Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 557263 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
La astia se aplica bancul cu "manager este cel care crede ca noua femei pot face un copil intr-o luna".
La astia se aplica bancul cu "manager este cel care crede ca noua femei pot face un copil intr-o luna".
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
ByOnu
.
Utilizator anonim 2 wrote here:
Pai nu l-ai auzit pe Nicusor? A spus intr-un interviu ca vor fi necesari mai putini vatmani, data fiind capacitatea mai mare a noilor tramvaie Exact de ce ma temeam.
.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Nu cred că e nevoie de mai multe tramvaie ca să ce? Să stea blocate la semafoare sau pe la capetele de linie? Vrem să vedem 40 de ture ca să stea câte 6-8 prin Ghencea, 3-4 în Presei, câte 3 pe sens la Auchan Dr. Taberei, câte 2 la Plaza/Crangași/Mihalache etc. Linia 41 are nevoie de ritmicitate, viteză comercială crescută, semafoarele prioritare s.a.
Și linia 41 a avut perioade când era mai aglomerată. Acum mai este și fenomentul în care călătorii stau grupați în primele 2 tronsoane ale vagoanelor Imperio.
Nu cred că e nevoie de mai multe tramvaie ca să ce? Să stea blocate la semafoare sau pe la capetele de linie? Vrem să vedem 40 de ture ca să stea câte 6-8 prin Ghencea, 3-4 în Presei, câte 3 pe sens la Auchan Dr. Taberei, câte 2 la Plaza/Crangași/Mihalache etc. Linia 41 are nevoie de ritmicitate, viteză comercială crescută, semafoarele prioritare s.a.
Și linia 41 a avut perioade când era mai aglomerată. Acum mai este și fenomentul în care călătorii stau grupați în primele 2 tronsoane ale vagoanelor Imperio.
- survola
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
survola
^^ Mai era un banc, despre prepararea mâncării: 10 minute la 180 de grade sau un minut la 1800 😅
^^ Mai era un banc, despre prepararea mâncării: 10 minute la 180 de grade sau un minut la 1800 😅
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
WT_fan06
Nu există fizic loc în terminal să stochezi tramvaiele conform repartizării (tembele) de dinainte de introducerea Imperio. Reamintesc că nu rar se întâmpla înainte ca tramvaiele să lase călătorii la intrarea în terminal.
Așa cum a zis și @Gabi23 , nu excesul de ture va rezolva ceva, ci creșterea performanței liniei.
Nu există fizic loc în terminal să stochezi tramvaiele conform repartizării (tembele) de dinainte de introducerea Imperio. Reamintesc că nu rar se întâmpla înainte ca tramvaiele să lase călătorii la intrarea în terminal.
Așa cum a zis și @Gabi23 , nu excesul de ture va rezolva ceva, ci creșterea performanței liniei.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
punmeister
Iar asta se va rezolva cu cresterea Vmax la 70 km/h (cum era proiectat 41 initial) si (re)implementarea semaforizarii cu prioritate cum este specifica unei linii de metrou usor sau LRV.
Iar asta se va rezolva cu cresterea Vmax la 70 km/h (cum era proiectat 41 initial) si (re)implementarea semaforizarii cu prioritate cum este specifica unei linii de metrou usor sau LRV.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
Daca soferii blocheaza intersectia fara nici o frica de amenda atunci poti sa modifici la semafoare pana poimarti, tot degeaba.
Da, 70km/h, cand zonele cele mai rapide, pasajele Grant si Lujerului, sunt limitate la 30.
Daca soferii blocheaza intersectia fara nici o frica de amenda atunci poti sa modifici la semafoare pana poimarti, tot degeaba.
Da, 70km/h, cand zonele cele mai rapide, pasajele Grant si Lujerului, sunt limitate la 30.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
reiny2000
Pe lângă problemele cu viteza sau semafoarele, mai sunt și vatmani vitezomani sau care forțează intersecții. Dacă verificați pe InfoTB aproape constant există trenulețe și goluri. În plus, se poate discuta (din nou) despre titularizare și dacă este necesar ca VEHICULUL să staționeze la capăt.
Pe lângă problemele cu viteza sau semafoarele, mai sunt și vatmani vitezomani sau care forțează intersecții. Dacă verificați pe InfoTB aproape constant există trenulețe și goluri. În plus, se poate discuta (din nou) despre titularizare și dacă este necesar ca VEHICULUL să staționeze la capăt.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Chev Celios
Da pentru ca legal numele vatmanului este trecut si pe foaia de parcurs. Doar 3 vatmani(schimburi) pot lucra intr-o zi pe un tramvai.
Da pentru ca legal numele vatmanului este trecut si pe foaia de parcurs. Doar 3 vatmani(schimburi) pot lucra intr-o zi pe un tramvai.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
ByOnu
Legal (printr-o lege), sau doar procedural prin dispozitii interne / ROI ?
Are legatura cu tahograful?
Legal (printr-o lege), sau doar procedural prin dispozitii interne / ROI ?
Are legatura cu tahograful?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Chev Celios
Nu stiu sigur daca este lege data la noi, dar sigur este lege data de UE si se refera la tot ce tine de transporturi.
Nu stiu sigur daca este lege data la noi, dar sigur este lege data de UE si se refera la tot ce tine de transporturi.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Chev Celios
Am si gasit:
REGULAMENTUL COMISIEI (CE) nr. 2121/98
CAPITOLUL I
DOCUMENT DE CONTROL – FOAIE DE PARCURS
Articolul 1
1. Documentul de control – foaie de parcurs pentru serviciile ocazionale menţionate la punctul
3.1 al art. 2 din Regulamentul (CEE) nr. 684/92 trebuie să fie conform modelului din Anexa I la
prezentul regulament.
2. Documentul de control – foaie de parcurs pentru serviciile ocazionale menţionate la art. 2 pct.
3 din Regulamentul (CE) nr. 12/98 trebuie să fie conform modelului din Anexa I la prezentul
regulament.
3. Foile de parcurs sunt în carnete de 25 de foi, în duplicat şi detaşabile. Fiecare carnet are un
număr. Foile sunt numerotate de la 1 la 25. Coperta carnetului trebuie să fie conform modelului
din Anexa II la prezentul regulament. Statele membre iau toate măsurile necesare pentru a adapta
aceste cerinţe la prelucrarea computerizată a foilor de parcurs.
Articolul 2
1. Carnetul prevăzut la art. 1 alin. (3) trebuie să fie completat pe numele transportatorului; acesta
nu poate fi transferat.
2. Foaia de parcurs este completată cu litere lizibile şi care nu pot fi şterse, fie de către
transportator, fie de către şofer, pentru fiecare parcurs înaintea plecării. Este valabilă pentru
întreaga călătorie.
3. Originalul foii de parcurs trebuie să fie păstrat în vehicul pe durata întregii călătorii la care se
referă. O copie este păstrată la sediul companiei.
4. Transportatorul este responsabil pentru păstrarea foilor de parcurs.
Articolul 5
Foaia de parcurs îl împuterniceşte pe deţinător, pe durata unui serviciu ocazional internaţional, să
desfăşoare călătorii locale într-un alt stat membru decât cel în care este stabilit transportatorul, în
conformitate cu condiţiile stabilite la art. 12 alin. (12) din Regulamentul (CEE) nr. 684/92.
Călătoriile locale sunt introduse pe foile de parcurs înainte de plecarea vehiculului în călătoria
avută în vedere.
Originalul foii de parcurs este păstrat la bordul vehiculului pe durata călătoriei
locale.
Sursa: https://www.arr.ro/ctg_6_reglementari-ue_pg_0.htm
Am si gasit:
REGULAMENTUL COMISIEI (CE) nr. 2121/98
CAPITOLUL I
DOCUMENT DE CONTROL – FOAIE DE PARCURS
Articolul 1
1. Documentul de control – foaie de parcurs pentru serviciile ocazionale menţionate la punctul
3.1 al art. 2 din Regulamentul (CEE) nr. 684/92 trebuie să fie conform modelului din Anexa I la
prezentul regulament.
2. Documentul de control – foaie de parcurs pentru serviciile ocazionale menţionate la art. 2 pct.
3 din Regulamentul (CE) nr. 12/98 trebuie să fie conform modelului din Anexa I la prezentul
regulament.
3. Foile de parcurs sunt în carnete de 25 de foi, în duplicat şi detaşabile. Fiecare carnet are un
număr. Foile sunt numerotate de la 1 la 25. Coperta carnetului trebuie să fie conform modelului
din Anexa II la prezentul regulament. Statele membre iau toate măsurile necesare pentru a adapta
aceste cerinţe la prelucrarea computerizată a foilor de parcurs.
Articolul 2
1. Carnetul prevăzut la art. 1 alin. (3) trebuie să fie completat pe numele transportatorului; acesta
nu poate fi transferat.
2. Foaia de parcurs este completată cu litere lizibile şi care nu pot fi şterse, fie de către
transportator, fie de către şofer, pentru fiecare parcurs înaintea plecării. Este valabilă pentru
întreaga călătorie.
3. Originalul foii de parcurs trebuie să fie păstrat în vehicul pe durata întregii călătorii la care se
referă. O copie este păstrată la sediul companiei.
4. Transportatorul este responsabil pentru păstrarea foilor de parcurs.
Articolul 5
Foaia de parcurs îl împuterniceşte pe deţinător, pe durata unui serviciu ocazional internaţional, să
desfăşoare călătorii locale într-un alt stat membru decât cel în care este stabilit transportatorul, în
conformitate cu condiţiile stabilite la art. 12 alin. (12) din Regulamentul (CEE) nr. 684/92.
Călătoriile locale sunt introduse pe foile de parcurs înainte de plecarea vehiculului în călătoria
avută în vedere.
Originalul foii de parcurs este păstrat la bordul vehiculului pe durata călătoriei
locale.
Sursa: https://www.arr.ro/ctg_6_reglementari-ue_pg_0.htm
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
ByOnu
Hmmm, nu vad o restrictie in sensul in care mai mult de 3 soferi/vatmani n-ar putea circula cu vehiculul pe zi.
Scuze daca imi scapa sau daca nu stiu exact la ce sa ma uit.
Hmmm, nu vad o restrictie in sensul in care mai mult de 3 soferi/vatmani n-ar putea circula cu vehiculul pe zi.
Scuze daca imi scapa sau daca nu stiu exact la ce sa ma uit.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Chev Celios
Trei soferi ai loc fizic pe o foaie de parcurs. Insa ce zici tu e clar ca nu e posibil cu legislatia actuala. Am impresia ca la partea asta se leaga de legea muncii, care permite maxim 3 schimburi de munca /zi/ vehicul.
Trei soferi ai loc fizic pe o foaie de parcurs. Insa ce zici tu e clar ca nu e posibil cu legislatia actuala. Am impresia ca la partea asta se leaga de legea muncii, care permite maxim 3 schimburi de munca /zi/ vehicul.
📖 Pagination options