Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)
225 posts, 128912 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
Thursday, 19.05.2016, 12:22 -
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Cristy
Glumet industriasul Blidar.
I-a fost blocata activitatea firmei de Mrex, sau el blocheaza buna desfasurare a lucrurilor? Cand il vezi, pe fruntea lui scrie numai "contestatie". Nu exista licitatie de material rulant in Romania care nu fie contestata de Astra.
Vino, drag industrias, cu produsul competitiv, si vei vedea cum castigi zeci de licitatii, nu una.
Sunt atatea povesti de succes in Europa. Uitati-va la Polonia, care au Solaris si Pesa, sunt adevarate firme competitive, au stiut sa se impuna prin produse competitive si de buna calitate. La noi cand auzi, si presa si toata lumea necunoscatoare: "Nu vrem sa cumparam produse romanesti, care-s cele mai bune!"
Atata timp cat nu o sa-si schimbe modul de gandire, nu va ajunge nicaieri Astra.
Cu un tramvai al carui design a fost definitivat de URAC, si care are cabina separata cu termopan, ramai cu el pe veci nevandut.
Ma gandesc cu groaza cand se vor cumpara tramvaie noi pentru Bucuresti, cum o sa blocheze licitatia prin instante si judecati, si o sa planga pe la toate posturile de televiziune ca nu-i vor romanii produsul modern si ecologic.
Cat despre metrou, ca asta era subiectul articolului, nu cred ca are rost sa se discute despre asta. Daca la un tramvai mai merge cu increderea, la o licitatie de trenuri de metrou nu ti-ar acorda nimeni credit.
Glumet industriasul Blidar.
I-a fost blocata activitatea firmei de Mrex, sau el blocheaza buna desfasurare a lucrurilor? Cand il vezi, pe fruntea lui scrie numai "contestatie". Nu exista licitatie de material rulant in Romania care nu fie contestata de Astra.
Vino, drag industrias, cu produsul competitiv, si vei vedea cum castigi zeci de licitatii, nu una.
Sunt atatea povesti de succes in Europa. Uitati-va la Polonia, care au Solaris si Pesa, sunt adevarate firme competitive, au stiut sa se impuna prin produse competitive si de buna calitate. La noi cand auzi, si presa si toata lumea necunoscatoare: "Nu vrem sa cumparam produse romanesti, care-s cele mai bune!"
Atata timp cat nu o sa-si schimbe modul de gandire, nu va ajunge nicaieri Astra.
Cu un tramvai al carui design a fost definitivat de URAC, si care are cabina separata cu termopan, ramai cu el pe veci nevandut.
Ma gandesc cu groaza cand se vor cumpara tramvaie noi pentru Bucuresti, cum o sa blocheze licitatia prin instante si judecati, si o sa planga pe la toate posturile de televiziune ca nu-i vor romanii produsul modern si ecologic.
Cat despre metrou, ca asta era subiectul articolului, nu cred ca are rost sa se discute despre asta. Daca la un tramvai mai merge cu increderea, la o licitatie de trenuri de metrou nu ti-ar acorda nimeni credit.
- shoppy
-
Posted:
Wednesday, 01.06.2016, 10:04 -
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
shoppy
Daca tu, director de fabrica, iti plangi amarul prin presa ca ti se inchide fabrica din cauza unei comenzi(adica nu mai multe, doar una, 1(unu)), atunci prietene nu ai legatura cu bisnisul asta, esti slab(ca sa nu zic prost) si meriti sa dai faliment.
Daca vrei poveste de succes uite la Softronic, au cel putin 4 clienti diferiti(Calatori, MMW, DB si Softrans), le merge foarte bine si nu fac pe nicaieri teoria chibritului ca statul roman omoara industriasul roman asa si pe dincolo.
Daca tu, director de fabrica, iti plangi amarul prin presa ca ti se inchide fabrica din cauza unei comenzi(adica nu mai multe, doar una, 1(unu)), atunci prietene nu ai legatura cu bisnisul asta, esti slab(ca sa nu zic prost) si meriti sa dai faliment.
Daca vrei poveste de succes uite la Softronic, au cel putin 4 clienti diferiti(Calatori, MMW, DB si Softrans), le merge foarte bine si nu fac pe nicaieri teoria chibritului ca statul roman omoara industriasul roman asa si pe dincolo.
- Robert24
-
Posted:
Tuesday, 23.08.2016, 17:39 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Robert24
Cateva detalii despre "Autentic".
Spre deosebire de "Imperio", colaborarea nu este cu Siemens, ci cu SAERP.
Tramvaiul prezentat a fost realizat oarecum in graba, in sensul ca asemanarea cu "Imperio" era din cauza ca fata si spatele pentru el... nu erau gata
In acest moment s-a inceput dezasamblarea capetelor, iar saptamana urmatoare va avea loc montarea celor "autentice"
Noua infatisare va fi prezentata la InnoTrans Berlin (va vom trasmite prezentarea de la fata locului).
Am aflat ca "Autentic" poate avea intre 2 si 4 corpuri in functie de dorinta clientilor.
Tramvaiul este oricum superior si tehnic, si ca dotari si la calitatea materialelor fata de ceea ce face URAC in-house...
Cateva detalii despre "Autentic".
Spre deosebire de "Imperio", colaborarea nu este cu Siemens, ci cu SAERP.
Tramvaiul prezentat a fost realizat oarecum in graba, in sensul ca asemanarea cu "Imperio" era din cauza ca fata si spatele pentru el... nu erau gata
In acest moment s-a inceput dezasamblarea capetelor, iar saptamana urmatoare va avea loc montarea celor "autentice"
Noua infatisare va fi prezentata la InnoTrans Berlin (va vom trasmite prezentarea de la fata locului).
Am aflat ca "Autentic" poate avea intre 2 si 4 corpuri in functie de dorinta clientilor.
Tramvaiul este oricum superior si tehnic, si ca dotari si la calitatea materialelor fata de ceea ce face URAC in-house...
Autentic (Large).jpg (575.51 KB; downloaded 7412 times)
Autentic 2 (Large).jpg (350.7 KB; downloaded 7416 times)
- Florinds
-
Posted:
Wednesday, 24.08.2016, 09:44 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Florinds
Ce tip de scaune pentru obezi care iau din culoar (daca nu cumva poza 2 e modificata)...
Ce tip de scaune pentru obezi care iau din culoar (daca nu cumva poza 2 e modificata)...
- bercenicity
-
Posted:
Wednesday, 24.08.2016, 10:30 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
bercenicity
Nu scaunele iau din culoar, ci boghiurile. Daca era scaun normal ramanea niste spatiu nefolosit. Este ceva gen scaunul din spatele rotii dreapta fata de la Citaroul bucurestean.
Nu scaunele iau din culoar, ci boghiurile. Daca era scaun normal ramanea niste spatiu nefolosit. Este ceva gen scaunul din spatele rotii dreapta fata de la Citaroul bucurestean.
- Robert24
-
Posted:
Wednesday, 24.08.2016, 10:35 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Robert24
Varianta aceasta de scaun este o optiune. Exista si varinata - scaun normal (chiar si plastic chior) plus loc nefolosit.
Dar, sub aceasta forma, doua persoane "scanduri" sau un cuplu de iubareti se pot folosi de acest acest scaun.
Varianta aceasta de scaun este o optiune. Exista si varinata - scaun normal (chiar si plastic chior) plus loc nefolosit.
Dar, sub aceasta forma, doua persoane "scanduri" sau un cuplu de iubareti se pot folosi de acest acest scaun.
- Robert24
-
Posted:
Monday, 17.10.2016, 10:57 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Robert24
Pe forumul RATT (timisoara) au aparut cateva imagini cu varianta finala, asa cum ar fi trebuit sa fie expusa la Berlin...
Pe forumul RATT (timisoara) au aparut cateva imagini cu varianta finala, asa cum ar fi trebuit sa fie expusa la Berlin...
aut1.jpg (254.75 KB; downloaded 7216 times)
aut2.jpg (341.03 KB; downloaded 7218 times)
- GPS
-
Posted:
Monday, 17.10.2016, 13:04 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
GPS
E frumos, daca avea si 3 corpuri era demn de un tramvai modern.
E frumos, daca avea si 3 corpuri era demn de un tramvai modern.
- Robert24
-
Posted:
Monday, 17.10.2016, 13:11 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Robert24
Tramvaiul poate fi construit cu 2, 3 sau 4 corpuri, in functie de cerere (care nu e).
Tramvaiul poate fi construit cu 2, 3 sau 4 corpuri, in functie de cerere (care nu e).
- realistul
-
Posted:
Sunday, 11.12.2016, 06:39 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
realistul
Când te gândești ca producem tramvaie în tara și în Bucuresti circula cotețe pe roti...
Când te gândești ca producem tramvaie în tara și în Bucuresti circula cotețe pe roti...
- shoppy
-
Posted:
Wednesday, 14.12.2016, 13:19 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
shoppy
Stai linistit ca mai curge multa apa pe Bega pana sa egaleze Astra productia actuala a URAC-ului, si oricum, aia produc lafel de ilegal ca URAC-ul deci nimic nou sub soare, doar niste colturi mai rotunjite(si mai greu de reparat/intretinut).
Stai linistit ca mai curge multa apa pe Bega pana sa egaleze Astra productia actuala a URAC-ului, si oricum, aia produc lafel de ilegal ca URAC-ul deci nimic nou sub soare, doar niste colturi mai rotunjite(si mai greu de reparat/intretinut).
- TibiV
-
Posted:
Tuesday, 25.07.2017, 17:16 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
TibiV
Un "benzinar" din Timisoara a postat asta:
L-au facut bidirectional ?!....
In ultima poza asa pare...
Un "benzinar" din Timisoara a postat asta:
Stie cineva ce sunt cu tramvaiele astea? Par tot Armonia dar cu alt bot, mult mai modern. Le incarcau pe trailer de la depoul Dambovita, nu le descarcau.
L-au facut bidirectional ?!....
In ultima poza asa pare...
- ByOnu
-
Posted:
Tuesday, 25.07.2017, 17:25 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
ByOnu
Din ce stiu, nu. La fel ca si in cazul Armoniei pur si simplu fac economie la matritele pentru masti, sunt identice.
Din ce stiu, nu. La fel ca si in cazul Armoniei pur si simplu fac economie la matritele pentru masti, sunt identice.
- Robert24
-
Posted:
Tuesday, 25.07.2017, 20:47 -
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic)
Robert24
E Autentic-ul. Si nu e bidirectional. Vezi pozele de mai sus.
E Autentic-ul. Si nu e bidirectional. Vezi pozele de mai sus.
📖 Pagination options