Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)

294 posts, 106619 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) TibiV

Am senzația că ăştia comandă asfalt doar când văd că se innoreaza... :)

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) misterr

misterr wrote:
Se lucrează la benzile de accelerare / decelerare:
A apărut un nou stil de benzi, chinuite, care nu au lățime egală pe toată lungimea lor, sînt mai mult ascuțitunghice:



P1040443.JPG (226.25 KB; downloaded 3630 times)



P1040444.JPG (237.69 KB; downloaded 3626 times)



P1040445.JPG (241.88 KB; downloaded 3623 times)



P1040446.JPG (214.11 KB; downloaded 3622 times)



P1040447.JPG (224.54 KB; downloaded 3622 times)



P1040448.JPG (192.38 KB; downloaded 3622 times)

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) survola

Bogdan MD wrote:
Rasfoiam astazi intamplator siteul CNANDR in cautarea de proiecte noi (fara prea mari sperante) si am dat peste un proiect relativ marunt, dar pe care il astept de multa vreme si care o sa aduca o mare imbunatatire in fluenta circulatiei prin nodul DNCB cu DN1. :D

Servicii de proiectare, faza SF, pentru obiectivul: "Largire bretea nod rutier pe sensul DN 1 - centura Bucuredti si amenajare banda relatia dreapta (sub pasajul Otopeni)pe sensul Mogosoaia - DN 1", cod CPV 71322000-1

Documentatia e in link. Cititi pagina 35, unde e descrierea situatiei. Sa speram ca la anul pe vremea asta cozile fenomenale de la Arabesque vor fi istorie...

Deschiderea ofertelor 05.05.2015...
30 de zile valabilitatea ofertei.
S-a atribuit deja?

 


Re: Modernizare D.N. 1 Nightwolf

shoppy -- la Voluntari şi Ştefăneşti sunt prevăzute soluţii noi după finalizarea A3. Practic o să le plâng de milă celor din Cosmopolis că o să trebuiască să meargă până la Ştefăneşti să-ntoarcă ... Din câte ştiu eu, soluţia actuală la Voluntari şi cea de la A3 se vor schimba. Nu ştiu în ce sens, e doar un zvon...

 


Re: Modernizare D.N. 1 Goldmund

In sfarsit sunt de acord cu tine, andrei11.
De cand spun eu ca nu avem specialisti adevarati, dar nici vointa politica  ...?! Alegatorii isi merita conducatorii, dar nu pe noi.
Iar comparatia cu Baronul Haussmann e putin depasita de timp si realitate. Au fost multe voci care au criticat "aventura urbanistica" a lui Haussmann("parvenühaft"- Egon Friedell in opera sa, "Istoria Culturii Moderne"- adica un parvenism cultural, cu fatade identice, de culise teatrale...etc.)idee preluata intre timp de toti marii dictatori ai timpului, de la Mussolini la Hitler si sa nu mai vorbim de Ceausescu(v. Bulevardul Unirii) Acum, din fericire avem alte replici la bulevardele si circulatia lui Haussmann:
1- Tarile Nordice(periferie autostrazi suprapuse, in orase mai multe biciclete decat masini, mai multa vegetatie - va dati seama cat P+R exista acolo, ca si in Germania?)
2-Japonia:rezvolvarea unei probleme si anume de a servi eficient cu mijloace de transport in comun cca.35 milioane locuitori din Tokyo si imprejurimi, plus marirea densitatii auto pe toate autostrazile urbane din Japonia.
Crezi ca ne mai pot ajuta intr-un fel ideile si solutiile Baronului Haussmann?  Retoric

 


Re: Modernizare D.N. 1 shoppy

Pai daca vrem o autostrada/drum expres aia e clar cum arata(scrie in codul rutier), si atunci e clar, ori ne iese ori nu ne iese. Daca vrem altceva atunci poate arata oricum, si daca arata oricum atunci orice solutie este o improvizatie, codul rutier nu da scheme fixe pentru un bulevard care sa se imlpementeze ca atare si sa fie ca la carte in loc de improvizatie.

Am impresia ca Haussman a avut parte de mult ajutor de la o revolutie care tocmai daramase ea aproape jumatate din Paris...

 


Re: Modernizare D.N. 1 TibiV

Corect !...
:lol:

De unde şi zicala românească: "Ultima soluție, înc-o Revoluție!..."
Da' ne concentrăm pe "bulinele" de pe Eroilor-Universitate-Iancului, adică cele de pe M5....

 


Re: Modernizare D.N. 1 Tavi

andrei11 wrote:
Distrus tot si refacut asa cum am spus, o intersectie pe 3 nivele. Si acolo, si laA 3 si laTunari si la Stefanesti si laDN 2 si  unde vreti voi. M-am saturat de improvizatii. Pe cuvant de onoare.

Corect! A se vedea modelul bulgaresc de pe CVS1. Arata impecabil si functioneaza. Mai mult, a fost facut sub trafic.

 


Re: Modernizare D.N. 1 panzer01

Voi visati cu ochii deschisi sau cum?

Auzi, sa darami pasajul pe 3 benzi? Pai unde duci traficul timp de 2-3 ani? Iar ajungem in situatia ca nu stiai cat faci pana la Otopeni: 2-3...7 ore?!

Ceea ce visam noi acum cu ochii deschisi se poate face doar dupa ce e gata A0 ca alternativa la DNCB. Si chiar si atunci DNCB - ul ar trebui sa isi piarda bucati pe o perioada de timp (cat dureaza constructia) si nu penetrarile. Acolo nu esti in Bucuresti sa ai 100 de variante pe stradute (vezi Sudului acum). Pur si simplu alternativa la DN1 nu exista acum pana la aeroport.

Am fost zilele trecute pe centura Brasov. Cat e gata este impecabila si trafic din parti. La DNCB numai improvizatii, iar traficul e enorm. Ciudat cum totul din Ardeal are prioritate peste orice din Bucuresti chiar si atunci cand nu este justificat. Nu vreau sa enervez nici un user din Ardeal, dar Brasov-ul nu are probleme de trafic, si are centura impecabila. La Bucuresti unde traficul este enorm, A0 nu este nici in discutie, DNCB este total ignorata iar legatura intre 3 autostrazi e facuta pe un drum comunal, cum este DNCB acum, sau prin bulevardele orasului.

Discutam cam aceeasi oameni pe 2 forumuri dar nu putem sa ne intalim la o bere, sa facem un grup de initiativa si sa mergem peste ei. Sunt sigur ca putem gasi deschidere si la Uniunea Transportatorilor, si la Cancelarie. Iar daca retragem like-urile lui Joannis poate avem si la presedentie intrare.  :mrgreen:

 


Re: Modernizare D.N. 1 andrei11

Eu nu folosesc DNCB - ul Nord ( desi as putea sa-l folosesc ) pentru ca ma incurc la Mogosoaia / DN 1 / DN 2,  pentru ca mi-e sila sa fac stanga din Tunari in DNCB,  din DN 2 in DNCB. Prefer sa ma chinui 5 ani dar dupa aceea la toate intersectiile  mentionate ( inclusiv Stefanestiul ) sa am intersectii denivelate pe 3 nivele.
Adica vreau sa spun inchidem DNCB - ul complet, restrictionam si pasajul DN 1 / DNCB si facem toate pasajele dintr-o data. Nici nu sunt multe, vreo 5 - 6.  :D
Iar acolo DN 1 / DNCB nu sunt 3 benzi / sens, circulă  tu pe banda 1 si vezi daca reusesti.
Da, ai dreptate, trebuie facut A 0. Da' e complicat, am inteles ca sunt vreo 120 - 150  km de autostrada si evident vor fi multe pasaje denivelate.

 


Re: Modernizare D.N. 1 panzer01

Inca odata merci de edit. :)

Nici eu nu am inteles de ce au largit insuficient pasajul si nu le-a iesit pe 3 benzi din prima.

Esti un optimist andrei11. In 5 ani ar fi gata DNCB daca ar fi macar inceput. Dar cum intre DN7 si A1 se chinuie de 3 ani fara nici o lucrare de arta, poti sa iti inchipui si singur cat va dura prima intersectie denivelata pe 3 nivele langa Bucuresti.

Singura speranta in momentul de fata este SF pe sud unde se aude ca l-au gandit denivelat pe 3 nivele inca de la inceput. Ar trebui sa fie gata in curand. Il vedem cand il vor publica.

La A0 cand il vor incepe o sa fii surprins de ce probleme vor avea. Deja culoarul se inchide. N-au facut PUZ pe nici o bucatica a culoarului astfel incat sa nu se construiasca pe unde trece autostrada in mare parte pentru ca daca obligi un proprietar sa nu construiasca pe un teren trebuie sa il expropriezi. Daca nu o faci esti pasibil de multe procese pe care evident ca le pierzi. Situatie similiara la largirea FdG.

offtopic: singura intersectie terminata conform planului, DN7 - DNCB cu pasaj, giratoriu sub pasaj, toate bretele functionale este blocata dimineata. O folosesc zilnic si stiu. Timpi de asteptare 15-20 de minute dimineata deja.

 


Re: Modernizare D.N. 1 shoppy

Nu inteleg care este diferenta dintre DN7-DNCB, DN1-DNCB si DJ200-DNCB(Stefanesti), e acelasi lucru, giratoriu sub pasaj(sau langa da tot aia).
Si la DN7 nu se pune ca se blocheaza ca spre A1 este o banda pe sens; sau cum vii tu de e blocaj?

Da, sa inchidem DNCB-ul, ma duc eu cu turismul la Buzau pe la Ploiesti si ne facem ca nu se blocheaza Bucurestiul cu turisme, dar cu camioanele ce facem? Am auzit pe statie ca daca vine camionul pe A1 practic nu are cum sa ajunga in DN7, nici macar pe la Gaiesti sau Odobesti ca toate drumurile dintre A1 si DN7 au restrictie la 7,5 si sunt pazite de rutiera sau control trafic (ECSJTBR sau cum ii zice), deci ori vine pe A1 si apoi DNCB orci vine pe DN71 inca de la Pitesti, deci daca inchizi DNCB practic inchizi si A1 pentru camioane.

 


Re: Modernizare D.N. 1 andrei11

N-am inteles ce propui. Cum e acum e o porcarie. Singura solutie viabila este denivelata pe 3 nivele, adica DNCB - ul si razele libere  si sens giratoriu pentru toate relatiile de stanga. Alte solutii --> ne pierdem in improvizatii si in vorbarie fara sens. Asta e parerea mea si solutia aleasa de ei  se vede pe teren ce a iesit. OK, vorbesc numai de Nord unde cica pe o portiune avem sosea modernizata. Prin Sud nici nu circul niciodata sub nici o forma. Prefer orasul.

 


Re: Modernizare D.N. 1 panzer01

shoppy wrote:
Nu inteleg care este diferenta dintre DN7-DNCB, DN1-DNCB si DJ200-DNCB(Stefanesti), e acelasi lucru, giratoriu sub pasaj(sau langa da tot aia).
Si la DN7 nu se pune ca se blocheaza ca spre A1 este o banda pe sens; sau cum vii tu de e blocaj?
Eu ajung in intersectia DN7 - DNCB de pe DN7 (orasul Chitila) si vreau sa intru in Bucuresti pe Soseaua Chitila. Dimineata la ora 7:20 - 7:30 coada la giratoriu porneste de pe la Lidl, deci cam 1 km. Evident ca variaza, Luni e cel mai grav.

Pentru mine personal deschiderea noii rampe de la Chitila e chiar o veste proasta: dimineata mai vin masini si de acolo carora trebuie sa le dau prioritate.
Si un alt asptect: au lasat pamantul in giratoriu foarte inalt: dintr-o masina normala nu vezi cine vine decat in momentul in care chiar vine. Timpi pierduti. Si giratoriul este sub pod, deci nu ne putem astepta sa il taseze ploile.

DN7 - DNCB este prima intersectie terminata de pe DNCB la standardele actuale pentru DNCB:
- pasaj denivelat pe DNCB
- toate iesirile pe 4 benzi (DN7, Soseaua Chitilei, inclusiv DNCB)
Dar tot nu face fata. Le asteptam si pe celelalte similare, pasaj la Mogosoaia de exemplu, Dar solutia nu este fezabila deja la valorile de trafic actuale si asta in conditiile in care pe DN7 traficul mai este restrictionat/regularizat de primul pasaj din Chitila, la Mega Image pe traseul fostei centuri.

Solutia Pasaj - Giratoriu este fezabila unde traficul pe sub pasaj este trafic local (Stefanesti, Pipera) dar este depasita cand dai de un DN modernizat pe 4 benzi cu trafic national (DN2, DN7). Pur si simplu la ore de varf aceste DNuri aduc trafic pe 4 benzi la 70+ km/h. Nici un giratoriu nu va prelua un asemenea trafic.

Este doar un punct de vedere cu ce observ in trafic. Sunt convins ca daca la Chitila ar face o intersectie denivelata pe 3 nivele tot traficul s-ar ori in primul semafor (cel de la Leroy), deci cam inutil caci in nici un vis al meu nu vom mai avea o a doua intrare in Bucuresti gen DN1.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435758 posts in 5433 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use