Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1487837 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Axel
Nu opreste la Gara Baneasa.
Initial am vazut linia 783 oprind la Pod Baneasa din ziua meciului spaniol dar credeam ca doar in acea zi a fost pus acolo,ieri am vazut pe 4638 efectuand statia si pe urma m-am uitat pe indicator si scria783.
In prezent Cartierul Baneasa are autobuz cu suprataxa spre Centrul Bucurestiului.
Linia 131 ar trebuii prelungita pana la Piata Unirii si ar fi si o metoda rapida.
Ikea - Sos.Bucuresti-Ploiesti - Sos.Kisselef - Bd.C-tin.Prezan - Bd.Aviatorilor - Piata Victoriei - Bd.Lascar Catargiu - Piata Romana - Universitate - Piata Unirii.
Si asa 131 dubleaza 331 si 335.
Dr2005 wrote:
A mai rămas vreo staţie între Piaţa Presei şi Aeroportul Otopeni unde 783 NU opreşte? În afară de Gara Băneasa (sau acum opreşte şi acolo?).
Dar se încăpăţânează să suprataxeze călătoria pe 783...
Nu opreste la Gara Baneasa.
Initial am vazut linia 783 oprind la Pod Baneasa din ziua meciului spaniol dar credeam ca doar in acea zi a fost pus acolo,ieri am vazut pe 4638 efectuand statia si pe urma m-am uitat pe indicator si scria783.
In prezent Cartierul Baneasa are autobuz cu suprataxa spre Centrul Bucurestiului.
Linia 131 ar trebuii prelungita pana la Piata Unirii si ar fi si o metoda rapida.
Ikea - Sos.Bucuresti-Ploiesti - Sos.Kisselef - Bd.C-tin.Prezan - Bd.Aviatorilor - Piata Victoriei - Bd.Lascar Catargiu - Piata Romana - Universitate - Piata Unirii.
Si asa 131 dubleaza 331 si 335.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Si asa pe linia 131 se merge ca ... dupa morti, fiind minute multe, autobuze relativ putine. Poate daca li s-ar mai modifica traseul sau li s-ar mai taia din minute, ar merge si cei de pe 131 mai "cu talent" . In zona de nord a orasului, daca n-ar fi linia 335, mai bine ai merge pe jos . 131, 205 sunt ocazionale, iar restu' liniilor gen 304, 261,148, 149 sunt "bonusuri".
Si asa pe linia 131 se merge ca ... dupa morti, fiind minute multe, autobuze relativ putine. Poate daca li s-ar mai modifica traseul sau li s-ar mai taia din minute, ar merge si cei de pe 131 mai "cu talent" . In zona de nord a orasului, daca n-ar fi linia 335, mai bine ai merge pe jos . 131, 205 sunt ocazionale, iar restu' liniilor gen 304, 261,148, 149 sunt "bonusuri".
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Axel
LIKE pentru 335.
Minutele pe 131 sunt tinute pentru simplu fapt de a putea sa se incadreze pe semicursa in caz de este blocaj pe Calea Dorobantilor.
De multe ori liniile:131,301 si 331 pierd si 20 de minute pe portiunea: Perla-Romana.
Stiu asta de la un sofer titular pe 131.
Gabi23 wrote:
Si asa pe linia 131 se merge ca ... dupa morti, fiind minute multe, autobuze relativ putine. Poate daca li s-ar mai modifica traseul sau li s-ar mai taia din minute, ar merge si cei de pe 131 mai "cu talent" . In zona de nord a orasului, daca n-ar fi linia 335, mai bine ai merge pe jos . 131, 205 sunt ocazionale, iar restu' liniilor gen 304, 261,148, 149 sunt "bonusuri".
LIKE pentru 335.
Minutele pe 131 sunt tinute pentru simplu fapt de a putea sa se incadreze pe semicursa in caz de este blocaj pe Calea Dorobantilor.
De multe ori liniile:131,301 si 331 pierd si 20 de minute pe portiunea: Perla-Romana.
Stiu asta de la un sofer titular pe 131.
- Alexx06
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Alexx06
Am aflat de la tatal meu ca de azi, linia 112 de la autobaza Pipera nu mai intoarce la Mezes ci la Complex Colloseum.
Am aflat de la tatal meu ca de azi, linia 112 de la autobaza Pipera nu mai intoarce la Mezes ci la Complex Colloseum.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
WAYNEN
Deci 112 o ia la dreapta pe Soseaua Chitilei pana la Complexul Colloseum,
Deci 112 o ia la dreapta pe Soseaua Chitilei pana la Complexul Colloseum,
- Alexx06
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Dr2005
Să vă povestesc două călătorii cu transportul de noapte... adică două motive în plus să-mi iau maşină.
Vineri noapte, cu ocazia OST Fest, a trebuit să folosesc maşina de noapte de la 0:10 (ultima practic... că până la 3:15 nu mai sunt legături cu restul oraşului!!!). A trebuit să o folosesc pentru că ultimul 41 nu mai e la 23:30, ci la 23:00, deci dă-i şi aşteaptă 40 de minute N-ul. Înaintea lui a venit un 783... credeţi că a oprit? Nu, şoferul, probabil angajat pe ochi frumoşi pe vremea tovarăşului, a trecut în viteză, razant, pe lângă cei aproape 100 de călători, în buna tradiţie ITB-istă în care şoferul când vedea aglomeraţie în staţie nu oprea.
La 0:15 apare N113... şi dă-i şi bagă, cu greu intră toţi călătorii în el. La Muzeul Satului aşteptau vreo 30 de persoane... au urcat 2, restul au rămas. La Arcul de Triumf alte 30 de persoane... nu a urcat nimeni. La Charles de Gaulle erau 3 persoane în staţie, acolo au rămas, la fel la Dorobanţi. În următoarele staţii au mai coborât câte 2 - 3 persoane. La Romană iar bătaie, vreo 30 de persoane... care au rămas acolo, că N119-le din spate ne-a depăşit pe noi şi s-a dus. La Universitate au mai coborât vreo 15 persoane, iar restul s-au risipit pe la Unirii.
Ziua următoare, după Manowar, deja erau mai mulţi clienţi. Ca de obicei, la 0:10 vine 783-ul, #4645. Tâmpitul deschide doar uşa 1, iar după ce urcă 3 călători închide uşa şi pleacă, deşi cel puţin 30 vroiau să urce. Prin urmare când apare N113, iar bătaie, îmbulzeală, scandal, vorbe de bine la adresa RATB-ului... se umple maşina până la refuz, vreo 50 de oameni rămân în staţie. De la Piaţa Presei la Dorobanţi mergem fără oprire, nu mai era loc, iar şoferul nu se risca să ia în geam sticlele celor rămaşi la Muzeu Satului şi Arcul de Triumf. După aia mai oprim la ASE, Romană şi Universitate, unde mai coboară câţiva.
Duminică noapte, s-au terminat concertele la 22:30, suficient timp să se poată prinde ultimele 2-3 41-uri. Organizare frumoasă RATB, adică interval de 10 minute când ai 6000 de oameni de la OstFest şi vreo 2000 de la finala de rugby... evident, în vagonul #164 - cu care am mers - după Presei nu a mai urcat nimeni până la Crângaşi... prin toate staţiile (până în Virtuţii) au rămas câte 30 - 40 de călători (cu excepţia celei de la stadionul de rugby, unde erau cam 100).
Nici liniile de noapte de la Unirii nu sunt prea ,,de încredere", N122-ul vineri spre sâmbătă a plecat la 0:47, iar noaptea următoare la 0:48, deşi avea plecare la 0:50.
Bătaia de joc a fost totală, RATB nu a pus niciun autobuz în plus, transportul de zi, mai nou, dispare între 22:30 - 23, iar cel de noapte de la 0:10 la 3 e inexistent (mai sunt plecări din cartiere la 0:50, dar alea nu au legătură de la Unirii). Probabil veţi spune că cine îşi permite să dea 80 - 200 RON pentru 3 zile de rock îşi poate permite un taxi... ei, nu-i chiar aşa, vineri noapte a fost control ARR şi nu era roată de taxi în oraş. Sâmbătă am văzut ceva taxiuri, dar la cum se uitau oamenii la ele, mă îndoiesc că puneau aparatul.
Să vă povestesc două călătorii cu transportul de noapte... adică două motive în plus să-mi iau maşină.
Vineri noapte, cu ocazia OST Fest, a trebuit să folosesc maşina de noapte de la 0:10 (ultima practic... că până la 3:15 nu mai sunt legături cu restul oraşului!!!). A trebuit să o folosesc pentru că ultimul 41 nu mai e la 23:30, ci la 23:00, deci dă-i şi aşteaptă 40 de minute N-ul. Înaintea lui a venit un 783... credeţi că a oprit? Nu, şoferul, probabil angajat pe ochi frumoşi pe vremea tovarăşului, a trecut în viteză, razant, pe lângă cei aproape 100 de călători, în buna tradiţie ITB-istă în care şoferul când vedea aglomeraţie în staţie nu oprea.
La 0:15 apare N113... şi dă-i şi bagă, cu greu intră toţi călătorii în el. La Muzeul Satului aşteptau vreo 30 de persoane... au urcat 2, restul au rămas. La Arcul de Triumf alte 30 de persoane... nu a urcat nimeni. La Charles de Gaulle erau 3 persoane în staţie, acolo au rămas, la fel la Dorobanţi. În următoarele staţii au mai coborât câte 2 - 3 persoane. La Romană iar bătaie, vreo 30 de persoane... care au rămas acolo, că N119-le din spate ne-a depăşit pe noi şi s-a dus. La Universitate au mai coborât vreo 15 persoane, iar restul s-au risipit pe la Unirii.
Ziua următoare, după Manowar, deja erau mai mulţi clienţi. Ca de obicei, la 0:10 vine 783-ul, #4645. Tâmpitul deschide doar uşa 1, iar după ce urcă 3 călători închide uşa şi pleacă, deşi cel puţin 30 vroiau să urce. Prin urmare când apare N113, iar bătaie, îmbulzeală, scandal, vorbe de bine la adresa RATB-ului... se umple maşina până la refuz, vreo 50 de oameni rămân în staţie. De la Piaţa Presei la Dorobanţi mergem fără oprire, nu mai era loc, iar şoferul nu se risca să ia în geam sticlele celor rămaşi la Muzeu Satului şi Arcul de Triumf. După aia mai oprim la ASE, Romană şi Universitate, unde mai coboară câţiva.
Duminică noapte, s-au terminat concertele la 22:30, suficient timp să se poată prinde ultimele 2-3 41-uri. Organizare frumoasă RATB, adică interval de 10 minute când ai 6000 de oameni de la OstFest şi vreo 2000 de la finala de rugby... evident, în vagonul #164 - cu care am mers - după Presei nu a mai urcat nimeni până la Crângaşi... prin toate staţiile (până în Virtuţii) au rămas câte 30 - 40 de călători (cu excepţia celei de la stadionul de rugby, unde erau cam 100).
Nici liniile de noapte de la Unirii nu sunt prea ,,de încredere", N122-ul vineri spre sâmbătă a plecat la 0:47, iar noaptea următoare la 0:48, deşi avea plecare la 0:50.
Bătaia de joc a fost totală, RATB nu a pus niciun autobuz în plus, transportul de zi, mai nou, dispare între 22:30 - 23, iar cel de noapte de la 0:10 la 3 e inexistent (mai sunt plecări din cartiere la 0:50, dar alea nu au legătură de la Unirii). Probabil veţi spune că cine îşi permite să dea 80 - 200 RON pentru 3 zile de rock îşi poate permite un taxi... ei, nu-i chiar aşa, vineri noapte a fost control ARR şi nu era roată de taxi în oraş. Sâmbătă am văzut ceva taxiuri, dar la cum se uitau oamenii la ele, mă îndoiesc că puneau aparatul.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Axel
Linia 407 (Depoul Alexandria - Orasul Bragadiru - Satul Buda - Comuna Cornetul)
Linia 407 ar trebuii prelungita pana la urcarea pe Barajul Mihailesti deoarece actualul capat il are intr-o curba periculoasa.
In rest este o linie frumoasa linistita si are oameni care valideaza.
4704 efectuand manevra de intoarcere.
http://www.youtube.com/watch?v=PedgA-ld6jE&list=UUsJwz3hzhLDNt4osFxCOQDw&index=2&feature=plcp
Calatorie intre Cornetul si Bragadiru.
http://www.youtube.com/watch?v=bTXS9gCrD-M&feature=relmfu
Linia 407 (Depoul Alexandria - Orasul Bragadiru - Satul Buda - Comuna Cornetul)
Linia 407 ar trebuii prelungita pana la urcarea pe Barajul Mihailesti deoarece actualul capat il are intr-o curba periculoasa.
In rest este o linie frumoasa linistita si are oameni care valideaza.
4704 efectuand manevra de intoarcere.
http://www.youtube.com/watch?v=PedgA-ld6jE&list=UUsJwz3hzhLDNt4osFxCOQDw&index=2&feature=plcp
Calatorie intre Cornetul si Bragadiru.
http://www.youtube.com/watch?v=bTXS9gCrD-M&feature=relmfu
DSC00526.JPG (65.85 KB; downloaded 2706 times)
DSC00529.JPG (83.38 KB; downloaded 2708 times)
DSC00535.JPG (73.9 KB; downloaded 2708 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Dr2005
http://primariacornetu.ro/viewpage.php?page_id=121
Comuna CornetU.
Axel wrote:
Linia 407 (Depoul Alexandria - Orasul Bragadiru - Satul Buda - Comuna Cornetul)
http://primariacornetu.ro/viewpage.php?page_id=121
Comuna CornetU.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Asa si RATB scria eronat afisajele, asa ca sa nu il "impuscam" pe bietul Axel http://transport-in-comun.ro/bucuresti/ ... 07-006.jpg
Asa si RATB scria eronat afisajele, asa ca sa nu il "impuscam" pe bietul Axel http://transport-in-comun.ro/bucuresti/ ... 07-006.jpg
- Axel
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
V2A
A disparut un tur din 605 in zile lucratoare!
http://www.ratb.ro/docpdf2/605%20PASAJ%20BANEASA.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/605%20COMPLE ... ANEASA.pdf
De asemenea,au fost modificate si intervalele altor linii.
A disparut un tur din 605 in zile lucratoare!
http://www.ratb.ro/docpdf2/605%20PASAJ%20BANEASA.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/605%20COMPLE ... ANEASA.pdf
De asemenea,au fost modificate si intervalele altor linii.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Axel
In concluzie linia naveta 605 mai are decat un autobuz pe traseu.
In linia 335 vad ca au scos decat 2 ture iar intervalul maxim inafara orei de varf este de 5 minute si in wekend a ramas la fel 9 minute.
V2A wrote:
A disparut un tur din 605 in zile lucratoare!
http://www.ratb.ro/docpdf2/605%20PASAJ%20BANEASA.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/605%20COMPLE ... ANEASA.pdf
De asemenea,au fost modificate si intervalele altor linii.
In concluzie linia naveta 605 mai are decat un autobuz pe traseu.
In linia 335 vad ca au scos decat 2 ture iar intervalul maxim inafara orei de varf este de 5 minute si in wekend a ramas la fel 9 minute.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Robert24
Conform noilor programe se pare ca 783 nu mai circula noaptea. Sper sa fie o greseala!
Conform noilor programe se pare ca 783 nu mai circula noaptea. Sper sa fie o greseala!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination