Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 556481 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Probabil că este singurul de la Dep. Bujoreni ca având culoarea laterală turcoaz în loc de alb, însă asta îl face mai special doar prin schema de culoare identică cu seria 5100, nu prin ceva tehnic sau vreo ediție limitată.
Probabil că este singurul de la Dep. Bujoreni ca având culoarea laterală turcoaz în loc de alb, însă asta îl face mai special doar prin schema de culoare identică cu seria 5100, nu prin ceva tehnic sau vreo ediție limitată.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
5250 si 5244 au fost revopsite așa la URAC la reparațiile efectuate în anul 2008. Nu sunt cu nimic diferite de restul seriei.
5250 si 5244 au fost revopsite așa la URAC la reparațiile efectuate în anul 2008. Nu sunt cu nimic diferite de restul seriei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
5118 azi era rezervă în depou:
5118 azi era rezervă în depou:
5118 - DEP - 30.12.2023 (1).jpg (449.95 KB; downloaded 4629 times)
5118 - DEP - 30.12.2023 (2).jpg (468.78 KB; downloaded 4629 times)
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
beauty and your feast
Sa inteleg ca Ikarusurile trecute prin RK vor mai ramane in circulatie, iar celelalte vor fi retrase pe rand odata cu venirea troleibuzelor Solaris?
Sa inteleg ca Ikarusurile trecute prin RK vor mai ramane in circulatie, iar celelalte vor fi retrase pe rand odata cu venirea troleibuzelor Solaris?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Nu. N-ar trebui ..inca, sa intelegem asta. Speram.
Daca se vor aplica macar o parte din propunerile Asociatiei Metrou Ușor ( https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId ), atunci n-ar trebui sa asistam la simpla inlocuire 1 la 1 a Ikarus, ci efectiv la cresterea parcului de troleibuze: Ikarus sa fie intercalate coresponzator printre troleibuzele LF.
Desigur, unele vor fi retrase in mod natural, insa ce este inca apt de circulatie, ar trebui inca mentinut si intretinut pana la o viitoare achizitie de troleibuze. Acestea 122 de unitati noi sunt insuficiente daca se doreste extinderea liniilor deservite.
Nu. N-ar trebui ..inca, sa intelegem asta. Speram.
Daca se vor aplica macar o parte din propunerile Asociatiei Metrou Ușor ( https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId ), atunci n-ar trebui sa asistam la simpla inlocuire 1 la 1 a Ikarus, ci efectiv la cresterea parcului de troleibuze: Ikarus sa fie intercalate coresponzator printre troleibuzele LF.
Desigur, unele vor fi retrase in mod natural, insa ce este inca apt de circulatie, ar trebui inca mentinut si intretinut pana la o viitoare achizitie de troleibuze. Acestea 122 de unitati noi sunt insuficiente daca se doreste extinderea liniilor deservite.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Cezar210
Ar fi o mare greșeală înlocuirea 1:1 a acestor troleibuze, deja suntem pe "minus" cu 37 (Ikarus casate), pe lângă cele din platforma Alexandriei, care nu vor mai circula vreodată..
5118, cel mai "nou" Ikarus (ultimul ieșit de la RK), la prima prezență după RK pe linia 86, 5.01.2024:
Astra Ikarus 415T 5118 - Linia 86 - Calea Griviței (stația "Șoseaua Nicolae Titulescu") - 5 ianuarie 2024
Ar fi o mare greșeală înlocuirea 1:1 a acestor troleibuze, deja suntem pe "minus" cu 37 (Ikarus casate), pe lângă cele din platforma Alexandriei, care nu vor mai circula vreodată..
5118, cel mai "nou" Ikarus (ultimul ieșit de la RK), la prima prezență după RK pe linia 86, 5.01.2024:
Astra Ikarus 415T 5118 - Linia 86 - Calea Griviței (stația "Șoseaua Nicolae Titulescu") - 5 ianuarie 2024
IMG_3102.jpg (1.63 MB; downloaded 3970 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
Stati linistiti cu masinile noi, nu o sa se apuce nimeni sa caseze de pe o zi pe alta inspe troleibuze utilizabile, la masinile noi o sa se repete povestea ca la toate celelalte, o sa aiba bolile copilariei, o sa inceapa "titularii meseriasi la care nu le poti spune nimic ca tin STB-ul in picioare" sa le buseasca intre ele prin depou sau capetele de linii, o sa le mai buseasca in trafic si cazangii cu rable stalucitoare, nu o sa aiba niciodata un CUP peste 90%.
Si apoi problema la STB mereu a fost lipsa soferilor si nu lipsa masinilor, deci daca nu se mai angajeaza soferi numarul total de masini la strada tot acelasi va fi chit ca se cumpara masini noi.
Stati linistiti cu masinile noi, nu o sa se apuce nimeni sa caseze de pe o zi pe alta inspe troleibuze utilizabile, la masinile noi o sa se repete povestea ca la toate celelalte, o sa aiba bolile copilariei, o sa inceapa "titularii meseriasi la care nu le poti spune nimic ca tin STB-ul in picioare" sa le buseasca intre ele prin depou sau capetele de linii, o sa le mai buseasca in trafic si cazangii cu rable stalucitoare, nu o sa aiba niciodata un CUP peste 90%.
Si apoi problema la STB mereu a fost lipsa soferilor si nu lipsa masinilor, deci daca nu se mai angajeaza soferi numarul total de masini la strada tot acelasi va fi chit ca se cumpara masini noi.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
edi1717
Chiar daca este un lucru minor, consider ca STB stie ceva din moment ce acestea au primit acele validatoare noi, iar E3-urile nu. Nu cred ca vor fi retrase prea curand.
Chiar daca este un lucru minor, consider ca STB stie ceva din moment ce acestea au primit acele validatoare noi, iar E3-urile nu. Nu cred ca vor fi retrase prea curand.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Scuze, dar chiar nu esti la curent. Pentru cele 70 de Imperio sosite, STB-ul a casapit DEJA 70 de V3A (!) care anul trecut erau functionale. Fara sa le dea voie primaria. Asta e motivul pentru care inca se iese cu Tatra.
Atentie: vorbim despre tramvaie care mergeau si au fost macelarite, descompletate, samd.
Se va repeta povestea si la troleibuze in secunda 2 daca nu ne pregatim de acum.
shoppy wrote here:
Stati linistiti cu masinile noi, nu o sa se apuce nimeni sa caseze de pe o zi pe alta inspe troleibuze utilizabile, ...
Scuze, dar chiar nu esti la curent. Pentru cele 70 de Imperio sosite, STB-ul a casapit DEJA 70 de V3A (!) care anul trecut erau functionale. Fara sa le dea voie primaria. Asta e motivul pentru care inca se iese cu Tatra.
Atentie: vorbim despre tramvaie care mergeau si au fost macelarite, descompletate, samd.
Se va repeta povestea si la troleibuze in secunda 2 daca nu ne pregatim de acum.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
"V3A functional" nu inseamna nimic, un V3A este functional pana cand treci cu basculanta prin el, si daca STB ar fi avut intr-adevar 70 de V3A functionale si pe care ar fi fost capabili sa le tina in trafic atunci le-ar fi mutat la Militari si le-ar fi scos la treaseu in locul Tatrelor, cum nu a facut asta arata ca nu au exista 70 de V3A functionale sau ca nu s-ar fi putut mentine in circulatie.
"V3A functional" nu inseamna nimic, un V3A este functional pana cand treci cu basculanta prin el, si daca STB ar fi avut intr-adevar 70 de V3A functionale si pe care ar fi fost capabili sa le tina in trafic atunci le-ar fi mutat la Militari si le-ar fi scos la treaseu in locul Tatrelor, cum nu a facut asta arata ca nu au exista 70 de V3A functionale sau ca nu s-ar fi putut mentine in circulatie.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Costin
Cele 70 de V3Auri erau functionale sau usor reparabile, pentru ca pur si simplu erau, din cunostintele noastre, si nu din presupuneri si deductii logice. Ceea ce creeaza un precedent periculos pentru troleibuzele Ikarus, ca despre asta vorbeam.
Cele 70 de V3Auri erau functionale sau usor reparabile, pentru ca pur si simplu erau, din cunostintele noastre, si nu din presupuneri si deductii logice. Ceea ce creeaza un precedent periculos pentru troleibuzele Ikarus, ca despre asta vorbeam.
- Alex777x
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Alex777x
Astra Ikarus 415T #5249 (Depoul Bucurestii Noi)
Astra Ikarus 415T #5236 (Depoul Bucurestii Noi)
Pe Linia 97 in Terminalul Multimodal Straulesti..
Astra Ikarus 415T #5249 (Depoul Bucurestii Noi)
Astra Ikarus 415T #5236 (Depoul Bucurestii Noi)
Pe Linia 97 in Terminalul Multimodal Straulesti..
IMGP2511.JPG (1.66 MB; downloaded 3014 times)
IMGP2513.JPG (1.98 MB; downloaded 3014 times)
IMGP2512.JPG (1.63 MB; downloaded 3014 times)
IMGP2524.JPG (1.63 MB; downloaded 3014 times)
IMGP2516.JPG (1.84 MB; downloaded 3014 times)
IMGP2518.JPG (1.6 MB; downloaded 3015 times)
IMGP2517.JPG (1.66 MB; downloaded 3014 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
5118 ieri in zona Garii de Nord. Era in 97.
Circula si astazi in 86. Conform INFO TB. Semn ca problemele din primele zile de traseu s-au rezolvat ...
5118 ieri in zona Garii de Nord. Era in 97.
Circula si astazi in 86. Conform INFO TB. Semn ca problemele din primele zile de traseu s-au rezolvat ...
📖 Pagination options