Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 18

313 posts, 130563 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 18 PTMZ

#6824 era azi pe 335

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

La BVG sunt 5 Vectio C, nu 10.

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

Alea mici se numesc Vectio C.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

Ne pregatim sa avem la traseu si ultimele 5 de 18m, tot pe 335, ultimele 10 nu au primit deocamdata permis de aeroport, deci doar in 335 le vedem.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 V2A

6825 a primit permis de intrare în aeroport. Acum este în 783.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Albert

Trebuiau articulate și pe 300,dar asta e...

 


Re: Otokar Kent C - 18 mario antonio

Cred ca ar fi trebuit schimbat traseul, ar fi cam dificila manevrarea pe Golescu/Episcopiei.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Costin

In Brasov, Sibiu si prin vestul Europei nu e deloc grea aceasta manevrare pe stradute inguste. Numai la noi e. :roll:

 


Otokar Kent C - 18 Andrei Andraș

Legat de Brașov, de călătorit cu linia 17 și observat virajul brusc și strâmt, aproape de 90 de grade, de la Grădina Zoologică pe care articulatele îl realizează fără probleme.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 ADK

Uitați de un lucru... Articulatele sunt de 2 tipuri, şi care face legătura doar la axa remorcii. Fie e fixă, adică punte dublă care are evident rol de tracțiune (deci virajul trebuie făcut mai larg) şi cea simplă, care are rol doar de viraj. Astfel roțile se rotesc în sens invers roților din față, ajutând astfel la viraje şi orice curbă se poate lua ca cu un autobuz normal. Deci un Ikarus 280 sau DAC 117UD îl poți întoarce oriunde (doar să nu ajungi să dai cu spatele :lol:) dar Otokar C18 şi MAN-urile de genul 3122-3124 din Ploieşti... ori foarte greu, ori deloc.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Robert24

Asta e din putul gandirii, nu?
Daca asa gandeste si pmb si stb... vai de RO...  :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

Iar comparam DACurile articulate cu autobuze din era noastra?  :roll:

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

ADK wrote:
Uitați de un lucru... Articulatele sunt de 2 tipuri, şi care face legătura doar la axa remorcii. Fie e fixă, adică punte dublă care are evident rol de tracțiune (deci virajul trebuie făcut mai larg) şi cea simplă, care are rol doar de viraj. Astfel roțile se rotesc în sens invers roților din față, ajutând astfel la viraje şi orice curbă se poate lua ca cu un autobuz normal. Deci un Ikarus 280 sau DAC 117UD îl poți întoarce oriunde (doar să nu ajungi să dai cu spatele :lol:) dar Otokar C18 şi MAN-urile de genul 3122-3124 din Ploieşti... ori foarte greu, ori deloc.

Articulatia la Otokar e facuta de Hübner, ca la toti producatorii de autobuze articulate din secolul 21, anul de gratie 2019.
https://www.hubner-group.com/en/Articul ... stems.html

 


Re: Otokar Kent C - 18 Albert

Autobuzele articulate iau viraje poate chiar mai bine decât cele de 12m.Singura problema e sa nu-i lovești cu remorca pe cei parcati aiurea...

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423606 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use