Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun

198 posts, 58812 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Exista vreun regulament care spune pe ce pozitii se pun reglajele instalatiei de AC ca sa verificam ca watmanii fac ce trebuie si de vina este mentenanta sau ca defapt ei fac ce vor si dau vine pe mentenanta?

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun reiny2000

O surpriză plăcută astăzi: în 4705 era răcoare iar șoferul se uita în oglindă și deschidea doar ușile în dreptul cărora se aflau călători care voiau să coboare.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Cezar210

Buna vestea cu deschiderea usilor! Pacat ca e un caz foarte rar intalnit..

Ieri am asistat la o deschidere a tuturor celor 5 usi ale unui Imperio (linia 7), pentru un singur calator ce dorea sa urce... :popa:  :headbash:
Greu de tot, mai trec 2-3 generatii de vehicule pana deschidem si noi usile "la comanda".

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun WT_fan06

Este ultima "artă pierdută", aparent. 😂

Poate sesizările venite la operatorul STB S.A. i-ar face să-și reamintească să folosească funcțiile de bază ale vehiculelor, așa cum au fost ele proiectate să fie utilizate. 😉

Cred că faimosul instructaj cuprinde și funcția "liber uși".

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun TudorSt

Câtă vreme la V3A folosesc mai mereu “liber uși”, eu nu cred ca e o problema de instructaj, ci de voință. Doar nu s-au schimbat vatmanii, tot ei sunt, atât pe V3A-93, cat și pe CH, CA sau Imperio.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun cosminduru

Deschiderea inutilă la fiecare stație cauzează atât uzură accentuată, cât și disconfort termic (prin intrarea aerului cald vara și rece iarna - mai multă muncă pentru aerul condiționat)
Ar trebui monitorizat acest aspect și sancționați cei care abuzează de deschis uși aiurea.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Pai acesta este morcovul cu care STB isi fraiereste soferii, ajungi titular pe masina ta si faci ce vrei, mai greu sa le spuna acum ca obligatoriu pornesti AC, pornesti caldura, dai liber deschidere usi, vorbesti politicos cu pasagerii, nu acoperi geamurile cotetului,  nu aduci covorase/transperante/alte obiecte personale si le lasi in cotet, nu botesti masina, nu vorbesti la telefon cand conduci, te imbraci prezentabil, nu bruschezi frana/acceleratie/volan, nu conduci agresiv si altele.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Stefan_79

Parcă prea multe lucruri se rezumă numai la titularizare..

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Pai calatorii sunt nemultumiti, si nu se poate gasi nici o solutie, dar tot apar oameni care insista ca titularizarea este buna si nu se poate fara ea.
Sau sa o luam altfel, ca tot insisti sa sustii titularizarea, zi tu un oras unde toate acele efecte nu exista dar exista titularizare, sa facem si noi ca acolo.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun Stefan_79

Nu mă înțelegeți greșit, nu susțin nimic, am vrut să afirm că nu toate lucrurile bune/rele sunt datorită/din cauza titularizării. Sunt cazuri extreme în care și eu sunt contra titularizării, spre exemplu așanumita „Regină” din capitală, care arată execrabil.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Nu am spus ca sunt din cauza titularizarii, am spus ca nu se pot opri din cauza titularizarii, adica bani nu poti sa ii iei sau sa il dai afara ca oricum salariul este mic si altii nu gasesti, pe alta masina de capacitate mai redusa, pe alta linie sau la alta unitate nu poti sa il muti ca este titular, ce iti mai ramane sa ii faci?, sa il injuri?, mare lucru, la cat il injura pasagerii, este obisnuit, oricum dupa 5 minute tot trebuie sa-l lasi sa iasa la traseu.

 


Re: V3A-93 1689

Poate ca s-a mai discutat, insa n-am gasit nicaieri motivul pentru care nu se mai caseaza in URAC (costuri minime, profit maxim dupa valorificare).
In schimb, se angajeaza evaluatori (costuri), pe urma se liciteaza la Bursa ( comisioane) pentru ca intr-un final sa le cumpere cineva care sigur va plati suficient de putin pentru a avea si un profit dupa dezmembrare…

 


Re: V3A-93 shoppy

Asta de parca URAC scotea la vanzare pe piata publica feroase si neferoase provenite din casari ca sa putem vedea ca nu fura angajatii toate neferoasele iar feroasele se vand la jumatate de pret la firma prietena.
Si apoi este o tampenie sa tai cu acetilena masini in buricul Bucurestiului, cred ca s-a prins si primaria si nu ai voie sa ai activitate de casare in zona dens populata.

 


Re: V3A-93 1689

X tone - cit are un tramvai - sint x tone, asa cum intra, trebuie sa si iasa.
Si daca le-ai vindut la “prieteni”, hirtiile ramin. Iar istoria ne arata ca se pot intoarce impotriva taman cind ti-e lumea mai draga…
Iar taiatul cu acetilena se poate rezolva usor, azi exista utilaje de forfecare extrem de eficiente.
Iar STB o sa tot taie vehicule iesite din circulatie, deci investitia in un astfel de utilaj s-ar justifica.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433705 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use