Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 600181 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
rosetti61
A mai fost si 16 o perioada, cand s-a comasat cu vechiul 40 (Sf. Gheorghe-Republica) de avea capete comune cu 36, insa cel putin aici portiunea in care circulau separat era destul de mare. Fiecare linie avea arealul ei, una centrul si alta Obor.
Punctele 1 si 2 au fost acoperite de linia 43 (initial a fost 33 dar care s-a prelungit la Sf. Ghoerghe) si la un moment dat de 31 (asta s-a plimbat cand la Iancului cand la Lizeanu). 31 mergea la Republica si 43 la Granitul.
A mai fost si 16 o perioada, cand s-a comasat cu vechiul 40 (Sf. Gheorghe-Republica) de avea capete comune cu 36, insa cel putin aici portiunea in care circulau separat era destul de mare. Fiecare linie avea arealul ei, una centrul si alta Obor.
Punctele 1 si 2 au fost acoperite de linia 43 (initial a fost 33 dar care s-a prelungit la Sf. Ghoerghe) si la un moment dat de 31 (asta s-a plimbat cand la Iancului cand la Lizeanu). 31 mergea la Republica si 43 la Granitul.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
orex
Tine de TPBI, nevoia de transport e si pe ramura Pantelimon-Ferdinand si pe Pantelimon-Pache!
Ai, pentru Gara tot ce-ti trebuie din Pantelimon...metroul!
Ce se fac cetatenii din Rahova, nu la fel de ”blagosloviti”?!
Tine de TPBI, nevoia de transport e si pe ramura Pantelimon-Ferdinand si pe Pantelimon-Pache!
Ai, pentru Gara tot ce-ti trebuie din Pantelimon...metroul!
Ce se fac cetatenii din Rahova, nu la fel de ”blagosloviti”?!
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
rosetti61
32 pana la Liberty si apoi 1/10 (cand se va termina cu linia de pe Vasile Milea), alta alternativa nu mai au ca sa ajunga pe sub pasaj cu tramvaiul la gara ori merg cu acelasi 32 pana la Unirii la metrou. Altfel, in sens invers spre depoul Alexandria si de acolo cu 96 direct la gara. "Pe timpuri" era tramvaiul 2 care ajungea din Rahova la Gara prin Uranus-pod Izvor apoi via Piata Unirii.
32 pana la Liberty si apoi 1/10 (cand se va termina cu linia de pe Vasile Milea), alta alternativa nu mai au ca sa ajunga pe sub pasaj cu tramvaiul la gara ori merg cu acelasi 32 pana la Unirii la metrou. Altfel, in sens invers spre depoul Alexandria si de acolo cu 96 direct la gara. "Pe timpuri" era tramvaiul 2 care ajungea din Rahova la Gara prin Uranus-pod Izvor apoi via Piata Unirii.
- orex
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
rosetti61
Sau Uber. Ma intreb ce linii mirobolante de maxi-taxi ar fi existat in zona daca acest tip de transport ar fi fost tolerat in continuare prin oras si nu modificat in felul din 2006-2007 (mai traiesc din liniile 7xx?).
Sau Uber. Ma intreb ce linii mirobolante de maxi-taxi ar fi existat in zona daca acest tip de transport ar fi fost tolerat in continuare prin oras si nu modificat in felul din 2006-2007 (mai traiesc din liniile 7xx?).
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Cezar210
Mai trăiesc..
Tocmai s-au suspendat 780 și, de ceva timp, 784. Nu mai vorbim de 782.
Au rămas astfel doar 781 (cam inutil, Gara Basarab - ELINP Măgurele alias IFA) și 783 (Piața Unirii 3 - Aeroport Henri Coandă, util).
În teorie, 780 este linia navetă dacă se întâmplă ceva cu trenul de Otopeni.
Mai trăiesc..
Tocmai s-au suspendat 780 și, de ceva timp, 784. Nu mai vorbim de 782.
Au rămas astfel doar 781 (cam inutil, Gara Basarab - ELINP Măgurele alias IFA) și 783 (Piața Unirii 3 - Aeroport Henri Coandă, util).
În teorie, 780 este linia navetă dacă se întâmplă ceva cu trenul de Otopeni.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
dekolor
Cred ca se referea la liniile de maxi-taxi cu nr. 7xx...
Ca tot veni vorba de maxi-taxi, e cam ciudat ca mai exista si linii 4xx de maxi-taxi in timp ce liniile metropolitane ADTPBI au acelasi tip de indicativ. Sper ca oamenii stiu sa faca diferenta
Cred ca se referea la liniile de maxi-taxi cu nr. 7xx...
Ca tot veni vorba de maxi-taxi, e cam ciudat ca mai exista si linii 4xx de maxi-taxi in timp ce liniile metropolitane ADTPBI au acelasi tip de indicativ. Sper ca oamenii stiu sa faca diferenta
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Axel
Pe vremuri din zona Rahova circulau 3 linii de maxi taxi spre gara: 596 ( Km 8 Sos.Alexandriei - traseu 96 - Gara de Nord) , 597 ( I.FA. Magurele - traseu 96 - Gara de Nord) si 539 ulterior 716 ( Resita - Dr.Gazarului - Toporasi - traseu 139 - Podul Grozavesti - Gara Basarab autogara IDM ).
Pe vremuri din zona Rahova circulau 3 linii de maxi taxi spre gara: 596 ( Km 8 Sos.Alexandriei - traseu 96 - Gara de Nord) , 597 ( I.FA. Magurele - traseu 96 - Gara de Nord) si 539 ulterior 716 ( Resita - Dr.Gazarului - Toporasi - traseu 139 - Podul Grozavesti - Gara Basarab autogara IDM ).
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
rosetti61
Cat inca erau la ITB existau liniile 511 Rahova - Dorobanti, trecuta dupa aia la privati (Allegro?) si dusa tocmai prin Damaroaia si 517* care avea exact traseul lui 539 doar cu deosebire ca intorcea laolalta cu 139 la APACA. Linia asta am folosit-o de 2-3 ori, nu stiu cand a disparut. Deci se "capusau" trasee si pe vremea ITB. 517 s-a reincarnat la cumpana anilor 2000 pe traseul lui 117.
* la inceputuri a fost infiintata spre sfarsitul lui 1982 intre Piata Unirii si Aeroportul Baneasa.
715 - nu mai stiu care e linia Rahova - Cora Pantelimon, 716 mai sunt?
Cat inca erau la ITB existau liniile 511 Rahova - Dorobanti, trecuta dupa aia la privati (Allegro?) si dusa tocmai prin Damaroaia si 517* care avea exact traseul lui 539 doar cu deosebire ca intorcea laolalta cu 139 la APACA. Linia asta am folosit-o de 2-3 ori, nu stiu cand a disparut. Deci se "capusau" trasee si pe vremea ITB. 517 s-a reincarnat la cumpana anilor 2000 pe traseul lui 117.
* la inceputuri a fost infiintata spre sfarsitul lui 1982 intre Piata Unirii si Aeroportul Baneasa.
715 - nu mai stiu care e linia Rahova - Cora Pantelimon, 716 mai sunt?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
Nu era Rahova - Cora Pantelimon, era Rahova - Orașul Pantelimon.
Îl luam eu de multe ori Piața Iancului - Orașul Pantelimon ( și viceversa ).
Dar parcă avea alt indicativ, nu 715.
Nu era Rahova - Cora Pantelimon, era Rahova - Orașul Pantelimon.
Îl luam eu de multe ori Piața Iancului - Orașul Pantelimon ( și viceversa ).
Dar parcă avea alt indicativ, nu 715.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
orex
Transportul în comun din Bucureşti şi Ilfov: Doar 10% din încasări acoperă costul serviciului de transport din București-Ilfov. Controale sporite şi cu poliţie de la 1 septembrie
Transportul în comun din Bucureşti şi Ilfov: Doar 10% din încasări acoperă costul serviciului de transport din București-Ilfov. Controale sporite şi cu poliţie de la 1 septembrie
UPDATE : Doar 10% din încasări acoperă costul serviciului de transport în Regiunea București – Ilfov
TPBI a revenit asupra comunicatului iniţial şi a precizat că procentul de 10 % nu se referă la călătorii care plătesc biletul ci la procentul de încasări raportat la costul total al serviciului de transport : ,,Dintr-o regretabilă eroare, astazi, la ora 11.44, a fost difuzat un comunicat al TPBI care conținea date inexacte. TPBI își cere scuze pentru acest incident nedorit :
Comunicat
Doar 10% din încasări acoperă costul serviciului de transport în Regiunea București – Ilfov; din septembrie, TPBI intensifică activitatea de control
Ştirea iniţială :
Doar 10 % dintre călătorii care folosesc transportul în comun de suprafaţă din Bucureşti şi Ilfov îşi plătesc biletul anunţă TPBI- Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov. Practic, potrivit datelor oficiale, 210 500 de călători au bilete valabile în fiecare zi la o estimare de aprox. 2,1 milioane de călători/zi. În această situaţie, Asociaţia anunţă că va intensifica acţiunile de control de la 1 septembrie atunci când se aşteaptă la creşterea numărului de călători după terminarea perioadelor de concediu iar controlorii vor fi însoţiţi de poliţie : ,, În prezent, capacitatea de transport oferită zilnic de toți cei patru operatori se ridică la 2,172 milioane călători, în vreme ce numărul de călători plătitori (deținători de abonamente sau persoane care au validat biletele în vehicule) ajunge la circa 210.500. foarte mulți petenți reclamă faptul că în rândul călătorilor există persoane care nu dețin titlu de călătorie, dar, printr-un comportament agresiv față de echipele de control, nu sunt sancționați. Pentru a evita potențialele conflicte, TPBI a obținut sprijinul autorităților locale, care vor asigura prezența unor reprezentanți ai poliției în cadrul echipelor de control.“ – comunicat TPBI.
Suprataxa pentru călătorii fără bilet este de 80 de lei (echivalentul unui abonament lunar pe toate liniile), iar călătorii frauduloși care acceptă să o plătească pot utiliza cardul de suprataxă ca titlu valabil de călătorie în ziua respectivă. A fost mărită și amenda pentru contravenienții care nu achită suprataxa, aceștia fiind obligați să plătească între 300 și 500 de lei după încheierea procesului verbal.
Pentru a diversifica opțiunile de plată, TPBI a introdus la 1 august 2021 o ofertă tarifară nouă, care este integrată cu transportul regional și cu metroul și face apel la călători să nu mai circule cu mijloacele de transport în comun fără bilet sau abonament.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
M-am plictisit să tot repet, singura soluție viabilă este concurența / privatizarea. Transportul public de stat cea mai proastă și neinspirată soluție. Mai multe firme private care să se ocupe de transportul public.
M-am plictisit să tot repet, singura soluție viabilă este concurența / privatizarea. Transportul public de stat cea mai proastă și neinspirată soluție. Mai multe firme private care să se ocupe de transportul public.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
1689
Sa-mi fie cu iertare, dar daca ceea ce reusesc e intr-adevar doar 10% calatori platitori, mai bine-l fac gratuit, fac un audit la singe sa vada care sint costurile de operare in conditii normale si maresc taxele locale cit sa le acopere.
Sa-mi fie cu iertare, dar daca ceea ce reusesc e intr-adevar doar 10% calatori platitori, mai bine-l fac gratuit, fac un audit la singe sa vada care sint costurile de operare in conditii normale si maresc taxele locale cit sa le acopere.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
subway guru
Nope, e mai rentabil sa bage potere si sa bage frica in blatisti, asta e statul de drept la care tot visam dar nu reusim sa-l si pipaim concret.
Chiar daca am considera ca 50% din calatori sunt pensionari cu gratuitati moka tot ramane un procent de frauda inacceptabil…
Ti-a trecut macar prin minte de ce am fi noi cetatenii cinstiti datori sa finantam pungasii ordinari? Asta e tzelul final, hotie generalizata?
Legile sunt strambe (pentru ca sunt facute de si pentru penali) si efectele dureroase se vad cu ochiul liber…
E o tema la ordinea zilei dar nu am de gand sa vituperez, ma limitez la transportul in comun si situatia disperata in care a fost adus.
Nope, e mai rentabil sa bage potere si sa bage frica in blatisti, asta e statul de drept la care tot visam dar nu reusim sa-l si pipaim concret.
Chiar daca am considera ca 50% din calatori sunt pensionari cu gratuitati moka tot ramane un procent de frauda inacceptabil…
Ti-a trecut macar prin minte de ce am fi noi cetatenii cinstiti datori sa finantam pungasii ordinari? Asta e tzelul final, hotie generalizata?
Legile sunt strambe (pentru ca sunt facute de si pentru penali) si efectele dureroase se vad cu ochiul liber…
E o tema la ordinea zilei dar nu am de gand sa vituperez, ma limitez la transportul in comun si situatia disperata in care a fost adus.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination