MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazilescu

265 posts, 85476 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Doar 'relatez'...
'Comentariile', atat ale mele cat si ale celorlalti, luatzi-le cu un 'dram de sare'...

 


Re: Subtraversare apeducte Pod Constanta misterr

Acea tehnologie de lucru cu scuturile, deși avea avantajul că se lucra mai mult în subteran și nu perturba prea mult traficul de la suprafață (în afară de devierile din zona PLS-urilor), totuși afecta vizibil „relieful” de la suprafață, datorită surpărilor.
Țin minte, cînd s-a lucrat pe bd. 1848 (între Unirii și Universitate), și pe bd. Ana Ipătescu (între Romană și Victoriei), după ce au trecut „cîrtițele” pe dedesubt, asfaltul era numai dealuri, văi și șleauri, și „șușeaua” a trebuit refăcută (s-a încărcat cu material și s-a reasfaltat). Același lucru și în alte zone pe unde s-a lucrat cu scuturile.
Probabil și din cauza asta nu le-a convenit domnilor de la ICAB să treacă cîrtițele pe sub apeducte și să le tensioneze...

Pe vremea aia eram la liceu și, după ce ieșeam de la ore, rămîneam ore întregi să casc gura pe șantierul metroului, pasajelor și al Dîmboviței, așa că am urmărit „pas cu pas” mersul lucrărilor... Aveam trasee întregi pe care le parcurgeam zilnic, exact cum face Utilizator anonim acum, numai că nu exista internet și forumuri... De exemplu: metrou magistrala II (Romană - Universitate - Unirii) - pasaj subteran Unirii - amenajare Dîmbovița (pînă la Văcărești), mers pe jos...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Ai 'rabdare', sa-ti zica 'neica' povestea toata, de la un capat la altul... ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil iliutu

DanCld wrote:
Eu as fi mai degraba curios daca a taiat in mod efectiv in sensul de a directiona banii spre altceva (consum?) sau doar a facut o simpla operatiune contabila de recalculare a cheltuielilor tinand cont de venituri.



OT: Daca mai tineti minte, la un moment dat, prin '90, la cererea "poporului", s-au dat inapoi banii din partile sociale . De unde bani ? Evident, din fondurile de investitii !   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
De atunci a inceput declinul ...

End of OT

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

Pana sa ne spuna #subway povestea apeductului, Udriste iar "o baga tare". Se apropie oare Campania Electorala ?

Atenţie, se închid uşile! Urmează staţia Laminorului. Asta ar putea auzi bucureştenii în câţiva ani, pentru că Metrorex vrea să extindă Magistrala 4. Astfel,de la începutul anului viitor vor demara lucrările la două noi staţii: Laminorului şi Străuleşti.
Peroane moderne, cu lifturi, scări rulante cu pereţii din sticlă şi iluminat special. Aşa vor arăta staţiile Laminorului şi Străuleşti peste trei ani. Aceasta din urmă va avea şi un depou cu şase peroane, o parcare supraterană cu trei niveluri şi o autogară, ceea ce o va face să devină cea mai mare staţie de metrou din Bucureşti.

"Ne dorim ca oamenii care vin din provincie să-şi lase autoturismele în parcarea supraetajată de la Străuleşti, după care să ajungă în centrul oraşului cu metroul" , ne-a declarat Gheorghe Udrişte (foto), directorul general al Metrorex.

Astfel, după ce şi-au garat maşinile, şoferii vor avea posibilitatea să ajungă direct pe peron fără să mai iasă în exteriorul parcării. Şi asta nu e tot: deasupra staţiei va fi amenajat un stadion cu 10.000 de locuri. Magistrala 4 porneşte de la Gara de Nord 2 şi are până acum 6 staţii.

Pentru conformitate, poze si fata de  la pag 5
http://www.libertatea.ro/detalii/artico ... 64971.html

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Nu, se apropie scoaterea la licitatie a lucrarilor pt 'extensie'... :mrgreen:
P.S.
Ce iei de la 'fatuci', baga si tu la 'stiri' nu la 'discutii'... ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil ByOnu

Ieri am vazut un TEM din 3 REM cu o blonda la mijloc, pe undeva scria "055" (parca), nu mai stiu pe care REM. Nu stiam sa fi circulat REM-uri galbene pe M4, mai ales ca nici un TEM IVA cu ATC/ATO spaniol nu contine REM-uri galbene.

Deci, sa inteleg ca s-a renuntat definitiv la utilizarea ATC/ATO pe M4 pana la prelungirea acestuia pana la capat (P Bazilescu, respectiv Lac). :?:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil bercenicity

In mod normal doar vagoanele/ramele unde e activa cabina de comanda ar avea nevoie de ATC

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Celestin Draganescu

ByOnu wrote:
Deci, sa inteleg ca s-a renuntat definitiv la utilizarea ATC/ATO pe M4 pana la prelungirea acestuia pana la capat (P Bazilescu, respectiv Lac). :?:


De fapt, pe M4 se prelungeste sistemul existent, Dimetronic, pana la Parc Bazilescu, urmand ca acesta sa fie inlocuit cu Bombardier ATP/ATO la momentul extinderii spre Otopeni.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dominatrix

subway guru wrote:
Ai 'rabdare', sa-ti zica 'neica' povestea toata, de la un capat la altul... ;)
Asteptam continuarea, cand ai timp si chef... ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Mi-am zis ca ar fi mai potrivit in perioada de sarbatori, ca atunci e placut sa stai de 'povesti' la gura sobei...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil LArSON

Pana la urma de ce se cheltuiesc peste 250 de milioane de euro pe doua statii suplimentare care vor avea un trafic infim? Am inteles logica pentru Jiului si Parc Bazilescu, erau niste investitii demarate care trebuiau terminate, dar de ce nu se fac, cu aceeiasi bani, doua statii de la GdN la Izvor de exemplu, ca sa legi M4 cu M3?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dominatrix

Aceste aspecte s-au discutat si răs-discutat pe toate fatzetele si aici, si in topicul despre M6. Nu iti ramane decat sa iei la mana arhiva forumului pentru detalii "exhaustive". Foarte pe scurt, la statia Laminorului se pune rebrusmentul normal pentru M4, la Straulesti se merge pentru depoul care in perspectiva va deservi si M6 si M4 prelungit spre sud. Despre traficul atras, ramane de vazut cat de "infim" va fi. O linie de metrou are un potential mare de dezvoltare in jurul ei - vezi cazul M4 racord 1 (spre Catelu). Iar in cazul M4, cel putin traficul atras de statia Parc Bazilescu, statie care in planurile initiale nici nu exista, este mai mult decat incurajator.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

1) Cand ai 10 pâini de vanzare si 15 guri de hranit nu o sa ramâi niciodata cu pâinile nevândute. Prin asta nu am vrut sa spun nimic, e o afirmatie asa, in general.
2) Rebrusmentul NU va fi la Laminorului, ci la Strand. Asta am spus-o din capul meu, dar e logic. Daca pui rebrusmentul la Laminorului, cum mai ajungi cu metrourile la Strand ?

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424454 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use