Topic: Construcție pasarelă peste stația Berceni
173 posts, 53255 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Înainte de 1989 s-a subtraversat Dâmbovița de vreo 3 ori. S-a subtraversat o magistrală cu altă magistrală odată. S-a subtraversat un apeduct cel puțin odată. Lucrurile se făceau firesc în timpul alocat unor lucrări banale de acest gen.
Acum la Parc Dr. Taberei au făcut un tam tam de nedescris, grotesc chiar, că au subtraversat un apeduct. Și au anulat un acces în stație și în loc să facă un Pasaj Subteran pietonal gen Universitate au ales niște galerii tip șobolan.
Tot nu-mi pică fisa la două lucruri.
În 1900 cum au subtraversat Sena francezii la metroul lor.
Cum au reușit Romanii să traverseze Dunărea pe un pod fix acum habar n-am câți ani.
Să ne reamintim cum erau să-și piardă suflul la subtraversarea altui apeduct la Podul Constanța, parcă ar fi săpat tunelurile pe sub Canalul Mânecii !
Înainte de 1989 s-a subtraversat Dâmbovița de vreo 3 ori. S-a subtraversat o magistrală cu altă magistrală odată. S-a subtraversat un apeduct cel puțin odată. Lucrurile se făceau firesc în timpul alocat unor lucrări banale de acest gen.
Acum la Parc Dr. Taberei au făcut un tam tam de nedescris, grotesc chiar, că au subtraversat un apeduct. Și au anulat un acces în stație și în loc să facă un Pasaj Subteran pietonal gen Universitate au ales niște galerii tip șobolan.
Tot nu-mi pică fisa la două lucruri.
În 1900 cum au subtraversat Sena francezii la metroul lor.
Cum au reușit Romanii să traverseze Dunărea pe un pod fix acum habar n-am câți ani.
Să ne reamintim cum erau să-și piardă suflul la subtraversarea altui apeduct la Podul Constanța, parcă ar fi săpat tunelurile pe sub Canalul Mânecii !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Ce stii tu, straine…vorba poetului!
Ca sa completez iti mai dau un vers dintr-un cantec:
It’s a new day yesterday but it’s now an old day!
Daca doresti pun si melodia, ca e faimoasa.
Ce stii tu, straine…vorba poetului!
Ca sa completez iti mai dau un vers dintr-un cantec:
It’s a new day yesterday but it’s now an old day!
Daca doresti pun si melodia, ca e faimoasa.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
rosetti61
S-au folosit chesoane imersate pentru a subtraversa Sena sau Hudsonul (la New York).
S-au folosit chesoane imersate pentru a subtraversa Sena sau Hudsonul (la New York).
- sab
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
sab
Liftul de la pasarela are "statie" la 0 si la etajul 2
Liftul de la pasarela are "statie" la 0 si la etajul 2
20210601_181154[1].jpg (1.37 MB; downloaded 2775 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
aztec
Pai la pasajul Basarab este 1, 2...
Nici ei nu mai știu ce butoane să pună....ce au pe stoc...
Pai la pasajul Basarab este 1, 2...
Nici ei nu mai știu ce butoane să pună....ce au pe stoc...
- survola
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
survola
In general e o varză cu butoanele astea la lifturile de la metrou.
Aș pune doar SUS și JOS
In general e o varză cu butoanele astea la lifturile de la metrou.
Aș pune doar SUS și JOS
- Costin
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
Costin
In cazul de fata, butoane cu 0 / 1 ar fi fost suficiente (un fel de sus/jos al colegului), pentru ca pur si simplu nu e nici un dubiu in cazul de fata. 0 / 2 vine din faptul ca cineva e prost (probabil vreun tehnician care a pus efectiv butoanele si nu s-a uitat la ce face) si am mari dubii ca e ceva din proiect sau intentionat.
Sunt de acord ca pot fi situatii confuze, unde 'parterul' (0 in Romania, 1 prin alte parti) e relativ si greu de definit - un exemplu de la o statie de metrou din Oslo, unde, de jos in sus, liftul are urmatoarele opriri: vestibul metrou, nivelul solului (baza unui deal), nivelul solului (mai sus pe deal), primul etaj al unui centru comercial. Acolo au ales sa dea 'nume' nivelelor, astfel incat sa descrie unde esti (aproximativ cum am zis anterior), ceea ce e de inteles. Dar in nici un caz nu e vorba de asa ceva la liftul nostru din Berceni
In cazul de fata, butoane cu 0 / 1 ar fi fost suficiente (un fel de sus/jos al colegului), pentru ca pur si simplu nu e nici un dubiu in cazul de fata. 0 / 2 vine din faptul ca cineva e prost (probabil vreun tehnician care a pus efectiv butoanele si nu s-a uitat la ce face) si am mari dubii ca e ceva din proiect sau intentionat.
Sunt de acord ca pot fi situatii confuze, unde 'parterul' (0 in Romania, 1 prin alte parti) e relativ si greu de definit - un exemplu de la o statie de metrou din Oslo, unde, de jos in sus, liftul are urmatoarele opriri: vestibul metrou, nivelul solului (baza unui deal), nivelul solului (mai sus pe deal), primul etaj al unui centru comercial. Acolo au ales sa dea 'nume' nivelelor, astfel incat sa descrie unde esti (aproximativ cum am zis anterior), ceea ce e de inteles. Dar in nici un caz nu e vorba de asa ceva la liftul nostru din Berceni
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
subway guru
Ar fi fost suficient un buton cu o sageata in sus si altul cu sageata in jos…
Ar fi fost suficient un buton cu o sageata in sus si altul cu sageata in jos…
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
Goldmund
Apropo de lipsa scarilor rulante
Din greseli se invata, sau? In cativa ani vor apare si scarile rulante...cu un supliment de platforma - mare lucru!
Apropo de lipsa scarilor rulante
Din greseli se invata, sau? In cativa ani vor apare si scarile rulante...cu un supliment de platforma - mare lucru!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
andrei11
Haide domne, dar ne-am lenevit cu totul !
Cine-i întreg la picioare ( majoritatea ) pe scări, cine nu poate sau << împinge >> un cărucior are la dispoziție liftul.
Mai mult de 5 metri înălțime nu cred că are traversarea.
Eu aș propune să-i întrebăm pe cetățenei Romei ( stat dezvoltat ) de acum două mii și ceva de ani cum urcau ei 5 metri, lift, rulantă sau scară normală. Ăia de acum 500 - 1000 - 2000 - 3000 de ani nu tot oameni erau ?
Să se înțeleagă bine, NU sunt contra progresului tehnologic dar nici așa, la tot pasul să ne plângem că trebuie să urcăm 5 metri.
Cine nu poate - repet - are la dispoziție liftul. În rest pe scări tată, face bine la ficați. Și la inimă.
____________________
Extrem de puține vile moderne ( de tipul P + Etaj ) au lift interior. Formele acelea de viață cum urcă la etaj ? Sau nu mai urcă după 60 de ani ?
___________________
La Universitate rulantele la un moment dat mai mult au stat decât au funcționat. Crezi că a traversat lumea pe la suprafață ? Sau la Pasajul Latin. Ăsta cred că nu are nici măcar lift prevăzut.
Haide domne, dar ne-am lenevit cu totul !
Cine-i întreg la picioare ( majoritatea ) pe scări, cine nu poate sau << împinge >> un cărucior are la dispoziție liftul.
Mai mult de 5 metri înălțime nu cred că are traversarea.
Eu aș propune să-i întrebăm pe cetățenei Romei ( stat dezvoltat ) de acum două mii și ceva de ani cum urcau ei 5 metri, lift, rulantă sau scară normală. Ăia de acum 500 - 1000 - 2000 - 3000 de ani nu tot oameni erau ?
Să se înțeleagă bine, NU sunt contra progresului tehnologic dar nici așa, la tot pasul să ne plângem că trebuie să urcăm 5 metri.
Cine nu poate - repet - are la dispoziție liftul. În rest pe scări tată, face bine la ficați. Și la inimă.
____________________
Extrem de puține vile moderne ( de tipul P + Etaj ) au lift interior. Formele acelea de viață cum urcă la etaj ? Sau nu mai urcă după 60 de ani ?
___________________
La Universitate rulantele la un moment dat mai mult au stat decât au funcționat. Crezi că a traversat lumea pe la suprafață ? Sau la Pasajul Latin. Ăsta cred că nu are nici măcar lift prevăzut.
- sab
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
sab
Nu este vorba ca urci 5 m, ci de proasta proiectare a scărilor, care sunt extrem înguste si se "învârt" ca la bloc in jurul liftului. In niciun caz nu sunt potrivite pentru "mass transit". Doar vorbim de metrou, nu de o pasarela peste DN1 si ne așteptăm la ceva calatori, nu ?...
P.S. Cum ar fi ca stațiile sa aibă asemenea aberație de scări
Doar Bazilescu mai are o asemenea aberație. Pe o asemenea scara încap doar două 2 persoane. Daca sunt calatori pe ambele sensuri, se va "calatori" in sir indian...Trăiască mințile luminate din Romania, tara lui "lasă ca merge si așa"...
Nu este vorba ca urci 5 m, ci de proasta proiectare a scărilor, care sunt extrem înguste si se "învârt" ca la bloc in jurul liftului. In niciun caz nu sunt potrivite pentru "mass transit". Doar vorbim de metrou, nu de o pasarela peste DN1 si ne așteptăm la ceva calatori, nu ?...
P.S. Cum ar fi ca stațiile sa aibă asemenea aberație de scări
Doar Bazilescu mai are o asemenea aberație. Pe o asemenea scara încap doar două 2 persoane. Daca sunt calatori pe ambele sensuri, se va "calatori" in sir indian...Trăiască mințile luminate din Romania, tara lui "lasă ca merge si așa"...
QgctO1K.jpg (1.07 MB; downloaded 2401 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
andrei11
N-aveam de unde să știu cum sunt scările, n-am urmărit în detaliu topicul. Nici nu cred că voi ajunge vreodată pe acolo, poate doar în plimbare.
N-a calculat nimeni lățimea lor funcție de numărul de călători ? Sau o fi un proiect reciclat de << Pasarelă DN 1 >> ?
N-aveam de unde să știu cum sunt scările, n-am urmărit în detaliu topicul. Nici nu cred că voi ajunge vreodată pe acolo, poate doar în plimbare.
N-a calculat nimeni lățimea lor funcție de numărul de călători ? Sau o fi un proiect reciclat de << Pasarelă DN 1 >> ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Construcție pasarelă peste stația Berceni
sab
Probabil ca a calculat, doar de aceea plătim consultant/proiectant. Însă cred ca a folosit abacul.
Așa cum spuneam, este tara lui "lasă ca merge si așa".
Probabil ca a calculat, doar de aceea plătim consultant/proiectant. Însă cred ca a folosit abacul.
Așa cum spuneam, este tara lui "lasă ca merge si așa".
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination