Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 983765 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ZAKKK

Atunci este foarte bine. Dupa pod exproprieri pana la pasajul de la intersectia cu B-dul Uverturii si tot inainte pana la autostrada.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1ntruder

Exproprieri se fac pe toata lungimea drumului, nu numai pana la Uverturii. Exproprierile masive sunt incepand din zona lacului Morii pana dupa uzina de apa de la Rosu. In forma actuala, copiata de altfel dupa proiectul propus inainte de '89 proiectul nu mai este fezabil intrucat implica costuri uriase cu exproprierile. O varianta posibila ar fi sa continue cu drumul peste lac apoi pe la coada lui. Astfel ar urbaniza si zona cuprinsa intre Chiajna si Giulesti, zona care momentan este un maidan. Preturile per mp de teren intre Ciurel si CB sunt intre 150-400 EUR mp...

100% drumul nu va ramane asa. O sa vedeti in cateva luni de zile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

1ntruder wrote:
Preturile per mp de teren intre Ciurel si CB sunt intre 150-400 EUR mp...

Imposibil. Suntem în 2015, nu în 2007.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Preturile au scazut pe traseul strapungerii pentru ca acum stie toata lumea de strapungere.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1ntruder

TibiV wrote:
1ntruder wrote:
Preturile per mp de teren intre Ciurel si CB sunt intre 150-400 EUR mp...

Imposibil. Suntem în 2015, nu în 2007.


Ai vazut grila de exproprieri pentru nodul de la Ciurel ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1ntruder

shoppy wrote:
Preturile au scazut pe traseul strapungerii pentru ca acum stie toata lumea de strapungere.


Pe traseul drumului nu se mai tranzactioneaza numic intrucat nu se mai elibereaza CU favorabil pentru constructii de catre PS6. Insa din momentul anularii definitive a PUZ-ului situatia se va schimba deoarece primaria incalca dreptul la proprietate garantat de Constitutie, daca vor refuza sa elibereze documentatiile solicitate de catre proprietari.

De ce credeti ca a afirmat Oprescu la inceputul anului ca drumul nu va mai fi realizat in forma propusa initial ? Ca ii pasa de cetatenii afectati ? Dupa realizarea nodului de la Ciurel, va urma o lunga perioada de liniste dupa care (daca va mai fi cazul) drumul va continua pe un traseu diferit (fie tunel - in nici un caz de lungimea anuntata de puscarias - fie peste lac cu iesire in centura pe la coada lacului.

Un inpediment major acum, nu sunt cei afectati, este uzina de apa de la Rosu. Din 2012 cand a fost aprobat (ilegal) PUZ-ul si pana acum s-a cam schimbat legislatia europeana privind protectia surselor de apa. Nu degeaba s-au grabit lichelele din CGMB sa aprobe PUZ-ul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu conteaza ca nu se dau acte, preturile tot se calculeaza, si tot scad de 10 ani de cand cu scandalul.
Da, toti care se opun strapungerii s-au trezit peste noapte, printre altele, specialisti in uzine de apa, fara un document clar nu are rost sa ne dam cu parerea.
Parnaiasu vorbeste mult si prost, vezi si zburatoarea, deci neinteresant.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

sss wrote:
Pe malul drept nu s-a mai miscat nimic la pod, mustatile armaturilor sunt protejate pentru conservare. S-au terminat finisajele exterioare ale blocului nou construit. Vila roz e bine! :)

Mulţumim de poze, sss, dar ăla este malul stâng... :)

@1ntruder
Tu ai teren/casă pe coridorul de expropriere, nu ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului serbanandrei

Acum cu  furtuna din Primaria Capitalei s-ar putea ca piloni din poze sa devina relicve care nu vor fi terminate prea curand !

De fapt asa cu toate lucrarile care tineau de finantarea Primariei Capitalei.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sss

TibiV wrote:
Mulţumim de poze, sss, dar ăla este malul stâng... :)


Corect, mersi de atentionare... :oops:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Trole

Fără a devia prea mult de la topic.
Observaţia privind rezervele de spaţiu necesar nodurilor rutiere e în parte adevărată.
Am făcut o mică schiţă pornind de la o imagine Google Earth.
Cu roşu - proiectul A1 - Ciurel, cu verde plin varianta Bd. Timişoara - Centură (aş spune obligatoriu de realizat), continuată eventual până în A1 (dacă va mai rămâne acea fereastră de acces), cu galben - posibilă extensie spre cartierul Brâncuşi, prelungirea Ghencea, eventual Şoseaua Alexandriei (dacă va mai rămâne rezervă de spaţiu între clădirile care se construiesc aproape haotic.
2015 09 Variante A1 Bucuresti.jpg (307.92 KB; downloaded 2597 times)

În întregul său, varianta spre Ciurel are un mare dezavantaj de concepţie: urmăreşte transformarea cursului Dâmboviţei într-un culoar de tranzit al oraşului între A1 şi A2. Aş adăuga un cost ridicat şi un număr de exproprieri - care i-au pus momentan capac.
Porţiuni ale acestui drum sunt însă necesare, mai ales între A1/Centură şi zona Roşu /Bulevardul Uverturii.
Spre deosebire, între Bd. Timişoara şi centură nu sunt decât vreo 730 de metri, preponderent prin bălării. În plus, varianta deschide posibilitatea legăturii tangenţiale şi cu alte cartiere, care nu au ieşire directă spre A1 / Centură.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca o duci acolo atunci trebuie renuntat la Ciurel - A1, cum zici si tu pe anumite segmente ar trebuia facuta, cel putin pe A1 - CB - Militari Rezidence(Strada Rezervelor sau cum ii zice acolo) e mult mai logic sa ramana ea acolo.

Ca sa ramana locul acela pentru Ciurel - A1 ar trebui dus Timisoara - A1 in zona Ciorogarla, vezi poza 1, doar ca iese un traseu de aproape 7km si mai trebuie si pasajul peste M900, care e in plus fata de Ciurel - A1 si are o deschidere mai lunga pentru ca nu mai e perpendicular.
La CB e mai greu, acolo e cf care intra in CET si posibil sa fie strategica, deci trebuie venit altfel. Apoi la CB deschiderile pasajului trebuie sa fie mai largi(ca sunt macaze si nu mai pica perpendicular ca la Ciurel - A1), avem nevoie de minim 2 deschideri de 50m. Si apoi trebuie sa punem si 2 giratorii ca sa rezolvam legatura cu CB, vezi poza 2.
Poza 3 arata ca la Ciorogarla avem nevoie de o trefla pentru a rezolva legaturile din orice directie spre orice directie, si inca un giratoriu cu DJ de acolo, vezi poza 3.

Bine, la giratorii se pot face pasaje pe deasupra(si mai scump), deci + 3 giratorii cu posibil pasaj suprateran, + pasajul peste M900, + pasajul mai complicat peste CB, + pasajul peste A1, + 6km de drum, mai trebuie sa si largesti Timisoara la 2 benzi + parcare pe sens cal altfel iese dezastru... probleme pe care Ciurel - A1 nu le are.
Bine, dupa mine ar trebui facute amandoua(si trefla poate da locul de intalnire A1 cu noua autostrada ocolitoare a Bucurestiului), dar nu poti compara asta cu Ciurel - A1.
1.jpg (163.53 KB; downloaded 2588 times)
2.jpg (149.25 KB; downloaded 2587 times)
3.jpg (172.28 KB; downloaded 2588 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

andreimetrou wrote:
Mai bine ar realiza Inelul Principal si sa inchida traficul pe Universitate-Romana.Oricum acestea sunt planuri de viitor.

Mai bine ar structura cum trebuie circulatia pe arterele mai putin centrale astfel incat sa exista posibilitatea sa ajungi din nord in sud in 20 minute. Abia apoi se poate vorbi de ingustarea centrului. Dar la noi (vezi "Victoriei") intai se ingusteaza...

Eu trebuie sa tai zilnic Bucurestiul si zic sarumana arhitectilor vechi care au facut bartai bulevardul, ca e singurul loc pe unde se poate circula din N in S de cand au omorat Victoriei. Buzesti e mult prea inghesuit de semafoare si se "varsa" foarte incomod in Unirii, mai ales daca vrei sa ajungi spre Universitate.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Solutia lui shoppy mi se pare mult mai buna decat a lui Trole...
Si daca nu gresesc exista un plan (parca al primariei ?...) care arata asa, cel putin portiunea pana in DNCB.

@zapacitu
Avem colegi care de maine ar lasa Magheru cu doar 2 benzi pe sens, dar si asta doar asa, ca un compromis
De fapt si-ar dori sa-l faca pietonal.

 


Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2319 forum members have written 423968 posts in 5277 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use