Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu

299 posts, 68462 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu BGP2597

În Ploiești cand s-au reabilitat liniile de tramvai cu 10 ani în urma nu s-au folosit deloc traverse. Șinele au fost prinse direct în betonul turnat ulterior poziționării lor, iar ecartamentul s-a asigurat cu distanțiere montate temporar.

Practic după ce se sudau cupoanele de șină între ele, se montau pe talpa șinei prinderi cu șuruburi, apoi se fixau distanțierele pentru ecartament și când se turna betonul șuruburile erau prinse în beton care se întărea în jurul lor.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu omirica

Există și la București tronsoane reabilitate cu aceeași soluție. Pe Colentina, de exemplu.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Chev Celios

Pe Colentina sinele sunt puse in dale de beton care au fost dupa aia ingropate in beton.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

BGP2597 wrote here:
În Ploiești cand s-au reabilitat liniile de tramvai cu 10 ani în urma nu s-au folosit deloc traverse. Șinele au fost prinse direct în betonul turnat ulterior poziționării lor, iar ecartamentul s-a asigurat cu distanțiere montate temporar.

Practic după ce se sudau cupoanele de șină între ele, se montau pe talpa șinei prinderi cu șuruburi, apoi se fixau distanțierele pentru ecartament și când se turna betonul șuruburile erau prinse în beton care se întărea în jurul lor.


Scuze, dar nu cred ca este cazul aici. Pentru ca e clar ca ei voiau sa puna traverse. Sunt stalpi in dreptul carora au incaput traversele si le-au pus. Unde n-au mai incaput, nu le-au mai pus.

Vezi poza asta chiar de pe forumul nostru, din luna mai, pe o parte au incaput, pe o parte nu:





https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Railgel

Presupun că cu timpul de la vibrații betonul sub șină unde lipsesc traversele se va tasa și roade iar cu acolo se va forma un val unde tramvaiul va dansa ca pe vechea linie. Ayaye, să ne bucurăm câțiva ani de ea măcar...

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Zetterberg

Chiar nu se poate tăia puțin din betonul ăla?
ByOnu wrote here:
Nu se taie. Asa se toarna.
Există vreun motiv întemeiat pentru care lasă așa și nu taie din fundație?

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

Lucratorii care muncesc la peste 40 de grade si vor sa termine mai repede? Dorinta constructorului de a finaliza lucrarea si sa-si ia banutii? Lipsa dirigintelui de santier? Nepasarea acestuia?

Nu stiu. Din orice motiv se lucreaza prost oriune in Romania, de la drumuri comunale cu asfalt turnat direct peste pamant, la autostrazi care se surpa.

Oricum, este de taiat calumea, estimez ca vorbim cel putin despre cateva zeci de zone afectate din cei 4km. Ca tai 2cm, ca tai 10cm, tot trebuie taiat.





Oricum, singura noutate pe care o stim pentru moment este aceasta: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu WT_fan06

Mă gândesc că e necesar un studiu dacă se poate accepta această deviere de la proiect iar fundațiile stâlpilor să fie reduse ca amprentă. O non-conformitate nu poate fi rezolvată cu o alta, deci nu văd să fie atât de simplă chestiunea...

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+) ByOnu

ByOnu wrote here:
Dovada că asa se toarnă:
















Din nou, daca are cineva ocazia sa faca niste fotografii, ar fi utile.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Zetterberg

RIP⚰  Oare ar fi ajutat vreun pic să așeze în dreptul stâlpilor măcar partea exterioară a traverselor? Că ele sunt totuși prinse în beton...

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu survola

Sau poate șinele au fost amplasate prea apropiate de mijlocul bulevardului / linia care unește stâlpii centrali?
Oricum, dacă așa s-a turnat deja nu cred că mai modifică cineva.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu shoppy

Ca primarul spunea acum cativa ani ca va desfinta aceasta companie a primariei ca este ilegala si lucreaza prost, lumea l-a ridicat in slavi ca face bine, numai ca nu doar ca nu a desfintat compania, ci i-a mai si dat alte lucrari, ca sa continue sa faca lucrurile prost, din seria se construieste nu repede dar prost ci prost dar repede.

 



Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu shoppy

Pai sa se duca in inspectie peste ei atunci.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435753 posts in 5433 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use