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 123 124 125 126 127 128 129  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, cum natura Bucurestiului este de a lasa totul sa se dezvolte haotic pana se blocheaza in propira murdarie, metroul de la Straulesti este impotriva naturii.

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Eu sunt de acord cu Andrei si fara argumente. Pur si simplu e si parerea mea. Tramvaiul e/era mai mult decat suficient.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Inca nu pricepeti: Metroul dezvolta orasul, nu invers.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Sigur ca da!
Daca tu ai metrou la scara e gata (desi aveai tramvai!), pentru altii nu mai e nevoie!
:twisted:
N-a apucat ‘ciuruitul’ sa ti-l desfiinteze...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Răspuns pentru # guru și #drbm
Întrebare :
Dacă Partidul Comunist Român în frunte cu Secretarul său General [ sâc ]  :mrgreen:  n-ar fi săpat ceva din stații / tunele de la Gara de Nord la fosta întreprindere Zarea  Societatea Capitalistă și Uniunea Europeană ar fi proiectat / finanțat stațiile / tunelele din cartierul Bucureștii Noi ?
Idem NG - AS.
Aștept răspunsurile voastre.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Cele doua statii puse recent in functiune SUNT FINANTATE aproape integral (80%) de UE!!!
Celelalte doua precedente partial...
Ce mai zici matale e ‘joc de glezne’  :twisted:  :twisted:  :twisted:
La fel si NG-LdC, finantat integral de BEI care apartine tot de UE...
Uniunea Europeana intelege importanta metroului...spre deosebire de unii ‘specialisti’ miopi de pe tarlaua autohtona...
:popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu ocoli răspunsul că nu e joc de glezne.
Mă interesează dacă mai era în cărți  M 4 dacă nu ar fi fost nimic construit.
Idem, dacă nu era construit nimic din M 3 / ramura Balta Albă.
Ce s-ar fi întâmplat dacă în loc de cele două  racorduri s-ar fi început cu altele două, de exemplu Rahova și Colentina și UE ar fi spus că dacă tot sunt tunelele / stațiile începute să să le finalizați ( Rahova / Colentina ).

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Astea sunt ‘jocuri de glezne’ cum am spus, dar cum ar fi aratat Bucurestii daca Hitler ar fi fost ‘invingator’???
Istoria nu e cu daca si cu parca ci cu...asa a fost si asa ramane!
:bere:
Dar daca Decebal l-ar fi invins pe Traian???
Oare cum ar fi fost sa fie???
Probabil s-ar fi lasat cu metrou in munti la Sarmizegetusa...spre enervarea colegului #sab!!!
:popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

Eu nu pricep...iertați-mă pentru franchețe... reinventați cumva roata, domnilor?
Istoria trebuie înțeleasă pentru a putea evita erorile trecutului (pentru a îl parafraza pe tovarășu pop).
Nu văd miza unei discuții bazate pe argumente specioase. Este evident că dezvoltarea magistralelor de metrou s-a făcut fără a respecta principii de urbanism. În comunism realitatea (și urbanismul laolaltă cu ea) era deformată pentru a servi unui scop aberant, ce nu ținea seama de necesitățile de dezvoltare socială ci de planurile ridicării "pe cele mai înalte culmi" a "societății multilateral dezvoltate", unde nu individul trebuia să conteze, ci masele. Vorbim despre un principiu de ștergere a identității cu forțarea mentalului indivizilor de a se identifica cu "planul cincinal", cu "mărețe realizări" și cu construcția "omului de tip nou".
Azi deformarea s-a inversat, principiul, prin refulare din epoca constrângerilor individuale, devine negarea binelui comun, ca sursă a bunăstării personale.
Plecând de aici, sunt sacrificate din nou principii de conviețuire bazate pe bun-simț, echilibru și dezvoltare sustenabilă.
Ca urmare apar și dezvoltările haotice ale fondului construit, lipsa unor planuri coerente privind felul în care trebuie să se dezvolte trama stradală,infrastructura, facilitățile sociale și, nu în ultimul rând, rețelele de transport.
De aici și greșit rezultă, dacă îmi permiteți, și diferendul opiniilor voastre, când de fapt discuția este caducă. Hai să încercăm să fim constructivi!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

andrei11 wrote:
Mă interesează dacă mai era în cărți  M 4 dacă nu ar fi fost nimic construit.
Idem, dacă nu era construit nimic din M 3 / ramura Balta Albă.

Eu zic ca ligic ar fi fost sa NU mai fie in carti. Ele nu se mai justificau in anii 2000. Ca dovada, de 10 ani in Balta Alba se transporta aer dincolo de 1 Decembrie, iar pe M4 nu se justifica un metrou la mai putin de 12 min, cu toate extinderile...
Dar cum acum este gata sa inceapa M6, care nu prea se justifica, nu m-as fi mirat sa se fi facut si cele doua racorduri, chiar daca nu erau incepute inainte de 1989.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

M4 e absolut necesara in sud. Dupa extinderea ei automat va creste si traficul in partea de nord.

In momentul de fata s-au construit cele 4 statii din motive pur strategice, si nu pentru ca ar cara sute de mii de oameni.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Da, absolut neccesara, ca nu avem nici macar un plan, dupa 30 ani....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Noi nu avem nici un plan un plan pentru nimic.
Magistralele trebuie sa iasa din aglomerarea urbana si sa ajunga cel putin pana la CB, nu faci / justifici magistrala doar pentru calatorii dintre Inelul Interior si inceputul campului(sau unde incepea inainte campul).

Si eu cred ca nea nicu nea facut un serviciu, daca ai zice ca luam reteaua de al stadiul M1/M2 terminate si M3 Eroilor - Preciziei si sa ne gandim ce sa facem, probabil am face Drumul Taberei - Eroilor, si am avea M2 si mai blocat decat acum, si tot am incerca sa facem o alternativa la M2, deci am avea aceleasi obicetive, dar intr-o situatie mult mai proasta.

 


Go to page:  1  ... 123 124 125 126 127 128 129  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423562 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use