Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2480 posts, 773707 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 109 110 111 112 113 114 115  ... 178
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Sa se caseze cat mai multe si cat mai repede? Ai de c..u* nostru. De parca pe calator il intereseaza partea tehnica. Tot ce inseamna V3A in Bucuresti este identic pentru calator, cu mica exceptie PPC.

*capu'

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Daca printr-o minune din zecile de tramvaie care stau pe la gard intr-o luna am avea +20 tramvaie disponibile eu sunt sigur ca acestea nu ar aparea la traseu pentru ca nu se pot scoate de nicaieri +20 de manipulanti intr-o luna, deci faptul se caseaza sau nu tramvaie este irelevant dpdv al calatorului.
Apoi daca o luam simplist ca singurul criteriu de performanta este sa scoti la traseu si nu ne mai batem capul cu crescut eficienta sistemului prin recuperarea energiei din franare si crescut disponibilitatea tramvaielor prin implementarea tehnologiilor contemporane, pai atunci luam 600 de reostatice, 200 sunt la traseu, 200 rezerva in depou si 200 la RK, iar cum se strica unu imediat in locul lui intra rezeva si el se duce la RK, si gata, totul o sa fie mereu perfect.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Eu stiu si inteleg perfect ce zici tu. Asta trebuie sa fie. DAR astazi suntem intr-o situatie critica la capitolul parc circulant. Inainte de recuperarea energiei si alti parametri occidentali avem totusi de PRESTAT un serviciu public de foarte mare importanta. Aici este vorba de oameni.

Hai sa vina alea 100 de tramvaie noi si DUPA casam ce vreti voi. Altfel, este nebunie curata sa casezi tramvaie. Golim depouri ca sa.. ce? Ganditi-va cate zeci de garnituri Rath, Duewag si T4R au fost casate fara a fi inlocuite cu nimic. Deci unde graba cu golitul depourilor inainte de a veni tramvaiele noi?

Hai sa fim rationali, ca daca nu, ajungem ca la troleibuze sa casam 415T din seria 100, functionale, doar asa, din pix, fara a pune nimic in loc.

Nu trebuie casat nimic pana ce nu inlocuiesti. Si chiar, vrem doar sa inlocuim, sau sa si crestem parcul circulant electric? Ca la diesel a crescut parcul in ultimii 3 ani cu 50%, pe cand la electric vorbim doar despre inlocuire 1:1.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Atita timp cit parcul circulant nu creste - din varii motive (lipsa de manipulanti, de tramvaie modernizate sau clasice, noi sau vechile V3Axx) - cred ca nu mai conteaza daca niste carcase goale ruginesc prin depouri cu anii sau se reincarneaza in capace de bere.

Acum citiva ani, o echipa de  ”specialisti” din ITB (si PMB ?) produese un studiu conform caruia necesarul de tramvaie in Bucuresti era x (parca 196 ?). Ultimul inventar parca era de 400 (carcase in descompunere + carcase in miscare  + Bxx + ...+ ...) ?

Cred ca atita timp cit xTB nu va revizui planurile de dezvoltare a transportului electric (tramvaie + troleibuze) n-are rost sa discutam de cit si de ce se caseaza. Deocamdata doar se executa o strategie aprobata....

PS: recunosc, valorile pe care le-am prezentat mai sus s-ar putea sa fie eronate - am incercat sa gasesc articolele referitoare la subiect, insa functia de cautare nu m-a prea ajutat. Va rog sa corectati in concordanta.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ADK

ByOnu: casările 415T-urilor din prima serie s-au făcut pentru că oricum nu se mai puteau repara, mai ales cele de la VL cu șasiul rupt...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati V2A

CH-PPC indisponibile la Alexandria: 172, 224 (RK), 4001, 4002, 4014 (RK), 4020 (RK), 4030.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

ADK wrote:
ByOnu: casările 415T-urilor din prima serie s-au făcut pentru că oricum nu se mai puteau repara, mai ales cele de la VL cu șasiul rupt...


Foarte corect. Ma refeream si la faptul ca URAC nu mai face reparatii si RK-uri la prima serie. Fara niciun motiv. Pur si simplu pentru ca sunt din prima serie si <vin oricum troleibuze noi>.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

172 circula acum cateva zile. 4009 lipseste.

V2A wrote:
CH-PPC indisponibile la Alexandria: 172, 224 (RK), 4001, 4002, 4014 (RK), 4020 (RK), 4030.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati V2A

172 fusese tamponat pe 22 decembrie. Înseamnă că a revenit.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
hADRIAN wrote:
172 a fost lovit in spate in aceasta dimineta. La ora 9:00 se retragea spre depou. Dupa cum arata lovitura, cred ca tot un tramvai a intrat in el.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

De luni 4036 revine acasa, pe linia 41.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Si Alexandria îl dă înapoi pe 4027?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, asa ar trebui, dar la ce deficit e poate ar fi bine sa ramana aici si el.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Deci 4036 ajunge la Alexandria înapoi, într-un an e la gard și asta la ritmul de lucru de pe 41 și 32...
Ar trebui sa îl dea înapoi pe 4027 ca nu este al lor, și Dudesti are nevoie de tramvaie plus ca era vorba ca vor ajunge și pentru linia 10 câteva modernizate de URAC, se știe ceva concret de 273 și 218?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Ambele sunt la CA-izare, cel mai probabil ajung tot la Colentina.

 


Go to page:  1  ... 109 110 111 112 113 114 115  ... 178
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433190 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use